motorpower Vloženo 8. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2021 TDI-fun... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mich4l Vloženo 8. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2021 Děkuji za tip :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 17. Září 2021 Sdílet Vloženo 17. Září 2021 (editace) Ahoj všem..myslíte že už se ozývá dvouhmota? VID_20210917_101251.mp4 Editováno: 17. Září 2021, autor: lukino200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FeddeFr96 Vloženo 7. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2021 před 15 minutami, FeddeFr96 napsal: Ahojte, má tu niekto cffb? V 26. 3. 2014 na 0:21, PetrKV napsal: chtěl jsem se zeptat,jestli je normální u cr cffb,že když je motor studený,nebo spíš ne moc zahráty.Tak na volnobeh ma zvýšené otáčky cca 1tis.Když už je teplota vyšší někde přes 75 a olej asi taky tak klesnou někam pod 800.Když jsou ty vyšší tak je samo i vyšší spotřeba tak 1l/h.U Pd mi to takhle nedela.. Ahoj, aj si to nejako vyriešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FeddeFr96 Vloženo 7. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2021 Ahojte, Mám cez zimu do zohriatia motora na 90° otáčky cez 1000 /min 2.0tdi cffb Zistil niekto , prečo je to tak? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FeddeFr96 Vloženo 7. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2021 V 26. 3. 2014 na 0:21, PetrKV napsal: chtěl jsem se zeptat,jestli je normální u cr cffb,že když je motor studený,nebo spíš ne moc zahráty.Tak na volnobeh ma zvýšené otáčky cca 1tis.Když už je teplota vyšší někde přes 75 a olej asi taky tak klesnou někam pod 800.Když jsou ty vyšší tak je samo i vyšší spotřeba tak 1l/h.U Pd mi to takhle nedela.. Ahoj, vyriešil si to nejako prosím? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Stenly Vloženo 7. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2021 před 3 minutami, FeddeFr96 napsal: Ano, to je normální, i u benzínu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eri Vloženo 8. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2021 nie nie je to normalne a ani u benzinu to nie je normalne aby som bol prresnejsi tak je normalne ze auto po studenom starte pri nizsich teplotach (nemusi byt nutne pod nulou) ma zvyseny volnobeh, zalezi od prilis mnoho faktorov, ale generalne sa da povedat ze po par sto metroch, resp par jednotakch kilometrov volnobezne otacky klesnu na standardnu uroven ... ale urcite nieje normalne aby pri teplote oleja (kedze pisete o motore) a/alebo vody do 89°C znamenalo ze vzdy budu otacky okolo 1000ot/min ... mate poruchu termostatu, kedze neviem aku mate vybavu tak moze byt kludne vady aj termostat DSG ... mam CFFB nabehanych od novoty cca 180tkm a nie je to vlastnost cffb ... toto sa deje pri vsetkych motorizaciach ci nafta ci beznin, u niektorych sa to prejavuje viacej, pri inych menej, ale pri vsetkych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 8. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2021 (editace) Pokud otáčky klesnou po vypnutí klimatizace (u manuálu ventilátor na 0, u climatronicu vypnutím tlačítkem off), tak jejich zvýšení způsobuje PTC (přídavný topný element), které se spíná při venkovní teplotě pod 5°C a pokud není dostatečná zahřátá chladící kapalina. Tedy pod spodní mez tj. cca 70°C. Zvýšené otáčky jsou ještě při vypalování DPF, ale ty jsou doprovázeny zapnutým ventilátorem chladiče. V jiných režimech by neměly být otačky vyšší než standardních 800-850 ot. Editováno: 8. Prosinec 2021, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 8. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2021 Frede, u sveho motoru cffb pozoruji uplne stejny projev jako mas ty. Ale moc me to nepali. Tak ma motor zvysene otacky. No a co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 8. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2021 (editace) V 7. 12. 2021 na 21:47, FeddeFr96 napsal: Ahoj, vyriešil si to nejako prosím? Ďakujem Nějak jsem to nevyřešil, byla a je to vlastnost tohoto i jiných motorů/aut. A mělo by to být, jak píše Lancelot. Přídavné elektrické topení vytápí kabinu při nízkých teplotách a studeném motoru. Editováno: 8. Prosinec 2021, autor: PetrKV Doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eri Vloženo 9. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2021 chlapi to co pisete je samozrejme ... ale on kym nema 90°C tak pise ze ma zvysene otacky jasne ze aj u mna su niekedy zvysene otacky aj ked prejdem 800km a je zahriaty aj v lete a nevypaluje ... ale to je normalne ... proste su specificke podmienky kedy je to ziadane a teda normalne ale on pise ze cez zimu ma pri teplote pod 90°C (vzdy) zvysene otacky na 1000ot/min a to teda nie je normalne, toto je jednoznacne chyba - porucha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FeddeFr96 Vloženo 9. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2021 (editace) Tiež si myslím, že to není normálne , áut som už mal viacero a nikdy som sa s takýmto niečím nestretol Editováno: 12. Červen 2022, autor: Wojnar Necituj bezprostředně poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 9. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2021 Ok, mozna to je chyba. A co? Bude sahodlouze resit a hledat pricinu, vymenovat dily a treba se nedobere uspechu. Vyda spousru penez a bez vysledku. O kolik vic spotebuje nafty, kdyz to nevyresi, potazmo kolik penez v te nafte propali ve srovnani s naklady na nalezeni a odstraneni "vady"? Rikam, neresit. Tomu motoru vadit zvysene otacky nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 10. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2021 (editace) ŘJ si to sama reguluje ! je to normální běžnej jev , - prostě když potřebuje třeba altík něco dotovat tak jsou otáčky nahoře , kor v toto roční období ZÁHADA VYŘEŠENA Editováno: 11. Prosinec 2021, autor: HANZTD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eri Vloženo 10. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2021 zvysene otacky sa podpisu pod zivotnost motora, katalyzatora, lamba sond, egr atd atd atd ... a nie nie je to normalne, je to porucha ... este raz napisem ze normalne je to vtedy ak na to je dovod, ale aby auto VZDY malo volnobezne otacky na 1000ot/min a to az do dosiahnutia teploty 90°C nie je normalne .... iste ze sa s tym da zit ... poznam vela ludi co im palubovka svieti ako vianocny stromcek, a amju kopu takychto poruch a netriesia, a ked sa nieco pokazi tak vsade pisu ze ake je to ktore auto poruchove, a kedze neriesili prvotnu chybu, tak sa problemy nabalili a z banalnych chyb sa stali tak darhe opravy ... ved na to je forum aby sme mu poradili, ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Stenly Vloženo 10. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2021 je to marný, je to marný :-( 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 11. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2021 přéésně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matys989 Vloženo 12. Červen 2022 Sdílet Vloženo 12. Červen 2022 Otáčky na 1000RPM, to vypadá na regeneraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruvlk Vloženo 1. Září 2022 Sdílet Vloženo 1. Září 2022 (editace) Ahoj, potřebuji poradit, nějak z toho nejsem moudrý. Superb 4x4, 2014, 2.0tdi, cffb bez adblue. najeto 116 tis. Ve výfuku začaly být černý saze, tak jsem zkoumal pomocí VCDS jestli něco neobjevím. Korekce do max. +- 0,3. Další měření teplot jsem dělal na studeným motoru a našel jsem na USD log. 474 střední teplota katalyzátoru SRC -273,1 C. viz obr.vcds. Diagnostika Delphi napsala: recirkulace výfukových plynů, snímač teploty -270,6 C. viz.obr delphi. DPF pro tento typ motoru je bez ad blue tudíž se ho netýkají hodnoty SRC. No a když opomenem i výstupy pro diferenční tlaky, tak tam zbydou tři díry pro tři snímače. První, uplně nahoře by měla být oxidační sonda, dále z boku pod ní teplotní čidlo před DPF a nakonec dole už na trubce teplotní čidlo za DPF. Teplotní čidlo před DPF za studena 15 C. Teplotní čidlo za DPF za studena 14,9 C. Poraďte prosím k čemu přiřadit mínusovou hodnotu -270,6 C ?? Editováno: 1. Září 2022, autor: Ruvlk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 2. Září 2022 Sdílet Vloženo 2. Září 2022 Černé saze ve výfuku u těchto aut je úplně v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizaard Vloženo 4. Únor 2023 Sdílet Vloženo 4. Únor 2023 Zdravím! Hledám a hledám, ale nenacházím, tak se zkusím zeptat - je v Praze či okolí (případně i dál) někdo, kdo se těmto dieselům (CFFx) a má nějakou všeobecnou důvěru? Před 3 lety mi dělali vstřikovače a čerpadla (celkem cca 70 tisíc Kč). Teď mi auto na dálnici zničehonic škubalo (de facto stejně jako tenkrát), zastavil jsem, nalil VIF (už jsem to hodně dlouho nedělal, přiznám se, auto jsem dost zanedbával) a nemám úplně dobrý pocit - vibrace, myslím, jsou vyšší, motor mi přijde hlučnější a dělá už nějakou dobu jakési pravidelné cvakavé zvuky. Rád bych, aby se na to někdo podíval, ale někdo, kdo se vyzná. Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.