skejpa Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 (editace) V 1. 11. 2020 na 0:08, Robie_08 napsal: Zdarec, mám motor 110Kw DSG. Jezdím tak 60% město a 40% dálnice. Dlouhodobá spotřeba je 7.0l/100km. Když jedu po dálnici, tak kolem 6,5l/100km s rychlostí do 160km/h. Nikdy jsem se, ale nedostal k udávané spotřebě v TP 4,6l/100km. Jaká je vaše s potřeba s tímto motorem a DSG? Ahoj, Taky mám 2.0TDI 110kW DSG (2018), mám těžkou nohu a spotřeba je kolem 6-5 až 7,5l/100km Když jsem zkoušel opravdu defenzivní jízdu, tak se pohybuju kolem 5l/100km a na těch papírových 4,6 se dostat asi dá ale to je fakt utrpení taková jízda :D Editováno: 16. Listopad 2020, autor: skejpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J_V Vloženo 17. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2020 (editace) skejpa: mam stejny rocnik 2.0 110kw dsg jako ty a prumer mam 5,77l/100km dle tankovani, dle PP je to 5,4l/100kmh na nizkou spotrebu je idealni plachtit okreskami sam bez nejakych brzdicu co jedou jako s hnojem, idealni si tak plachtit 80-90kmh krajinou a vyuzivat setrvacnost a to pod 5l/100km pada samozrejmne potreba trochu delsi trasa aby se "rozredila vetsi spotreba na zahrati motoru " pri takovem stylu jizdy "utrpeni" jak pises verim ze se da dosahnout 4.0l/100km na letnich, na zimnich mi to zere cca 0.3-0,4l/100km vice pri stejnem tempu... Editováno: 17. Prosinec 2020, autor: J_V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martind_ Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 (editace) Já mám na 135 KW O3 vRS dlouhodobou - 6,3L a to jezdím velmi svižně..nejvíc mě bere paradoxně v létě když člověk courá po městě, to jede klima, popojíždění a to jsem byl na cca 12-13l.. Nejnižší spotřeba co kdy byla tak jsem jel v létě s vypnutou klimatizací: Břeclav - Brno "po staré" a bylo to tuším 3,7l, ale byla to velmi nudná jízda :D:)) Já si všiml, že když člověk jezdí normálně, tak se dostane na těch 5,6 - 6l i s tím, že sem tam někoho předjede. Ještě bych dodal, že tankuji výhradně Shell V power - nevím jestli to má nebo nemá nějaký vliv. To by mě zajímalo jaký názor máte na "lepší" paliva a co tankujete a zda to má nějaký velký vliv na spotřebu a chod motoru. Editováno: 31. Prosinec 2020, autor: martind_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dettektorr Vloženo 1. leden 2021 Sdílet Vloženo 1. leden 2021 Ahoj. Mam stejnou spotrebu. K ty Shellce, jezdil jsem 1/2 roku (cca 40T km) vyhradne Vpower a rozdil byl nemeritelnej, za me teda vyhozeny penize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
White_line Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 RS TDI dsg se softem na 220hp, prumerna spotreba za 16tkm rovnych 7L... Jezdim plynule, svizne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 25. Červen 2021 Sdílet Vloženo 25. Červen 2021 Po dlouhé době konečně delší cesta. Většina cesty po dálnicích 130-140 km/h plus dva průsmyky v 1600 m.n.m. a 1900 m.n.m. do kterých se stoupalo z cca 700 m.n.m. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 (editace) První menší výlet z centra Prahy Svatého Jana pod Skalou, takže z velké části pojíždění po Praze, jízda po okruhu a část tempomatových 140 km/h na dálnici a nakonec 15 minut hledání místa na parkování... spotřeba mě docela příjemně překvapila, jelikož jsem kvůli tomu neustálému pojíždění čekal, že budu přes 5 l 🙂 Editováno: 1. Červenec 2021, autor: xmenadis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 V 30. 1. 2021 na 14:46, White_line napsal: RS TDI dsg se softem na 220hp, prumerna spotreba za 16tkm rovnych 7L... Jezdim plynule, svizne... Ako čítam tak som podobne na tom. Dialnice niekedy blízko k 8l :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 17. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2021 Mám za sebou cestu na Moravu, pojíždění tam na výlety, k rodině, plus cestu zpět do Prahy. Před natankováním na cestě zpět jsem měl najeto 661 km, kdy počítač psal průměrnou spotřebu 4,6 l / 100 km, reálně to bylo 4,89 l / 100 km, takže rozdíl skoro 0,3 litru. Na cestě zpět to bylo podle počítače 4,8 l / 100 km (největší část cesty tempomatových 140 km/h na dálnici), takže reálně asi lehce přes 5 litrů, ale netankoval jsem už potom, tak těžko říct. Když jsem auto pořizoval, čekal jsem, že budu na těchto trasách jasně přes 5 litrů, takže spotřeba příjemně překvapuje a pokud se budu držet okolo 5 l / 100 km, tak to bude fajn 🙂 Na spotřebu nejezdím, motor nepodtáčím, jezdím tak nějak normálně 😄 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T.levy Vloženo 4. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2021 Ahoj, měl bych dotaz. Mám trojkové rs, 2015 naftu dsg. Palubní počítač mi ukazuje spotřebu cca 6,5l, ale když spočítám reálnou na ujeté km a počet natankovaných litrů jsem na cca 8l, to už mi přijde jako nezanedbatelná odchylka. Na plnou nádrž (bez rezervy takže na cca 43l) najedu 550km, to mi přijde dost málo na naftu. Styl jízdy mám tak nějak normální, žádný závodník nejsem a i tak oproti ostatním je tam minimálně 200km rozdíl. Má někdo podobnou zkušenost? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 4. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2021 TO máš spotrebu akoby si mal benzín. Ja s upraveným motorom mám teraz priemer 6,2l reálne a aj podľa PP. Na druhej bez úpravy som na 5,8-5,9l. U teba bude niekde problém, aby to toľko žralo by si musel jazdiť po dialniciach v kuse 200kmh alebo čisto mesto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T.levy Vloženo 5. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2021 Právě mi to taky přijde moc. Víc mi přijde zvláštní že se počítačová vs reálná spotřeba liší o 1,5l. Kdybych jezdil za těch 6,5l co mi ukazuje počítač byl bych naprosto spokojený. Takhle mi to přijde zvláštní, dálnice a město skoro nejezdím, můj obvyklý nájezd činí po silnici první třídy papírovou rychlosti +-10km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 6. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2021 Ak jazdíš ako píšeš tak to musíš jazdiť aj za 5,5-6l. Ja niekedy lietam ako šarkan a v priemere som max do 6,5-7l. Posledné tankovanie bolo 5,9l a to priemerná rýchlosť počas toho nejakých 90kmh. Máš tam upravený SW motora ?? Už si sa na to pozeral aj cez diagnostiku ?? Myslím na chyby, korekcie vstrekov, teploty prípadne zaplnenie DPF či stále neregeneruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T.levy Vloženo 7. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2021 Palubní počítač mi ukazuje mezi 6-6,5l takže si myslím že tam musí být něco, co žere naftu ale nepromítá se do počítání palubního počítače. Vypalování DPF, nadměrné dobíjení? Netuším, nejsem odborník. Žádný chip ani úpravy tam nemám, vše origo. Diagnostiku mi dělali v autorizovaným servisu a žádné chyby nenašli. Netuším jak důkladně diagnostiku dělají, nebo zda koukají jen na výpis chyb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajnšmetke Vloženo 27. Červen 2022 Sdílet Vloženo 27. Červen 2022 Hoj, zlín-praha každý druhý den dlouhodobá spotřeba 4.3 :) tempomat 110 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 29. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2022 Jedna podle předpisu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipCZE Vloženo 10. Květen 2023 Sdílet Vloženo 10. Květen 2023 Ahoj, mám Oct 3 FL 2.0 135Kw 4x4, Automat, Diesel mimo město 6 litrů i jsem jel za rovných 5L, ale město to je tragické to zcela neodpovídá údajům.. Praha 20, 25 km cesta cca lehká noha comfort či eco či normal rozdíl je sotva měřitelné tak 9.5L... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dettektorr Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března (editace) Po 5 letech a 310T km jsem se rozloučil s O3 FL 2,0 TDI bez AdBlue 6DSG. Jsem obchoďák, kterej občas jede normal občas se courá a občas letí na absolutní max, mj. po čipu (132kw) to jelo bez problémů tachometrových 230 kmh jako nic, to často potrápilo Superb i O3 naftové RS 🙂 a vůbec se s tím dalo nasrat mraky lidí na dálnicích i okreskách. Za tu dobu byla celková spotřeba 6,37 l/100 km, mám údaje z knih jízd, teda podle tankování. Ukazatel spotřeby na palubaku mi celou dobu lhal o cca 0,3 litru a to od nového auta. Od cca 250T km autu postupně rostla spotřeba oleje z 0 mezi výměnami na konečnych 1 litr na 7T km. Přičítám to nejspíš zapečeným stíracím kroužkům na válcích. Auto vypadalo, jako by mělo najeto 50T km, ale já jsem pacient a údržbě a čištění se věnují velmi často. Někdy i několikrát týdně. Teď jezdím O4 2,0 TDI 110 kW 7DSG MY23 a tam byla spotřeba za první měsíc tedy 6T km 5,52 l. Ale je fakt že prvních cca 3T km jsem to fakt šetřil. Uvidíme, jak to bude dál. Příjemné je, že u O4 palubák nelže a ukazuje přesně realitu. To je velká změna. Mě lhala jak O2, tak i O3. jo a jen na závěr na palubáku jsem nejmíň za těch 310T km viděl při jedné cestě Praha - Vary 4,8l nikdy ne míň. A nejvíc Brno - Praha lehce přes 8,5 ale to byla pila jak svině s nějakým slušným asi taky obchoďákem 🙂 Editováno: 10. Března, autor: dettektorr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.