Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

Jo a jinak H mají objednané a v systému u jejich objednávky dílů svítí neznámá doba dodání, díl není k dispozici na žádném skladě.

U položky mu svítilo datum dodání tuším KT 77.14, což znamená, že u dílu je neznámý KT dodání a to ani přibližně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si zase nebyl jistej, že ti tam to H dají. Dají tam nějaký asko z FI a do xichtu ti řeknou, že máš háčko, protožes o něm četl na netu. Klepat to nebude a všichni budou spokojeni. Zákazník nemá šanci si to doma ověřit.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem psal na infolinku víceméně stížnost na to, že ekonomické hledisko zvítězilo nad technickým řešením konstrukční vady silentbloku a má se čekat na to, až to bude zase klepat. Nelíbí se mi, že do auta dávají díl uložení hnacího agregátu, kde není ověřená kompatibilita s ostatními dily uložení a může způsobit jejich poškození. Odpověď je, že mi namontuji H-čkový, až bude skladem a nebude se čekat, až to začne klepat. Jsem zvědav, kdy ho budou mít ...... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo!!! Kuňky, žalky a co my? Já když jsem jim napsal, tak mi odpověděli toto. Přikládám i s mým textem pro pobavení. Řešit něco přes zákaznickou podporu už nebudu páč to nemá cenu. Dál jsem v tažení nepokračoval, protože ty informace nemám od servisu ale od sud že jo, vzali mi vítr z plachet. A nechci případně ten servis potopit. To oni si vyložili můj dotaz po svém. nikde jsem nepsal od  kud ty informace mám. Jak je možné, že někomu odepíšou tak a druhému onak ohledně jedné záležitosti.

 

Dobrý den,
jsem majitelem Škoda Rapid VIN: ?. Dne 13.12. 2013 tedy před
1,5 měsícem mi byl v autorizovaném servise vyměněn klepající silentblok
převodovky původní 6RF199555D za jiný 6Q0199555AS což tento měl být údajně
jen jako dočasný, z důvodu, že byl vyvíjen nový "definitovní" ( kvůli
problémům se silentbloky vůbec a co vím nejsem zdaleka ojedinělý případ),
který nebyl v té době ještě k dispozici a má dle informací, co vím již dříve
z linky péče o zákazníky, být k dispozici 6týden 2014 pod kódem 6RF199555H.

Ptám se tedy, jestli obdržím pozvánku, že se mám dostavit k výměně nebo se
zase budu muset "dohadovat" se servisem. Ptám se hlavně proto, protože mi
začal klepat i ten vyměněný, tak abych věděl jak se zařídit nebo jak to
řešit, jestli počkat atd. Jsem totiž už po jednom roku vlastnictví auta, co
se počtu reklamací týče, lehce otráven ( jistě si ty reklamace můžete
vyhledat). To jsem si nemusel kupovat nové auto, abych docela dost času
trávil v servisu vůbec a dohadování a dokazování závad už mne nebaví.
Obzvlášť když mám já víc informací (třeba ohledně toho silentbloku) než má
servis, protože ŠA o tomto moc dobře ví a "tutlá" to i před svými servisními
partnery. Kdybych servis sám nenasměroval, tak tu závadu tam hledají ještě
do dnes, což jim nemám za zlé, protože kdo může předpokládat u nového auta
problém se silentblokem převodovky (díky konstrukční vadě). Za odpověď
předem děkuji.

 

ODPOVĚĎ:

 

Vážený pane Petrrr,

dovolujeme si ujistit Vás, že naši smluvní partneři, takto autorizované opravny Škoda jsou pravidelně informováni o všech
opatřeních, změnách atd.. Jsou též pravidelně zásobovány veškerými technickými informacemi. Nedovedeme však, zejména z důvodu
naší osobní nepřítomnosti při vašich jednáních posoudit, do jaké míry jste byl, nám neznámou opravnou, informován. Dovolujeme si
proto požádat Vás o sdělení jejího názvu. Neprodleně poté se spojíme s jejím vedením, požádáme je o vyjádření a věříme, že také
společně najdeme řešení.

Děkujeme Vám za pochopení,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtějte to stejné. Je to naše právo mít auto v technickém stavu, odpovídajícím sériovému stavu ve variantě po poslední technické změně. ŠA zohledňuje ekonomické hledisko z logiky své pozice výrobce před technickou stránkou věci. Fakt se mi nechce trávit svůj čas v budoucnu řešením poškozeného ostatního uložení hnací jednotky vlivem montáže silenbloku s jinými vlastnostmi, bylo sériové naladění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě to zase klepe právě naopak, tedy při teplotách kolem nuly a níž. Není to sice takové klepání jako před výměnou, ale je tam a já už na to tuto zimu prdím asi, počkám do příští a pak to zase budu řešit. Ostatní věci jim vysypu při servisní prohlídce aby se nenudili a silentbloček si nechám na podzim. Pokud teda se to nezhorší. To už v tom snad bude jasno, díl už budou mít. ne jako teď, že měl být 6týden 2014 a stejně není atd. a možná bude i vyzkoušený. Přeci jenom pořád jsme testovací volové jako zákazníci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ten kdo mi odpovídal je Mgr. možná tedy to mohl dostat už někdo vyšší a chce ze mě jen vytáhnout který servis vynáší informace. Pochybuji totiž, že všichni na péči o zákazníka budou s magisterským titulem.

Já jim normálně jméno servisu řeknu, však je to pro dobro ostatních zákazníků, aby si ŠA udělala pořádek u svých oveček. A v dnešní přeinformované době se informace do éteru stejně dostane nějakou druhou stranou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samo, že máš info hlavně z fóra a pak FCB, bohužel oni tyto zdroje berou jako neodborné a třeba servisy nad těmito zdroji ofrňují a je to pro ně agentura JPP. Oni jsou přeci ti odborníci, co vědí vše nejlíp, když jim to Teda ŠA vůbec sdělí. A přitom je to zdroj informací, co dělat lépe nebo naopak na čem ušetřit a co se porouchává na autech, co už nejezdí do autorizáků. Holt čím větší firma, tím složitější struktura a nebezpečí, že informace se nedostanou tam kam mají.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me odepisoval taky chlapek s Mgr. Ja jim ten nazev servisu dal protoze mi oni rekli ze zadnou informaci o novem silentbloku nenasli. No a potom to SA poaslala do servisu jako stiznost. Coz uplne nebyl muj zamer, ale celou vec to rozhejbalo. I kdyz buh vi jestli tam ten Hckovej silentblok vubec mam, kdyz ho ostatni jeste na sklade nevidi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4.2. jsem byl v servisu řešit reklamaci. Prohlídli auto, kontaktovali ŠA, dostali informaci o silentbloku, ale řekli, že musím počkat, až  bude skladem.  Psal jsem do ŠA, kdy přibližně

můžu díl očekávat. 17.2. mě kontaktoval Mgr. z ŠA, že díl ,,H" servisu poslali. Krátce na to mě volali ze servisu, že můžu přijet. Jsme domluveni na sobotu. Takže ,,Háčko" už

existuje. Když se vymontuje airbox se vzduchovým filtrem (není to složitý), je číslo silentbloku sezhora vidět. Tak se může VLAKRS podívat, co mu tam dali. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...