lubinob Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Rapid má mix jednotiek Citigo a FII FL takže kódovanie z OIII nemá šancu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOCI.TOM1 Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Btw: Zapnuti 2. mlhovky kodovanim asi nelze, predpokladam.. To bylo to první co jsem si na Rapidu dodělal. Do tý druhý mlhovky nevede kabel, takže ho tam musíš natáhnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 (editace) Objímka s kontakty tam jsou? Resp. tam bude dvouvláknovka, takže objímka ano, ale vyvedení kontaktu z ní někam do konektoru. Editováno: 24. Říjen 2014, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Dnes som to kontroloval a v lampe je vsetko aj dvojvlaknova ziarovka akurat chyba privedeny kabel.Privedenych kablov je 5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sliver Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 Dnes som to kontroloval a v lampe je vsetko aj dvojvlaknova ziarovka akurat chyba privedeny kabel.Privedenych kablov je 5. Ušetřil jsi mi čas. Takže se vlastně potvrdilo co jsem psal tady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 Ono všetko ostatné tam je akurat ten kabel chyba :-) :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 ty máš na 12.12.3 labely k jednotce? já tam v 12.12.2 na svoji nemám ani nevím co je nového v MR2015 u SB Takže pre ABS nie sú labely ani v tej anglickej beta verzii 14.8.1 a zmeny pre Rapida MR2015 sú tieto: Škoda Rapid, Spaceback – Model Year 2015 Produktová opatření s náběhem v KT 22/14 • Náběh - uzamykatelné víčko nádrže pro verzi Limo • Náběh – mimořádná výbava dešťový asistent / Light assistant • Náběh – ozdobná lišta Silver Brush na volantu (plně nahrazuje dosavadní nabídku černé lišty Piano Black na volantu v případě objednání ozdobné lišty Silver Brush) • Náběh – 3-ramenný sportovní volant s perforovanou kůží (pro akční model StylePLUS) • Náběh – zatmavené přední mlhové. světlomety, zatmavená zadní světla (pro akční model StylePLUS Limo) • Nasazení tmavých „kočičích očí“ na zadním blatníku (pro akční model StylePLUS) • Kontrola tlaku v pneumatikách standardně pro všechny výbavové stupně • Zlepšení bočního držení předních sportovních sedadel – tvrdší zesílená pěna • Optimalizace zadní loketní opěrky a pozice držáku nápojů • Optimalizace loga Škoda – zavedení lesklého povrchu • Odstranění vybraných dílů ze sériové výbavy vozidla • Deaktivace SAFE systému – deaktivovaním alarmu (prostřednictvím tlačítka v interiéru na B-sloupku) je deaktivován rovněž i SAFE systém • Umístění štítku airbagu na sluneční cloně spolujezdce • Nové barvy Bílá Laser a Hnědá Topaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kucis Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Nic zajímavého krom deštáku a kontroly tlaku v pneumatikách už v základu. mužete sem někdo napsat jednotku servo řízení na které vám šlo nastavit režim sport? na 6R1 909 144P mám kodování 0003 Jinak jsem zjistil že mám teda starší jednotku ABS takže XDS smůla jedině že bych si nechal vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakula Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 to Kucis: moc to sem nepatri, ale destovy senzor v zakladu pro MR2015 nemas, solis 5,5 klacku spolecne s light asistentem. Ta kontrola tlaku tam je, mam MR 2015.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kucis Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 vím že je za příplatek možná jsem to špatně napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Nic zajímavého krom deštáku a kontroly tlaku v pneumatikách už v základu. mužete sem někdo napsat jednotku servo řízení na které vám šlo nastavit režim sport? na 6R1 909 144P mám kodování 0003 Jinak jsem zjistil že mám teda starší jednotku ABS takže XDS smůla jedině že bych si nechal vyměnit 6R0423156C Ty uz mas ciste elektricky posilovac. Nedelas to v kodovani ale musis v Prizpusobeni to najit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Ohledně kódování HHC mám jeden poznatek. Elektrikář, co mi nastavení dělal, mě řekl, že to není tak jednoduché jen něco zaškrtnout v ABS kódování a že každé auto má jiný, unikátní dlouhý kód ABS, takže se při požadavku na HHC musí vygenerovat na speciální kalkulačce kód nový. Nelze prý použít nastavení z jiného auta, protože by taky auto mohlo kleknout, pokud by to bylo nekompatibilní. Poslal stažená data ABS jednotky mejlem nějakému člověku, co tu kalkulačku má a asi po 3/4 hodině přišel nový kód a ten mi tam nakopíroval, nic nezaškrtával. Co na to místní odborníci? Podotknu ještě, že ten člověk je profík, žádný amatér v garáži, dělá veškeré úpravy a opravy elektriky, elektroniky, hlasové ovládání, alarmy, repro, auto TV tunery atd.. Mám od něj zálohy nastavení před a po kódování. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 (editace) No to bude dobre vedet Ferda, ja vim hovno jak mi to tam delal. Ale vim ze tam byly k tomu pak moznosti jakou casouvou prodlevu od pusteni brzdy tam chces atd. Editováno: 8. Listopad 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Miklisek to si asi pán nechal dobře zaplatit, když to dělal tak dlouho a složitě, kdyby to bylo jak říkáš, tak určitě by tady byla o tom nějaká zmínka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Souhlas, lehce se mi to taky nezda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 A prečo to ostatným teda funguje zaškrtnutím jedného bitu? Petrrr: ten čas sa nastavuje v adaptáciách, sú tri možnosti normal, kratšie a dlhšie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Tak ono to vlastně není v rozporu s tím, co psal předřečník ... Jen ten "mechanik" co to posílal k tomu výpočtu, asi neměl aktuální VCDS (nebo jak se tomu nadává) - nebo ho nemá vůbec, a má k dispozici jen kód, bez "rozpadu" na jednotlivé bity, a dělá to tak, že vytáhne celý blok kódu, pošle to někomu, koho zná, a kdo se tváří, že je chytrej (= má třeba aktuálnější VCDS), tam ten bit zaškrtne, a výsledné změněné číslo pošle emailem zase zpátky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 To môžeš mať pravdu... miklisek nemáš náhodou ten pôvodný a aj ten nový kód žeby sme ho porovnali či je to tak alebo naozaj zmenil viac ako len jeden bit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 No tak aktuální VCDS měl určitě, protože po připojení k autu nejprve naběhla aktualizace na nejnovější verzi a až pak stahoval data. Jak jsem psal, žádnej garážista. Jestli je to pravda s tím pracnějším výpočtem místo zaškrtnutnutí tu my amatéři asi nerozlouskneme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Preto sa ťa pýtam či máš kód pred a kód po.. porovnať ich nie je problém.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Mám prodloužený interval ka asistentu a je to lepší. Drží cca 4s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Tak funguje to at je to jak je to. V autorizaku by to urco neslo. Poptaval jsem mereni tlaku v pnematikach a ze pry tyhle dodelavky nedelaji, ze je problem s kodovanim a SA jim neposkytne kod, pac to neni ofigo dodelavka jako je tempomat. No a samozrejme pokud se v autorizaku aktualizuje v ramci servisu RJ ABS, tak se nam to vymaze, ale to je logicke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Mam taky ten tzv. "Late" nastaveni a nedrzi 4s ale spis 2. Ale kdyz se dotknu plynu pusti driv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Jak se ten prodloužený jmenuje nevim, latte si dávám po obědě Ale drži mi to fakt tak 4s. nebo dokud se nedotknu plynu. Na dodělávku hlidaní tlaku jsem se taky ptal a stejná odpověď ale tlačítko se dokoupit dá, jen kdyby někdo dokazal udělat kabeláž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Myslím že kabeláž nebude o moc zložitejšia ako u OII, teda jeden drát do ABS jednotky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.