Milhausek Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 vypadá to na kompresor v háji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djredidlo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 (editace) to jde v tom kablu do kompresoru 10,8 V DC , proč myslíš že to je kompresorem? nemůže to byt nějakým kablem nebo čidlem..Nebo kde zkratnou čidlo ve vyparniku? Editováno: 10. Červenec 2012, autor: djredidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 (editace) Čidlo teploty ve výparníku, jen odhad. Chce to diagnostiku. Editováno: 10. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djredidlo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Ale jak se k němu dostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 (editace) První to chce diagnostiku, aby to bylo ono. Výměna pak, pokud máš malou ruku je docela ok, pokud máš tlapu jak já, tak upřímnou soustrast. Měnil jsem ho před týdnem, ještě teď si foukám rány. Jinak je to tohle 6Q0907543D Original Škoda auto 503 Kč. Jinak se dá sehnat kolem 300 Kč. Pokud to bude ono, pošli e-mail, pošlu ti fotky. Editováno: 10. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jokabuki Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Tak se vracím k původnímu příspěvku (klima po půl hodině sama vypadla). Zjistil jsem,že po novém nastartování opět běží. Autoelektrikář to měl v práci několik dní a konečný verdikt byl, že to dělá ŘJ motoru. Přehrál software a zdá se, že uspěl, zatím jsem to příliš nemohl otestovat, neb jsem nejel delší dobu v kuse. Ale při zkoušce stojícího auta se zdálo, že to šlape. Tak ještě uvidím,ale snad dobré. Stálo mě to pěkné peníze, ale v hycu jezdit je strašné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 14. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 tak bodaj by sa to podarilo a bolo to ono!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fatalboy Vloženo 21. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2012 (editace) První to chce diagnostiku, aby to bylo ono. Výměna pak, pokud máš malou ruku je docela ok, pokud máš tlapu jak já, tak upřímnou soustrast. Měnil jsem ho před týdnem, ještě teď si foukám rány. Jinak je to tohle 6Q0907543D Original Škoda auto 503 Kč. Jinak se dá sehnat kolem 300 Kč. Pokud to bude ono, pošli e-mail, pošlu ti fotky. PLS mohl by jsi mi zaslat fotky z výměny tohoto čidla? Nevím kde se nachází. Vag mi vypisuje tuto chybu a klima nefachá, zkusil bych nejdříve toto. Ze začátku to dělalo, že klima chvíli běžela a chvíli ne, teď je to mrtvé úplně. meil je : fatalboy@email.cz . Děkuji Jinak se jedná o Fabii, 1.9TDi 74 Kw, 2002 Editováno: 21. Srpen 2012, autor: fatalboy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 caute, pri doplnovani chladiaceho media mi zistili, ze unika. bolo tam farbivo, takze zhruba viem cez ktoru trubku, resp spojku. v tom servise si chceli nechat auto na pol dna, no zajtra idem na tyzden do prahy. viete mi niekto odporucit servis na klimu v prahe ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaDh3z Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 Dobrý den, Mám problém na své Fabii s klimou. Auto bylo v servisu kvůli tomu, že nejde (neobjevovalo se napětí na kompresoru). V servise zjistili, po vyčtení závad, čidlo tepoty výparníku, to prý rozchodili (nevím jak), ale nyní na kompresor napětí jde, ale po zapnutí se napětí ztratí. V kabeláži problém není. V servisu mi řekli, že to nejspíše bude dělat řídící jednotka klimi, což je pokud vím celý panel ovládání topení. Tak mě zajímá, zda nemůže být problém pořád v tom čidlu výparníku, že to takto zlobí. Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 Jak to čidlo rozchodili? Asi s ním běhali kolem servisu, nevěřím že to byl konektor. Zatím vždy bylo špatné čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaDh3z Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 Právě že se mi nezdá, že by to čidlo rozchodili. Když jsem tady na fóru se snažil přečíst vše, co se týkalo klimatizace. Tak jsem je přinutil ať mi to čidlo vymění. Tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 jj do toho se nikomu nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaDh3z Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Nakonec dopadlo vše, podle očekávání. Po výměně čidla klima běží jako dříve. A čidlo rozhýbali tím způsobem, že vymazali paměť závad a po nastartování se chyba už nezapsala..tomu říkám oprava. (nebyl to autorizovaný servis) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 No to jo ta chyba se dá smazat a objeví se až když bude venku víc jak 25 stupňů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FABIA420HB Vloženo 8. Únor 2013 Sdílet Vloženo 8. Únor 2013 (editace) Caute .chcem sa opytat mam podobny problem. Mam fabiu Combi 1,9 tdi r.v 3/2006 Ked zapnem klimu nic sa nedeje ani sa nedvihnu otacky ani nezopne ventilator na chladici. Neviem mozno som lama ale je mozne ze klima ide len ventilator nezopne ak je vonku -3°C? Uz v lete som mal problemy ze mi klima sem tam zapla sem tam nie a musel som niekedy aj 3x zapnut gombik klimy aby isla v diagnostike mam cislo chyby.Mal som dve jednu som vymazal a uz sa nevratila ale dam obidve: Teraz uz nejde klima vobec aspon nezopne ventilatori a chlad neviem porovnat ked je vonku zima. 1.)00898 - Control Circuit A/C Compressor: Open or Short to Plus 2.) 01233 - chlazeni motoru blokovaci ventil pro vytapeni (N279) 31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru A ten ventil N279 neviem nikde najst ani na nete ani vservise mi nikde nevedeli povedat!!!! Podarilo sa mi zistit ze to je ventil ktory zabezpeci odstavenie vody z kurenia aby sa rychlejsie zohrial motor. Problem je ale v tom ze nikto mi nevie povedat kde sa nachadza a ani ako vyzera. dokonca ani v Skode to nevedia. PS:Este skusim pozriet vsetky poistky aj na baterke plus prestriekam konektory ale nemyslim si ze to bude vtom zacinalo to postupne.Som vdacny za kazdu radu tuto chybu tam mam uz tri roky len az teraz mi to zdechlo tak to riesim. Moze to byt aj zlym cidlom teploty vo vyparniku (G263) i ked mi tuto chybu nevypisuje cez VAG? Editováno: 8. Únor 2013, autor: FABIA420HB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekator Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Zravím všechny tady.Mám fabii 1.9tdi r.v.2002 elegance.Kdyz zapnu klima je všechno v pořádku.normálně má fungovat kdyz je ventilátor v poloze 1-4.v poloze 0 je samozrejme vypnutá.jenze u mě je vypnutá i v poloze 1 a jede až od polohy 2.Nevíte někdo co s tím?Nechci si brát kulicha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Funguje ti ventilátor v poloze 1? On neni moc slyšitelnej. Mě teď nefungoval, docela trvalo, než jsem to vůbec poznal. A když nefunguje, tak se nespustí ani klima. Jestli opravdu nejde, bude to s největší pravděpodobností předřadný odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tankista95 Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 mam otazku na klimu, mam fabiu 1,4 mpi mam tam klimu, ked stlacim gombik tak stupnu otacky motora a rosvieti sa ac na gombiku, ale nechladi a ani sa nerozbehnu ventilatory, myslel som ze je vyfucana, tak som siel naplnit klimu a stale nic nechladi, neviete poradit co s tym? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Napíchnout vag, přečíst závady, zkouknout měřený hodnoty. Takhle od počítače to vyzerá na kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Renne Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Zdárek ,super po několika letech jsem se k tomu dokopal pročetl a rozebral.A už jen vyměnit jednotku u toho nosníku,konektor byl sice v čoudu ale pořád jsem u chyby 00705 - Rele ventilatoru chladice stupen 1 (J279)31-00 - preruseni n.zkrat na kostru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janysek Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 natáhnout nový drát na kostru..:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedroza22 Vloženo 22. Červen 2013 Sdílet Vloženo 22. Červen 2013 Dobry,mam tiez taky problem 1,4 16v 74 kw, riadiaca jednotka motora mi obmedzuje vykon klimatizacie,ale v pameti niesu ziadne zavady,pomohlo by mi prehratie softveru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 16. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2013 (editace) Ahoj, dneska jsem nechal doplnit klimatizaci a zjistil jsem ze nefunguje. Muze to mit neco spolecneho s tim ze se mi nezapina ventilator na chladici? Mam fabii I. Diky Editováno: 16. Červenec 2013, autor: msmity 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 16. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2013 Ano.Ale chvíli -než se ohřeje musí jít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.