Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Třeba nejsem sám, kdo i dnes ty jednoduché čepelky jede :D, no a moje předchozí působište potřebovalo tisíce průmyslových čepelek, tak pokud to maj zmáklý, může to být zajímavý. Ale cena práce je a začne být problém ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co takhle ty sračky nekupovat už vůbec. Zlatej můj kinder, zrovna jsem přemýšlel, jestli ho nenechám chipnout, ale nakonec jsem se rozhodl, že nenechám, že těch 13kw i kdyby to bylo s papírem s homologací za to nestojí. 

Jo a žiletky jsem používal naposled jako puberťák, od vojny jedu jen strojky mechanické na střídačku Philips, nyní Braun. No a od té doby co jsem ženatej :D se holim třeba jednou za 14 dní. Počínající plnovous oholim strojkem na vlasy ( zase Philips) pak zbytek dojedu Braunem, sice mi to te´d řvalo, že chce vyměnit holící hlavu, ale když jsem se koukl, že stojí  jako třetina nového celého strojku, tak jsem se na to vyprdnul, holím se dál a žádnej stres.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 56 minutami, Malta napsal:

Braun = Gillette, takže jsi zůstal zase u koncernu :)

Aha, to ani nevím. Ale Já kupoval Astry.  A když došly někdy, tak jednorázovku co má manželka na nohy. Tvrdí chlapi ze západu to tak neřeší. Nejsem žádnej buzerant jako Clint abych se denně musel holit nějakým sráčem typu Gillete Mach 3, nebo co to te´d dávají v reklamě co se s tím holí ti fotbalisti a aby měli hebkou tvář napatlají si jí pak niveou. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 59 minutami, kokta7 napsal:

A co sis přečetl o 2.0 TSI? Nebo to zatím neřeší?

O 2.0 a 1.8 TSI tam nic není. Nicméně něco lze odvodit z tohoto - emisní norma EURO6c :
 

Důležité termíny nabytí účinnosti EU zákonů
1.září 2017: Všechny nově homologovaná vozidla budou při schvalování zkoušena již podle WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) a musí dodržet faktor konformity RDE (Real Drive Emission) na hodnotě nejvýše 2,1 (hodnoty emisí na silnici se nesmí odlišovat od hodnot dosahovaných v laboratoři více než o faktor 2,1 ). Pro benzínové motory platí nově zpřísněná hodnota horní hranice pro výskyt částic 6.000.000.000.000 (šest krát deset na jedenáctou) na kilometr - což předepisuje emisní norma "Euro 6c".

1. září 2018: Všechny nově přihlašovaná vozidla musí plnit faktor konformity RDE 2,1. WLTP bude platit pro všechna nová vozidla. Euro 6c platí pro všechny nově vyrobená vozidla se zážehovým motorem.

 

 

Pokud to není nějaký blud, tak z toho vyvozuji, že od září 2018 musí mít všechny prodávané přímovstřikové zážehové motory GPF. U Dieselů by tato norma měla znamenat přítomnost AdBlue u všech těchto motorů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k GPF - údajně tam nebude docházet k cyklické regeneraci jako u dieselů, vzhledem k vyšší teplotě výfukových plynů u benzínu se filtr bude vlastně vypalovat (regenerovat) prakticky kontinuálně, při každém přidání plynu. Otázka zní, bude tomu tak i při nějakých pocukávačkách po městě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, posledně jsem koupil Dunlopy. Jenže problém je v tom, že na sněhu jsem je vlastně pořádně ani nevyzkoušel... Jinak OK, jen jsou dost hlučné. Na Atře jsem měl nějaké Nokiany, které na sněhu byly výborné, jinak hlučné a za vlhka dost kluzké. Ve větším rozměru jsou to vlastně jediné zimáky, co jsem jezdil Tak nevím.

 

To je magor, hlavně, že tímto bude ohleduplný k životnímu prostředí. Lidská hloupost je skutečně nekonečná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sejde na tom, kam budeš v zimě často jezdit - na Prahu a okolí Ti budou asi stačit i Barumky.

Já mám od začátku Dunlopy (navíc jen 15"), ale ty už nikdy. Jak píše brácha - hlučnost a navíc mě okolo 110 km/h hází. Kola jsem hned po první sezoně nechal převážit u profíků a vyvážení kola bylo ok. Letní to nědelají takže je to pneu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...