Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Záleží na cigaretach, na tom, jestli dotyčný opravdu větrá a jestli používá osvěžovač, ale je pravda, že ve služebních autech co máme je kouření zakázané, ale když sednu do nějakého, kde někdo kouřil, tak to prostě poznám.

Osobně bych v autě taky nikdy nekouřil, podle mě když si člověk chce dát cigáro, tak se nic nestane zastavit na 4 minuty a zakouřit si.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi už se mi nikdy nepodaří zahlédnou (doufám že nezahlédnu), ženskou v autě na křižovatce, jak má cigáro v ruce společně s řasenkou a maluje se a při tom ještě kváká do telefonu (ten byl sice v držáku na skle, ale i tak). Tohle jsem nějak nedokázal pochopit, proč to dělá. Stačí na parkovišti zastavit a za minutu je namalovaná a nikoho tím neohrozí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pod volantem to je ovšem eco kouření a to se dokonce musí :kol-47: . V rodině máme kuřáky a nebo bývalé a nikdy nikdo v autě nekouřil, je to největší prasárna, hlavně pro spolucestující i s otevřeným oknem. Taky kuřák v uzeným autě to cítit nemusí, zatím co nekuřák s citlivým nosánkem cítí všechno.. Já jako nekuřák cítím cigáro na 100m. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno ruku na srdce, Top Gear uz taky neni co byval... furt zrejme nejlepsi, ale jejich ukazovani  toho, kolik do toho muzou nasypat mi proste nehovi...

vystihl jsi jednou větou to, co já se snažil vyjádřit někde dříve odstavcem na celou stránku.  :kol-142:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na top gear jsem se prestal divat, kdyz zacli urazet fabie a octavie... ac nejsem hrdy cech, tak nektery kachny co vychvalujou a za me pekny auta shazuji.... + presne jak nakupuji auta, aby je nasledne odrovnali (myslim hlavne nova)... to ze koupej 20 let stary superauta a pak testuji co zvladnou, to mi prijde gut, aspon clovek vidi, co driv auto vydrzelo (no asi jako dnesni mladez.. viz treba Arnold a Bieber :D)

co se tyce spotreby, tak zakon zachovani energie plati, ale take plati, ze pri pomalem (rozumne pomalem) rozjezdu je spotreba nizsi, nez pri rychlem a to z nekolika duvodu

pri ryhlem:

1) protoceni gum neco sezere

2) vic se ohreje motor

3) auto ma vetsi odpor ke zmene pohybu - pozor na to - i zde plati zakon - druhy Newtonuv a auto chce zustat v klidu a na prudkou zmenu je potreba vic paliva (vetsi silu)

4) motor nepracuje v efektivnich otackach

pozvolny a klidny rozjezd je efektivnejsi a mam to overene - pokud pojedu plynulou jizdou plnou normalnich rozjezdu tak mam spotrebu vzdy nizsi, nez kdyz pojedu uplne stejne, jen se rozjedu o 1s driv, tim ze turbu dam nazrat...

muzete si to overit snadno v praxi, staci najit rovinku, vytycit si treba 50m a pak si rici, jednou se rozjedu na rychlost 50km/h na 5m a dojedu to nebo se na tu rychlost rozjedu na 10m a dojedu to - vysledek rozhodne nebude stejna spotreba (ty metry a rychlosti strilim od boku, nemam takhle predstavu)

nicmene souhlasim i s Honzou, ze je obcas pro nizsi spotrebu potreba autu nalozit. Protoze ucpany DPF :) a i benzin muze mit ucpany trubky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sup po servisu 60 000km. Cena 14.500,- po slevě. Navíc jen čištění klimatizace. Alpina po 90 000km, cena 17.800,- . Navíc jen klima a přední destičky.

Ptal jsem se na napínák a prý nedávno dělali supa 1.8 r.v 2009, 145 000km na kulanci - nový motor. Mám se na to zatím vykašlat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...