Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Však já sem tě testoval, já bych jí asi stejně nedal, páč manželka mě pak zabít, i když te´d to auto převážně stojí, ale jednou mateřská skončí a arbeit  u manželky bude zas. A než ji prodávat za 110, to ať tam raději stojí a hnije. :-)

Vloženo

A to ti Pancho nevadí, že ti molekuly vzduchu, tedy kyslíku, dusíku, vodíku, oxidu uhličitého, argonu, neonu, helia, metanu, kryptonu a  xenonu narážení na tvůj naleštěný lak, víš vo to je za sviňstvo takovej vzduch? :-)

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Nedej bože, jak popisoval Pancho, jednou projel kouřem z vypalované trávy a částečky popela obrousily jeho lak do té míry, že musel autu dát ještě ten den trojitou vrstvu karnaubského vosku a pětinásobným přeleštěním extra jemným flanelem.

 

Asi si pořídím taky nějaké dělnické auto, abych svoji sněhuli šetřil jen na srazy ;) Postavím ten přístřešek, auto navoskuji Turtle Waxem a do vejfuku strčím dva špunty, aby se nesrážela voda ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Voe :D Dej si pozor, aby se ti nezaklopila kola ty chytrolíne ;)

 

Hoši vy si neuvědomujete, že tohle se vám všechno vrátí, já si počkám, až si někdo z vás pořídí TDI a myslím, že někteří už mají nakročeno :)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Ja bych naftaka bral hned, ale nechtel bych ho zivit. Spotreba moc neoslni, servis drahej (vim co rikam, mel jsem O1 TDi, baterka 3500Kc, do Feldy / O2 jen 1100Kc a 1200 byla silnejsi tusim 50Ah...) atd... navic bych kvuli Dpf nespal a jeste abych hlidal kilometry a planoval cesty podle dpf, jako to dela kolega, ani houno. Ale cisty laufy cloveka umej zblbnout ;)

A jeste jsem do toho lil letni i zimni aditiva + jsem se pri kazdem mrazu bal, abych nastartoval.

Editováno: , autor: Radius
Vloženo (editace)

Já nic neplánuji, jezdím delší i krátké trasy. Vypalování jsem nepostřehl. Taky tam nic neleju, zimní v těchto teplotách nemají smysl (zimní nafta by měla -20 zvládnout) a na letní jsem si nikdy nepotrpěl. Spotřeba možná proti 1,4 TSI neoslní, ale proti mé původní 1,8 TSI jsem cca o 1,5 litru níž, což při mém nájezdu znamená do peněženky plus 1000Kč měsíčně při současných cenách paliva. No a tu tisícovku buď prožeru (což je hodně pravděpodobné), nebo koupím tuny Lega mladýmu :)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

 

 

Hoši vy si neuvědomujete, že tohle se vám všechno vrátí, já si počkám, až si někdo z vás pořídí TDI a myslím, že někteří už mají nakročeno :)

 

A kdože je ten další adept na diesela? :kol-28:

Já nic neplánuji, jezdím delší i krátké trasy. Vypalování jsem nepostřehl. Taky tam nic neleju, zimní v těchto teplotách nemají smysl (zimní nafta by měla -20 zvládnout) a na letní jsem si nikdy nepotrpěl. Spotřeba možná proti 1,4 TSI neoslní, ale proti mé původní 1,8 TSI jsem cca o 1,5 litru níž, což při mém nájezdu znamená do peněženky plus 1000Kč měsíčně při současných cenách paliva. No a tu tisícovku buď prožeru (což je hodně pravděpodobné), nebo koupím tuny Lega mladýmu :)

 

Tak tak, já to říkám pořád, že rozumný člověk si pořídí to, co mu vyhovuje nejvíc, vzhledem k jeho individuálním potřebám. Až budu mít roční nájezd v desítkách tisíc km, tak si to spočítám a koupím to, co pro mě bude výhodnější. Anžto v současnosti jezdím jen 15 tkm za rok, je má volby jasná = benzín. :kol-47:

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...