cretino Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 Ahojte, obraciam sa na vas s prosbou o radu, skusim popisat moj problem trosku komplexnejsie.. Mam Fabiu prvej generacie, r.v. 2007, 1,2 47kW, najazdenych 245 000 km a auto jazdi na LPG (startuje samozrejme na benzin). Posledne tri dni som citil, ako keby tazsie startoval, bolo to podobne, ako ked su sviecky pred smrtou(menim ich kazdych 30 000 km, LPG ich nici). Kedze sme sa pred dvoma tyzdnami vratili z Bulharska, co cestu zvladlo auticko bravurne, tankoval som aj ich benzin za posledne zvysne Levy - vzdy to tak robim aby mi neostavali cudzie valuty zbytocne. Vcera som nadobudol pocit, ze by som mohol tento zvysok benzinu vyjazdit prevadzkou na benzin a nasledne natankovat cerstvy. Denne robim minimalne okolo 130 kilometrov, tak som mal pocit, ze to pojde rychlo. Pri jazde sa auto po asi 15 kilometroch preplo do nudzoveho rezimu(blikajuca kontrolka motora). Po nastartovani som citil jemne vibracie, ktore su pri studenom motore silnejsie, pri teplom slabsie, ale trasie to. Toto sa deje pri prevadzke na benzin. Pri prevadzke na LPG bezi motor lahodne, co ma velmi potesilo. Kedze LPG sa zapaluje pri vyssej teplote ako benzin a okrem toho bezi vsetko v pohode, vylucil som zavadu sviecky, cievky, kabelaze, tlaku vo valci,... Diagnostika (prirucna bluetooth OBD) mii ukazala chybu spalovania v prvom valci. (ktory je to valec? ked stojim pred autom a pozeram sa na motor, je to ten vlavo?) Tato chyba sa opakovala. Moj predpoklad je zaneseny vstrekovac prveho valca, kedze prevadzka na LPG je v pohode a ten system pouziva svoje vstrekovace. Natankoval som cerstvy benzin(aby som rozriedil ten bulharsky) a pridal som do neho cistic palivoveho systemu v domnienke, ze by to mohlo precistit a fungovat.. Co si myslite, moze to byt tak ako predpokladam, zanesenym vstrekovacom? Je problem rozobrat to a precistit, pripadne kupit novy vstrekovac a vymenit to? Co by ste mi odporucili? Vopred dakujem za kazdu radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 Ahoj,jak píšeš první válec je ten vlevo když se koukáš na motor. Tak zkus ty vstřiky prohodit mezi sebou a uvidíš kde se ta chyba zase objeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Vloženo 16. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 este taka otazocka, akym sposobom su tie vstreky uchytene? este som to nerozobral, len aby som vedel s cim mozem pocitat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2013 měly by být jen nasazené a těsní je jen O-kroužky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Vloženo 23. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2013 tak od vcera vsetko funguje ako ma.. objednal som celu vstrekovaciu listu s troma vstrekovacmi (pouzitu) a skusal som to prehadzovat, kontrolovat na diagnostike a nakoniec som zistil, ze chyba bola vo vstrekovacej liste - je to rpe mna trosku nepochopitelne, ale po tom, co som ju prehodil za druhu uz funguje vsetko ako ma.. ked do nej fuknem ustami(bez vstrekovacov) s tym, ze zapcham vzdy 2 vyvody, tak pri jednom otvore to ide tazsie a vydava to take ako keby piskanie.. moho sa nieco vovnutri zapchat? Su tam nejake filtracne sitka(filtriky), ktore by mohli byt ucpate? lebo nejak mi to hlava neberie co sa tam mohlo stat aaa, toto sa deje na otvore pre ten pravy valec ked stojim oproti motoru zpredu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.