Přejít na obsah

Vibrace volantu


Feri1

Doporučené příspěvky

Aha,no tak to jsem moc zvědavej,s čím přijde fleet manager firmy od které superba kupuju.Nejdřív že je auto úplně ok.Tak jsem si ho vzal a čumim vibrace.Ten týpek co ho měl jako služebáka jezdil jako babka v neděli,taky čuměl.Plus nepříjemnou záležitostí  jsou ty ložiska.Auto co má najeto 96tis má vprdeli ložiska a nápravnici.Kde je ta bájná spolehlivost superba. Už u oktávky mi všichni říkali jake je to spolehlivé auto.Zadní ložiska,pískající turbo,kompresor klimy,No nic moc.V servisu je ára od rána,tak jsem zvědavej s čím přijdou.Doufám že se škůdka trochu zalekne firmy,která má od ní x aut. Už jsem doufal,že z toho auta budu mít radost !!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no orčitě se nenechej odbýt jako že tam ty vybrtace nejsou,pokud je tam cítíš tak na tom trvej a popřípadě jim pohroz tím,že budeš rovnou kontaktovat zákaznické centrum Š.A. MB a že si ně budeš stěžovat s tím že ti nechtějí pomoc se závadou na autě,myslím že by na toto mohli slyšet!o tom by ti mohl povyprápět "GeorgeTDi" ten s tím měl v servisu také problém a dnes už to má nakonec po dlouhém dohadování a nakonec i dopise do té Mladé boleslavi vše vyměněno.Dokonce i na dobu co auto měli v servise,auto bylo mysím prímo v Bladé Boleslavi dosal náhradní vůz.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta firma je něco jako PPF,jenom slovenský :).Tak doufám,že si jí nebudou chtít rozházet.Ale v dnešní době je možný všechno.Už jsem byl týden bez auta,než ho uvolnili z vozového parku a ode dneška jsem zase.Pokud to bude trvat dýl,tak to náhradní auto chci určitě.Nevíte co s těma ložiskama ?Který vydržej normálí nájezd ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po dvou dnech v servisu samozřejmě  nic.Ložisko to neni,prej jsou to gumy,sice nový a pěkný,ale prej normálka(dálniční něco,prej si mám pustit nahlas rádio :kol-46: ) Vibrace asi poloosa,ale škodovka zaplatí maximálně půlku a to si to ještě rozmyslej,žádný problémy s  nápravnicema  prej SP II nemaj !!! Tak jsem se nasral,sundal kola a čumim jedna má vnitřek úplně sjetej!!!. Dal jsem tam zimáky a hle žádný hučení a ani vibrace.Taky jsem našel prasklou manžetu tlumiče vzadu na levé straně!! Takže mám ještě dotaz geometrie se dělá na předku i zadku,nebo jenom předek.Předem dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aj predok aj zadok

 

 

 

toto sú normálne závady ktoré seriozny servis musí vedieť odstrániť 

 

 

k nápravnici , od 4/2010 tuším je tam tá hnusná plechová nápravnica a čo viem tak je ten predok často taký rozplávaný , hold hliník je hliník , uloženie vo veľkých silentblokoch a liatinové ramená robia svoje 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě seriózní servis v Čechách nenajdeš.Bohužel zkušenost napříč značkami. CItroen,to se nedá považovat ani za servis.Mazda,neuvěřitelný nezájem.Mercedes,předražený a přístup jako bych otravoval.Škodovka,"jojo dívali jsme se na to,hučení je normální to dělaj SP normálně,jsou to gumy,pustte si nahlas rádio" !!!!!!! Kontrolovali jste geometrii? Jojo vypadá vpoho.To bude poloosa,ale ted nemáme čas.Příští týden !!!!!! Neskutečný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že to asi moc nechtějí rozhlašovat, takže to asi nikde nebude. Asi si to reklamační oddělení ohlídá. Pomůže napsat mail přímo do Škoda auto s tím, že je člověk nespokojený s výsledky servisu, kde tento problém řešil. Škodovka pak kontaktuje vedoucího servisu a trochu je popostrčí. Najednou pak nebylo problém domluvit návštěvu techniků z Boleslavi aby auto projeli a uznali , že je problém a při zvyšování rychlosti se zvyšoval. Jinak jsem také dobrý servis, kde by opravili to co mají a nic jiného nepoškodili nebo vám nechtěli měnit půlku auta nezažil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tobě se ty vibrace zrychlovánim zhoršovaly? Dost mě překvapilo,že po tom co jsem tam hodil zimáky 16,tak je to vpoho.Trochu mi přijde,když někdy to ještě malinkato ve 140 zavibruje,ale možná mám už trochu halucinace :) 

Nechal jsem udělat geometrii sehnta jiný gumy,nebo to už dojezdim na zimákách :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, ve 140 to začlo a zhoršovalo se to s větší rychlostí, no a třeba ve 170 se to už zase zlepšovalo. Ve větších rychlostech jsem to už netestoval. V servisu na to dali svoje kola. Projel to technik ze servisu a říká že to je v poho, že se to už neprojevuje. Tak jsem mu věřil, ale asi po 3 návštěvě jsem to nechal znovu přezout a jel se s tím projet sám a říkám mu,že to je tak o 10% lepší. Jinak to dělalo pořád stejně. Bohužel ten mechanik nepoznal ani šustot rozbitého spojkového ložiska, takže jsem si pak už nědělal iluze o něm. Typické řeči, že to je gumou, dále silnicí atd. No hrozné otravování to bylo. Naštěstí jsem poznal pneuservisáka na Auto Jarov, který umí dělat na té vyvažovačce Hunter a vozí mu ty kola při těchto reklamacích ze Škodovky právě k němu. Tak jsme se o tom bavili a on mi poto i volal, že byl znova v Boleslavi zkoušet ty má kola na jejich nové vyvažovačce Hunter. Řešil jsem to od ledna a trvalo to asi až do března. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proběhla geometrie,prej dobrý,jenom předek trochu srovnal,ale prej to bylo v mezích tolerance. Mám tam zimáky,ticho,volant se neklepe,ale stejně mi přijde,že oproti oktávce je ten volant strašně citlivej a a cejtim jakékoliv zachvění,nebo vibrace.Možná mi už začíná trochu šibat a slyšim trávu růst!!!Máte to taky,nebo trochu pomůže ta aktivace něčeho u řízení přes VAG :)?  JInak chci si koupit nějaký ty nový gumy 17tky,ikdyž se asi rozbrečim až budu vyhazovat ty dunlopky sportmaxx,když maj min 5mm.Prostě hučej jako kráva.Nevíte teda kterej dezén trpí na ty zuby a oskákanost nejméně.Ptal jsem se kámoše co dělá gumy v autokelly a tvrdí že šipovitej tvar a matadorky na to trpěj u škodovek nejvíc ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To chvění tam pořád bude. Taky jsem si řikal jestli nejsem už trochu šáhlej ptž komukoliv jsem to půjčil tak řikal , že pohoda. Ale to byly peugeotáři atd. Takže to mě uklidňovalo. Nejvíc jsem to poznal když jsem jel těch 140 a přidal plyn a držel jen lehce prsty přiložené k volantu ze stran. Takové jemné chvění a zhoršovalo se. Ten asistent jsem zkoušel pustit a zlepšilo se to tak o 30% ale strejně to vibrovalo. Ty nejjemnější vibrace to neodfiltrovalo. Jinak mám teď pneu continentaly sportcontact 2 na 18" a jsou ok. Nesjíždějí se kraje a nědělají se zuby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem to pučoval třeba bratrovi a ten říkal že nic necejtí.Má Volvo XC90. Matky ML to má podobně,taky hodně citlivej volant,ale to neznamená že mě to neznervóznuje :) Možná jsou to ty zimáky v plechu,ale okolo 100 se to trochu zachvěje a pak už dobrý.Ale třeba ta octávka má ten volant fakt jinej.Přitom celej ten podvozek je skoro stejnej.Tohle je citlivý ikdyž vjedu na vajgl. S continentálama jsem byl vždycky spokojenej.Dokonce si myslim,že jsou to ted napříč rozměrama nejlepší gumy.Bohužel tomu odpovídá cena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se taky pridavam do klubu vibrujicich.

Vibrace jsou nejhorsi mezi 110-120. Pri vyssich rychlostech zadny problem.

Delalo mi to na uplne novych zimnich i letnich gumach Michelin. Pred pul rokem jsem se to po prorazene pneumatice snazil resit, ale pneuservis se Skoda servisem si me prehazovali jak horkou bramboru. Od te doby jsem na to rezignoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už nevibruju :-) Náš gumař ve vsi dostane za uši. Hodil jsem včera kola na vyvažovačku jinde, sundali všechna závaží a znovu vyvážili a je klid. Při přezkoušení bylo jedno přední kolo na jedné straně 40g a druhé 25g Jsou z toho i lehce oskákané pneu za těch asi 15.000km. Dělalo to na manželčině supíkovi a jen při plném plynu a jen na šestku mezi 105 - 140 km/h a při lehce stočeném volantu vpravo to bylo cítít nejvíce. Včera jsem s tím jel od gumaře, sice jsem tam nechal litr, ale je to v pohodě. Vzhledem ke skutečnosti, že zimáky vyvažoval také gumař od nás z vesnice, tak se to projevovalo i po přezutí na zimní kola, takže nechám převyvážit také a snad je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem se na zaklade tohoto vlakna rozhodl to jeste resit a zajel jsem si na vyvazovacku Hunter do Olomouce abych mel dukaz pro Skodu o tom, ze kola jsou v poradku. A jake bylo moje prekvapeni, kdyz po dovazeni prednich kol asi o 45 gramu dohromady se vibrovani ztratilo. Vubec jsem v to nedoufal, ale opravdu to pomohlo. Vypada to, ze pneuservis kam jezdim ma asi rozkalibrovanou vyvazovacku. Kazdopadne Hunter doporucuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Syn má služebního SUPA - 2.0 TDI,  jel jsem s ním když měl najeto  5000 km - vibrace žádný, srovnával jsem to se svým. Nyní má 20 000 a to samé - nad 140 začne vibrovat volant ! neřeší to - jezdí s tím jen po česku. Zajímavé, je že  OII se stejnou motorizací (těžkej diesel) touto vadou netrpí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...