Listopad 10, 201311 r Ahoj frogy.Mám ten samý problém.První start po jednodenní pauze vždy chytne a za sekundu zhasne.Mám novou Fábii combi 1.4 16v mpi,najeto 400km.Povedlo se ti už zjistit čím to je? Jen doplním.Mám najeto 1700km a problém se startem už není.Nic jse nedělal a startuje to už super na poprvé.
Listopad 11, 201311 r ono to v zimě nedělá, jen v létě je to problém s odpařováním paliva, pokud netěsní elektromagnetický ventil
Listopad 11, 201311 r Tak po čtrnácti dnech bezproblémových studených startů opět starty bud napodruhé,anebo motor naskočil hned ale pak nereagoval na plyn ,otáč.asi 900,takže jsem stejně musel vypnout motor a druhý start už dobrý.Vyměnil jsem svíčky,čidlo teploty na termostatu,benzínový filtr by už nový před vyčištění klapky a pořád žádná změna,tak jsem uvažoval že vyměním ještě ten elektromagnetický ventil,ale pak mně napadla jedna věc přesto že beru každý měsíc benzín(asi 10-12 l) na shellce natankoval jsem tentokrát na benzině plus 20 l 100 oktanovou vervu(jeden z mála benzínu co neobsahují biosložku) a do ní jsem nalil čistič palivové soustavy(asi zbytečně ale mněl jse ho už koupený).Je to už deset dní od natankování a žádný špatný studený start... Tak doufám,že má story se špatnýmy starty skončila.
Leden 4, 201411 r Tak přítelkyně má Seata se stejnym motorem tzn 1.4 16V BXW a zrovna řeším něco podobnýho..v červenci kdy se to stalo poprvé jsem nastartoval studený auto a po chvilce chcíplo..od tý doby klid..v půlce prosince jsme chtěli po 3 dnech stání nastartovat a nic..startér jen točil jak zběsilej a auto nechytlo..řikám si asi baterka..je ještě původní tzn skoro 7 let..nabil sem jí a auto startovalo..tak si řikám pohoda..včera chceme zas odjet po 3 dnech stání, auto nastartuje hned, nízký otáčky a nereguje na sešlápnutí plynu..pomohl až nový start..vůbec nevím kde hledat..vag čistej, palivák novej originál, svíce to samý, soft se v jednotce přehrával na nejnovějši v červnu..auto máme od května..takže předtim nevim..při poslední prohlídce v autorizáku v dubnu se opravovala kabeláž čidla klepání protože prej svítila kontrolka motoru..tak mě napadá jestli to s tim nějak nesouvisí.. Já to zatim nehrotim, určitě nezačnu měnit čidla atp jen tak..stalo se to za rok 3x a pokaždý s jinym projevem..po chytnutí to jezdí v pohodě a když nechytne, tak přesednem do fábky, ale zajímalo by mě proč se to děje.. Upraveno Leden 4, 201411 r od pjdefort
Březen 30, 20178 r Asi to bude tak ako napísall Froggy že netesní elektromagnetický ventil a že v zime to nerobí,ale prečo to v zime nerobí,to akože v zime el.ventil tesní?Možné to je vplyvom chovania sa materiálu v roznych teplotách ale to potom musí netesniť iba minimálne ak to v zime prestane robiť.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.