Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

"roger": Nevím přesně, ale asi to F. Písmeno by mělo značit pouze specifikaci pryže. Jinak je vše stejné. 

Pokud Ti to neklepe, tak buď v klidu. Klepání by mělo být způsobeno pouze a jen vlastností pryže. Až budu mít v ruce můj vyndaný sinentblok, budu chytřejší a napsané vyvrátím či potvrdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě je určen jen pro ruský trh. Jinak motor CFNA s mechanickou 5G převodovkou G0C má standardně silentblok 6Q0199555AR. Rusko má totiž i jiný silentblok pro motor CFNA s 6G automatem. Holt tu asi máme "něpravyje darogy" jak v Rusku, že evropské silenbloky odcházejí.

OT: U Moskviče byla uvedena spotřeba paliva na "Pravoj daroge" (silnice) a na "Něpravoj daroge" (šotolinky a polňačky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši objevil jsem bombu! Silentblok není jen záležitost ČR! A díky koumákům z UA už vím, co je příčinou klepání. A ukrajinští mechanici už ví, jak to opravit :kol-47:, o což se ale pokoušet nebudu.

Jukněte sem http://skodarapid.in.ua/forum/thread84-12.html a přeložte si to googlem z UA nebo RUS (on je to pro google překladač trochu oříšek, něco přeloží, něco ne).

 

Nalezl jsem dalších několik stránek s popisem stejného problému u VW POLO SEDAN poslední generace (dárce orgánů pro indický RAPID). Pro příklad zde: http://www.drive2.ru/search/?cx=009724753791916455779%3Azfglstegogm&cof=FORID%3A09&ie=UTF-8&q=6Q0+199+555+AS

Stejný problém v plastové části silenbloku, které klepe o výlisek pláště silenbloku. Řešej to vazelínou, různýma gumama nebo výměnou za díl z celopryžovým silentblokem. Na jedněch stránkách dokonce někdo napsal, že VW o tom ví, že je to popsáno v ELSE..... . No řekl bych, že s náma koncern hraje značně neférovou hru, když se to objevuje i u ostatních aut stejné konstukční školy a času vzniku a tvrdí, že se o tom nic neví. 

 

Nejvíc mě štve, že v západní části Evropy tohle nezažijou s těma jejich krásnejma silnicema. A na východě Evropy si holt nějak poraděj. Možná, že na echt východních cestách v autě tluče úplně všechno, že nějaký silenblok není slyšet a to pak nikdo nemusí řešit.....

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určutě napiš! Sice ti řeknou to co mě, obraťte se na autorizovaný servis. Případně když jim napíšeš který servis, tak předají tvůj e-mail přímo jim a vedoucí o tobě už bude vědět. Třeba se to konečně dostane do těch TPI a další lidi budou mít situaci usnadněnou a nebudou muset shánět VINka opravených aut jako my tady, aby se vůbec dovolali svých práv zákazníka. To mě na přístupu ŠA vadí úplně nejvíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja doporucuju jit pres autorizak, predat referencni informace (napr. VINko nekoho kdo uz tu opravu podstoupil + kod dilu, ktery se na jinem aute pouzil), nasledne jim doporucte, at se poradi s centrlaou Skodovky a provedou stejnou opravu i na Vasem voze. Nevidim duvod, proc by to nemeli provest.... Hodne stesti.

 

Jinak u mne klepani po vymene vicemene ustalo. Zdalo se mi, ze jsem to parkrat zaslechl, ale urcite to nebylo soustavne klepani jak driv. Uvidime jak dlouho to vydrzi ve stavajicim stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem email poslal na servis, kupodivu mě volali za půl dne sami, že se sice na nedávné konferenci v případě Rapidu tato závada neprobírala, že tuto informaci nemají, ale že prý možné je vše a jinde mohou být informovanější a že ověří a ve čtvrtek až jim to dovezu a vyzkouší se, že se uvidí. Tak že přístup zatím dobrý. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový příspěvek na FCB od Pavla Horvátha. Tristní zkušenost! Já psal včera panu XY do ŠA další informace a stížnost na činnost servisu a víceméně i ŠA. Kdy se konečně odpovědní pracovníci probudí! Na infolince a FCB team za to nemůžou.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miklis: tak jsem si to přečetl a ani už nemohu říci, že mě to pobavilo. To už je k pláči. Uvidíme za jak dlouho to tam smáznou, možná by to chtělo to začít sdílet hromadně. Sám jsem naplej jak se s tím popasuje můj servis. Škoda, že autosalon na Primě je dost sponzorovanej ŠA, to by byla pěkná reklama TV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové,

   tak dnes jsem navštívil autorizovaný autoservis, kde se mne ujal  garanční technik. Vozidlo se mnou projel a potvrdil, že klepání v levé přední části vozidla způsobuje silentblok sloužící k uchycení převodovky ke karoserii vozidla. Ovšem náhradní díl odmítl předem objednat dokud vozidlo nerozeberou a jeho domněnka se teprve následně nepotvrdí. Což znamená minimálně dva dny odstavení vozidla do servisu, bez možnosti z jejich strany bezplatného  zapůjčení náhradního automobilu. Prý to není možné jednak proto, že jsem vozidlo zakoupil v jiném servisu ( nemohu za to, že jej v době, kdy jsem jej sháněl, u nich neměli),a  druhak proto, že vozidlo není nepojízdné. Mně se tento postup  ze strany autorizovaného partnera Škoda Auto jakým Autostyl Trutnov jistě je, zdá vůči majiteli nového vozu, jenž ho  má doposud v záruce a na kterém se projevil vadný díl ne vinou majitele, jeví minimálně jako nekorektní a způsob řešení celého problému je pro mne nepřijatelný. Jak to probíhalo u vás, což už to máte vyměněné? Díky předem za odpověď'!

Editováno: , autor: tony.m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak jsem psal...ráno jsem pristavil, rozebrali, složili, vecer jsem ho vyzvedl, v noci prisel dil, druhy den rano jsem pristavil, vymenili dil, odpoledne jsem odjizdel.....

Pokud jim to tam nenechas tak ti to holt nevymeni :) Dva dny na zkoumani je ale hodne....demontaz a montaz toho ulozeni je tak 45-60minut bez nutnosti zvednout auto:)

 

Narok na nahradni auto gratis pravidlem rozhodne neni pri takovychto reklamacich a uz vubec ne kdyz si to kupoval jinde ;)

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel záruka mobility je jen do vzdálenosti do 30 a víc od bydliště a musí to být závada vzniklá poruchou a auto nepojízdné a v krátkém čase neopravitelné. Na mě se servis vykašlal možná i z toho důvodu, že řekli, že to není život ohrožující závada. A klepajíci silentblok bude stejný případ. Takže já mám servis 15km bez možnosti MHD nebo busu či vlaku, takže já budu muset zneužít kolegu v práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...