Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

Nooo..tak jsem si taky snažil zajistit výměnu a další věci. Ohledně dílu mi pověděl, že Škodovka má sice ten co jsem mu poslal (H-čko), ale že SEAT takový díl nemá, že má teda obměněný silentblok, ale pod jiným číslem a že neví, zda mi tam dá ten úplně novej, nejlepší, nebo to může být klidně meziprodukt, že tohle vážně neví, ale jinak s tím nemá problém. Nemůžete někdo nějak zjistit, jak to je?

 

V Etce je pro Toledo 6Q0 199 555 AS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji Pawouku.

 

Pokusím se někde něco zjistit, nerad bych aby Škoda měla nový, správný díl a já do Toleda dostal nějaký přechodný :(

 

EDIT:

Tak teď na to koukám a je to nějaký divoký. Po zadání čísla do googlu mi vyjedou info, že díl je pro Ibizu 1.4 MPi,2012; nebo pro Fabii 1.9 47kw nebo 2.0 85kW; pak pro 1.4 TDi 51/59kW nebo 1.9 TDi 77kW.

 

:D

Neříkám, že jsem dohledal vše, ale nějak se mi nezdá, že by to byl ten inovovaný díl

Editováno: , autor: Angel@Devil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, to jsem byl já, do výměny po 2000 ujetých km za finální H-čko neklepal, jen se občas při prudším puštění spojky ozvalo tlumené klapnutí. Zajímavý je, že tento typ byl v Toledu od začátku, kdy v RAPIDu bylo to vadné D-čko. Proto mi ho tam taky nejspíš dali jako dočasnou náhradu. A nebýt mé drzosti a neodbytnosti, mám ho tam dodnes, protože pokyn ŠA byl, pokud neklepe-neměnit. Holt TOLEDO jde prioritně na jiný trhy, kde je tepleji a jsou kvalitnější silnice než u nás, takže tam asi to AS-ko vydrží bez problémů. V indických autech AS-ko už není.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden jsem byl v servisu kvůli klepání. Bohužel bylo skoro 20 stupňů, takže se závada při testovací jízdě (bez mé účasti) prý neprojevovala. Bylo mi řečeno, že mého vozu se problém netýká (vyrobeno 05/2013, TSI 77 kW).... Bohužel to klepe průběžně dál. Zřejmě mi nezbývá než zjistit, jaký typ v autě mám a najít v Praze servis, který s má se závadou větší zkušenosti. Jízda v Rapidu bohužel kvůli této poruše přestala být zábava, zvlášť, když si nemůžu kvůli rachtající výplni dveří ani nahlas pustit rádio. Začítá mě stále více mrzet, že jsem do Rapida šel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis ti kecá. I na 77Kw bylo klepající D-čko až do začátku letošního března. Jestli se koukli do ETKY a viděli H-čko, pak se jim ale není co divit, že ti tvrdili, že máš namontovaný správný díl.

Bombarduj infolinku ŠA a nenech se odbít, už se o problému dostatečně ví, ale bohužel vyměňuje se zatím jen prudičům. A zkušební jízdu si měl absolvovat s nima, vždyť reklamuješ vadu novýho auta! A doporučuju ti jet do servisu co nejdřív a hned po ráno, kdy je teď ještě relativně chladno. Až se jaro rozpučí plnou silou, bude už na projevy pozdě kvůli velkému teplu.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden jsem byl v servisu kvůli klepání. Bohužel bylo skoro 20 stupňů, takže se závada při testovací jízdě (bez mé účasti) prý neprojevovala. Bylo mi řečeno, že mého vozu se problém netýká (vyrobeno 05/2013, TSI 77 kW).... Bohužel to klepe průběžně dál. Zřejmě mi nezbývá než zjistit, jaký typ v autě mám a najít v Praze servis, který s má se závadou větší zkušenosti. Jízda v Rapidu bohužel kvůli této poruše přestala být zábava, zvlášť, když si nemůžu kvůli rachtající výplni dveří ani nahlas pustit rádio. Začítá mě stále více mrzet, že jsem do Rapida šel.

BenCar Praha 4, tam s ematesem prudíme pořád :) problém znají...dokonce jsou v okolí cestičky (směrem nahoru) kde to pěkně klepe.

A věz, že tvého rapida se to týká....mám 77kw vyrobeno 7/2013 a klepal jsem jak o život :D

 

Taky bych teď volil jinak...v 5/2013 to ale byla nejracionálnější a nejlevnější volba:) Prodat to pořád můžeš a myslím že i za šlušnou cenu :) ale já už si tak nějak zvykl

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NA TO ONI SPOLÉHAJÍ, ŽE SI VŠICHNI TAK NĚJAK ZVYKNOU A PŘESTANOU PRUDIT, ALE NAS NEDOGONĚT ! Mě si ještě užijí, vrzající interier - výplně dveří, čalounění řidiče vylézá z podkrytky opěradla pro zásun tyčí hlavové opěrky, jinak je prý nové nařízení, že pod SPZ se má dávat servis tu měkčenou podložku (hlavně kvůli ohraně laku při rezonanci při zavírání kufru) nemám, tak že páááč mám čas na vše do příštího únoru (končí záruka) určitě se stanu žádaným zákazníkem v mém servisu. :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děda dával za F1 před 15ti lety za klasickou F1 v Classicu (ne junior) cca 330 tis - výbava kola+volant. Moje Octávka r.v.2002 v 1,9 Tdi - 66kw v Eleganci ( tehdá elegance výbava asi stejná jako nyní Ambition) stála jako nová 550-600tis. Tedy auta šla s cenou hodně dolu od těch dob a navíc dostaneš i nějakou výbavu (pokud se bavíme o Škodě - u jiných automobilek máš toho za stejné peníze mnohem více kolikrát) Za O3 v 1,6Tdi - 77kw v Ambitionu dáš kolem 450tis. Když bych se snažil srovnávat historii se současností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...