basso Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Mě minulý týden v servisu řekli, že ,,H" bude koncem tohoto týdne, což už nedopadlo. A ŠA na můj dotaz, kdy bude silentblok servisům k dispozici, pro jistotu neodpověděla. Máte někdo z vás informaci o dostupnosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Ja mam auto v servisu. Pred pul h. volali ze je to hotovy a ze to behem testovaci jizdy neklepalo. Je to ten Hckovy dil. Ve 4 si ho jdu vyzvednout, tak uvidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Co to je za servis? Zkus se prosím tě zeptat, jak to měli s dostupností toho dílu. Když ho má jeden servis, měli by ho mít i ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 U Škody jsou tyhle věci mezi nebem a zemí, protože vše tutlají i před svými servisy, tak že levá neví co dělá pravá a každej ti poví něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Je to Autocentrum Elan v Teplicich. Ve stredu volali ze to maj potvrzene z SA a ze nejpozdeji v patek budou mit dil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 Jo a jinak H mají objednané a v systému u jejich objednávky dílů svítí neznámá doba dodání, díl není k dispozici na žádném skladě. U položky mu svítilo datum dodání tuším KT 77.14, což znamená, že u dílu je neznámý KT dodání a to ani přibližně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 A jak Miklis vidíš, zázraky se dějí. Já to asi vše nechám až na podzim, pokud se to nějak zásadně nezhorší. Přinejhorším s tím zajedu přímo do prodejny, podpálím to a jdu domu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 (editace) Já bych si zase nebyl jistej, že ti tam to H dají. Dají tam nějaký asko z FI a do xichtu ti řeknou, že máš háčko, protožes o něm četl na netu. Klepat to nebude a všichni budou spokojeni. Zákazník nemá šanci si to doma ověřit. Editováno: 14. Únor 2014, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 No jasny. V podstate tam mohli dat cokoliv a me rekli H. Kdyz sem auto prebiral tak servisak akorat rek ze ten puvodni byl jak zvejkacka a tenhle ze je o dost tuzsi. Uvidime. Ted nic neklepe a kdyby nahodou tak se do toho pustim znovu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 no jiste od toho jsme si poridili nova auta abychom furt neco resili v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Tak jsem psal na infolinku víceméně stížnost na to, že ekonomické hledisko zvítězilo nad technickým řešením konstrukční vady silentbloku a má se čekat na to, až to bude zase klepat. Nelíbí se mi, že do auta dávají díl uložení hnacího agregátu, kde není ověřená kompatibilita s ostatními dily uložení a může způsobit jejich poškození. Odpověď je, že mi namontuji H-čkový, až bude skladem a nebude se čekat, až to začne klepat. Jsem zvědav, kdy ho budou mít ...... . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 a co my ostatní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Jo!!! Kuňky, žalky a co my? Já když jsem jim napsal, tak mi odpověděli toto. Přikládám i s mým textem pro pobavení. Řešit něco přes zákaznickou podporu už nebudu páč to nemá cenu. Dál jsem v tažení nepokračoval, protože ty informace nemám od servisu ale od sud že jo, vzali mi vítr z plachet. A nechci případně ten servis potopit. To oni si vyložili můj dotaz po svém. nikde jsem nepsal od kud ty informace mám. Jak je možné, že někomu odepíšou tak a druhému onak ohledně jedné záležitosti. Dobrý den,jsem majitelem Škoda Rapid VIN: ?. Dne 13.12. 2013 tedy před1,5 měsícem mi byl v autorizovaném servise vyměněn klepající silentblokpřevodovky původní 6RF199555D za jiný 6Q0199555AS což tento měl být údajnějen jako dočasný, z důvodu, že byl vyvíjen nový "definitovní" ( kvůliproblémům se silentbloky vůbec a co vím nejsem zdaleka ojedinělý případ),který nebyl v té době ještě k dispozici a má dle informací, co vím již dřívez linky péče o zákazníky, být k dispozici 6týden 2014 pod kódem 6RF199555H.Ptám se tedy, jestli obdržím pozvánku, že se mám dostavit k výměně nebo sezase budu muset "dohadovat" se servisem. Ptám se hlavně proto, protože mizačal klepat i ten vyměněný, tak abych věděl jak se zařídit nebo jak tořešit, jestli počkat atd. Jsem totiž už po jednom roku vlastnictví auta, cose počtu reklamací týče, lehce otráven ( jistě si ty reklamace můžetevyhledat). To jsem si nemusel kupovat nové auto, abych docela dost časutrávil v servisu vůbec a dohadování a dokazování závad už mne nebaví.Obzvlášť když mám já víc informací (třeba ohledně toho silentbloku) než máservis, protože ŠA o tomto moc dobře ví a "tutlá" to i před svými servisnímipartnery. Kdybych servis sám nenasměroval, tak tu závadu tam hledají ještědo dnes, což jim nemám za zlé, protože kdo může předpokládat u nového autaproblém se silentblokem převodovky (díky konstrukční vadě). Za odpověďpředem děkuji. ODPOVĚĎ: Vážený pane Petrrr,dovolujeme si ujistit Vás, že naši smluvní partneři, takto autorizované opravny Škoda jsou pravidelně informováni o všechopatřeních, změnách atd.. Jsou též pravidelně zásobovány veškerými technickými informacemi. Nedovedeme však, zejména z důvodunaší osobní nepřítomnosti při vašich jednáních posoudit, do jaké míry jste byl, nám neznámou opravnou, informován. Dovolujeme siproto požádat Vás o sdělení jejího názvu. Neprodleně poté se spojíme s jejím vedením, požádáme je o vyjádření a věříme, že takéspolečně najdeme řešení.Děkujeme Vám za pochopení, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 A ten kdo mi odpovídal je Mgr. možná tedy to mohl dostat už někdo vyšší a chce ze mě jen vytáhnout který servis vynáší informace. Pochybuji totiž, že všichni na péči o zákazníka budou s magisterským titulem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Chtějte to stejné. Je to naše právo mít auto v technickém stavu, odpovídajícím sériovému stavu ve variantě po poslední technické změně. ŠA zohledňuje ekonomické hledisko z logiky své pozice výrobce před technickou stránkou věci. Fakt se mi nechce trávit svůj čas v budoucnu řešením poškozeného ostatního uložení hnací jednotky vlivem montáže silenbloku s jinými vlastnostmi, bylo sériové naladění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 mně to třeba klepat přastalo, až se tomu sám divím. ale jak už jsem tu někde psal, nejvíc mně to klepalo, když je venku teplo, tak uvidím až se pořádně oteplí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Tak mě to zase klepe právě naopak, tedy při teplotách kolem nuly a níž. Není to sice takové klepání jako před výměnou, ale je tam a já už na to tuto zimu prdím asi, počkám do příští a pak to zase budu řešit. Ostatní věci jim vysypu při servisní prohlídce aby se nenudili a silentbloček si nechám na podzim. Pokud teda se to nezhorší. To už v tom snad bude jasno, díl už budou mít. ne jako teď, že měl být 6týden 2014 a stejně není atd. a možná bude i vyzkoušený. Přeci jenom pořád jsme testovací volové jako zákazníci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 celkově je zima naprd, to na autě klepe a praská skoro všechno, teda po ránu po mrazivé noci. já si teď libuju, jak se oteplilo, jaký mám v autě luxusní ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 A ten kdo mi odpovídal je Mgr. možná tedy to mohl dostat už někdo vyšší a chce ze mě jen vytáhnout který servis vynáší informace. Pochybuji totiž, že všichni na péči o zákazníka budou s magisterským titulem.Já jim normálně jméno servisu řeknu, však je to pro dobro ostatních zákazníků, aby si ŠA udělala pořádek u svých oveček. A v dnešní přeinformované době se informace do éteru stejně dostane nějakou druhou stranou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 celkově je zima naprd, to na autě klepe a praská skoro všechno, teda po ránu po mrazivé noci. já si teď libuju, jak se oteplilo, jaký mám v autě luxusní ticho. Šťastný to člověk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Miklis: máš pravdu, ale když ty informace nemám od nich nebudu tvrdit, že mám, sami věděli hovno a divili se kde to já beru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 (editace) Samo, že máš info hlavně z fóra a pak FCB, bohužel oni tyto zdroje berou jako neodborné a třeba servisy nad těmito zdroji ofrňují a je to pro ně agentura JPP. Oni jsou přeci ti odborníci, co vědí vše nejlíp, když jim to Teda ŠA vůbec sdělí. A přitom je to zdroj informací, co dělat lépe nebo naopak na čem ušetřit a co se porouchává na autech, co už nejezdí do autorizáků. Holt čím větší firma, tím složitější struktura a nebezpečí, že informace se nedostanou tam kam mají. Editováno: 20. Únor 2014, autor: miklisek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Me odepisoval taky chlapek s Mgr. Ja jim ten nazev servisu dal protoze mi oni rekli ze zadnou informaci o novem silentbloku nenasli. No a potom to SA poaslala do servisu jako stiznost. Coz uplne nebyl muj zamer, ale celou vec to rozhejbalo. I kdyz buh vi jestli tam ten Hckovej silentblok vubec mam, kdyz ho ostatni jeste na sklade nevidi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 4.2. jsem byl v servisu řešit reklamaci. Prohlídli auto, kontaktovali ŠA, dostali informaci o silentbloku, ale řekli, že musím počkat, až bude skladem. Psal jsem do ŠA, kdy přibližně můžu díl očekávat. 17.2. mě kontaktoval Mgr. z ŠA, že díl ,,H" servisu poslali. Krátce na to mě volali ze servisu, že můžu přijet. Jsme domluveni na sobotu. Takže ,,Háčko" už existuje. Když se vymontuje airbox se vzduchovým filtrem (není to složitý), je číslo silentbloku sezhora vidět. Tak se může VLAKRS podívat, co mu tam dali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 A opět ŠA kouzlí. Ti co reklamovali a nevyměnili za provizorium, dostali VIP H-čko. My ostatní rychlíci holt budeme čekat na klepání nebo na libovůli ŠA, až se uráčí silentblok dát oficiálně do ND.... . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.