Přejít na obsah

Zimní pneumatiky


Pawouk

Doporučené příspěvky

To je zajímavé, že RS TSI má opravdu psáno 2,4 i na předek....

 

Přitom motor 1,8 TSI nebude o moc lehčí, než 2.0 TSI.... asi jinak nastavený podvozek a jiné tlumiče, takže to funguje lepe u tvrdší gumy... pokud se k tomu dotanu, dám sem taky foto....

 

Opravdu koukejte i na motorizaci jakou máte, ne jen na velikost kol....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...

V září budu řešit nákup zimáků na moji O3 a potřeboval bych poradit... Byl jsem rozhodnut, že půjdu do Nokianů, které jsem měl na předchozím voze (4X4). Nicméně Contíky, které na zásadně kupuji jako letní jsou v zimní variantě za akceptovatelný peníz a tak váhám, které zimáky zvolit:

 

Continental ContiWinterContact TS 850 (ještě se nabízí i TS 860)  nebo Nokian WR D4? Vše v rozměru 225/45 r 17. Contíky jsou o cca 500/kus dražší, ale to nehraje roli, pokud se to vyplatí, neřeším...

 

Máte někdo přímé srovnání těchto dvou typů zimních pneumatik, které byste doporučili?

 

 

Díky Tomáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S nokian žiaľ porovnať neviem, no so zimnými conti som bol naozaj veľmi spokojný. Lepšie som nemal. Na OII FL 16" TS830P (asymetrický dezen) a na OIII RS 17" TS850 (symetrický).
S letnými conti som však ani raz spokojný nebol, strašne rýchlo sa zodrali, s tým, že už po cca 15-20t km šli rapídne dolu aj jazdné vlastnosti.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za názor a příspěvek. No, asi půjdu do těch zimních Contíků... S těmi letňáky jsi mne teda překvapil... Já měl sport contac 3, najel jsem s nimi cca 50 tis. km a ještě nebyly KO. A naposledy jsem měl sportcontact 5 a taky spokojenost - proto je mi Continental nejsympatičtější a důvěřuji jim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som takéto skúsenosti so životnosťou letných za posledných cca cca 9 rokov (15" OII, 16" OIIFL, ostatné OIII RS):

15" michelin energy saver - pár som vyhodil po 70t a druhý pár vydržal až do predaja, ďalších 20t. No boli strašne tvrdé a tým pádom s nimi bolo treba opatrne.

16" SC2 - 40t
16" pirelli p7 - 45t (a vyhadzov kvôli pilke)
16" PC5 - 34t

18" SC2 - 27t
18" p zero - 35t

Zimné:
15" dunlop WS M3 - odhadom asi 50t
15" goodyear UG7+ po 28t boli stále v dobrej kondícii pri predaji auta

16" Conti TS830P po 48t (3 sezóny) som vyhodil pár,
17" TS850 - 35t (2 sezóny)

Jazdím skôr svižne... gumy vyhadzujem pri cca 2mm letné a cca pri 3,5mm zimné

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk



Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

mám 16 plechače a chcem na to teraz kupovať zimné pneu a chcel by som vedieť asi aké rozmery a typ:

Cesty mávame väčšinou rozvodnené (mokre) alebo suché len zriedka zasnežené ale samozrejme chodím aj na sneh do odľahlejších kútov a nwm akú značku/typ a veľkosť tam obuť z roku 2016.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lubos777

Rozmery podľa toho, čo máš v TP (rozmer, ktory uviedol oct, by si tam mal mať)

Značku a typ...
Ak jazdíš prevažne mokro/sucho a sneh len ojedinele, tak by mali vhodnejšie pneumatiky s asymetrickým dezenom

Za mňa sú top zimné gumy Conti WinterContact.

sent using tapatalk


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, rád bych poprosil o radu,

sháním zimní pneu na OIII 1.4 G-TEC  a nyní se ke mně dostala pneumatika Barum Polaris značená Indexem 91T. Vím, že bych tam asi mohl dát lepší, ale zas bych ji měl za pár korun. Co ale nevím je: v TP mám psáno:  možné pneu 205/55 R16 91V nebo 205/55 R16 91H. Nebo pak 17ky, ale ty na zimu nechci.

Znamená to tedy, že na auto nemohu dát Barumky(jakékoli pneu) na kterých je rychlostní index 91T?

Moc děkuji

 

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

F) Technické požadavky na výbavu vozidel koly, pneumatikami a protiskluzovými řetězy:

2. V případě vybavení vozidla zimními pneumatikami, dle odstavce 13 s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, musí být uvnitř vozidla a na vždy viditelném místě z pohledu řidiče upevněn výstražný štítek, který udává nejnižší hodnotu maximální rychlostní kapacitu pneumatik pro jízdu na sněhu. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle, například palubním počítačem.

 

PS: PistaTT - nějak se ti zatím stále nepodařilo zlikvidovat tu hlášku z Tapatalku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 hours ago, PistaTT said:

U nás je možné použiť pneumatiky s rýchlostným indexom o 1 stupeň nižším ako je v TP.


Sent from my phone using Tapatalk

U nas je povinnost dodrziavat vyhlasku, a nie tieto hoaxove somariny ktore tu stale dokola pisu vsetci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cosby aj u nas je to dovolene, ale pod urcitymi podmienkami.  A je to uz druhy prispevok tento tyzden kde to niekto zjednodusil na krcmove tvrdenie ze staci dodrzat o stupen nizsi index.

 

Pavuk nech sa paci. iba pre tvojich 8 peknych oci http://www.zakonypreludi.sk/zz/2009-464

 

Symbol kategórie rýchlosti každej pneumatiky musí byť prinajmenšom zhodný s maximálnou konštrukčnou rýchlosťou vozidla. V prípade pneumatík triedy C1 s kategóriami rýchlosti V, W, Y, Z je pri zvýšení rýchlosti nutné zohľadniť závislosť na nosnosti pneumatiky podľa predpisu EHK č. 30.5) Ak sa použijú pneumatiky označené horským symbolom s nižšou kategóriou rýchlosti, ako je najväčšia konštrukčná rýchlosť vozidla, najmenej však kategórie rýchlosti zodpovedajúcej rýchlosti 160 km • h-1 a v prípade vozidiel kategórie L najmenej kategórie rýchlosti zodpovedajúcej rýchlosti 130 km • h -1, je nutné na túto skutočnosť upozorniť dodatkovým označením formou nálepky alebo štítku. Údaj na nálepke musí obsahovať najväčšiu prípustnú rýchlosť zimných pneumatík namontovaných na vozidle, ktorá počas prevádzky vozidla v cestnej premávke nesmie byť prekročená. Nálepka musí byť umiestnená v zornom poli vodiča. Upozornenie formou nálepky môže byť nahradené zariadením trvale nainštalovaným vo vozidle, napríklad palubným počítačom. Zníženie kategórie rýchlosti nie je dovolené pri použití pneumatík s vylepšenými trakčnými vlastnosťami pri jazde na snehu s označením „M+S“, „M.S.“ alebo „M & S“, avšak bez označenia horským symbolom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...