Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

 no to take  ,je to fakt uz moc si myslim,pres 400 koni na predni napravu to je nesmysl

Upraveno od PANCHO

je to na limitu, ale elektronika nebo diferák si s tím celkem poradí.

Nevím no, sice vše je dimenzované s rezervou, ale určitě bude něco trpět nadměrně... přinejmenším ta náprava bude asi dostávat pořádnej kotel...

jo to poradi  ale jak dlouho.bude to vse dostavat na prdel

  • Autor

No jasný, tohle byla spíš nějaká výzva z toho vyždímat co půjde, ono to jede, ale na dlouhé užívání to nebude.

no jestli je pravda co Honza říkal, že jak tůrovali golfy R a vylítli jim řetězy v sérii, takto je fakt německá kvalita :D:kol-27:

 

a tohle vaříte z vody, nemáte žádný technické parametry od součástek, co dávají na MQB. Opravdu nejde to říct od vašich PC, že to nevydrží.... tyhle závěry fakt miluju :kol-44:

Upraveno od kokta7

jo to jo  ale ten motor je na neco stavenej,ale ne na 450 koni,v delsi zatezi poda motor ruku

máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody.
někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém ;)
 
"Na vzhled u Tij jinak nesáhli, a tak nám do mozaiky detailů zbývají už jen ceny - nový mezichladič vyjde na 1 049 Eur, úprava řídící jednotky motoru na 999 Eur, výfukové systémy jsou k mání za 1 699 nebo 2 699 Eur, podvozek KW za 2 299 Eur a kola OZ za 2 149 Eur. Jinými slovy - pokud chcete 375 koňovou Cupru s jinak sériovými komponenty, vyjde vás to na nějakých 55 tisíc Kč, a to není špatné."
 
takže abys měl těch 450koní, musíš mít novej cooler a komplet vejfuk.
 
 
je to asi jako stejný, když má tdernux čip od APR, nikdo neví jak to APR vyvíjelo, testovalo, jaký mají podklady atd... můžeš tomu jenom důvěřovat.

Upraveno od kokta7

no jestli je pravda co Honza říkal, že jak tůrovali golfy R a vylítli jim řetězy v sérii, takto je fakt německá kvalita :D:kol-27:

jj, na nových 1.2 TSI mají nějaký průser s rozvody - asi se jim nějak nepovedlo správně utáhnout šrouby na rozvodovém kole a následek je samej potkanej motor.

kokto sam vis jaka je kvalita dilu a ty myslis ze tam sou treba lestene ojnice atd. tak tomu never.za kazdeho motoru co ma turbo dostanes  50 procent vykonu navic,vetsi turbo a tak,ale pokud chces  aby delsi dobu fungoval je potreba i vnitrek vymenit

máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody.

někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém ;)

 

A ty si myslíš, že oni pohonný řetězec dimenzují tak, aby dlouhodobě vydržel desítky procent nárůstu výkonu nad sérii? Jak naivní v dnešní době úspor.

pančo a  ty víš jaký ty motory mají ojnice, ty víš z čeho sou dělaný? uvažuješ dobře, ale opět vaříme z vody, protože k tomu nemáš papíry, které mají někde v koncernu uložený...

 

jasně pawouku, uvažuješ dobře, ale furt to nemáme podložený nějakými parametry bohužel, ani se k nim nedostaneme.

 

otázka jestli s těmi rozvodáky je problém už z vývoje, nebo až při výrobě od nějakého dodavatele...

Upraveno od kokta7

  • Autor

Znáte Koktu, bude nám tvrdit, že jeho motor vydrží i 1000 koní ;)

sám dobře klinte víš, že to tak nemyslím. jenom by chtělo usuzovat z jasných technických parametrů a nevařit z vody. třeba ta firma má k těm podkladům přístup...

kokto  ty sam tvrdis  ze kvalita sla do prdele,z duvodu setreni,takze  si nemyslim ze zrovna do seatu budou davat ojnice,kliku pisty za dalsich xtisic navic,jen proto aby byl pripravenej na treba 450koni,tomu never

Mně naprosto stačí, když napíšou že odlehčují to, tamhle zase něco jiného. To o něčem svědčí. A jak vidím "písty z nové slitiny" raději už nic neříkám.

vaříme z vody :)

 

pančo těžko říct... třeba by mě zajímalo, jestli O3 RS má jiné ojnice než například golf R/S3, kde je rozdíl cca 60kw

presne tak,pokud chces vykon a motor co vydrzi,tak kovane pisty,lestene ojnice atd a to stoji raketu. 

Tak jistě, přesné informace nemáme. Ale stačí se podívat jaké problémy s prakticky každou novou technologií použitou třeba na písty a hlavně na plochu válců (chemicky nanášené vrstvy nějakých sajrajtů) má třeba BMW.

jo varime,ale  vis sam jak to je,ja myslim a ani bych se nedivil ze to bude stejne motory a jen mozna nejake malickosti rozdily,a ze motor z Rka  bude na hranici zivota:)  pokud ho nacipujes tak ze to bude pres:)

je to spotrebni zbozi,rikas to sam  a myslis ze ted udelaji motor  ktery ma obsah 2litry  dostanes z nej 450 koni a vydrzi 300tisic km?  kdyz budes vyuzivat jeho vykon

jak to mám sakra vědět? se ptáš blbýho. teorie dobrá ale toď vše.

jo turbo ma jine toje bez debat,turbem nazenes vykon,to i z TFSI  nazenes 500 koni,ale pokud nedas lepsi vnitrek tak nevydrzi delsi dobu  a to ten motor je robustnejsi a pevnejsi

to neni jen teorie

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.