Květen 17, 201411 r Presne jak pise Petrik, reagoval jsem na tuto vetu: ...u O II bylo, že pokud byly dveře nedovřené, nešlo auto dálkou za cit, takže to je hodné divné o popisuje... Coz ale neni pravda. OII bez alarmu klidne zamces i s otevrenyma 4 dverma, staci mit zavrene dvere ridice (pocitam i kufr).
Květen 17, 201411 r Pravda ze jsem u O II i O II FL mel alarm z výroby.... Nicméně souvislost s KESSY u O III mi uniká....
Květen 18, 201411 r Ja o zadne souvislosti s KESSY nic nepsal. Proste jsi napsal nesmysl, tak jsem te opravil.
Květen 18, 201411 r Já bych k celé té diskusi jen doplnil, že když vystoupím a zamykám auto u dveří řidiče, tak je jedno jestli dálkově nebo KESSY ale stačí skrz okénko jediný pohled na Maxidot a vidím, jestli jsou nějaké dveře otevřené.
Květen 18, 201411 r No právě, toto vlákno je o kessy u O III Tim doufam nechces rict, ze tady muzes sirit jakekoliv bludy, ktere se netykaji KESSY v OIII. Proste jsi udelal chybu a ja te opravil. Nevim co je na tom tak tezkeho k pochopeni. Ty opravujes kazdeho za kazdou blbost, ale kdyz se seknes ty, tak se jen nesmyslne vymlouvas, proc na to vubec upozornuju, kdyz se to netyka tematu. No asi uz radsi nepis. Navic ja opravuju to, co jsi sem napsal ty, takze pokud myslis, ze to do tohoto vlakna nepatri, vubec jsi to sem nemel psat.
Květen 18, 201411 r Tak sorry ale vůbec nevím co tím myslis tou chybou a tvým geniálním opravenim ve věci která se netýká tohoto vlákna, tedy kessy.... můžeš byt konkrétní nebo už konečně přestat plevelit? A dat se do klidu a neutocit na mě.... všiml sis ze v poslední době to děláš jen ty? Dej se do klidu a pokud ti vadí co píšu, necti moje příspěvky a dej si me do ignorovanych, třeba te to sklidni.... mimochodem, ostatní by místo keců třeba byli řadí za rady a zkušenosti, které vsak z tvých opravných příspěvků moc nevyplyvaji... Mimo to tvoje argumentování s kufrem, o kufru tu ale vubec nebyla řeč, ten se chová jinak a to i u O III, protože když zamknes auto dalkou nebo kessy při otevřeném kufru, ten se po zavření zamkne, souvisí to i s tlačítkem pro otevření kufru na dálce... Upraveno Květen 18, 201411 r od Hravec
Květen 18, 201411 r S utocenim na me nechod, urcite neutocim vice nez ty utocis na jine (ted se nebavim o tomto vlakne). Patrik moje upresneni pochopil hned, proto nechapu, jak mam byt konkretnejsi. Uz jsem to nekolikrat konkretne napsal. Opakovat se nebudu. Kufr sem vubec netahej, to bylo jen doplneni. Nepresnost byla v zamykani auta s otevrenymi dvermi... Do ingorovanych si te take davat nebudu, je s tebou sranda. Jak rikas, uz to tady nebudeme plevelit. Mej se! PS: Klidne to muzes Pawouku promazat.
Květen 22, 201411 r Já bych k celé té diskusi jen doplnil, že když vystoupím a zamykám auto u dveří řidiče, tak je jedno jestli dálkově nebo KESSY ale stačí skrz okénko jediný pohled na Maxidot a vidím, jestli jsou nějaké dveře otevřené. Tak jsem v dnešním slunečném dni na parkovišti zkoušel "jediný pohled na Maxidot" přes zamčené dveře a sluncem ozářené okénko. Nicméně díky za dobrý tip, třeba u OIII jsou skla s jinými fyzikálními zákony, ale pro mě tudy cesta asi nikdy nepovede... Můj problém nastával v okamžiku, kdy je člověk k autu už zády, ale ještě není z dosahu klíče KESSY - to mi bylo zodpovězeno, že otevřít jdou jen nejbližší dveře, což je OK - takové kamikadze, aby se mi někdo propletl těsně za zády, to je neproveditelné.
Červen 18, 201411 r že by první verze KESSY? je to na tomto kousku a na obou stranách (obou dveřích) Upraveno Červen 18, 201411 r od Hravec
Červen 19, 201411 r a zpochybňoval to někdo? ono stáří toho vozu opravdu nasvědčuje tomu, že to frčí velmi dlouho...
Červenec 9, 201411 r Jak po zavření kufru docílit toho, aby se auto zamklo? Nechci tahat D.O. a nechci chodit ke klice řidiče? Ač logika otevíraní SX4 není nejlepší, tam je gumové tlačítko nad SPZ. Lze dokódovat zavírání pátých dveří tlačítkem u řadící páky (v uživ. manuálu je tabulka, kde je uvedeno, že zavřít páte dveře lze jen tlačítkem na nich). Těšil jsem se na možnost zavřít tlačítkem u řidiče nebo D.O..... Proč to není?
Červenec 9, 201411 r A co na to jít obráceně? Po vystoupení auto zamknout a pak otevřít jen kufr. DO nemusíš vytahovat a alespoň Ti nikdo nevleze do auta, když ho nakládáš. Velice dobré na parkovištích u OC.
Červenec 9, 201411 r Přesně tento postup aplikuji také. Právě nanakupování je tento systém snad i dělaný . Stejně jako když přijdu s nákupem k autu. Jen si otevřu kufr, naházím nákup, zavřu kufr ( ten se sám zamkne) odjedu vrátit košík a teprve při nastupování si odemknu auto.
Červenec 9, 201411 r souhlas, dotaz je tak trochu nesmyslný.... výrobce či konstruktér přemýšlel jinak, tedy tak jak je uvedeno ve dvou odpovědích nademnou.... jinak ještě doplním že za jízdy kufr zamčen po rozjezdu vozidla automaticky.... nebo to tazatel celé myslel jinak ten svůj dotaz? Upraveno Červenec 9, 201411 r od Hravec
Červenec 16, 201411 r Zdravím vospolok. Nechcem zakladať nové vlákno, tak píšem sem ohladne môjho problému: Mám OIII, v nej Kessy + nezávyslé kúrenie (origo). Nemal som však alarm a kvôli poisteniu proti krádeži som si ho dal domontovať (v Škoda autorizovanom servise, Škodou schválený alarm od Meta). Keď zamknem auto (aktivujem alarm) a zapnem nezávyslé kúrenie (teraz samozrejme vetranie) na diaľku/programom, aktivuje sa alarm a auto začne pískať. V servise mi nevedeli zatiaľ dať riešenie (zisťujú), tak píšem, či s týmto problémom a jeho riešením nemá niekto skúsenosť. Díki Upraveno Červenec 16, 201411 r od thomkho
Červenec 16, 201411 r u originálu to problém není, ten tvůj alarm hlídá odběr a tedy pokud nějaký zvýšený odběr proudu nastane, vyhlásí poplach, určitě to ale musí jít nějak vyřešit...
Červenec 16, 201411 r Také bych hledal příčinu v odběru. Alarm o tom, že je to tak v pořádku prostě neví. Mohlo by to jít v servisním nastavení vypnout.
Červenec 18, 201411 r Update problému alarm + nezavyslé kúrenie / vetranie Dnes som to mal v servise, kde sa im nepodarilo problém vyvolať ale keď volali so špecialistami na alarmi, tí identifikovali problém v ultrazvukovom čidle (hneď, takže sa problém už zrejme vyskytol..). Vraj čidlo falošne reaguje aj na pohyb vzduchu. A vraj teda keď chcem používať vetranie/ kúrenie, mám si inaktivovať senzory pohybu. A to sa musí pri každom novom aktivovaní alarmu. Toto sa mi vôbec nepozdáva. Samozrejme 10 minút po opustení servisu sa mi problém zopakoval na parkovisku (čidlá som nechal aktivované). Keďže mi bolo trápne experimentovať svypínaním senzorov na parkovisku plnom ľudí a áut, zatial som experimentálne nepotvrdil že to spôsobujú vnútorné senzory. Neskôr večer sa už alarm neaktivoval ani so zapnutými čidlami. Z toho by mohlo vyplývať, že príčinou je špeciálne horúci letný vzduch z výduchov. Na zajtra plánujem nové experimenty... Inak keď už sme vo vlákne Kessy, aj tu je určitým nositeľom lepšieho komfortu. Kým s kľúčom sa senzory vypínajú 2 x rýchlym otočením kľúča v zapaľovaní, pri Kessy je to dvojklik na štartovacie tlačítko.
Červenec 19, 201411 r Update problému alarm + nezavyslé kúrenie / vetranie Inak keď už sme vo vlákne Kessy, aj tu je určitým nositeľom lepšieho komfortu. Kým s kľúčom sa senzory vypínajú 2 x rýchlym otočením kľúča v zapaľovaní, pri Kessy je to dvojklik na štartovacie tlačítko. Co to? Tomu dvoj kliku nebo otočení nerozumím. To jako rychle zapnout a vypnout nebo jak?Dvoj klikem na Start tlačítko se za jízdy nuceně vypíná motor. Upraveno Červenec 19, 201411 r od Flag
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.