Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

tak vrzání plynového pedálu, jak jsem vypozoroval, vzniká při nízkých teplotách, jak se to prohřeje nevrže, má na to i vliv jak šlapu na plyn, mám patu pod brzdou a jak vykloním nohu na plyn asi jej nějak zkřížím, dělalo to když jsem moc chladil klimou a teď když je někdy ráno zima, jinak už mám cca 12 000 km a nic kromě tohohle zatím nehlučí, pouze pořád vyhřívám zadní sklo hrnkem s kávou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkuste mrknout na video - pedál.. už mě to dnes drásalo nervy... musíte stáhnout  všechny 3 RAR soubory, aby to šlo, bohužel to mělo přes 40MB

děláto, když plynový pedál nepřišlápnete rovně dolů, ale vychýlíte se od směru - viz. video...

1pazvukpedalu.part2.rar

Editováno: , autor: 12tsi77kw
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vrzání plynového pedálu, jak jsem vypozoroval, vzniká při nízkých teplotách, jak se to prohřeje nevrže, má na to i vliv jak šlapu na plyn, mám patu pod brzdou a jak vykloním nohu na plyn asi jej nějak zkřížím, dělalo to když jsem moc chladil klimou a teď když je někdy ráno zima, jinak už mám cca 12 000 km a nic kromě tohohle zatím nehlučí, pouze pořád vyhřívám zadní sklo hrnkem s kávou :)

mám to stejně, netlačím na pedál kolmo ale šikmo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu pulzování je pěkné téma tady http://www.briskoda.net/forums/topic/303567-low-frequency-boom-in-cabin-fixed/

Angličani to dost řeší (evidentně je to dost s..e), diskuze se motá hlavně okolo pneumatik, nedostatečného tlumení panelů karoserie vzadu, vliv na to má prý i chybějící rezerva v kufru, zlepšuje to trochu přídavný koberec v kufru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu pulzování je pěkné téma tady http://www.briskoda.net/forums/topic/303567-low-frequency-boom-in-cabin-fixed/

Angličani to dost řeší (evidentně je to dost s..e), diskuze se motá hlavně okolo pneumatik, nedostatečného tlumení panelů karoserie vzadu, vliv na to má prý i chybějící rezerva v kufru, zlepšuje to trochu přídavný koberec v kufru.

jako je fakt, že jsem si toho poprvé všiml až když jsem nasadil zimáky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já taky, mám leňáky 185/60 R15  a zimáky 195/55 R15 (zimáky se mají foukat o 0,2baru více než letní dle návodu 2,4 předek - 2,5 zadek tedy) Tak nižší profil a starší typ podvozku prvních Rapidů MR13 dělají své, tvrdý, jak kdybych seděl ve Ferrari a hned se projevuje více pazvuků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, jak napsal Petrrr, viz Návod k obsluze:

 

Hodnoty tlaku pro letní pneumatiky jsou uvedené na vnitřní straně krytu hrdla

palivové nádrže » obr. 105 - . Hodnoty tlaku pro zimní pneumatiky jsou o 20 kPa

vyšší než pro letní.

Kontrolu tlaku provádějte vždy u chladných pneumatik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to kvůli tomu, že zimní pneu má měkčí pryž a tak by při stejném tlaku byla jakoby nedostatečně nafouklá i vzhledem k nižším venkovním teplotám ( objem vzduchu při 20st.C je jiný než při 5st.C. Můj názor. Vždy jsem foukal zimní pneu u všech aut o něco více než letní.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...