Voice Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 (editace) jaký to máš rok výroby? kolik najeto? jak dlouho ti to dělá? Editováno: 10. Září 2013, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 ja to mam presne ako froggy, len s tym ze mne to skape 2x , na 3x uz nastartuje ok. Vymene uz snad vsetko - od palivoveho filtra, pal. cerpadla, vstrekovace, snimac otacok, atd.... diagnostika cista, v servise Skoda nevedia, uz som z toho na prasky..... no když auto odstavím na 3 dny tak taky nastartuju až třeba na 5. pokus... benzínem to není určitě, projel jsem 5 plných nádrží, každou od jiné pumpy a bez změny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 Procházel jsem forum od seatu a někdo měl stejný problém a pomohla mu výměna zapalovacích cívek... Já mám z toho startování pocit, že prostě chybí palivo, proto to zhasne. Jak se už přívodní potrubí natlakuje benzínem, pak už vše jede jak má. V jiném tématu se tu probíralo, že by to mohl dělat elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím, který když netěsní, tak palivo odteče zpět do nádrže a palivové trubky jsou pak na suchu. Tomu bych asi věřil nejvíc. Tuto součástku ti taky měnili??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 Jak by to startovalo po tydenim ci jeste delsim odstavu? Hruza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 (editace) . Editováno: 29. Srpen 2018, autor: Pelo222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 (editace) V 10. 9. 2013 na 22:17, froggy napsal: Procházel jsem forum od seatu a někdo měl stejný problém a pomohla mu výměna zapalovacích cívek... Já mám z toho startování pocit, že prostě chybí palivo, proto to zhasne. Jak se už přívodní potrubí natlakuje benzínem, pak už vše jede jak má. V jiném tématu se tu probíralo, že by to mohl dělat elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím, který když netěsní, tak palivo odteče zpět do nádrže a palivové trubky jsou pak na suchu. Tomu bych asi věřil nejvíc. Tuto součástku ti taky měnili??? . Editováno: 29. Srpen 2018, autor: Pelo222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Tak auto je opraveno, vyměnili mi elektromagneticky ventil nádobky s aktivním uhlím + palivový filtr (je to jeden celek) a přehráli software řídící jednotky. Zatím jsem měl tři studené starty, auto stálo 24 hodin, a bez problému. Doufám, že to tak zůstane :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Tak snad to bylo ono a ted už aby to zustalo bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Tak auto je opraveno, vyměnili mi elektromagneticky ventil nádobky s aktivním uhlím + palivový filtr (je to jeden celek) a přehráli software řídící jednotky. Zatím jsem měl tři studené starty, auto stálo 24 hodin, a bez problému. Doufám, že to tak zůstane :-) To by mohlo být ono.Já zatím nevím jak se auto chová.Jsem do půlky října mimo a auto je doma.Manželka ale říkala,že ho sem tam nastartuje a prý už chytá na poprvé.Opravu jsi měl na záruku,ale nevíš kolik stál ten elektromagnetický ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 Tak auto je opraveno, vyměnili mi elektromagneticky ventil nádobky s aktivním uhlím + palivový filtr (je to jeden celek) toto myslíš vážne,že to je jeden celok?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimber Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 ¨Tak moje fabka taky startuje studená až na pátý pokus,minulý týden jsem měnil palivový filtr,který má v sobě zabudovaný regulátor tlaku(4 bary),s nádobkou s uhlím to nemá nic společného,výměna nepomohla tak jsem dneska odvezl auto do servisu,jsem zvědav na co příjdou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 ... když myslíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 však nás vysvetli,ako to myslíš,že jeden celok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 tak mi to řekl technik, že když měnil elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím, tak vyměnil i filtr, jelikož je to jeden celek... líp už to neumím říct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 no skôr asi myslel,že to treba meniť naraz obidve veci,lebo sú to 2 komponenty,ktoré sú od seba dosť fyzicky vzdialené...ventil na motore a filter vzadu zospodu pri nádrži..asi tak to vidím ja 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Kimber niečo nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimber Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Ještě se mi ze servisu neozvali,jak bude něco nového tak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 Neměl by někdo obrázek, jak teda vypadá ten filtr, kde je umístěný a kde je ten elektromagnetický ventil nádobky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimber Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 (editace) Benzínový filtr je u zadního pravého kola,je to foceno zblízka, fotil jsem ho hlavně kvůli číslu,lepší nemám,ale já mám fabii 1.4 63kw,u roomstra to může být stejné. Editováno: 25. Září 2013, autor: Kimber Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 froggy: filter je ako píše Kimber..o elektromagnetickom ventile sa píše tu+obrázok http://forum.skodahome.cz/topic/45814-nespokojenst-s-motorem-14-16v-63kw/?p=1642070 Kimber: ten filter je rovnako ako u FII,tak aj u Roomstra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimber Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 (editace) Tak moje fabka zase startuje perfektně,ze servisu jsem přivezl auto s tím,že vyčistili klapku,hodně zanesená(od posledního čištění najeto asi 22 000km)-700kč,jenže druhý den opět starty na pětkrát,ale bylo před víkendem takže jsem auto nechal doma(potřeboval jsem jezdit do práce),po přečtení mnoha příspěvků o špatném startování a různých radách jsem zkusil jednu věc-odpojil baterku a po minutě opět připojil a nechal několik minut zapnutý klíč na první poloze a od té doby starty nemají chybu,jinak stejnou poruchu startování jsem měl přesně před rokem, ale měl jsem auto v jiném servisu ,nic nenašli vyčistili klapku a jezdil jsem až dotet,jen uvažuji jestli příště až to zase začne blbnout koupit sprej a vyčistit ji sám,ale stejně nezanáší se nějak často? Ještě jedna věc,mám auto předělaný na LPG tak možná se proto zanáší více ... Editováno: 3. Říjen 2013, autor: Kimber Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Odpojit baterku? a to pomáhá?? trochu blbost A to, že máš auto na LPG je naopak celkem zásadní informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimber Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Napsal jsem jak to bylo,před odpojením baterky byla klapka vyčištěna a asi řídící jednotka nebyla nestavena prostě asi osm studených startů na pětkrát ,po připojení starty super,nic jiného jsem s motorem nedělal,mám sice LPG,ale každý start je na benzín.a lpg se přepne až při ohřátí motoru na 40 stupnů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 mně se jen nechce věřit, že by restart pomocí odpojení baterky něco vyřešil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimber Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Tak mně to taky hodně překvapilo,že to pomohlo vyřešit problém,proto jsem popsal vyřešení mého startování až dnes, týden od odpojení baterky,abych měl jistotu ,že to nebyla náhoda ty dobré studené starty. Každopádně jsem zvědav, jestli se za rok opět projeví stejná porucha studených startů,jak se to stalo tet,asi pak koupím sprej a vyčistím si ji sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.