McMatej Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 Tak to dobrá rada drahá. Hlavně aby to nebyl moribundus. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 Asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 PaveloSK - nechápu,proč zakládáš nové vlákno na již mnohokrát řešený problém a nepokračuješ v některém již dávno založeném vlákně... Takže jsem alespoň něco sloučil dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Ops, pardón. Absolútne som to prehliadol, ospravedlňujem sa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpeter88 Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Takze dnes v servise oprava do 400-500€, 2003, 140 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Jaký olej a s jakou periodicitou výměny jsi používal? Jezdíš často po dálnici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Ale olej a interval vymeny nema žiadny vplyv na podpalene ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Nejsou ty podpálený ventily sací? Já měl vzato, že se pálej výfukový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpeter88 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Jaký olej a s jakou periodicitou výměny jsi používal? Jezdíš často po dálnici? Kazdych 15.000km, dialnica 1-2x rocne par par stoviek km. Olej 5W-40 Castrol myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpeter88 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Nejsou ty podpálený ventily sací? Já měl vzato, že se pálej výfukový. Myslim ze sacie podla polohy sviecky ktora tam ma ist. Ale netusim ktore aa podpaluju. Ocividne aj sacie. Mozno niekto via viac preco zrovna sacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Sacie nikdy stale iba vyfukove. Sacie su stale chladene nasavanim vzduchu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpeter88 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 (editace) Len tak pre info repas hlavy, venily, sedla, tesnenia a vsetky ostatne drobnosti 460€. Chcel som aby to spravili poriadne tak ak sa im nieco nezda nech to radsej vymenia. Snad este dva roky vydrzi:) Editováno: 28. Prosinec 2013, autor: xpeter88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 (editace) 15000 km mezi výměnami je moc. 7500 je tak akorát. Uvědom si, jak hrozné teploty má motorový olej - na dálnici klidně 150 st.C - a jak rychle tedy degraduje. Motor nemá výměník voda-olej, jako většina koncernových motorů, protože se tam nevejde. Katalyzátor je hodně nahoře a kousek od bloku motoru v místě, kde blokem prochází hlavní olejový kanál. Takže olej jednak nemá chlazení a jednak je ještě navíc ohřívaný teplem katalyzátoru. 150 ve vaně je na horním pístním kroužku teplota oleje tak 260 st.C. To už shoří i nejkvalitnější plně syntetický olej. Popel a zplodiny hoření utvoří úsady v hydrozdvihátkách, která potom neplní svoji funkci, ventily nedovírají a protože se chladí jen stykem s ventilovými sedly, přehřívají se a praskají. Editováno: 25. Listopad 2013, autor: Tonda-B 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Budu se opakovat, nase HTP ma ted skoro 160 tkm, vymena oleje po 15 tkm v origo servisu a zatim v pohode. Ale mame 47 kw. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 15000 km mezi výměnami je moc. 7500 je tak akorát. Uvědom si, jak hrozné teploty má motorový olej - na dálnici klidně 150 st.C - a jak rychle tedy degraduje. Motor nemá výměník voda-olej, jako většina koncernových motorů, protože se tam nevejde. Katalyzátor je hodně nahoře a kousek od bloku motoru v místě, kde blokem prochází hlavní olejový kanál. Takže olej jednak nemá chlazení a jednak je ještě navíc ohřívaný teplem katalyzátoru. 150 ve vaně je na horním pístním kroužku teplota oleje tak 260 st.C. To už shoří i nejkvalitnější plně syntetický olej. Popel a zplodiny hoření utvoří úsady v hydrozdvihátkách, která potom neplní svoji funkci, ventily nedovírají a protože se chladí jen stykem s ventilovými sedly, přehřívají se a praskají. Toto tu bolo na fóre niekoľkokrát vyvrátené - hubo ukázal rozkuchaný 47kw motor, že sa tam žiaden olejový kanál v blízkosti katalyzátora nenachádza a nejaký užívateľ si domontoval čidlo teploty oleja a tá teplota že vraj len málokedy presiahla 120 (plus mínus) stupňov... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Co bylo vyvrácené? Vysoká teplota oleje jedním měřením jednoho uživatele? Takže závěr k příčině podpálených a zničených ventilů je jaký? Jedná se o nevysvětlitelnou záhadu a nedá se tomu nijak předcházet? Prostě kdo si koupí HTP, tak ať si rovnou připraví další peníze na nové ventily a montážní práce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Tonda dalo by sa to nazvať konštrukčna vada. Robill som si repas hlavy FII,44KW a po 40km podpalene znovu. Každy tyždeň robim jedno dve hlavy prax mam a predsa aj mne sa podpalili ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Budu se opakovat, nase HTP ma ted skoro 160 tkm, vymena oleje po 15 tkm v origo servisu a zatim v pohode. Ale mame 47 kw. moje HTP má 270t km dnes (viz foto v Lampárni, plynárni) a bez problémů, ovšem též 12 ventilová verze. Tam je to spíše sporadicky, trpí na to 6 ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Tonda dalo by sa to nazvať konštrukčna vada. Robill som si repas hlavy FII,44KW a po 40km podpalene znovu. Každy tyždeň robim jedno dve hlavy prax mam a predsa aj mne sa podpalili ventily. No ale ta vada má svoji příčinu, ne? Není to nevysvětlitelný zázrak. Jaký je režim provozu tvého motoru? Hodně dálnice? Jaký je interval výměny oleje tvého motoru a jaký olej používáš? Plně syntetický nebo jiný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 ,,No ale ta vada má svoji příčinu, ne?,, ja myslim na konštukčnu vadu to by ale mali vedieť vysvetli asi v Boleslavy. Zhodim urobim repas a beži dalej investicia 5€ tri vyfukovych voditok a ventily len z elalizujem. Možna raz nam tu pričinu niekto objasni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Příčina je jiné složení chemie katalizátoru.Proto se mění v servizu podle DP hlava a kat.Po výměně katu za nový je to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 misumi never tomu. Robil som viac motorov ktore mali v zaruke komplet menene a predsa sa chytili ventily. To by už potom take vylepšene montovali na FII-ky nie. Lebo aj tie sa veselo podpaluju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Vím,že když ti uznají kulanci tak to vše vymění a doplatíš jen asi 7000kč.Proč by tedy uznávali kulanci? Asi jsou si vědomi problému.Proč by dávali nový kat.Možná je to náhoda,ale po výměně se už podpálení neopakovalo.Tak opravdu nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 čitaj pozornejšie. misumi never tomu. Robil som viac motorov ktore mali v zaruke komplet menene a predsa sa chytili ventily. To by už potom take vylepšene montovali na FII-ky nie. Lebo aj tie sa veselo podpaluju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Třeba to nechtějí-já jen vim,že po výměně katu se to ještě nikomu nepodpálilo.Ty někoho znáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.