Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ozi - jo tak, mno to ze se turbina dole nenafoukne je holt problem. Sice dost nasuplujes promenou geometrii, ale zazraky neudelas, to mas pravdu. Leda sekvencne preplnovat. Mno a dlouhy prevody jsou ted trapeni snad vsech aut. Ale jinak turbolag maj ty motory taky jak hovado, popravde ac se mi to nelibi tak neni nad Tdi nebo naftak od BMW bo M-B  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jeden kolega ma v kanade dceru. Nadhera. Benzin tam stoji pakatel. Porad tam jezdi poradna auta, ne tyhle nase evrop. trsatka. Ta priroda, vsude cisto ve mestech atd. platy taky nekde jinde.

 

Tak se Petře podívej jak stále USA dojí celej svet :)

V Číně mas taky atmosky u o3 či u rapida proč ne...

 

Tak ani v jůesej ani v Číně nemají tak kvalitní benzín jako máme v Evropě. Např. v Číně (konkrétně v Pekingu, ale jinde to nebude jiný) je problém sehnat alespoň N95. Běžná kvalita se tam pohybuje někde mezi N85-N91 a třeba celý moderní auta z Evropy tam mají neskutečný problémy se vstřikováním.

Jen pro informaci: např. zákazníci značky Porsche mají zvýhodněný tankování N95 přímo u prodejců této značky. Jinak se jim neuznává záruka. A v Pekingu je zatím jen jedno Porsche centrum, kde se dá tankovat :D

 

A když není kvalitní benzín, tj. min N95, tak nemůžou platit ani přísné EURO-normy. Bohužel dojíždíme na to, že úřední šiml z Bruselu to má celé pod palcem a dohledem a může diktovat co a jak. A výrobci auta mají jen dvě možnosti: podřídit se a vyrábět/prodávat, nebo nechat být a nevyrábět/neprodávat.  :kol-43:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo, v Číně beru, ale myslíš fakt i v jůesej? Jen se ptám, nevím, ae nechce se mi to zdát. 

jůesej byl běžný N91 a nižší. Mám pocit, že snad dokonce i N89; proto tam vždy byly velkoobjemový motory, který s tím problém nemají. V posledních letech možná rozšířili nabídku N95, ale vyzkoušený to nemám.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.cestovani-po-usa.cz/pages-cz/jak-tankovat-benzin-usa-amerika.html

 

Ty vole Honzo ty si fakt nekecal, no to mě poser. to jsem neměl ani šajna. N91 oni už berou skoro jako prémiovej benzín a naftu mají jen někde. Ty krávo (právě jsem objevil Ameriku   :kol-24: ) I proto to tam mají tak levný. Co teprve N98 atd. na které jezdí většina sportovních aut. Tak toto je pro mě největší překvapení za posledních 10 let co se motorismu týče.  :w00t1:

A jinak po složitých výpočtech (převod z galonů na litry a z dolarů na Kč) mi vyšlo, že i tak dají za ten sráčskej benzín v celonárodním průměru 19,50 kč/l. To jen pro zajímavost a stejně si stěžují, že ho mají drahý, hold zlaté časy i pro ně pomalu končí.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne je to popsane na wikipedii...

 

Zjišťování oktanového čísla

Chování paliva je v referenčním motoru porovnáváno s chováním směsi izooktanu a n-heptanu. Podle způsobu měření se rozeznávají dvě definice oktanového čísla:

  • Oktanové číslo výzkumnou metodou je určováno při 600 otáčkách za minutu. Je vhodné pro popis městského provozu při nízkých rychlostech a s častou akcelerací.
  • Oktanové číslo motorovou metodou je určováno při 900 otáčkách za minutu. Popisuje spíše chování při provozu ve vyšších rychlostech, např. na dálnici. Oktanové číslo motorovou metodou je typicky o cca 10 bodů nižší.

V praxi se téměř všude uvádí pouze oktanové číslo výzkumnou metodou, oktanové číslo motorovou metodou je však definováno v normách.

 

Oktanová čísla některých paliv

  • Automobilový benzín: 87–98, dnes obvykle nejméně 95 (v Evropě) nebo 87 (v USA). V Americe ale udávají oktanové číslo jako aritmetický průměr okt. čísel získaných výzkumnou a motorovou metodou.
Editováno: , autor: LucasCZE
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi mam take prekousnutou hadicku od turba jako Tomik. Mam pocit ze to do kopce netahne. Clinte muzes mi ten Rakovnik domluvit? A RS protoceni budiku jim na eleganci nebude Kokto divny?

Jinak co mate proti Francouzum? Tata ma 307 SW uz asi 8-10 let a zadnej problém, 1x svolavacka, menila se snad ridici jednotka abs a pri te prilezitosti zdarma aktualizovali sw a zdarma aktivovali denni sviceni. Nemusim snad dodavat, ze nas oslovil primo autosalon! To je u skodovky utopie.

Ted mu odesly vzadu loziska, to je konstrukcni vada a jinak absolutne zadnej problem, zadna zavada ani reklamace. Jo jeste praskani zarovek ve svetlometu, dal mi tip muj automechanik, ze neni problem s palubnim napetim, ale s posranejma plastovejma objimkama. Daly se keramicky a je klid!

Svara mel problem jen s baterkou, odchazela po roce, no bodejd, 2.0 HDI mel snad 54Ah, dal tam 77Ah a je klid, pak taky zadni loziska.

Kdyz se kouknu na ty vase vochcavky a moji, tak jako fakt nechapu proc nekdo hani Francouze. Ty vase preplneny kolovratky jsou casovany bomby nikdy nevis kdy to lupne, kabely jsou namoreny v masovym roztoku pro kuny, s loziskama na predni naprave mel problem snad kazdej, praskajici zarovky taky - ale neni to objimkama, ale elektrikou... hele fakt to nechapu. Mel jsi nekdy Clinte Francouze nebo z ceho cisi ta nenavist? Predjizdeji te pravidelne na dalnici?

Mam dale porovnat Peugeot 309 z roku 1988 a Felicii z roku 1999? By ses Clinte divil... staci jen rict, ze na Felde odesla prevodovka a ma najeto 140tis, Peugeota jsme prodali s 230tis a co se tyce motoroveho prostoru, tak vse krom baterky a alternatoru puvodni. Pak se menila jen zadni naprava - praskla torzni tyc - tata nema rad prazdnou nadrz, kdyby tankoval jen 10l (nejmin jezdil a jezdi s pulkou nadrze), tak by byla naprava puvodni. A pak jen spotrebni material. Schnily to bylo min nez je ted felda! A to mu bylo 20, Felde je 15. Ps tata nikdy nemenil olej v prevodovce ani chladici kapalinu - je prece dozivotni.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak že 87 u nich je u nás klasa 95. tak že honza neměl úplnou pravdu. Četl jsem si o dopravních předpisech atd. a šla mi z toho hlava kolem. Třeba Clint by se vůbec v USA nesvezl, páč i na většině dálnic se jezdí max. 110. To mi hlava nebere, k čemu pak mají ty nadupaný 5ti litry když to pak dusí i na dálnici.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak ne ze bych byl odbornik na paliva ale od kdy oktanove cislo urcuje kvalitu poh. hmot?

Co vim, tak oktanove cislo pouze urcuje odolnost p.h. proti samovolnym detonacim ci samovzniceni. U nafty je to hlavne komprese a u benzinu naopak aby nechytl teplotou valcu. V praxi se to projevi tak ze p.h. s nizsim oktanovym cislem muze "bouchnout" drive nez ma a projevuje se to klepanim motoru a snizenym vykonem - coz pro motor neni dobre kdyz na to neni staveny. Dnesni ridici jednotky dokazou reagovat i na klepání, ale samozrejme upravi ja nevim predstih, davku co ja vim a pak to hur pojede a treba to bude vic zrat - ale kdyz na to nene motor delanej, tak bych tam radsi nejaky nizkooktanovy sajrajty nedával. Navic z n91 lze udelat n95 pridanim pouze aditiv zadny jiny kouzlo v tom neni. Takze ja bych o nizsim oktanovym cisle nemluvil jako o nekvalitním palivu. Nekvalitni palivo je u me treba arkticka nafta, ktera ma vydržet -30 a pri -15 auto nejede.

Stejne jako premiovy benzin si vyrobite z tesco benzinu a Vif aditiv - zde ma aspon clovek jistotu ze tam ty aditiva jsou. Z testu paliv v casopisech na to poukazuji take. Tata to takto praktikuje ja to praktikoval u nafty take a nikdy mi nezamrzla. Mozna kdyby Clint nekupoval premiovou naftu na shellu ale obyc a sam si ji naaditoval tak by mu treba superb nezamrznul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POZOR ! DŮRAZNÉ UPOZORNĚNÍ!

Tento příspěvek není doporučován číst následujícím osobám: Clint, Honza 9007. Mohlo by u nich dojít k vážnému poškození zdraví jako cevní mozková (srdeční) příhoda, psychické problémy, nevolnost, zvracení, žaludeční potíže (vředy) apod.!

 

Tomu nerozumím, vyrábí jednu šunku za druhou a lidi to furt kupují. Ale asi je to taktika vyrábět zmetky a a pak se bude víc prodávat, páč ta auta se musí točit. Koupit nové po 3 letech dát sešrotovat (déle to stejně nevydrží) a zase koupit nové.  :kol-28: Něco jako Tank Ono, úspěch není ve kvalitě, ale v kvantitě. Nová obchodní strategie  

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

scout :D :D :D ještě zapomněli že vana je plastová s plastovým šroubem...

Standardem je kryt motoru, který je vyroben z kompozitního materiálu a váží necelých pět kilogramů. U minulého scoutu byl kryt ocelový a vážil o dost více - 16 kilogramů. Stále ale platí, že kryt se musí sundat při výměně motorového oleje. 

 

 

flame?

 A mimochodem, když jsme u běžných provedení, během novinářské prezentace jsme jako první zjistili, že se chystá verze 4x4 i pro liftback.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...