Přejít na obsah

Zimní pneumatiky


Pawouk

Doporučené příspěvky

fakt hodnotny clanok... rozdali sme hviezdicky podla vysky sponzorskych prispevkov?

 

 

ja mam bookmarknutu tuto stranku: http://www.e-pneu.cz/testy_pneu.php

ktora zhromazduje na jednom mieste testy ADAC, AutoBild, ACE, AMS, AutoZeitung, atd. spolu s moznostou prekliku na dany konkretny test aby clovek videl podrobnosti. dlhe roky som pokladal za najlepsie testy od ADACu no posledne 2-3 roky robi snad este lepsie a podrobnejsie testy AutoBild

 

co sa tyka zimnych pneu, tak som bol na OII FL (205 55 R16) extremne spokojny s Conti Winter Contact TS830P

na novej OIII RS mam TS850, takze dufam, ze budem opat spokojny...

Editováno: , autor: Pawouk
Odkza jsem opravil. :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dakujem za upozornenie....

 

posledne cislo Auto-Motor und Sport (20/2014 z 18.9.) prinasa testy zimnych pneumatik v rozmere 205 55 R16

Poradie:

Conti TS850

Goodyear UG9

Dunlop SP WS 4D

Michelin Alpin 5

Pirelli Snowcontrol Serie 3

Nokian WR D3

Bridgestone LM-32

post-88297-0-69923400-1411285759_thumb.p

post-88297-0-57853300-1411285763_thumb.p

Editováno: , autor: PistaTT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moj osobny nazor. aj "mierne zmanipulovane" testy dokazu pomoct vytvorit si predstavu o vlastnostiach toho-ktoreho vyrobku. potom staci zohnat co najlepsiu cenu na v podstate ktorykolvek "sehr empfehlen" model.

 

mal som tu cest sa vozit aj na Matadoroch, Kormoranoch, ci Klebroch a az vtedy si clovek uvedomi ten rozdiel (matadorky boli este ako tak)

 

cim podrobnejsie su testy popisane (metodika, merania, vysledky...) tym je test doveryhodnejsi. a kedze od pnematik ocakavam ze ma budu dobre drzat na ceste a zaroven, ze sada vydrzi aspon 40 000 km. skusil som uz rozne vyrobky roznych vyrobcov, zimne sa mi najviac pacili TS830P (ktore sa mimochodom velmi v testoch nespominali). letne, ktore by mi dobre sadli som zatial nenasiel. asi najblizsie k mojim predstavam boli Pirelli P7 cinturato.

Editováno: , autor: PistaTT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som sa na tuto temu bavil pred par rokmi s chlapikom z pneuservisu a mozem teda tlmocit jeho radu:

ak jazdis skor zasnezene cesty, tak je vhodnejsie zvolit symetricky dezen.

ak prevazne suchu alebo vlhku cestu (co v nasom pripade su D, RC a cesty I. triedy takmer pocas celej zimy), tak je vhodnejsie zvolit dezen asymetricky.

 

napriek tomu sa mi asymetricke TS830P pacili aj na snehu a mat teraz moznost vyberu, tak vyberiem opatovne asymetricke... no k novemu autu boli pribalene symetricke, takze darovanemu konovi na zuby nepozeram.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to tady padlo, ale já po zkušenostech jdu opět do Nokianů, konkrétně WR A3 (225/45/R17). Jezdil jsem s tím předchozí 3 roky na GTI a spokojenost.

 

18 jsem na zimu už nechtěl (ty mám letní), ani ne proto, že by auto bylo nepohodlné, ale silnice jsou rozbitější a ty 18 jsou náchylnější na poškození.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno já měl dobré zkušenosti s GY UG7+. Navíc jsme je měli (máme na některých již UG8+) na všech služebních vozech. Špatné zkušenosti byly s Dunlop WS 3D.

A po otcových zkušenostech z minulé sezóny s Continental TS850, jsem je koupil na čekající vůz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při výjezdu od domu musím absolvovat 90° úzkou zatáčku do poměrně příkrého kopce s rychlostí cca 5-10 km/h. Vždy v zimě tam máme uježděný sníh.

Když jsem měl obuty GY UG7+ vzorek 8mm na všech kolech nebyl problém vyjet. Otec se stejným vozem akorát s fungl Dunlop WS 3D , dojel vždy do 3/4 a dal ani ránu. Toto beru za hodně kvalitativní znak pneumatik, jelikož ten výjezd není vážně prdel. Hlavně když ho absolvuješ x krát denně. Navíc otec pozoroval veliký úbytek vzorku výše zmiňovaných Dunlopu. Po půlce zimy šly pryč a byly pořízené Continentaly TS850.

Možná budeš namítat, že když nevyjedu kopec u domu jsou to ihned špatné pneu, ale my to takto máme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebudu namítat, jen jsem se ptal, a oba jste jeli se stejným autem a stejnou motorizací?

 

ptám se proto že od roku 2000 jsem jezdil jen na Dunlopech s Ypsilon lamelami, později tedy 3D a nyní mám 4D a byl jsem vždy spokoje, ano sjíždějí se rychleji v zimě, naopak za proměnlivého středoevropsky jen mokrého zimního počasí drží a tolik se nesjíždí.... a vyjel jsem s nimi vždy a vše, a 4D mi připadají jako opravdu dobré a trochu nedoceněné pneumatiky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz na majitele OCT III. RS - jaký dáváte rozměr na zimu? Mě dost zarazilo že tady všichni píšou 225/45 R17, tohle mám v TP na léto + 225/35 R19 a 225/40 R18 (ty mám na léto), ale ..... na zimu mám v TP vyznačeno 205/50 R17 89W na disku 6Jx17 ET45 nebo 6Jx17 ET48 (ty mám orig. škoda Crystaly). Ptám se protože mě bylo řečeno že tam na zimu nesmím dát šířku 225 kvůli řetězům.

 

Já tam budu teď dávat Disk Crystal 6Jx17 ET48 a Pneu 205/50 R17 93V (podle TP by tam měli být 89W, ale tenhle rychlostní index v tomhle rozměru nikdo nedělá - taky je to asi nesmysl v zimě nad 240 km/h)

a asi půjdu do Nokian WR A3. Přemýšlel jsem i nad Conti TS850P, ale cenovej rozdíl na autě je cca 2400,-Kč. To už se vyplatí počítat i když najedu jenom cca 6000 km za zimu. 

Co poradíte CONTI TS850P (3900,-) nebo NOKIAN WR A3 (3300,-)  ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz na majitele OCT III. RS - jaký dáváte rozměr na zimu? Mě dost zarazilo že tady všichni píšou 225/45 R17, tohle mám v TP na léto + 225/35 R19 a 225/40 R18 (ty mám na léto), ale ..... na zimu mám v TP vyznačeno 205/50 R17 89W na disku 6Jx17 ET45 nebo 6Jx17 ET48 (ty mám orig. škoda Crystaly). Ptám se protože mě bylo řečeno že tam na zimu nesmím dát šířku 225 kvůli řetězům.

 

Já tam budu teď dávat Disk Crystal 6Jx17 ET48 a Pneu 205/50 R17 93V (podle TP by tam měli být 89W, ale tenhle rychlostní index v tomhle rozměru nikdo nedělá - taky je to asi nesmysl v zimě nad 240 km/h)

a asi půjdu do Nokian WR A3. Přemýšlel jsem i nad Conti TS850P, ale cenovej rozdíl na autě je cca 2400,-Kč. To už se vyplatí počítat i když najedu jenom cca 6000 km za zimu. 

Co poradíte CONTI TS850P (3900,-) nebo NOKIAN WR A3 (3300,-)  ???

ja mam v TP zapisane taketo rozmery:

225/35 R19 88Y na 7,5Jx19 ET51

225/40 R18 92Y na 7,5Jx18 ET51

225/45 R17 91V na 7,5Jx17 ET51

205/50 R17 88V M+S na 6Jx17 ET48

205/50 R17 88V M+S na 6Jx17 ET45

 

priamo od predajcu skoda boli dodane aj zimne komplety 225/45 R17 Conti TS850

retaze? v zivote som ich nepouzil. no mam textilne retaze pre kazdy pripad.

 

na predoslej O IIFL som mal na zimu TS830P a nesmierna spokojnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

niekde som cital, ze na snehu je to parada

myslim, ze na asfalte to znicis a to vcelku rychlo

 

kupil som to este minuly rok v Kauflande v akcii za 20 eur z dvoch dovodov

1. rakuski policajti - v zime vraj pozaduju aby v aute clovek nosil retaze

2. keby som niekde mal fakt problem vyjst (zatial taka situacia nebola a ani velmi neocakavam, ze by nastala)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...