Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

možná to patří o kousek vedle no uvidíme.

Profukuje drátěnka u svodů a katalyzátorem dá se koupit a prohodit?

Ve Škodovce mě řekl tech. že jen s katalyzátorem za 20.000.- nějaké divné.

Jinak mám 1.4 16v 74kw r.v. 2000

díky za každou radu

Vloženo

Se posrali! Kompenzátor (vlnovec, pletenec) se normálně mění vyříznutím starého a navařením nového. Mě to stálo kolem 2000,- ve SPei výfuky. Měl jsem to na počkání, tak jsem cenu moc neřešil. První díl výfuku je stejně tlustostěnný, ale bohužel v jednom kuse s katalyzátorem a vlnovcem. Od toho je ale svářečka, ne?

Pěkně sundat z auta, vyříznout a očistit konce, nasadit na auto, naladit a nabodovat nový, sundat, obvařit, nasadit, hotovo.

Vloženo

tuším, že firma ACI ty vlnovce dodává... nebo Elit... každopádně změřit a podle rozměru ti ji prodají... uříznout a navařit... myslím, že cena je cca 500-800,-kč

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

A jak se prakticky projevuje když je vadnej ten vlnovec, že profukuje...dělá to velkej kravál nebo to třeba jenom píská, protože já mám kopmlet vyněněnou novej zadní i střední díl vejfuku...a pořád mi tam něco píská takže nevím jestli je to v motoru nebo vlnovec :)

Vloženo

hlavne zvar sa uvolni pri vlnovci na oboch stranach. da sa to obvarit ale chce to dobreho zvaraca lebo je to tam velmi tenky material. treba sa na to lepšie pozriet. iba tie spoje sa uvolnuju.

Vloženo

Vlnovec jsem měnil v extravýfuku za 1400kč. Ve škodovce mi to poradili a řekly že nejsou žadní svářeči. Mění jen nový za starý kompletní kus.

Projevovalo se to hrubším zvukem a v zimě při puštěném ventylátoru mi to sálo spaliny do kabiny.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Vlnovec jsem měnil v extravýfuku za 1400kč. Ve škodovce mi to poradili a řekly že nejsou žadní svářeči. Mění jen nový za starý kompletní kus.

Projevovalo se to hrubším zvukem a v zimě při puštěném ventylátoru mi to sálo spaliny do kabiny.

vlnovec sem koupil z Pronda v bolce asi za 300 kaček, doma vyndal ten díl, vyřízl vlnovec, navařil novej, a zase nandal do autí, změna byla akorát ve zvuku, páč novej vlnovec má jinej vnitřní povrch, ale zvuk je pěknej :) a samozřejmě už to neprofukuje a nesmrdí do kabiny vozu :):palec2:

  • o 2 měsíce později...
Vloženo
A jak se prakticky projevuje když je vadnej ten vlnovec, že profukuje...dělá to velkej kravál nebo to třeba jenom píská, protože já mám kopmlet vyněněnou novej zadní i střední díl vejfuku...a pořád mi tam něco píská takže nevím jestli je to v motoru nebo vlnovec :)

Vlezeš pod auto a k vlnovci dáš ruku. ucítíš výfukový plyny. Somo přo nastartovaným motoru. A taky je jinej zvuk.

Vloženo
Se posrali! Kompenzátor (vlnovec, pletenec) se normálně mění vyříznutím starého a navařením nového. Mě to stálo kolem 2000,- ve SPei výfuky. Měl jsem to na počkání, tak jsem cenu moc neřešil. První díl výfuku je stejně tlustostěnný, ale bohužel v jednom kuse s katalyzátorem a vlnovcem. Od toho je ale svářečka, ne?

Pěkně sundat z auta, vyříznout a očistit konce, nasadit na auto, naladit a nabodovat nový, sundat, obvařit, nasadit, hotovo.

U mého mechanika mě to stálo 7OOkč sakum prdum. Vzal si auto,koupil vlnovec a navařil ho tam. Jako bonus mi auto až přijelo domů a vyluxovaný. :palec2::palec2:

Vloženo

U mého mechanika mě to stálo 7OOkč sakum prdum. Vzal si auto,koupil vlnovec a navařil ho tam. Jako bonus mi auto až přijelo domů a vyluxovaný. :palec2::palec2:

Tak to je super mechanik a dokonalé služby za hubičku. Toho mechanika si hýčkej! :palec2:

Vloženo

majstri mechanici a soferi neviete niekto rozmer vlnovca na fabiu 1,4 viem ze priemer je 45 ale ta dlzka 100 az 260 znamena co ? kolko sa odreze tolko sa dolozi alebo je udana presne 45 sirka a dlzka 260 neviem. ak viete prosim aky kupit? dakujem

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

chalani mne mechanik povedal ze mam kupit 45x250 ale teraz citam ze niekto mal 45x260...je to daky predpisany rozmer alebo jak sa odreze tak bude? mam 1.4 mpi 44kw diky moc

  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím. Doporučíte mi někoho na výměnu vlnovce (Fabia 1,4 16V 55kW) v okolí Ostravy. Při ranních studených startech se z Fabky stává plynová komora, je to hrůza :feve:. Díky za odpověď.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravím. Doporučíte mi někoho na výměnu vlnovce (Fabia 1,4 16V 55kW) v okolí Ostravy. Při ranních studených startech se z Fabky stává plynová komora, je to hrůza :feve:. Díky za odpověď.

Ahoj, jestli si nikoho nesehnal, mám velice schopného mechanika (kamaráda). Můžu ti poslat kontakt.

Pošli SZ.

Editováno: , autor: dandas01
  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak konečně jsem se dostal k výměně vlnovce (pružný díl) fabia 1,4 16V 55kW.

Motor VW typ BBY (r.v.2004) s předkatalyzátorem (viz obr.), takže se musí rozebrat téměř polovina auta, aby se sundal přední díl výfuku (pouze práce +-3000,-). Ale dá se to vyřešit jednodušeji, cca za 1,5h (montážní středisko Výfuky-Tyll ve Zlíně http://www.vyfukyservis.cz):

Postup:

-vyřízne se starý vlnovec a sundá se přední díl s katem (část s přírubou přišroubovanou k předkatu nemusíme

demontovat)

-nasadí se nový vlnovec na přední díl, na vlnovec se dá přechodka

-přechodka k vlnovci+vlnovec k přednímu dílu se naboduje autogenem (nehrozí žádné bludné proudy jako u COčka)

-přední díl se sundá a přechodka k vlnovci+vlnovec k přednímu dílu se obvaří COčkem

-takto opravený přední díl nasadíme zpět a přechodku přivaříme plamenem k přírubě s kolenem, které se nemuselo

demontovat (viz foto svaru), druhý konec za katem je ke střednímu dílu připevněn sponou (v mém případě třmenem)

Výhody: díky tomuto postupu se ušetřilo x hodin práce, těsnění a samojistných matic. Vlnovec se ohnul max o 1mm, ne jako v případě kompletní demontáže předního dílu včetně příruby. Svařování plamenem zamezuje poškození el-instalace.

Vlnovec: Co se týče kvality, nechtěl jsem polské, čínské aj., tak jsem se rozhodl pro vlnovec firmy vyfuky-tyll.cz s vnějším a vnitřním opletem (45x230), jež podle mě patří mezi nejkvalitnější na našem trhu (viz http://www.vyfuky-ty...i-pruzne-cleny/ )

Cena: pod 2900,- (jinde chtěli +-3000,- jen za práci díky 16V motoru s 2 katy)

Použitý mat.+díly: vlnovec+nový střední díl fa Výfuky-tyll 492 Kč + 1296 Kč, těsnící pasta, třmeny, práce +-1000 Kč

S prací a přístupem mechanika jsem byl nadmíru spokojen, práci odvedl na 1, výfuk je jako nový.

Dojmy po výměně: v autě je nyní při jízdě neskutečné ticho, motor má klidnější chod, lépe akceleruje (možná díky většímu odporu výfukového potrubí), přes výdechy klimy se nešíří zplodiny (nejhorší v zimě)

post-31024-0-18562800-1334842257_thumb.j

post-31024-0-76510700-1334842271_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...