Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Plechařina ze Španěl byla horší, to je pravda, docházelo k tomu při přepravě. Naše vedoucí dělala ve Španělsku a prý jejich morálka je tragická. Sám jsem to zažil, přijdou o dvě hodiny později a ani se nemluví. Prostě kalili a hotovo.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono i španělská firma co vyráběla linku na Rapida/O3 je kapitola sama o sobě. Ksefty za miliardy a přístup lemplů jak někde v baru. Kdepak, nic bych od nich nechtěl. Ono i závody v Rusku jsou dost odlišné[emoji3] Otázka do budoucna je, kde se nové Škodovky v rámci Evropy budou vyrábět, když kapacity jsou plné a desetitisíce aut se budou muset montovat jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz to vidim v jake kvalite se to vyrabi u nas, nechci si ani predstavit v jake kvalite se to bude vyrabet jinde. Ale mne uz to muze byt jedno. Za to Skodovkarum, jejichz srdce bije jen pro slepici by meli byt na pozoru. [emoji23][emoji23][emoji23]. Stane, Pawouku kupujte za vcasu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono se stačí občas hloubkově podívat na konkurenci a divil by ses, jak na tom jsou mnohem hůř. A to myslím nižší řady BMW, Mercedes apod. Jak jsem Ti jednou už psal, kupovat auto jako novinku je prostě chyba. Konkrétně Rapid prošel tolika úpraváma, že je to už jiné auto. Naštěstí Škodovka v některých věcech přišla na to, že dodavatele musí více hlídat a né jen koukat na cenu.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano psal, vsak od te doby jsem psal, ze novinku nikdy a hlasam to vsude a co udela stryc? Koupi Kardiaqa a uz ma objednaneho i Karota bez toho aniz by ta auta videl. V obou pripadech prvni vyrobene kusy.

 

Jeste se placa po zadech jak je dobrej, ze nasledne toho Kardiaqa zdrazili o 70 nebo kolik tisic.

S Rapidem mas pravdu, dnes uz je na takove urovni na ktere mel byt uz od zacatku, jen ze to trvalo 4 roky. Tak dlouho zas na auto cekat nehodlam a par veci stejne nevychytali. No zase jsem ho koupil za cenu, ktera dnes neni myslitelna.

Navic kdyz uz je to vymyslene tak zas poserou motory. 1.0 TSI trihrnek me nezajima i kdybych znovu Skodu chtel. Tedy Rapida muzes skrtnout, fabie je mala a jeste vetsi papundekl a Octavie je na me draha. Tim vyber konci. Pac Yetiho skrtli atd. Rapid snad ma casem zustat jen SB. Fabie kombi by mela taky skoncit ale aut tipu K....Q ma pribyt - to si Skoda muze strcit do prdele. Seat zase skoncil snad s Toledem. No jde to nejak do prdele. Tedy co by mi zbyvalo? Toyota Corrola, Auris, Fiat Tipo kombi, Ford Focus kombi. Vse auta s atmo s 1.6 a maji dnes zajimavou cenu. Mozna jeste Megan.

Nastesti tohle resit nemusim, dalsi nove auto budu kupovat az za hooodne dlouho. Neziju jen proto abych furt platil nova auta, ktera jsou vseobecne horsi a horsi. Casem, pokud se nerozpadne budu jeste za toho Rapida rad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nižší ceně toho zas tak moc na výběr není. Dnes je móda SUV a automobilky samozřejmě slyší na zákazníka. On stejně prodej aut míří celkově k operáku a né ke klasickému nákupu. Jenže bohužel u nás je to trošku furt cenový problém.
Kamarád si koupil nové Picasso, doprodej druhé generace asi za 500tis. Půl roku zpět jsem s ním jel a zase jsem si uvědomil, že VW koncern má furt něco navíc. Citroen najeto 60tis, 1.6 atmo. X krát v servisu na cívky, výměna řízení a nevěřil bys, jak vypadá prosezeně sedačka u řidiče. To nemluvim o tom, jak auto strašně bouchá na nerovnostech od náprav, ale to je prý vlastnost. Za mě to auto je pro ženskou, co je úplně blbá a stačí ji, že do toho naskládá děti a přes řev dětí nic nebude slyšet.
Ono u těchto aut člověka zaujme výbava, design, ale po koupi najednou začne řešit to, co si myslel, že už je u všech aut standard a ejhle, ono ani omylem. Mrkni třeba na nějaká fóra o konkrétních modelech a člověku se trochu otevřou oči. Ne nadarmo si většinou jižanská konkurence nedrží cenu, ale to platí i třeba pro Ford atd, kde cena padá opravdu rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz jsi u Francouzu, kamarad 1.5 roku Peugeot Partner 1.6HDI. Nezna problemy. Stryc Peugeot dodavku 2.2 hdi asi 2 roky, nezna problemy. Byt to koncern, uz maji min. 2 navstevy v servisu s nejakou kravinou. Byvaly zamestnavatel, kupuje Focusy co 3-4 roky. Jednou u jednoho kdysi odesla civka motoru, u soucasneho oloupany okrasny kryt na volantu a meneny na zaruku unavene vzpery patych dveri. Tod vse ma ho 4 roky a uvnitr ac on ta auta moc nesetri tak ticho, zadnej rozvrzanej koncert jako u soucasnych Schade. Ne, me uz nikdo nepresvedci ze koupi koncernu kupujes kvalitu. Je to stejnej srac jako kdekoliv jinde, jen predrazenej. Ano mozna lepsi jizdni vlastnosti, vykonejsi motory nekdy to jsou jedine rozdily. Samozrejme katdy veri tomu, cemu chce verit. Ja naopak vidim, ze dost lidi od koncernu nebo Schade upousti v mem okoli.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, měl jsem francouzů dost a za mě ne. Hlavně francouze mají nenároční lidé na jízdu, většinou jdou po ceně, výbavě a designu. Každý prostě musí ozkoušet a pak uvidí. V Tvém případě chápu zklamání, ale opravdu to tak horké není. Já jezdím pět let novými auty a jen jednou jsem řešil reklamaci.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas pravdu, jsem zklaman, ale neni to jen mym autem i kdyz nemuze proste existovat u takoveho vyrobce a znacky aby bylo tolik zavad byt slo o prvni kusy. To pak clovek jako ja srdcar Skodovkar nad Skodou zanevre a uz si dalsi proste nekoupi. No Skode je to u prdele hlavne ze firemni klientela nakupuje. Zadna z automobilek nema takovy vysoky pomer firemni vs soukrome klientely. Az jednou bude zase nejaka krize financni tak se pak budou divit. Vadi mi celkove smerovani znacky, ale to uz sem tu psal xkrat. Jedine co Skode nemuzu uprit je ze zamestnava hodne Cechu, tahne ceskou ekonomiku a neprimo je i muj chlebodarce, nase firma projektuje uz radu let pro Skodu a jeji vyrobni zavody vzduchotechniku a nekdy topeni. Sem ted sam naplej jak dopadne stryc se svym Kardiaqem a Karotem, zatim mu vrzou madla dveri jak u cinskeho vyrobku. Zalezitost zjistitelna po dvou jizdach v teplem pocasi. Coz vsichni Ti Inzenyri a cela ta zkusebni banda neobjevila pri testovani. Zase test na zakaznicich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...