Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

Tak netrvalo dlouho a objevil jsem svůj první pazvuk.... drnčení schránky na brýle. Vzhledem k tomu, že ji mám hned u hlavy (a že na to teď dávám pozor!) mě to asi brzo přivede k šílenství, jsem na tyhle zvuky vysazenej. Když schránku otevřu a uvnitř přitlačím ke stropu, tak zvuk přestane. K tomu, abych zvuk reprodukoval nemusím ani jet, stačí lehce sklopit stínítko a vzápětí pustit - jak bouchne do stropu tak schránka hezky zadrnčí. Nevíte někdo, co s tím?  :disgust:

 

Jo a ty pacičky, do kterých se schránka při zavření zacvakne, jsou z nějaké pryže? Když jsem na ně poprvé omylem hrábl, tak jsem se lekl, že jsem je zlomil, pak jsem teda zjistil, že jsou z nějakého měkčího materiálu a je to asi OK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, máš právo cokoliv reklamovat a vrzání a pazvuky mají povinnost řešit - je věc druhá, jak to vyřeší. Narazíš na poctivce, co si dá pozor když to bude rozebírat, nikde nic neodře a nezničí a pokud ano, tak to vymění a vyřeší to elegantně a né nějakým šíleným bastlením...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se na to v servisák podíval, slyšel a objednal mě na příští týden. Zjevně jsem první, v systému tuhle stížnost nemaj ještě hlášenou (jen u OIII), takže se to bude řešit ofiko s MB. Tedy operace na dva dny minimálně. No aspoň mi to pořádně prolezou, než aby dělali nějaký polovičatý řešení :) Každopádně maj Rapidy novej pazvuk do sbírky.  :band  Naivně doufám, že je první a poslední.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V rámci používání shodných dílů - nemá náhodou OIII ten samý kastlík......? Taková prkotina a budou to řešit takovou dobu! Že by do tvého servisu vyslali z MB kvalitáře? To asi nebude jen nekvalitní schránka. Anebo ji konstrukčně upravili (rozumněj zlevnili) a ono jim to zase nefunguje (jako třeba náš oblíbený silentblok).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo, to chápu, auto je v záruce, a ŠA to má tak nastavený, že všechny výměny a opravy schvaluje. Než nich servis ne vymění ani šroubek. Jde totiž o jejich peníze. Bohužel nemůžeme doufat, že to vede k větší kvalitě produktu. Spíš k tomu, že se tak zjišťuje nejnižší možná životnost úprav pro snížení nákladovosti výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo jste si kupovali ten Panoil, nemáte potom zašpiněná skla okýnek? V servisu mi to jednou již dříve promazávali, ale na horní straně skel pak byly takové hnusné mastné fleky jak to zajíždí k té semišce. A je lepší vzít vazelínu a nebo silikonový olej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že zázračná vodička (no přišlo mi to jako obyčejný olej, navíc jsem to měl nakapané úplně všude v interiéru) mi přestala ze servisu fungovat asi tak po měsíci (byly docela průtrže, tak to šlo asi rychle pryč), tak hledám nějaké dlouhodobější řešení. Zkusil jsem klasický silikonový olej, ale křupání po pár dnech nebo týdnech začalo znovu a ještě k tomu všude všechno umazané od něho, tak to asi vidím také na tu vazelínku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi poprvé i podruhé přestala fungovat po dvou až třech týdnech, ale přišlo mi, že to celkem odbyli a spíše se zaměřovali na těsnění co je na rámu karoserie (zbyly na něm i takové šedo-bílé mapy). Potřetí na mou žádost dali pořádnou nálož té sametce na rámu dveří a už to funguje celkem dlouho. Ale samozřejmě čekám, že tak jako tak to dříve či později vyschne a zase se to rozvrže. Olej ne, to bude hned pryč ... no i když zde uvedený (motorový) Motul 510 2T je chválen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem snad skoncoval s vrzáním rámečku kolem budíků. Nejdříve jsem myslel, že praskají samotné budíky ve stylu F1, ale zjistil jsem, že to vzniká třením rámečku o palubní desku (zejména v místech, kde je ozdobná lišta). Takže jsem ho oblepil kolem dokola kobercovkou, zarazil zpět a je klid.

 

Stejným způsobem asi vlítnu i na střední ofuky. Zkoušel jsem to prostříknout kokpit sprejem, jak radil Woody, ale u mě to moc nezafungovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes upraveno vypodložení vrzajícího zámku pásu. Původně jsem tam měl oboustrannou pásku s nestrženou krycí folií, což ale nebylo moc profi. Moje oblíbená velurová folie to vyřešila - a je opět klid. Nalepená vložka není ve skutečnosti vlastně vidět, foceno je to v dolní poloze sedadla, realita je nastavení výšky řidičova sedadla.

post-6633-0-93464000-1435260286_thumb.jppost-6633-0-10702000-1435260283_thumb.jp

Při té příležitosti ještě doplněn kus do spony pásu do prolisu pro čudlík-zarážku.

post-6633-0-29228600-1435260279_thumb.jp

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty kokso, jsem kouknul ze zvědavosti na ten odkaz a jestli si rapiďáci stěžují na pazvuky, tak by měli navštívit stejnou sekci u oktávistů, co přitom za svůj povoz vytáhli znatelně víc peněz :-/ By se člověk bál nahlédnout k supům.

 

U našeho rapidu zatím po měsíci provozu stále klid (ťuk ťuk ťuk), jen mám pocit, že slyším bzučení od motoru, pokud přišlápnu plyn. A to jsem předtím buď neslyšel, nebo nevnímal...

 

Jo, jen zabouchnutí dveří se staženými okny je lahůdka, ale to jsem pochopil není bug, ale feature :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...