Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To asi ne :-) já bych to tipoval na nějaké čidlo co snímá otáčky či klepání motoru či váha vzduchu ....

  • Autor

Váha vzduchu nee. Ta se prověřovala. :( 

 

Tak já jsem ten olej v převodovce neměnil.A bůh ví jestli ten předemnou taky a nejhorší,že ani nevím jestli kilometry sedí :(

 

Aspoň by bylo čeho se chytat:(

  • Autor

Váha vzduchu nee. Ta se prověřovala. :(

 

Tak já jsem ten olej v převodovce neměnil.A bůh ví jestli ten předemnou taky a nejhorší,že ani nevím jestli kilometry sedí :(

 

Aspoň by bylo čeho se chytat:(

Ale zas to dělá jen za provozní teploty :(

  • Autor

To asi ne :-) já bych to tipoval na nějaké čidlo co snímá otáčky či klepání motoru či váha vzduchu ....

Ale zas to dělá jen za provozní teploty :(

kurde to je zapeklité ... newim jestli by tohle mohla dělat nějaká hadice u podtlaku k turbu intercooler nebo tak no ... Těžko říct ...

  • Autor

kurde to je zapeklité ... newim jestli by tohle mohla dělat nějaká hadice u podtlaku k turbu intercooler nebo tak no ... Těžko říct ...

No prostě fakt masakr :( Mechanik koukne na podvozek na poloosu. Pak tedy na olej v převodovce a na spojku.
 
Eště tedy je fakt,že mi nejde ta elektrika v autě osvětlení atd. Tak možná blbne i ta diagnostika,že to nic neukazuje

první věc necituj předchozí příspěvek, je to zbytečné a nepřehledné

 

jinak bych ještě(pokud jste nedělali) prolez všechny hadice okolo turba, mě teď kluci jednu měnili, jelikož jsem měl problém, zaprvé teda kotrolka motoru, a druhej, že se mi zdálo, že za studena to jede líp než při úplném zahřátí, a našli právě prasklou hadici mezi turbem a egr, ale fakt málo prasklou, takže to nebylo vidět, ale když pomačkával hadice, tak se mu zdála nějaká měkčí, tak se to vyměnilo a jede to teď výborně i při zahřátém autě a kontrolka nesvítí, takže paráda, a právě jak ta díra byla malá, tak když se to pak teplem zahřálo, tak se to roztáhlo a problém byl větší než za studena

 

No prostě fakt masakr :( Mechanik koukne na podvozek na poloosu. Pak tedy na olej v převodovce a na spojku.
 
Eště tedy je fakt,že mi nejde ta elektrika v autě osvětlení atd. Tak možná blbne i ta diagnostika,že to nic neukazuje

 

To by Ti diagnostika nenačetkla ani motor, takže tím to není.

A určitě Ti diagnostikář řekl snad, jestli Ti sedí skutečný počet najetých km?

Je to položka v každé pořádné VAGíně?!

Nedělal Ti jí náhodou nějakej "Pepík Vomáčka", co není profík?

Ono totiž na Vagu třeba poznat je, jestli třeba nedává správně váha, nebo kecá lambda, nebo je to chudý,nebo špatně čerpadlo, a u Tvého 1,9 jdou narozdíl od nás véšestkařů poznat i vstřiky.

Sledoval ten diagnostikář data při jízdě, když se projevuje ta závada?

Předpokládám, že se s Tebou ani neprojel a jen se podíval do chybových hlášení, což je blbě!

A problémek je na světě a vezeš se

Upraveno od SUP1

  • Autor

No to právě,že mi taky potvrdil,že ty s těma kilometrama mi asi radost neudělá :(.Že se mu tam nic neukázalo.Nebo,že mu to tam házelo nějakou chybu..

 

Tak zase to mám u kluka co VW Škodovky dělá mraky let. A u pána co už je snad dělá od 91 roku ty Škodovky VW Audi.

 

A pravda to nevím jestli to projížděl a měl to napíchnutý.

 

Jako. Nechci se ho zastávat ale nikdo nemůže vědět vše. Kdyby to věděl,tak sem nepíšu o radu a neptám se vás.

 

Říkal mi ,že prolezl vše mimo vstřiků. A zase kdyby to byli vstřiky tak to blbě startuje prý. A tohle chytá hned i za studena. 

  • Autor

100% tu zaznělo pár výborných tipů tak to přetlůmočím mechanikovi a uvidíme. :) 

 

Takže vážím si vašich rad nápadů. 

 

Opravdu za to děkuji moc pánové.

 

A kdyby vás cokoliv napadalo pište:)

 

Budu jedině moc rád.

 

do úterý to u něj bude když to nedá dohromady. Tak se poveze auto jinam

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak milí Supáci dlouho jsem nenapsal jak to vypadá s mým vozem. Dnes odvezen do dalšího servisu a asi to vypadá na vstřiky takže to bude asi snad jen repas u BOSHE což by bylo úplně super.Ale každopádně větší podrobnosti budu vědět

 

zítra .Tak jsem zvědav,kéž by to tak dopadlo. 

Hlavně ať máš káru na sraz v cajku :-)

Asi budu za vola, on bude nějaký sraz? Bych se mohl konečně někam dostavit...

V sekci Srazy-podzimní sraz, tak tam se o tom debatuje, na jaro by to mělo byt v Čechách, nesjpíš Šumava.

  • Autor

Díky. Snad to bude opravdu tohle a bude opravdu auto na jaře v cajku :)

 

Jinak mechanik se zatím neozval. Tak čekám a modlím se :D

  • Autor

Takže dneska už jsem se něco dozvěděl. A boužel to nevypadá vůbec dobře :(

 

Vstřiky jsou asi totál. Ale zítra budu vědět podrobnosti. Ale z telefonátu jsem nebyl vůbec nadšen. Zítra mi mechanik pošle e-mail co a jak

 

A budu vědět větší podrobnosti.

  • Autor

Tak pánové toto mi napsal mechanik masakr :(


 


 


Projev cukání u vašeho vozidla je pravděpodobně způsoben vadnými vstřikovači PD jednotek.


Doporučuji odeslat vstřikovače k ověření správné funkce do autorizovaného servisu Bosch.


Tato kontrola nám určí další postup opravy.


Zároveň doporučuji výměnu lišty elektrického vedení k PD vstřikovačům.


 


Cena kontroly vstřikovačů u Bosche je cca 650,-Kč za ks.


Cena lišty elektrického vedení je cca 2000,-Kč.


Montáž a demontáž vstřikovačů je za 600,-Kč.


 


Dále je nutné při demontáži a montáži použít nové upevňovací šrouby vaček a PD jednotek a nové těsnění samotných PD jednotek.


Sada těchto šroubů stojí cca 2500,-Kč.


Sada těsnění PD jednotek za 950,-Kč.


 


Celkem tedy tato kontrola vyjde na cca 8650,-Kč.


 


Bohužel toto je cena pouze za kontrolu a přetěsnění PD jednotek a nezaručí nám odstranění uvedeného problému.


V případě vadných vstřikovačů je potřeba počítat s dalšími náklady, které jsou spojené s repasí vstřikovačů. Předběžná cena repase jednoho vstřikovače je cca 6000,-Kč.


Pohledej po foru nekdo měl vadny jeden vstřik a daval za repas u bosche na ultrazvuku cca 2500 za kus...

  • Autor

NO hledám hledám. To víš,že by mi to pomohlo a dost. 2500 je o dost lepší než 6000 :D

To czechmichael:

Jakmile si dáš auto do servisu s nějakou závadou, očekáváš od něj, že závadu správně identifikuje a na základě případné domluvy následně odstraní

Nemůže Ti reagovat tak, že závada je ASI tím nebo něčím jiným

A už vůbec výčet -a to beru jako drzost - toho materiálu s dovětkem "přetěsnění PD jednotek a nezaručí nám odstranění uvedeného problému."

A neberu to kór u motoru 1,9TDi, kde je narozdíl diagnosticky jednodužší vadné vstřiky odhalit než třeba na dvaapůli. Hlavně že pan mechanik doporučuje nesmyslně novou lištu a šrouby, ale aby tam pan mechanik zkusil dát jiné vstřiky (na zkoušku), to ne (samozřejmě-protože je nemá, nebo si je neumí půjčit). Nevím jak tam u Vás, ale tady kluci mají v šuplíku vstřiky z různých aut, a když už je nemají, zvedne se telefon (hele půjč mi vstřiky na Oktu 1.9, mám tu jedno auto a potřebuju zalaborovat, nejsem si jistej). Jsem si dovolil přednést vyjádření toho mechanika dvou dalším kolegům a moc se zasmáli.

Ihned bych si auto odvezl, nic neplatit! Není přeci za co - nic neudělali, jen SE DOMNÍVAJÍ. Bohužel musím konstatovat, že v ČR jsou služby úplně v hajzlu a je tu samej šupák, kterej přemýšlí jak Tě okrást :kol-44:

Auto bych ihned odvezl a zkusil bych to řešit tady s klukama na fóru, kteří tomu rozumí a to i kdyby jsi měl jet někam dál

Nebo zkusit nějaký ověřený malý servis s domácím přístupem (bohužel u nás velmi těžké takový servis najít)

Upraveno od SUP1

  • Autor

Tak mi tedy poraďte ke komu tady z fóra to auto odvést ? 

  • Autor

Taky po pravdě se mi nechce dávat skoro 9000 za to ,že se něco skontroluje a uvidíme . :( Kdyby mi tady někdo nabídl pomoc přijeď mrknem na to neváhám,ale boužel zatím nic :(

Kámo kdybych měl nahradni vstřiky atd... Tak neni problem to poskoušet... Ale zdá se mi divné,že to nezjisti logem přes vag za jízdy... na grafu musí vidět kolik co tlačí turbo kolik tam jde nafty/vzduchu atd... tak aspon vodítko kde se má začít....

  • Autor

Nejhorší,že to fakt nic neukazuje :( Prostě problém jako prase. Jeden mechanik už to měl 14dní mu to tam leželo. Říkal,že prošel fakt vše mimo vstřiků. A teď to mám u tohodle a ten přišel rovnou s tímhle. 

 

Fakt jsem z toho dost naštvanej a bezradnej :(

  • Autor

I mi dokonce říkal,že přehodil TURBO a pak to stále škubalo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.