Přejít na obsah

Fabia II 1.4 16V - snížený výkon motoru, problém po startování


tmorav

Doporučené příspěvky

Ahoj frogy.Mám ten samý problém.První start po jednodenní pauze vždy chytne a za sekundu zhasne.Mám novou Fábii combi 1.4 16v mpi,najeto 400km.Povedlo se ti už zjistit čím to je?

Jen doplním.Mám najeto 1700km a problém se startem už není.Nic jse nedělal a startuje to už super na poprvé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po čtrnácti dnech bezproblémových studených startů opět starty bud napodruhé,anebo motor naskočil hned ale pak nereagoval na plyn ,otáč.asi 900,takže jsem stejně musel vypnout motor a druhý start už dobrý.Vyměnil jsem svíčky,čidlo teploty na termostatu,benzínový filtr by už nový před vyčištění klapky a pořád žádná změna,tak jsem uvažoval že vyměním ještě ten elektromagnetický ventil,ale pak mně napadla jedna věc přesto že beru každý měsíc benzín(asi 10-12 l) na shellce natankoval jsem tentokrát na benzině plus 20 l 100 oktanovou vervu(jeden z mála benzínu co neobsahují biosložku) a do ní jsem nalil čistič palivové soustavy(asi zbytečně ale mněl jse ho už koupený).Je to už deset dní od natankování a žádný špatný studený start...

Tak doufám,že má story se špatnýmy starty skončila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak přítelkyně má Seata se stejnym motorem tzn 1.4 16V BXW a zrovna řeším něco podobnýho..v červenci kdy se to stalo poprvé jsem nastartoval studený auto a po chvilce chcíplo..od tý doby klid..v půlce prosince jsme chtěli po 3 dnech stání nastartovat a nic..startér jen točil jak zběsilej a auto nechytlo..řikám si asi baterka..je ještě původní tzn skoro 7 let..nabil sem jí a auto startovalo..tak si řikám pohoda..včera chceme zas odjet po 3 dnech stání, auto nastartuje hned, nízký otáčky a nereguje na sešlápnutí plynu..pomohl až nový start..vůbec nevím kde hledat..vag čistej, palivák novej originál, svíce to samý, soft se v jednotce přehrával na nejnovějši v červnu..auto máme od května..takže předtim nevim..při poslední prohlídce v autorizáku v dubnu se opravovala kabeláž čidla klepání protože prej svítila kontrolka motoru..tak mě napadá jestli to s tim nějak nesouvisí..

Já to zatim nehrotim, určitě nezačnu měnit čidla atp jen tak..stalo se to za rok 3x a pokaždý s jinym projevem..po chytnutí to jezdí v pohodě a když nechytne, tak přesednem do fábky, ale zajímalo by mě proč se to děje..

Editováno: , autor: pjdefort
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Asi to bude tak ako napísall Froggy že netesní elektromagnetický ventil a že v zime to nerobí,ale prečo to  v zime nerobí,to akože v zime el.ventil tesní?Možné to je vplyvom chovania sa materiálu v roznych teplotách ale to potom musí netesniť iba minimálne ak to v zime prestane robiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...