Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak to dobrá rada drahá. Hlavně aby to nebyl moribundus. ;-)

Asi tak.

PaveloSK - nechápu,proč zakládáš nové vlákno na již mnohokrát řešený problém a nepokračuješ v některém již dávno založeném vlákně...

Takže jsem alespoň něco sloučil dohromady.

Ops, pardón. Absolútne som to prehliadol, ospravedlňujem sa...

  • 4 týdny později...

Takze dnes v servise oprava do 400-500€, 2003, 140 000 km

post-75403-1384960154,1871_thumb.jpg

Jaký olej a s jakou periodicitou výměny jsi používal?

Jezdíš často po dálnici?

Ale olej a interval vymeny nema žiadny vplyv na podpalene ventily.

Nejsou ty podpálený ventily sací? Já měl vzato, že se pálej výfukový.

Jaký olej a s jakou periodicitou výměny jsi používal?

Jezdíš často po dálnici?

Kazdych 15.000km, dialnica 1-2x rocne par par stoviek km. Olej 5W-40 Castrol myslim.

Nejsou ty podpálený ventily sací? Já měl vzato, že se pálej výfukový.

Myslim ze sacie podla polohy sviecky ktora tam ma ist. Ale netusim ktore aa podpaluju. Ocividne aj sacie. Mozno niekto via viac preco zrovna sacie.

Sacie nikdy stale iba vyfukove. Sacie su stale chladene nasavanim vzduchu.

Len tak pre info repas hlavy, venily, sedla, tesnenia a vsetky ostatne drobnosti 460€.

Chcel som aby to spravili poriadne tak ak sa im nieco nezda nech to radsej vymenia. Snad este dva roky vydrzi:)

Upraveno od xpeter88

15000 km mezi výměnami je moc.

7500 je tak akorát.

Uvědom si, jak hrozné teploty má motorový olej - na dálnici klidně 150 st.C - a jak rychle tedy degraduje.

Motor nemá výměník voda-olej, jako většina koncernových motorů, protože se tam nevejde.

Katalyzátor je hodně nahoře a kousek od bloku motoru v místě, kde blokem prochází hlavní olejový kanál.

Takže olej jednak nemá chlazení a jednak je ještě navíc ohřívaný teplem katalyzátoru.

150 ve vaně je na horním pístním kroužku teplota oleje tak 260 st.C.

To už shoří i nejkvalitnější plně syntetický olej.

Popel a zplodiny hoření utvoří úsady v hydrozdvihátkách, která potom neplní svoji funkci, ventily nedovírají a protože se chladí jen stykem s ventilovými sedly, přehřívají se a praskají.

Upraveno od Tonda-B

Budu se opakovat, nase HTP ma ted skoro 160 tkm, vymena oleje po 15 tkm v origo servisu a zatim v pohode. Ale mame 47 kw.

15000 km mezi výměnami je moc.

7500 je tak akorát.

Uvědom si, jak hrozné teploty má motorový olej - na dálnici klidně 150 st.C - a jak rychle tedy degraduje.

Motor nemá výměník voda-olej, jako většina koncernových motorů, protože se tam nevejde.

Katalyzátor je hodně nahoře a kousek od bloku motoru v místě, kde blokem prochází hlavní olejový kanál.

Takže olej jednak nemá chlazení a jednak je ještě navíc ohřívaný teplem katalyzátoru.

150 ve vaně je na horním pístním kroužku teplota oleje tak 260 st.C.

To už shoří i nejkvalitnější plně syntetický olej.

Popel a zplodiny hoření utvoří úsady v hydrozdvihátkách, která potom neplní svoji funkci, ventily nedovírají a protože se chladí jen stykem s ventilovými sedly, přehřívají se a praskají.

 

Toto tu bolo na fóre niekoľkokrát vyvrátené - hubo ukázal rozkuchaný 47kw motor, že sa tam žiaden olejový kanál v blízkosti katalyzátora nenachádza a nejaký užívateľ si domontoval čidlo teploty oleja a tá teplota že vraj len málokedy presiahla 120 (plus mínus) stupňov...

Co bylo vyvrácené?

Vysoká teplota oleje jedním měřením jednoho uživatele?

Takže závěr k příčině podpálených a zničených ventilů je jaký?

Jedná se o nevysvětlitelnou záhadu a nedá se tomu nijak předcházet?

Prostě kdo si koupí HTP, tak ať si rovnou připraví další peníze na nové ventily a montážní práce...

Tonda dalo by sa to nazvať konštrukčna vada. Robill som si repas hlavy FII,44KW a po 40km podpalene znovu. Každy tyždeň robim jedno dve hlavy prax mam a predsa  aj mne sa podpalili ventily.

Budu se opakovat, nase HTP ma ted skoro 160 tkm, vymena oleje po 15 tkm v origo servisu a zatim v pohode. Ale mame 47 kw.

moje HTP má 270t km dnes (viz foto v Lampárni, plynárni) a bez problémů, ovšem též 12 ventilová verze. Tam je to spíše sporadicky, trpí na to 6 ventily.

Tonda dalo by sa to nazvať konštrukčna vada. Robill som si repas hlavy FII,44KW a po 40km podpalene znovu. Každy tyždeň robim jedno dve hlavy prax mam a predsa  aj mne sa podpalili ventily.

No ale ta vada má svoji příčinu, ne?

Není to nevysvětlitelný zázrak.

Jaký je režim provozu tvého motoru? Hodně dálnice?

Jaký je interval výměny oleje tvého motoru a jaký olej používáš?

Plně syntetický nebo jiný?

,,No ale ta vada má svoji příčinu, ne?,, ja myslim na konštukčnu vadu to by ale mali vedieť vysvetli asi v Boleslavy.  Zhodim urobim repas a beži dalej investicia 5€ tri vyfukovych voditok a ventily len z elalizujem.

 

Možna raz nam tu pričinu niekto objasni.

Příčina je jiné složení chemie katalizátoru.Proto se mění v servizu podle DP hlava a kat.Po výměně katu za nový je to ok.

misumi never tomu. Robil som viac motorov ktore mali v zaruke komplet menene a predsa sa chytili ventily. To by už potom take vylepšene montovali na FII-ky nie. Lebo aj tie sa veselo podpaluju.

Vím,že když ti uznají kulanci tak to vše vymění a doplatíš jen asi 7000kč.Proč by tedy uznávali kulanci? Asi jsou si vědomi problému.Proč by dávali nový kat.Možná je to náhoda,ale po výměně se už podpálení neopakovalo.Tak opravdu nevim.

čitaj pozornejšie.

misumi never tomu. Robil som viac motorov ktore mali v zaruke komplet menene a predsa sa chytili ventily. To by už potom take vylepšene montovali na FII-ky nie. Lebo aj tie sa veselo podpaluju.

Třeba to nechtějí-já jen vim,že po výměně katu se to ještě nikomu nepodpálilo.Ty někoho znáš?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.