Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nejaky olej tam je, ale jen u tesneni hlavy a jen zepredu, jinde ne. To nevypada na PCV ne?

20170522_114838.jpg

20170522_114858.jpg

20170522_114956.jpg

20170522_115136.jpg

to bude odlučovač.... těsnění vyměnit nebo celé PCV.

Na ty km to není opravdu hrozný, ale myslím, že mebrána pod tím kulatým deklíkem/vrškem bude špatná, první provedení měli hrozně slabej matroš, kterej km a roky pod horkýma olejovýma párama křehne až se protrhne. Když při volnoběhu zakryješ tu vyrovnávací dirku na tom deklíku, saje to tudy vzduch nebo jen pulzuje? Sát to nesmí, to je pak v membráně díra. Když Ti někdo lehce prošlápne plyn pro zvednutí otáček, bude to ještě lépe identifikovatelné.

 

Olej pak může prolínat, protože díky dirce v membráně si to přisává vzduch zvenku a ne z prostoru klikovky, takže v motoru není pod písty (a tím vlastně i na vršku motoru) takovej podtlak, na kterej je to postavený.

Nekde sem cetl ze PCV vies otestovat tak, ze pri volnobehu povytiahni mierku oleja. Ked zacne motorom vibrovat tak by PCV malo byt v poriadku.

Podla mna ten olej sa tam dostava pres tu hadicku (kde je biely marker) ono to nie je 100% zatesnene.

 

Ja mam motor s 110t km a mam to uplne rovnake.

Tak to je další způsob, jak separátor otestovat. Tím že otevřete přístup vzduchu přes měrku nebo víčko, v motoru klesne podtlak, tím se to snaží podtlak dorovnat právě tím regulačním ventilem na odlučovači a to vede k rozhození poměrů vzduch/palivo pro válce. Ano, po vytažaní měrky nebo povolení víčka, pokud je odlučovač OK musí volnoběh začít blbnout.

 

Máme kolem 110tkm, a zatím všude sucho. To ale neznamená, že drobný "vomaštění" je hned problém, jen to prostě může ukazovat na odlučovač nebo jen těsnění.

 

Jinak on ten separátor je uplně "blboučký" zařízení, ale díky materiálům použitým na hlavní membránu (regulační ventil určující podtlak v motoru), dva jednoduché jednocestné ventily, taky ve formě membrán, který zase říděj směr sání z něj podle atmosférickýho nebo turbo režimu, a PCV ventil, to holt stárne a časem a provozem unavené díly přestávaj fungovat jak maj. Víte sami, na kolik se tohle TSI hřeje a jak asi dopadne "gumaxlatex?" která je dlouhodobě vystavená vysokým teplotám a olejovoxbenzínovým výparům, i když je na to postavená...

 

Pro fotky se koukněte na web, koukám že tam máš 06H103495A, mezitím změněno na E, AC a poslední AH.

Upraveno od rayx

Diky, odlucovac otestovan obema zpusoby - ta dirka na PCV na volnobeh jen malinko pulzuje a pri vytazeni merky oleje ze zacne motor silene trepat, takze z toho usuzuju, ze PCV jeste neni na odpis. Nekde jsem cetl, ze spotreba oleje se muze zlepsit po vymene rozvodu, kdy kvuli vytahanemu retezu je malinko spatne casovani, tak uvidim, co to udela az vymenim rozvody.

Tak to je fajn, je vidět, že s tím jezdíš asi rozumně a ne stále jak závodník B). Podle obou testů je řídíci membrána OK, takže bych odlučovač zatím nechal.

Tak ono na ty km už v motoru nějaký minimální opotřebení bude, ale tady se bavíme o 1l na 20tkm :D takže to je (nejen) na LL naprosto super stav, zvlášť když se bavíme o těch nějasných CDAA a spol. z jejich začátku. Takže ten malinko vomaštěnej spoj na víku bych přičetl taky jen km a "stáří" motoru, kdy nikdy žádnej motor nezůstane 100% suchej.

 

Nevím, jestli jsem nepřehlídnul, tos najel vše od 0km sám a nebo ses k tomu dostal když už mělo něco najeto?

 

Ty rozvody si myslím nemaj šanci se na spotřebě oleje nějak projevit, ale uvidíš sám. Napínák ti vrátí v každém servisu, pokud je o to požádáš, jen ze studijního účelu by mě opravdu velmi zajímal stav tý rohatky B) A kdybys měl šanci se u někoho diagem podívat na měřené hodnoty motoru, skupina 93, pole 3, ještě před výměnou, na volnoběh, bylo by to ještě lepší :palec2:

Auto jsem kupoval jako funglovku reimport z danska, tehdy pred 8mi lety to bylo hodne vyhodne, uspora oproti cenikovce byla 25%. Pracuju v nemecku a jezdim na vikendy domu, takze to auto jezdi z 80% dalnice v noci na tempomat 140-150kmh. 

Tak tím je to jasný, stálá rychlost na 7, to pak ty km naskakujou líp a i ten napínák má větší šanci na dožití B) Ještě by mě zajímalo, svíčky si měníš sám nebo servis, po kolika km? V tomhle provozování by jistě měly v klidu dávat ten koncernovej předpis po 90tkm/6let.

Svicky se menily zatim 2x v servisu, ale byl jsem u toho a vypadaly po tech skoro 90tisich dobre, zadny saze a oslehany nejak zasadne nebyly. Myslim, ze v tomhle rezimu by dali i mnohem vic nez 90 tisic. Co me ale prekvapilo vzhledem k tomu, ze to auto moc radit nemusi, ze uz mi 2x odesla spojka v DSG - poprve ve 170.000 liche rychlosti, pak vymena obou spojek za udajne vylepseny typ spojky a ten vydrzel jen 60.000km a blbne to znova, ale ted zase sude rychlosti. Nastesti ta spojka neni zasadne draha a nic jineho se na aute nesype, ale prekvapilo mne to. Mam teorii, ze ty spojky odchazi kvuli tomu, ze mam motor, ktery ma mnohem vetsi vykon nez by mel mit a to nici spojky, protoze jsem si nechaval merit zrychleni 0-100 a mam to o sekundu lepsi (7.5s) nez na papire od skody (8.5s).

Upraveno od 5icz

Tohle DSG je do max. krouťáku 250Nm, asi ho máš dobře zajetý B) Holt suchá technologie ...

Já měnil podruhé spojku letos ve 175 000. Prokluzovala už jak blázen, a stejně bych řekl že to sem tam zařadí dost tvrdě, ale to si myslím že je spíš už trošku jetá mechatronika.

  • 1 měsíc později...

Ahojte.

Je normalne ze olejova ryska ukazuje hladinu oleja nie vodorovne ale "z kopce" ?

Napriklad "hladina" zacina na max a konci cca v strede.



Auto stoji na rovince. A stalo jeden den.

Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

Je to normální, měrka je k hladině oleje ve vaně šikmo, část měrky pro kontrolu je při správné pozici v motoru plochou stranou natočená příčně, bereš potom střed mezi oběma stranama měrky jako skutečnou hladinu. Pár příspěvků zpět řešeno také

 

 

Upraveno od rayx

  • 5 měsíců později...

Zdravím chtěl bych se prosím zeptat ....proběhla výměna oleje 4,5 L 5w-40 Castrol.....teď mi to rozsvítilo oranžovou kontrolku oleje, na měrce je kolem minima respk.  spíš pod.....kolik asi ubylo oleje....nevím když tam dolili 4,5 l tak je hladina mezi max/min???.....nevím kolik je pak rozdíl mezi hladinami .....poradíte mi někdo prosím Děkuji moc

1Litr

Prosim..mam to brat ze to sezralo litr oleje jo?? Dekuji

Podle toho co píšeš, tak jo. Jak dlouho po výměně? jakéj rok výroby? kolik najeto?

2011 180t  2.5tis

záleží taky na tom, zda jsi po výměně dolíval, protože něco se ještě natáhne do olejového filtru, takže ti hladina klesne. Poté je nutné ještě něco dolít tak nebo tak.

od výměny najeto 2500 a zmizel ti 1l? je tak?

Noo zmizel no....uz pred tim jsem vzdycky dolejval tak cca po 2500-3000 tal cca trictvrte litru....

  • 2 týdny později...

Zdravím chlapi, chtěl jsem se zeptat, zda se podle VIN dá zjistit kód motoru na SII 1,8 TSI. Je  větší spotřeba oleje a chtěl jsem zjistit zda je tam BZB nebo CDAA?

Vím, že bych kód našel ve velkém TP, ten nemám, proto se ptám;). Jinak na kolik vyjde GO motoru? A máte nějaké doporučení na servis, kde to umí pořádně:D. VIN TMBAB73T3A9016994.

Díky moc za odpověd

 

Upraveno od fifan

MR 2010? Tak to bude cdaa

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.