Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

Tak teď volali, že to opravdu vypadá na ten silentblok, uznali, že jsem měl pravdu a objednali novej, Více méně není na skladě a zatím není jasné kdy bude, zítra pošle urgenci a pak mu dají vědět kdy díl bude k dostání. Protože není na skladě, což je divné uznal že na té mé informaci o inovaci asi něco bude. Auto tedy na moje přání poskládali (pouze zapojili zpět stabilizátory, silent nevyndávali a nic jiného nedělali) a vyzvou mě až díl bude k dostání a pak ho vymění. Jinak chtěl čekat do zítra jestli náhodou nebude, ale po mém infu uznal, že by to bylo zbytečné. Nakonec jsem relativně spokojen, snaha byla a až bude díl bude vyměněn bez keců. Sice mě to klepe, ale ještě né tolik abych to nevydržel, neklepe to pravidelně jen občas a raději počkám na konečné řešení než aby se vymýšleli psí kusy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slyšíte to? Ne? Já jo, protože slyším jen ticho ticho ticho ................. . :palec2:

 

Auti vyzvednuto, podepsán zakázkový list převzetí, podpis u popisu závady. Faktura připnutá nahoře, dost s tím šmrdlal, možná abych to neviděl. Ale protože jsem se na to vysloveně soustředil tak vím, že mám opravdu díl.č. 6Q0199555AS a cena opravy byla někde kolem 2600,-Kč, to jsem už moc nestihnul, soustředil jsem se spíš na to číslo dílu. O mejlu pana XY věděli, výměna tedy snad proběhne již bez problémů, pokud ŠA neusoudí, že ta moje verze je právě ta správná.

Poznámka: kolegové v práci se "dobře baví" celým příběhem a vymysleli to, že každý z nás reklamujících dostane záměrně jiné číslo dílu, aby se ukázalo, který je ten správný a který toho vydrží přes zimu nejvíc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, že si svůj boj prozatím vyhrál. Tedy gratuluji. Já svůj boj vyhrál zatím jen na půl, ale zase třeba dostanu zbrusu novej Top díl (co bude klepat v létě třeba :kol-28: ). Tak uvidíme, co nám čas přinese. Pokud nám čas přinesl jen toto, tak ještě budu šťastnej, pokud nám čas přinese třeba ještě rozvody a řetízky, pak už to bude jiná liga. Letos k Ježíšku dostáváme silentblok, tak příští rok bůh ví co nám Ježíšek nadělí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem si ho z tohotu důvodu vyměnit nenechal aby náhodou tam nedali náhradu a stalo se to pouze pro mě trvalým řešením. počkám raději do února. Navíc se teda se mnu stejně nebavili, řekli že díl není zatím k dostání na centrálním skladu a dnes se možná dozví kdy bude, což už jsem mu odpověděl sám včera. Náhradu mi nikdo stejně nenabídl. tak že kluci, pokud bych se tu nějakou dlouhou dobu neukazoval, zapalte za mě svíčku, páč jsem se zbláznil z klepání a v Dobřanech jsem se oběsil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejne tam vsichni zase pojedem v unoru/breznu bez ohledu na F, nebo AS :D

 

ale na druhou strnau taky by mne zajimalo jak je to s tema typama dilu. proc nekdo dostane na 77kw F a nekdo AS. V pondeli jedu do autorizaku kvuli reklamaci vady laku, tak se jich poptam.

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No o únoru mi nikdo nic neřekl, myslím si, že ti co tam mají nějakej vyměněnej díl, tak tam bude dokud si nebude stěžovat, že to zase klepe. Nechce s emi věřit, že by jen tak ŠA něco měnila na své náklady jen aby si měl nejnovější díl, když do te´d je problém i ta náhrada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původní díl s D-čkem je společný pro 63 i 77. F-ko je (kromě jiných aut koncernu) pro Fabie v Rusku motor CFNA takže 1,6/77kW. A AS-ko je pro motory 1,4 a 1,6 např. v indickém a ruském Polu. H-čko tam bylo už taky. Takže vše určeno pro těžké motory starší konstukce o výkonu kolem našich 63 a 77 a pro težší podmínky východních euroasijských a indických cest. Takže z výběru H, F, AS tam jde namontovat všechno pro zažehnání prvotního problému. A není rozdíl 63 a 77kW, motorizace se liší pouze konzolou na převodovce. Myslím si, že to ŠA bude řešit, protože jak jsem psal v jednom předchozím příspěvku, u VW POLO SEDAN IND+RUS se objevily už 4 typy silentbloků, u evropské verze je stále jen jeden. Jelikož RAPID je stavěn jako globální auto, nemůžou si dovolit nechat toto plavat právě s ohledem na obrovské trhy Ruska, Indie a Číny. A nezapomínjeme, že čínský RAPID má v Číně dva bratry od VW: NEW JETTA a NEW SANTANA. Počty vyrobených ks budou jen v té Číně nejméně x3.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, díky za osvětu. Budu tedy v únoru čekat doma na dopis, abych přijel na výměnu silentbloku, který mi jednou měnili v prosinci a schválně jestli se dočkám. Sám už nic pokud to nebude klepat iniciovat nebudu, už toho mám po krk. Furt řešit náhradní dopravu do práce, otravovat kolegy, něco furt řešit ze servisem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejne tam vsichni zase pojedem v unoru/breznu bez ohledu na F, nebo AS :D

 

ale na druhou strnau taky by mne zajimalo jak je to s tema typama dilu. proc nekdo dostane na 77kw F a nekdo AS. V pondeli jedu do autorizaku kvuli reklamaci vady laku, tak se jich poptam.

Zdravim, na začátku diskuze jsme se schodli na tom zvuku - ťukání nebo jak to nazvat,že nám to dělá i při řazení hlavně z dvojky na trojku.Chci se zeptat jestli ten zvuk přestal uplně. Mě se to jinak než u toho řazení neprojevuje.V servisu mi řekli, že nic neslyší, nemužou mi měnit díl, jak já řeknu a ať počkám až se to víc projeví a se škodovky žádný info namají a bla bla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim ze by tu nekfo psal ze by se to projevovalo jen pri tazeni. Tukani resp klepani se projevuje nejcasteji jen pri prejezdu nerovnosti za nizsich rychlost cca kolem 30-40 tak to je nejlepe slyset. Charakter se meni pouze pri jizde na neutral kovove klepani a se zarazenou rychlosti kovovegumove klepani az vrzani. Mozna to jsou u tebe jen pocinajici priznaky a pokud ano urcite se to zhorsi. U me se to postupne zhorsovalo, ale mohlo to souviset s klesajici venkovni teplotou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...