Jump to content

xmenadis

Uživatel
  • Posts

    141
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.adamkahanek.cz

Recent Profile Visitors

260 profile views

xmenadis's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Reacting Well Rare
  • One Month Later Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

57

Reputation

  1. Adresa je Ovesná 294, Praha: https://goo.gl/maps/w2tMor28aM6MD7fg8
  2. @Jan R. Myslím, že nemluvím jen za sebe, ale rádi se podíváme klidně na "nejlevnější" verzi O IV 🙂 A budeme rádi, když se přidá někdo další
  3. Tak co někdo další, přidá se někdo? 🙂 @beuticek Tys, tuším, říkal, že by to snad šlo? :) A co @Baracek? A co další pražáci, kterých je tu beztak dost? 😃
  4. Můj je už EURO6, tak těžko říct. Každopádně ještě jeden poznatek. Byl jsem to na doporučení projet na vyšší otáčky delší dobu, aby se vypálilo vše možné. Cvakání nepřestalo, ale co se mi potvrdilo, tak když jsem jel na 5ku kolem 70 až 80 km/h a sešlápl jsem plyn pořádně, tak se auto začalo třepat, jako by se motor skoro dusil (respektive jako bych třeba při nízkých otáčkách sešlápl plný), přitom jsem měl snad kolem 1500 ot. / min., ne-li více. Možná fakt vstřiky a dodává to málo nafty? Ale otázka, jestli s tím může souviset to cvakání.
  5. Tak jsem byl na konzultaci v servisu, který nám servisuje auta ve firmě. Poslechl si to a podle jeho odhadu to bude jen velká náhoda, že to udělalo ve stejný čas, jako se měnily žhavičky. Jeho odhad byl nějaký ventil s váčkou... jen cituji a ani nevím, jestli správně, protože se až tolik v autech nevyznám. Dle jeho názoru s tím můžu v pohodě jezdit dál a řešit jen, pokud mě to štve, což teda štve... jen řešení by znamenalo odmontování hlavy a hodiny práce na motoru.
  6. @marfanPo výměně rozvodů ne, od výměny rozvodů jsem najel snad 3000 km, tak by to byla nějaká haluz. Když jsem dneska každopádně autem jel, tak mi přišlo, že při přidání plynu v určitých momentech cukalo. Ale potom jsem několikrát zkusil dát plný a nic, vše ok. Zvuk je to každopádně otravný, slyším to bez hudby i uvnitř auta. Zkusím asi prohlídku v autorizáku, nic lepšího mě teď nenapadá...
  7. @martind_ Ale přitom diagnostika mlčí, aspoň podle servisu, kde jsem byl s těmi žhavičkami, tak v diagnostice se jiný problém, než se žhavícími svíčkami, neobjevil 😕 Je to možné, že by se vstřiky ani v takovém stavu v diagnostice neobjevily?
  8. Tak znovu vykopávám možnost čecháčského srazu. Nové datum stanovuji na 9.10. v sobotu a jako místo bych viděl výše uvedené HH Bistro (díky @Mili9): https://www.instagram.com/hh_bistro/ Mají to tam moc hezké, tak je zajeďme podpořit 🙂
  9. Tak mně, kromě klasického "řachtání", které se tady už několikrát řešilo (a bude to pravděpodobně asi ten klimakompresor nebo vstřiky), začal motor po výměně tří žhaviček v neautorizovaném servisu dělat cvakavý zvuk. Dělá to i na volnoběh, ale kolem 800 ot./min. je už hodně málo patrný. Čím více otáček, tím rychlejší ten zvuk je. Nemusí to s těmi žhavičkami vůbec souviset, může to být jen náhoda... a může to být fakt od klimakompresoru. Nesetkal se někdo s tím zvukem, viz přiložené video? Jde to spíš někde odzadu v motorovém prostoru a asi někde níže, ne nahoře. IMG_8072.MOV IMG_8071.MOV
  10. @spartakczZkus jiný kabel, případně mrknout, jestli nemáš bordel v konektoru. Já konečně objevil, kde byl problém u mě s iPhonem s tou stejnou chybou. Měl jsem v konektoru hodně prachu zaraženého úplně vzadu a kabel se tak nikdy nezacvakl úplně nadoraz, jak by měl. Teď už je to vše v pohodě, ani náhodné odpojování se se už neobjevuje... tak jen jestli náhodou, protože USB-C se může taky pěkně zanést (vlastní zkušenost).
  11. Ty krávo, tak ten fé Fábii dal 😆 +100 koní rozhodně! By mě zajímalo, co tam má za motor 😄 Ten další Sup vedle taky má nějaké divné kola... to jsou nějací specialisti na Supy s neorigo malými koly? 😄
  12. @JH12Ne sice u Bolera, ale stalo se mi to nedávno u Amundsenu. Přijel jsem k obchodu s připojeným telefonem, bez problému. Jdu do obchodu, vrátím se do auta, připojím telefon a najednou, že telefon nelze připojit. Zkoušel jsem x kabelů, vypnul a zapnul motor, restartoval rádio, nic nepomohlo. Dojel jsem na místo, potom do auta vlezl další den a najednou zase vše v pohodě. Nepodařilo se mi zjistit, čím to je, vypnutí motoru mi nepomohlo, prostě to "chtělo čas".
  13. Díky za sraz! I na tu chvíli, co jsem tam byl, to bylo hodně fajn a těším se na nějaký další 🙂
  14. Rodina posunula sešlost z neděle na sobotu, tak je to u mě tak 50:50... pokusím se dorazit aspoň pozdravit a na "jednu Kofolu"
  15. @MacouchJak píše @beuticek, tak to bude normální, i jak říkáš ty. Ono to dává smysl, protože telefony snad doteď neumí pouštět více audio výstupů najednou. Nehledě na vstupy, ale tam to asi docela chápu...
×
×
  • Create New...