Martinoslav Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 Dík za odpovede . Pava- som rad že aspoň niekto bol schopný odpovedať k veci .Maverick - dik za ceník Martinoslav + ostatný- Každý má právo na svoj názor Ano, a ja snad ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osud7 Vloženo 26. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 Zle si ma pochopil. Som rád že si sa zapojil do plodnej diskusie aj Ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 Ja mel pocit, ze nadrzujes pavovi - to by moje tezce arogantni a seriove srdce neuneslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Je spousta jiných důvodů proč auto brzdí hůř, velikost kotoučů je jedním z posledních, stačí si přečíst test brzd v AutoTipu, jinak blíží se Doksy a návštěva z UK, budeme na letišti v Mimoni, uděláme test, ostatním klidně auto půjčím, ať se nás víc, kdo může porovnávat Pavo, doufám, že přijedeš a bude jednou pro vždy vyřešeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Je spousta jiných důvodů proč auto brzdí hůř, velikost kotoučů je jedním z posledních, stačí si přečíst test brzd v AutoTipu, jinak blíží se Doksy a návštěva z UK, budeme na letišti v Mimoni, uděláme test, ostatním klidně auto půjčím, ať se nás víc, kdo může porovnávatPavo, doufám, že přijedeš a bude jednou pro vždy vyřešeno. Rád bych se tohoto testu zúčastnil, bohužel je to pro mě dál, než jsem ochoten pro účast v tomto testu objetovat. Zajímavá je jedna věc, která mi prostě nejde do hlavy. Jsou tady na foru lidi, kteří tvrdí, že v brždění, není mezi těmito dvěma brzdovými systémy (FSIII a FSII) žádný, nebo téměř žádný rozdíl a další skupinu tvoří ti, kteří uvažují přechod se systému FSII na FSIII z jednoho prostého důvodu, že to špatně brzdí. Proč tomu tak je mi fakt hlava nebere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Co je na tom složitého: Ve množině aut s FSIII jsou auta která brzdí lépe i hůře, zrovna tak tomu je u aut s FSII (ovšem, těch je míň), některé brzdí hůř, jiné lépe. Závislé to je například na znečištění destiček, kotoučů, četnosti provozu, někdo brzdí razantnějí, někdo vlažněji, auta která vyjedou jednou za měsíc jsou na tom jinak, než ty, která jezdí denně 200km, dále vlastností a stáří brzdové kapaliny a spostě dalších věcí. Tady se ohrnuje trochu nos nad FSII (včetně mě zpočátku), jsou malé a tudíž k tomu každý přistupuje, že musí být horší. Mě praxe ukázala, že je to jedno, dokonce ani s životností není problém - mé mají najeto 90K a origo. Dácia Logan (Renault) - z našeho pohledu auto na dvě věci a přesto uspěl v mém zmiňovaném testu brzd lépe než jiná auta a to má vzadu bubny, čímž opět potvrzuje další mýtus o kotoučových brzdách vzadu a bubnech, na našich autech pochopitelně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Podle mě se pozná rozdíl mezi FSII a FSIII až při silném namáhání ( např. několikanásobné brždění z větších rychlostí, jinak při běžném brždění-přibržďování to bude 0 od 0 pojde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Podle mě se pozná rozdíl mezi FSII a FSIII až při silném namáhání ( např. několikanásobné brždění z větších rychlostí, jinak při běžném brždění-přibržďování to bude 0 od 0 pojde. přesně tak, při opakovaným silným brždění se jasně projeví větší rozměr i tloušťka kotouče FSIII, více bude asi pohlcovat teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Pavo, jenze ty se neuvedomujes jednu jasnou vec a to dost radikalni. Kluci, kteri tady nejsou spokojeni s FSII maji auta bez ABS - tam neni mechanicky brzdovy asistent, ktery posiluje ucinek brzdneho tlaku. Pak je jasne, ze jim brzdy s FSIII, s i bez ABS, prijdou lepsi - tam to proste citit je. Ale pokud ma FSII ABS, pak je to jak pisou pani nahore - rozdil poznas az pri intenzivenjsim namahani. Je mi jasny, ze muj prispevej budes zase brat jako od "chytryho Martinoslava", ale zkus se nad tim alespon zamyslet. Vim, ze jsi velky nepritel vseho, co ja napisu, ale pojdme to resit bez vzajemne nevrazivosti - nema to smysl a k zadnemu vysledku bychom se stejne nedobrali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 pavo, pro me za me si klidne hod kamenem a muzes byt tisickrat presvedcen o tom, ze to tak neni. Raději po tobě hodím tím kamenem. Tuto diskuzi opouštím, já mám holt jinou zkušenost, než ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Aaaaaaaaaaaaaa, agrese, nic jineho jsem necekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Aaaaaaaaaaaaaa, agrese, nic jineho jsem necekal Kamenem jsi začal házet ty, agresivní nejsem, bylo to myšleno trošku jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 To byl jen recnicky obrat s tim kamenem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomV Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Musim rict ze taky nepocituju zadnej rozdil mezi FS II a III, btw zkouseli ste nekdy presednout do nejakyho francouzskyho auta, treba 206 nebo tak. Ja z fabie hupsnul do kanga a na prvni krizovatce kdyz jsem dobrzdoval tim stylem ze slapnu na pedal brzdy jak "do hovna" u fabie tak malem cela posadka vcetne me letela predni oknem ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Musim rict ze taky nepocituju zadnej rozdil mezi FS II a III, btw zkouseli ste nekdy presednout do nejakyho francouzskyho auta, treba 206 nebo tak. Ja z fabie hupsnul do kanga a na prvni krizovatce kdyz jsem dobrzdoval tim stylem ze slapnu na pedal brzdy jak "do hovna" u fabie tak malem cela posadka vcetne me letela predni oknem ven Jo ten pocit znám z Citroenu Berlingo, první zabrždění, nemilosrdně letím směrem k čelnímu oknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Musim rict ze taky nepocituju zadnej rozdil mezi FS II a III, btw zkouseli ste nekdy presednout do nejakyho francouzskyho auta, treba 206 nebo tak. Ja z fabie hupsnul do kanga a na prvni krizovatce kdyz jsem dobrzdoval tim stylem ze slapnu na pedal brzdy jak "do hovna" u fabie tak malem cela posadka vcetne me letela predni oknem ven presne 206tka, pri kritickem brzdeni to je jako brzdit na silne podhustenych kolach. Pokud muzu svym laickym nazorem prispet myslim ze hlavni veci budu stav brzdoveho systemu a jeho pece, pak pokud budou oba ve stejnem stavu budou brzdne odchylky minimalni mezi FSII a FS III. Taky jsem nejdrive nemohl pochopit proc fabie ze zacatku brzdi takovym pofidernim zpusobem kdyz octavie ma nabeh jako tank, ale v praxi kdy sem se provedl maly test na placku z obema autama ze jsem ze 60tky brdil na fest, tak rozdil mezi autama v brzdne draze byl zhruba pulmetr ve prospech octavie, jo reknete ze je to moc pomala jizda ze 160 to bude vypadat jinak, ale ja sem podle meho subjektivniho dojmu myslel nejdrive ze ot musi byt vic, ale nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Octavia má podle mě vetší brzdový válec, takže víc posiluje a nemusíš tolik hamtat na brzdy, aby to brzdilo stejně efektivně jako Fabka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 (editace) Octavia má podle mě vetší brzdový válec, takže víc posiluje a nemusíš tolik hamtat na brzdy, aby to brzdilo stejně efektivně jako Fabka. To jo, mimoto vetsi kola o dost, a uz zminovane vetsi kotouce a trmeny, ale ve finale nijak razantni rozdil brzd a to mi jde ...subjektivni dojem muze mit kazdy jiny ale ve finale brzdi ''vsecko'' stejne jak se o to staras... Editováno: 30. Srpen 2006, autor: Hoblik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Ve finále brzdí všechno stejně....ha...ha...ha. Možná tak v tebou zmiňované rychlosti 60 km/h - rozdíl 0,5m. Kolik to ovšem bude v 80,100,120 nebo 140?? Tam už je to v řádech metrů a to je sakra znát! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 MELLO: rozdíl 0,5m při 60km/h, zkus spočítat, čas a vyjde ti, že 0,5m je 0,03s, jinými slovy půlmetr ujedeš za 0,03s, reakční doba řidiče apod. je podstatně delší, takže tato diskuze nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 OK, tak jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Ve finále brzdí všechno stejně....ha...ha...ha. Možná tak v tebou zmiňované rychlosti 60 km/h - rozdíl 0,5m. Kolik to ovšem bude v 80,100,120 nebo 140?? Tam už je to v řádech metrů a to je sakra znát! jako bych v prvnim prispevku nepsal ze ve vyssi rychlosti budou rozdili asi vetsi.......vetou ze vsechno brzdi skoro stejne jsem myslel na suchu pri 60 km/h a skodovky s podobnyma brzda, pouze odlisne treba jako FSII nebo FSIII...on nic jineho my neslo a do niceho jineho sem nevrtal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osud7 Vloženo 17. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Takže všetkým čo by radi vymenili FSII za FSIII ,jedno závažné zistenie. Treba vymeniť aj tú liatinovú časť na, ktorej je strmeň uchytený . Na fotke sú moje FSII aj s vyznačenou medzerou medzi kotúčom a držiakom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinko_u Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Zdravim je problem ked na jednej strane mam FSII a na druhej FSIII ??? zistil som to az nedavno. Viem ze niekto to ma/mal rovnako, len neviem kto a neviem uz kde som to cital... bolo to davnejsie, ked som o tom ze to tak mam aj ja nevedel Kedze cele toto tu bolo len o tom ze niekto tvrdi ze jedny su lespie ako druhe z ci bez ABS, nedokazal som si z toho zobrat to co som potreboval. Podla mojho nazoru by to nemal byt problem, alebo sa mylim??? dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 No tak rozhodne to neni dobre! Obe strany by samozrejme mely byt stejne! Jak jsi k tomu prisel? Auto z druhe ruky? Bylo bourane? Jinak tady je ten druhej pripad: Kostovo vlakno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.