Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

 no to take  ,je to fakt uz moc si myslim,pres 400 koni na predni napravu to je nesmysl

Editováno: , autor: PANCHO
Vloženo

Nevím no, sice vše je dimenzované s rezervou, ale určitě bude něco trpět nadměrně... přinejmenším ta náprava bude asi dostávat pořádnej kotel...

Vloženo (editace)

no jestli je pravda co Honza říkal, že jak tůrovali golfy R a vylítli jim řetězy v sérii, takto je fakt německá kvalita :D:kol-27:

 

a tohle vaříte z vody, nemáte žádný technické parametry od součástek, co dávají na MQB. Opravdu nejde to říct od vašich PC, že to nevydrží.... tyhle závěry fakt miluju :kol-44:

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody.
někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém ;)
 
"Na vzhled u Tij jinak nesáhli, a tak nám do mozaiky detailů zbývají už jen ceny - nový mezichladič vyjde na 1 049 Eur, úprava řídící jednotky motoru na 999 Eur, výfukové systémy jsou k mání za 1 699 nebo 2 699 Eur, podvozek KW za 2 299 Eur a kola OZ za 2 149 Eur. Jinými slovy - pokud chcete 375 koňovou Cupru s jinak sériovými komponenty, vyjde vás to na nějakých 55 tisíc Kč, a to není špatné."
 
takže abys měl těch 450koní, musíš mít novej cooler a komplet vejfuk.
 
 
je to asi jako stejný, když má tdernux čip od APR, nikdo neví jak to APR vyvíjelo, testovalo, jaký mají podklady atd... můžeš tomu jenom důvěřovat.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

no jestli je pravda co Honza říkal, že jak tůrovali golfy R a vylítli jim řetězy v sérii, takto je fakt německá kvalita :D:kol-27:

jj, na nových 1.2 TSI mají nějaký průser s rozvody - asi se jim nějak nepovedlo správně utáhnout šrouby na rozvodovém kole a následek je samej potkanej motor.

  • Pozitivní 1
Vloženo

kokto sam vis jaka je kvalita dilu a ty myslis ze tam sou treba lestene ojnice atd. tak tomu never.za kazdeho motoru co ma turbo dostanes  50 procent vykonu navic,vetsi turbo a tak,ale pokud chces  aby delsi dobu fungoval je potreba i vnitrek vymenit

Vloženo

máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody.

někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém ;)

 

A ty si myslíš, že oni pohonný řetězec dimenzují tak, aby dlouhodobě vydržel desítky procent nárůstu výkonu nad sérii? Jak naivní v dnešní době úspor.

Vloženo (editace)

pančo a  ty víš jaký ty motory mají ojnice, ty víš z čeho sou dělaný? uvažuješ dobře, ale opět vaříme z vody, protože k tomu nemáš papíry, které mají někde v koncernu uložený...

 

jasně pawouku, uvažuješ dobře, ale furt to nemáme podložený nějakými parametry bohužel, ani se k nim nedostaneme.

 

otázka jestli s těmi rozvodáky je problém už z vývoje, nebo až při výrobě od nějakého dodavatele...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

sám dobře klinte víš, že to tak nemyslím. jenom by chtělo usuzovat z jasných technických parametrů a nevařit z vody. třeba ta firma má k těm podkladům přístup...

Vloženo

kokto  ty sam tvrdis  ze kvalita sla do prdele,z duvodu setreni,takze  si nemyslim ze zrovna do seatu budou davat ojnice,kliku pisty za dalsich xtisic navic,jen proto aby byl pripravenej na treba 450koni,tomu never

Vloženo

Mně naprosto stačí, když napíšou že odlehčují to, tamhle zase něco jiného. To o něčem svědčí. A jak vidím "písty z nové slitiny" raději už nic neříkám.

  • Pozitivní 1
Vloženo

vaříme z vody :)

 

pančo těžko říct... třeba by mě zajímalo, jestli O3 RS má jiné ojnice než například golf R/S3, kde je rozdíl cca 60kw

Vloženo

Tak jistě, přesné informace nemáme. Ale stačí se podívat jaké problémy s prakticky každou novou technologií použitou třeba na písty a hlavně na plochu válců (chemicky nanášené vrstvy nějakých sajrajtů) má třeba BMW.

Vloženo

jo varime,ale  vis sam jak to je,ja myslim a ani bych se nedivil ze to bude stejne motory a jen mozna nejake malickosti rozdily,a ze motor z Rka  bude na hranici zivota:)  pokud ho nacipujes tak ze to bude pres:)

Vloženo (editace)
Vloženo

je to spotrebni zbozi,rikas to sam  a myslis ze ted udelaji motor  ktery ma obsah 2litry  dostanes z nej 450 koni a vydrzi 300tisic km?  kdyz budes vyuzivat jeho vykon

Vloženo

jo turbo ma jine toje bez debat,turbem nazenes vykon,to i z TFSI  nazenes 500 koni,ale pokud nedas lepsi vnitrek tak nevydrzi delsi dobu  a to ten motor je robustnejsi a pevnejsi

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...