František Fazekas Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 Dobrý den, předem jen chci říct, že nejsem žádný odborník, tak se omlouvám, pokud některé informace nebudou přesné. Koupil jsem si Octavii tour 74Kw PD najeto poctivých 145.000 km. Vše pohodička až najednou v tahu do kopce a vyšších otáčkách mi to začlo padat do nouzáku a vypadávalo turbo. Počítač hlásil chybu EMISE-DO DÍLNY a rozsvítila se kontrolka motoru. V servisu zjistili, že je v háji turbo, tak jsem tam dal nové a chyba stále nezmizela. Známej mi to hodil na diagnostiku (VCDS) a zjistil, že se neomezuje tlak v turbu a nedrží mi podtlak. Nevím, jak to vyřešil, ale pouze mi řekl, že mi vyndal jakousi malou membránu, která slouží pouze k plynulejšímu vypnutí turba. Chyba se přestala zobrazovat, auto táhlo jak má, jen turbo šíleně syčelo. Asi po 5.000km mi to vyhodilo opět chybu, ale turbo dalších 300km šlo v pohodě. Na diagnostice je podtlak v pořádku a tlak se omezuje. Tudíž prosím o radu, zda někdo neví, co by s tím mohlo být, pač každý mi jen říka, že je to záhada děkuji Citovat
František Fazekas Vloženo 6. Červenec 2013 Autor Vloženo 6. Červenec 2013 ano ten jsme zkouseli a furt to same Citovat
stepanzeleny Vloženo 10. Říjen 2013 Vloženo 10. Říjen 2013 Ahoj,potřeboval bych poradit se svoji Octavkou.Při zátěži ( 4 r.s. okolo 3000 ot) spadne motgor do nouzáku.Na VAG to píše:17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocenaP1557 - 35-10 - - - Sporadická18062 - prectete pamet zavad kombinovaneho pristrojeP1654 - 35-00 - -Hledal jsem různě na fóru a vyměnil jsem ventil N75 + hadičky k němu. Dále jsem dal nový vz. filtr.Vagem jsem zkoušel akční členy na pozici 4 (ventil N75) - je v něm slyšet cvakání a mění se otáčky motoru. Z toho usuzuji, že hadičky, kabely a ventil je OK.Ještě jsem koukal na podtlakové ovládání turba - při podtlaku se "páčka" posunuje dolů.Můžete mi někdo poradit co dál?Zkusit vyčistit turbo? lopatky?Díky Citovat
ondikTDI Vloženo 19. Říjen 2013 Vloženo 19. Říjen 2013 me to dela taky u stejnyho motoru a myslim si,ze mam zasekly lopatky. stane se to vzdy kdyz jedu za 4 plnej a tlacim to na ten kvalt. kdyz jedu 1-2-3 atd na plny jakoby sprint,tak to preleti a nepadne do nouzaku,ale v 99% mi to za 4 pri 14é padne do nouzaku a konec musim znova nastartovat. Citovat
stepanzeleny Vloženo 20. Říjen 2013 Vloženo 20. Říjen 2013 Tak mě to dělala podtlakova banka na naklapění klapek. Nová + štelování + číštění EGR a sání a zase jezdí jako drak Citovat
Jiří Fojtík Vloženo 15. Prosinec 2013 Vloženo 15. Prosinec 2013 Zdravím , chtěl bych se zeptat na problém nejspíše s turbem u octavie r.v 2010 motor 1.9 tdi - PD, Během jízdy nebo rozjezdu kdy by se mělo sepnout turbo dojde někdy k tomu že je prodleva a pak trubo naběhne naplno a funguje zasek jakoby nic . Chápal bych kdyby to dělalo při vysokých otáčkách ale tady jde o moment sepnutí turba a je jedno jestli je motor teplý nebo studený , a nejde o pravvidelný jev . Prosím poraďte co by to mohlo být .Díky Citovat
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2013 Vloženo 15. Prosinec 2013 Nehledal jsi, nepíšeš přesně jaký motor máš... a proto jsem to sloučil s podobným vláknem. A turbo nespíná, copak je tam vypínač? Co diagnostika? Citovat
KubaSnouw Vloženo 18. Červen 2014 Vloženo 18. Červen 2014 Dobrej me to delalo take pak to prestalo a za pul roku to delalo znovu a docela us casto tak jsem udelal repas turba a cajk rok v poho a v pondeli me to udelalo znovu na 4 jsem to tahnul a okolo 3000 a 4000 otackach a dneska uz to nedelalo tak nevim turbo mam v zaruce tak jedu na preskouseni a uvidim Citovat
RadkaRadka Vloženo 11. Listopad 2019 Vloženo 11. Listopad 2019 Hezký den ve spolek, měla bych dotaz ohledně závady na Octavii I 1.9 TDI, 4x4. Při zátěži a přetočení 3 000 otáček mi padá do nouzáku. Diagnostika napsala: Regulace plnícího tlaku (překročení horní meze regulace) a Snímač teploty paliva-G81 (přerušení/zkrat na plus). Co už bylo zkontrolováno: -výměna hadiček -upevnení podtlakové hadice z vývěvy -kontrola EGR ventilu (z boku se zdá být čistý) -kontrola plechovky podtlaku (není zrezlá) -kontrola hybnosti lopatek (nijak nedrhnou) -výměna ventilu N75 Napadá vás prosím ještě nějaká možnost co zkontrolovat / vyměnit před výměnou celého turba? (Ještě se chystám na váhu vzduchu, ale moc tomu nevěřím). Moc děkuji za odpovědi. ;) Radka Citovat
mpatrikm Vloženo 11. Listopad 2019 Vloženo 11. Listopad 2019 To ze tiahlo nedrhne este neznamena ze chodi po celej skale.Ak mas na skusku funkcnu vahu vzduchu treba ju na testovanie vymenit a sledovat log.Mal som pripad ze si typek sam cistil turbo a po opatovnom zlozeni stale chyba,nedalo sa nastavit a doladit.Po opatovnom rozobrati zistene ze chybalo cca 1cm a tiahlo nedoslo do konca. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.