Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

copak zvuk je krásnej, ale koukám, že to řídí opět nějakej dement. Jakoby v tunelech bylo málo smrťáků při požárech. Jezdím rychle, ale obzvláště v tunelech ty omezení respektuju, protože nejsou samoúčelný. Hořící zakouřenej tunel je smrtelná past pro všechny, kdo v něm zrovna jsou.   

Vloženo

hm, 2 mega základní cena, krásná atmoška 4.2 FSI a automat, potěž koště... potenciální kupci už chtějí dnes v těhlech autech jenom automat? trošku tomu nerozumím.

  • Pozitivní 1
Vloženo

hm, 2 mega základní cena, krásná atmoška 4.2 FSI a automat, potěž koště... potenciální kupci už chtějí dnes v těhlech autech jenom automat? trošku tomu nerozumím.

Je to trend. Jinak jsou dve verze motoru, co lze do RS4 dat, 460hp V8 a 560hp V8 twin turbo.

Vloženo

Tak jsem dneska volal do servisu a nevědí si s tím rady. Resp. s autem jezdili a nic se jim neprojevilo. Že já musím mít poruchu, která se objevuje sem tam, to je snad nejhorší možnost. A ještě k tomu, že diagnostika nic nepíše. Proměřili kde co a nikde prej nic.

Vloženo

Clinte z toho si nic nedelej, ja mam takovych zavad plnej toaletni papir a ikdyz napises jak je vyvolat na 100%, tak zavada nezjistena. A kdyz se neco projevi, tak to jeste neznamena ze to i umeji opravit.

To cukani je dan za to, zes koupil motor, kterej ma malo lidi a tak to jeste zadnej sikovnej mechanik nevyzkoumal, aby to mohla zacit skodovka aplikovat. 1.4 a 1.2 ti opravi dnes kazdej a na pockani v tramvaji.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Jirko dělás si srandu ne? že změníš něco na elektrický jednotce neovlivní motor a motorovou jednotku... prostě něco začíná odcházet, dej to do profi servisu a ne  do nějakýho autorizáku....

přijed s autem na brzdu zejtra, kolem jedné hodiny budu v praze :) tam třeba něco bude vidět popřípadě motorpower se ti na to mrkne ještě, určitě má víc zkušenosti s TFSI než nějaký autorizák

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

když jsem tankoval  N95, tak mě auto taky trošku kuckalo, od  té doby tankuji 100 u omv či benzíny a nic to zatím nedělá... taky netuším, jestli se to auto dobře vyspalo či pomohla lepší kvalita benzínu...

jinak jak psal radius, oni nemají skoro žádné zkušenosti s 2.0 TSI či 1.8 TSI

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Ale v servisu mi jasně řekli: "Nehrabal se vám v tom náhodou pan Kokta?"   Já na to že jo, že mi tam něco kódoval, no a oni si začali rvát vlasy a příjmacího technika polil pot....Řekli, že v MB maj jasně dávat pozor na člověka s přezdívkou Kokta, že je to známej pirát a rozmnožovač virů po koncernových řídících jednotkách :D

  • Pozitivní 1
Vloženo

Tak dneska jsem vzal ty poskrabany dveře želvou a skrabance zmizely.:-) Ozi je to jeden klubak z RS klubu co mel dřív OI RS a teď přesedlal na RS4 nick k4pis...

Vloženo

Arlo: Sem ti říkal, že želva zmákne všechno. Jsem rád, že jsem dal dobré doporučení. Leštěnka made in JÚESEJ musí být good.

Vloženo

Dík za tip Petrrr. Želvou beru auto 2x ročně. Moc jsem od toho nečekal, ale zas na druhou stranu nic jsem nemohl ztratit a kupodivu to celkem fungovalo :-) Clint a Petrrr mate u me chipovanou kofolu na srazu

  • Pozitivní 2
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...