stanmar Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 No jde o to, že já si jako občan s bydlištěm ve stejné městské části můžu to povolení taky koupit (aniž bych přímo u nás nějaké zóny měl) a jak píšeš, tím to samozřejmě ztrácí smysl - protože míst bude míň než aut. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Ono hlavně ty parkovací zóny nemají koncepčně hlavu ani patu... Všeobecně se ví, že se za posledních 15 let vystěhovalo XY% obyvatel Prahy do přilehlých obcí a jejich nově budouvaných satelitů. S tím tenkrát všichni souhlasili, protože se tím "uvolnilo" místo v bytech pro nové pracující mravenečky. Už tehdy ale se mělo začít řešit, že tyhle "sateliťáci" (mezi které se smím taky počítat, když jsem v ČR) se musí nějakým způsobem dopravit do Prahy. A vzhledem k tomu, že hromadná doprava z odlehlých aglomerací je velice tristní (autobus jede např. jednou za 20 minut), a neopomenvší fakt, kdy i s platnou pražskou lítačkou platíš středočeský tarif i jen kvůli 1 zastávce ležící v I. pásmu, tak se z finančního, flexibilního a pohodlnostního hlediska vyplatí jet do Prahy autem. Přijedeš do Prahy a najednou ouha; není kam zaparkovat, protože se nikde na konečných stanicích metra (či spádových aglomeracích) nepostavilo kapacitně dostačující parkoviště P+R. Zářným příkladem budiž Černý Most; spádová stanice metra pro 150.000 lidí z přilehlého okolí (Brandýs, St./Ml. Boleslav, Liberec, Mochov, Zeleneč, Úvaly, Šestajovice, Poděbrady, Kutná Hora a další) disponuje pouze dvěma parkovacími plochami P+R o celkovém počtu 438 míst! Okolní obchodní centra mají zpravidla volné (a v současné době závorami opět uzavřenými) plochy pro více jak 12000 aut. A využít parkoviště P+R v Běchovicích (kapacita 98 míst), kde smíš přestoupit na vlak (500 m pěšky) či si počkat na přeplněný autobus, který tě hodí na Černý Most, je úplná utopie v myšlení těch osob, které vymýšleli tuhle koncepci... Ve chvíli, kdyby na okrajích města - či v blízkosti velkých aglomeračních uzlů - byly odpovídající parkovací kapacity, pak se nemusí řešit obytné (modré) zóny. Navíc opět v podobě, která nemá ve světě obdoby... Běžný stav z ostatních evropských měst je takový, že jsou všude NORMÁLNÍ parkovací automaty, kde zaplatíš poplatek a můžeš stát. Nemáš-li zaplaceno, pak dostaneš pokutu (od MP). Přes den jsou parkovací místa obsazená, radnice vyberou z poplatků za parkování peníze, a večer se ulice vyklidí a místňáci mohou v klidu zaparkovat. Hlavně v Praze je situace taková, že mnoho rezidentů nechává auto stát na jednom místě klidně týden, protože se bojí, že nezaparkují. A k Evropě; jediný, pro mne NENORMÁLNÍ a zcela debilní systém parkování je ve Vídni. Tam se musí RZ vozidla zaregistrovat v systému a platí se přes mobil. Na ulici není k nalezení žádný parkovací automat, zato příslušníků MP je tam přehršel. A mám takový pocit, že se pražští radní inspirovali zrovna tam, a pak vymysleli takovou bejkárnu i v Praze. @Stanmar: když pak bydlíš v satelitu, tak vedení obce dost nevybíravě tlačí na to se tam přehlásit. Kvůli dotacím obce na obyvatele. A nesou to dost nelibě, když nechceš; proto mají skoro všichni na soukromých autech značku "S" a na služebních "A"... 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 A hele, Honza+číslo aneb "Ten co tančí s Kodiaky" se vrátil a sotva se ukáže a něco na jeho slovech je. Já tu problematiku neznám tak podrobně, páč nejsem Pražák a ani pražská náplava a už vůbec ne pražský mraveneček :-) - zaplať pán bůh. Jen co pochytím v TV, v konečném důsledku jsou dle mého biti v podstatě jak mimopražští tak samotní Pražáci co se týče nějakých modrých zón. Žiji v menším městě (6tis obyvatel) a problémy s parkováním jsou tam v menším také. Když člověk přijede po 18h a pozdější hodině už taky musí místečko složitě hledat. Nakonec ovšem zaparkuje nějakým způsobem každý a nemusí to být ani daleko od domu a policajti nejsou buzeranti aby to přeháněli ( pokud někdo nezaparkuje uprostřed křižovatky nebo nějak nebezpečně) urputně s dodržováním vyhlášky - ví se, že ten problém tam je a tak nikdo nikoho nešikanuje. Postupně se budují menší parkoviště po celém městě s co nejmenším zásahem do zelených ploch ( páč zeleň v celém městě by nám mohl závidět i Central Park z NY :-) ) Na druhou stranu jsme městem ze kterého lidé z větší části za prací odjíždějí než by přijížděli, tak je situace jiná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Vedení obce správně tlačí na ty co v obci žijí, využívají její infrastrukturu ( což stojí peníze) aby si tam také Ti lidé nahlásili trvalé bydliště, protože od počtu lidí trvale žíjících v dané obci, městě se rozúčtovávají výnosy z daní pro jednolivé obce. Jsou tady na karlovarsku také takové obce nebo rekreační oblasti, které se rozrůstají, z chatek se stávají RD s trvale žíjícím obyvatelstvem, ale trvalý pobyt tam nikdo nemá a starosta marně hledá peníze třeba na vyvážení odpadu nebo zimní údržbu atd. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 To je ale problém státu a obcí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Já takové blbosti řešit nemusím, parkuji krásně u vily doma a místo mám jisté pokaždé [emoji41] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Ja v podstate take, ale protoze jsem vybiravy ( auto nesmi stat pod brizama, na krajnici kde je blato musim na nej z nektereho z oken videt apod) . Pravda nekteri maji to stesti, co ziji v panelaku na lezato a maji tak pristresek pro svuj Car. [emoji3] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Já bydlím v paneláku nastojato a mám také přístřešek pro svůj car. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 2 hours ago, Clint said: Já takové blbosti řešit nemusím, parkuji krásně u vily doma a místo mám jisté pokaždé prej vila mě to spíš přišlo jak stáj pro koně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 (editace) Vtipálci... kdyby jste náhodou hledali nový vůz. Více zde http://www.dasweltauto.cz/Page/show/lunarni-vozitko Editováno: 9. Září 2016, autor: skodaforum20 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Ohledně úžasných modrých zón v Cajzlu. Zatím bydlím v Bohnicích, kde nemáme modré zóny. Což je možná dobře a starosta městské části Prahy 8 nám slíbil, že ani nebudou... ovšem začíná se vše otáčet. V Kobylisích jsou již modré zóny, které dle všeho fungují. Vždy tam parkovalo mnoho lidí ze severu, protože autobusová doprava například z Vodochod do Kobylis je tak směšná, že lidé prostě jezdí autem. Všichni v klidu v osm ráno zaparkovali v Kobylisích, vystřídali na parkovištích rezidenty a v pět nebo v šest se "náplavy" sebrali a odjeli domů za Prahu. Vždy to fungovalo, fungovalo to dobře, vždy bylo kde zaparkovat. Teď jedu v deset do práce, koukám kolem sebe a všude naprosté prázdno, kromě Bohnic, kde je parkování zdarma, autobus na Kobylisy jezdí ráno co 3 minuty a cesta z kopce Bohnic trvá celých 5 minut. Takže se v podstatě problém jen přesunul jinak, znemožnil parkování lidem, kteří nemají v Cajzlu trvalé bydliště (např. já) a ještě za to berou ti zmeťouři na radnici peníze. Já bych pochopil, kdyby platila karta, která stojí třeba 1200,- na celou Prahu. Klidně bych za ni dal i 2 tisíce, možná 3... ale pokud si za 1200,- koupím parkovací kartu a jsem omezený tím, že mohu parkovat pouze v části Praha 8, tak sorry, ale toto je prostě k*****na. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Na osmičce budou platit modrý zóny od 1.10.2016 Na šestce je to bezvadný, tam se platí na fialový čáře i v 21hodin nebo když se přijede i ve 3hodiny ráno, zkrátka od 8.00 - 6.00hod po-pá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 No vzhledem k tomu, že se mne zóny (zatím) v podstatě netýkají, je mi to celkem jedno. Když opravdu nemusím tak do centra autem zásedně nejezdím, MHD u mám kousek od domu... Stesky těch co v dotčené oblasti nemají trvalé bydliště.. to není můj problém a ani necítím potřebu aby s tím radnice něco dělala. To že nejsou záchytná parkoviště je věc druhá - to je ovšem otázka posledních několika let a nečinnost a neschopnost magistrátu, jenže Ti co z Prahy vypadli, nebo nejsou odsud nemůžou očekávat, že se o jejich problémy bude starat pražský volič - toho zajímá co se dělá hlavně pro něj. Samozřejmě s vámi co zde nezaparkujete soucítím, ale to je asi tak všechno. A z pohledu řidiče je jen dobře, že se nebudou cpát další a další auta - nemáme tu dost místa ani pro nás domácí. A taky mi stačí když ráno kolem 8 hodiny vidím na příjezdových cestách (Roztocká, Evropská, Karlovarská, Plzeňská a vlastně na všech příjezdech) ty mimopražský značky... Veřejná doprava je taková jaká je - podle zájmu a vytíženosti - když si všichni vozí zadky po jednom v autě, těžko se něco změní. Kde není poptávka taková aby se to vyplatilo, nebude jezdit nic - a to všichni co bydlí mimo velké aglomerace určitě dobře znají tj. 2 -3 spoje za den jsou i někde přepychem. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 To je svatá pravda... V Plzni stejný problém...mraky Plzeňských jezdí do práce autem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Ach jo, stavil jsem se s Fábkou na Kladně v autorizáku, za jízdy nám už měsíc pískájí brzdy, jako když dobržďuje vlak. Řekl jsem technikovi, ať se svezou s mechanikem. Vrátili se, že nic neslyší. Tak jsem se nasral a vzal toho technika znovu do auta a svezl ho. I malej Vašík se ptal táto co to píská. Technik mi říká, jo tohle myslíte? Já myslel jiný zvuk. Tak to asi něco bude. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Ale já vím, auto půjde do neatorizáku. A rovnou jsem mu rázně vysvětlil, že si začínám myslet, že v tom servisu stojí všichni za hovno, když nepoznají ani hadičku do podbehu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Ty ze by si jel do neautorizaku? Tomu neverim. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 No me se mestska netyka, mohla by se tykat mezimestska. Ovsem proc by me mela trvat cesta do prace 2x dele jen v urcitych casech za cenu co me vyjde cesta autem ( kdyz budu pocitat jen benzin). Bydlet v Praze tak auto ani nechci, na co. Kdyz to tam jezdi kazdou chvili a s nejakou rocni legitkou je to za hubicku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Máš škodovku, co by jsi chtěl.... Teď se Petrrr a radius můžou utlouct smíchy co zas máš za problém... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Jo a mne rika ze resim kraviny. Brzdy hold obcas piskaji. Kdyz s ta fabka najede 2km tydne, tak se nemuzes divit. Ja treba ted po druhe u Thalie za 4 roky budu muset menit predni brzdy protoze to auto proste jezdi malo a ty kotouce jdou do kopru, ne kvuli tomu, ze by se rychle sjeli ale ze proste reznou a desticky to nestihaji sjizdet. Tak ze ted koupim starlajny a seru na to. Na 5tis km rocne to staci. Navic automechanik znamy rikal, ze nejsou vubec spatne a do auta do velikosti fabie ok. Desticky pry ne, ty stoji za hovno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 (editace) mě ty zadní taky pískaj, protože vw psalo jak člověk brzdí z 200km/h na 160 km/h dle TPI, tak můžou pískat výrobci jsouf fakt vtipný. Editováno: 9. Září 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 No těch 200km/h asi zas tak často nejezdíš aby tě to tak moc trápilo .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Já to říkám pořád že nafta patří do kamen (nebo do busu) Renault a naftový motor 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Kokta je na Nordshleife jako doma. Je tam kazdou chvili a podporuje ekonomiku riskou. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 (editace) 22 minutes ago, stanmar said: No těch 200km/h asi zas tak často nejezdíš aby tě to tak moc trápilo .... No ale ja neziju v praze kde mas jenom kolony .my vesnicane nezijeme v hlavnim meste, petr je taky vesnican. Editováno: 9. Září 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky