Fabi Pavel Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 (editace) Dobrý denJaké máte zkušenosti s těmito kotoučema, výdrž, hluk, kotouče jsou : BREMBO 09.7011.75 destičky : BREMBO P85041 např. http://aukro.cz/p-kotouce-desky-brembo-max-octavia-fabia-vw-golf-i3570603224.html Editováno: 23. Září 2013, autor: Fabi Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 23. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2013 Tak jsem je dneska objednal a zítra jsou doma, tak jsem zvědavej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 BREMBO a ATE jdou kvalitou uplne do haje. sama reklamace. zvlnily s emi i brembo MAX: prodavame svoji znacku,kterou testuju na firemnich autech plus zakaznik na amaterske relly a nevlni se a brzdi moc dobre. cena je o 30% mensi jako ATE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 24. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2013 To jsem taky konzultoval s technikem, že někomu se kroutí, někomu pískájí.A je to inviduální, třeba hodně má na to vliv ložisko, náboj (doporučujou měnit ložisko s novýma kotoučema) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 to je pravda. naboje byvaji taky zkroucene,ale kdybys mel u fabie menit oba naboje s kotoucema,tak se psoeres,protoze maloobchodne toje cely 10 tis jak nic samozrejme ve znacce jak rikas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano81 Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 Ja som dal kotúče BREMBO max a doštičky TRW 1.9TDI. Už mám prejdené cez 4000 km zatiaľ žiaden problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 (editace) TRW mam smisene reference z fiatu rikali,ze max super,ale na skodovkach berou spis ATE.ja je taky prodavam,ale sam sem je netestoval. BREMBO nechci ani videt,protoze co si muzete myslet o tom ,kdyz se zvlni na zadni naprave kotouc BREMBO MAX,ktery stoji snad 1200 kus nebo nevim kolik Editováno: 25. Září 2013, autor: ondikTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 26. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2013 to je pravda. naboje byvaji taky zkroucene,ale kdybys mel u fabie menit oba naboje s kotoucema,tak se psoeres,protoze maloobchodne toje cely 10 tis jak nic samozrejme ve znacce jak rikas. oba náboje stojej 2600kč , brzdy s destičkama 2500 takže dohromady 5100kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 26. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2013 včera jsem je namontoval brembo max a mám 500km najeto a zatím úplně v pořádku, ještě jsem je netestoval ale zatím brzdějí daleko líp než původní originální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 oba náboje stojej 2600kč , brzdy s destičkama 2500 takže dohromady 5100kč podle toho co pises ja muzu napsat,ze to poridim za 3 tis!!!Vis co je maloobchod? To co uctuje kazdej servis tedy plna cena loziska coz je okolo az 3 tis za kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Ty ceny co napsal Fabi Pavel jsou ok né? Co si za to účtuje servis je problém servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 hele chapes podstatu veci co sem ti rekl? nechapu ty reakce. koupit si loziska a kotouce na internetu umi kazdy,ale taky si to musi namontovat. takto to v servise nechodi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Já tě chápu, ale na druhou stranu si do servisu mohu ty věci donést a oni mi je rádi namontují. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 28. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2013 hele chapes podstatu veci co sem ti rekl? nechapu ty reakce. koupit si loziska a kotouce na internetu umi kazdy,ale taky si to musi namontovat. takto to v servise nechodi však taky jsem si to namontoval sám jak ložiska tak aji kotouče, a kdo to neumí tak není problém si věci koupit a zajet do servisu a oni to přehodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Mně se ty kotouče s deskama za tu cenu líbí a budu brzy měnit. Chtěl bych se tě zeptat na dvě věci, zdali při montáži vše sedí a pak na ty ložiska, pokud je neslyším a zdají se být po 100T ok to se mají měnit s těmi kotouči? A pak samozřejmě napiš, jak to brzdí, na originálech mi vadí citelné vadnutí z prudkého delšího kopce a mohly by být i ostřejší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 30. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Mně se ty kotouče s deskama za tu cenu líbí a budu brzy měnit. Chtěl bych se tě zeptat na dvě věci, zdali při montáži vše sedí a pak na ty ložiska, pokud je neslyším a zdají se být po 100T ok to se mají měnit s těmi kotouči? A pak samozřejmě napiš, jak to brzdí, na originálech mi vadí citelné vadnutí z prudkého delšího kopce a mohly by být i ostřejší. Při montáži není žádný problém, úplně bez problému i nový šroubky jsou v balení (ale to asi u všech), v sedí. Výměna kotoučů a destiček trvala cca 35minut a výměna ložisek 1hodinu. Doporučují ložiska měnit pokud už mají dost najeto s novýma kotoučema a zvlášť když jsou kotouče drážkované. Může ložisko zanedlouho vybrovat, nebo házet a kotouč se bude blbě sjíždět nebo dokonce se ti může zvlnit. Já jsem měl najeto 80 000km a ložiska začali hučet tak byla výměna a při 86 000km jsem měnil ty kotouče. Zatím brzdí výborně, už bych jiné nekupoval jsem zvědav jak dlouho vydrží destičky, ale to není zas taková investice (800kč) ještě jsem je netestoval naplno, teprve je zajíždím. Tady je výtah od výrobce: Brzdové kotouče Brembo MAX vycházejí ze standardních kotoučů Brembo, jsou však vyrobeny z litiny z vyšším obsahem uhlíku - HC (High Carbon) pro větší teplotní odolnost a hlavně jsou vybaveny speciálně navrženým drážkováním a antikorozní ochranou. Kromě velmi efektního sportovního designu mají kotouče BREMBO MAX následující významné přínosy: a) Okamžitý a maximální brzdný výkon za každého počasí – voda je odváděna drážkami pryč z kotouče, dále jsou rovněž drážkami odváděny plyny vznikající při brzdění z obložení a způsobující při velkém zatížení vadnutí brzd – známý jako „fading“ – velmi časté např. dlouhých sjezdech, kdy teplota dosahuje až 800 C Vyšší a především stálý brzdný výkon po celou dobu životnosti - drážky neustále obnovují a vytvářejí ideální povrch destiček, kotouče mají také vyšší koeficient tření c) Odolnost proti korozi – speciální antikorozní úprava d) Okamžitá kontrola opotřebení - po sjetí jedné z drážek je signalizována nutná výměna e) Lehce zvýšená teplotní odolnost a odolnost proti deformacím při vysokém zatížení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 a tohle o sobe rika Starline: Značka Starline působí na českém trhu již 10. rokem a její obliba stále roste. Produkty Starline se vyznačují zejména příznivou cenou při zachování vysoké kvality zpracování, širokou nabídkou a vynikající dostupností asi bych nebral moc, to co o sobe pise vyrobce:) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 1. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 a tohle o sobe rika Starline: Značka Starline působí na českém trhu již 10. rokem a její obliba stále roste. Produkty Starline se vyznačují zejména příznivou cenou při zachování vysoké kvality zpracování, širokou nabídkou a vynikající dostupností asi bych nebral moc, to co o sobe pise vyrobce:) jj to máš pravdu každý výrobce o sobě píše jen to NEJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 však taky jsem si to namontoval sám jak ložiska tak aji kotouče, a kdo to neumí tak není problém si věci koupit a zajet do servisu a oni to přehodí. kde zijes? nekde v lese? a to myslim bez prdele. Todle jsou vyjimky pro zname a nekde v servisnu ve stodole,ale normalni servis si nenecha sahat na marzi z dilu a kdyz ano,tak si da hodinovku treba 600 a pracuje s vetsim poctem hodin:D. mluvime o klasickem servisu,ktery si koupim lozisko v kelly za 2900 a neresi to veme SKF a jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 Při montáži není žádný problém, úplně bez problému i nový šroubky jsou v balení (ale to asi u všech), v sedí. Výměna kotoučů a destiček trvala cca 35minut a výměna ložisek 1hodinu. Doporučují ložiska měnit pokud už mají dost najeto s novýma kotoučema a zvlášť když jsou kotouče drážkované. Může ložisko zanedlouho vybrovat, nebo házet a kotouč se bude blbě sjíždět nebo dokonce se ti může zvlnit. Já jsem měl najeto 80 000km a ložiska začali hučet tak byla výměna a při 86 000km jsem měnil ty kotouče. Zatím brzdí výborně, už bych jiné nekupoval jsem zvědav jak dlouho vydrží destičky, ale to není zas taková investice (800kč) ještě jsem je netestoval naplno, teprve je zajíždím. Tady je výtah od výrobce: Brzdové kotouče Brembo MAX vycházejí ze standardních kotoučů Brembo, jsou však vyrobeny z litiny z vyšším obsahem uhlíku - HC (High Carbon) pro větší teplotní odolnost a hlavně jsou vybaveny speciálně navrženým drážkováním a antikorozní ochranou. Kromě velmi efektního sportovního designu mají kotouče BREMBO MAX následující významné přínosy: a) Okamžitý a maximální brzdný výkon za každého počasí – voda je odváděna drážkami pryč z kotouče, dále jsou rovněž drážkami odváděny plyny vznikající při brzdění z obložení a způsobující při velkém zatížení vadnutí brzd – známý jako „fading“ – velmi časté např. dlouhých sjezdech, kdy teplota dosahuje až 800 C Vyšší a především stálý brzdný výkon po celou dobu životnosti - drážky neustále obnovují a vytvářejí ideální povrch destiček, kotouče mají také vyšší koeficient tření c) Odolnost proti korozi – speciální antikorozní úprava d) Okamžitá kontrola opotřebení - po sjetí jedné z drážek je signalizována nutná výměna e) Lehce zvýšená teplotní odolnost a odolnost proti deformacím při vysokém zatížení parada chcete nafotit moje brembo max? orezle,zvlnene drazky zadrene pri brzdeni huci jak hovado, nebrzdi to vubec atd. pdole toho kolik mame reklamaci na brembo tu znacku ani nikomu nenabizim . Zacinam si tvorit soubor svojich referovanych znacek a je to fajn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 ondiku, kecáš nesmysly ! Pokud je servis jen trochu solidní, tebou přinesené díly ochotně namontuje a rád tě tam uvidí i příště bez toho aby tě natáhli na ceně. Pokud máš ve svém okolí pouze nějaké vydřiduchy a vycházíš jen z toho, pak ok, není co řešit. A rozhodně teď nemluvím a nějakém servisu "ve stodole" Do svého servisu jezdím většinou pravidelně se svými koupenými díly a aniž bych tam nějakého známého měl, rádi to namontují. Ty díly, většinou drobnosti kterými se nechci zaobírat nechám kupovat pak je a vše je ok. Dnes je servisů III prdele, takže pokud by nevyhověli a namontovat nechtěli, najdu si jiný, jak jednoduché... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 (editace) A ohledně těch Brembo Max.... namontované je mám a nemůžu si stěžovat, brzdí jako ďas, nepískají a nevlní se. Asi to bude hodně i o stylu jízdy a dobrém zajetí kotoučů po namontování... Tím nepopírám to, že mezi nimi může být i nějaká vadná série, ale mně slouží dobře a neměnil bych Editováno: 1. Říjen 2013, autor: Jizera-CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
9martin Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 Já mám s Brembo Max smíšené zkušenosti. Dával jsem je letos na jaře na zadek, brzdí dobře a zatím se nezkroutili (destičky originál). Ale po prvním větším ohřátím udělali bílý povlak a začali reznout. Na předku mám 3roky origo desky a žádná koroze, příště půjdu do origo, ty zatím nikdy nezklamaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 Při větším brždění vzniknou zřejmě vyšší teploty, může dojít k oduhličení nebo k reakci s neorigo deskama a to by mohlo zapříčinit bílý povlak. Na zadku mám bubny a pokud bych dal na předek tyto výkonnější kotouče, nebude pak předek proti zadku přebrzděný tím, že mi bude stačit použít k brzdění menší sílu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 ondiku, kecáš nesmysly ! Pokud je servis jen trochu solidní, tebou přinesené díly ochotně namontuje a rád tě tam uvidí i příště bez toho aby tě natáhli na ceně. Pokud máš ve svém okolí pouze nějaké vydřiduchy a vycházíš jen z toho, pak ok, není co řešit. A rozhodně teď nemluvím a nějakém servisu "ve stodole" Do svého servisu jezdím většinou pravidelně se svými koupenými díly a aniž bych tam nějakého známého měl, rádi to namontují. Ty díly, většinou drobnosti kterými se nechci zaobírat nechám kupovat pak je a vše je ok. Dnes je servisů III prdele, takže pokud by nevyhověli a namontovat nechtěli, najdu si jiný, jak jednoduché... hele vaz sva slova hadas se s clovekem s oboru co jedna tydne z asi 30 autoservisy a z 80% se schazim osobne,takze si to nech od cesty! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.