beefeater Vloženo 30. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2018 (editace) Ahoj, mám Superb COMBI 2.0 TDI, 2011, CFFB manuál, a teplota mi také kolísá, hlavně při pomalé jízdě a také když zapnu větráky ! Vyřešil se někomu tedy ten problém výměnou termoregulátoru u manuálu? Kde ho co nejlépe koupit? Našel jsem tenhle: https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb2/motor-prevodovka/pumpy-termost/17303-termostat-otev-t-75-c-superb-ii-2008-2015.html u kterého je napsáno: TERMOSTAT (OTEV. T = 75˚C) SUPERB II 2008-2015 ale i tenhle: https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb2/motor-prevodovka/pumpy-termost/12704-termostat-vodniho-chlazeni-superb-ii-2008.html a ten vypadá zase úplně jinak Díky za odpovědi Editováno: 30. Říjen 2018, autor: beefeater Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 31. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2018 ani jeden z nich , treba ti veľkú škatulu čo je za alternátorom a tak krásne sa mení ... 03L121111AE + 06B121687 podľa potreby , a treba to origo , nie je drahý a výmena je celkom opruz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 31. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2018 (editace) Ahoj, mam to same co ty,jen DSG. Tak ze, prvni odkaz, je termostat na DSG prevodovku(uz jsem menil) ten druhy odkaz to take neni. Potrebujes termostat s celym tim plastovim telem. Ten hříbek, nejde samostatne vymenit, je tam (zalisovanej). Take uz jsem menil a mechanik rikal, ze uz to nikdy nechce menit, ze prej musel odstrojit (celej) predek, aby se dostal na vsechny ty hadice co tam vedou... Editováno: 31. Říjen 2018, autor: Fanouš Ch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnnyH Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 (editace) Já měnil oba (jak motorovej, tak dsg) a předek jsem rozebírat nemusel. Ven musela jedna hadice a klapka sání s kolenem k mezichladiči, jinak si teď s odstupem nic jiného nevybavuju. Pokud se tedy bavíme o termostatu motorovém. Při výměně termostatu dsg musí ven ještě filtrbox, baterka a její plastovej držák.. Edit: teď jsem kouknul na fotky a musel jsem ještě vyndat měrku oleje s trubkou.. Vodu jsem měl komplet vypuštěnou, dal jsem pak novou náplň, odvzdušnění je blbuvzdorné, jen nastartovat a nechat běžet do otevření termostatu (asi 80 stupňů tuším, kontrolovat průběžně hladinu v nádobce), pak jsem to projel a hotovo. Editováno: 1. Listopad 2018, autor: JohnnyH Doplnění informací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnnyH Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beefeater Vloženo 2. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2018 Ok, díky za odpovědi :) Ještě dotaz, jaký je rozdíl mezi těmito termostaty? https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-volkswagen/cc/motor-prevodovka/pumpy-termost/13947-termostat-kompletni-2-0tdi.html a https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-volkswagen/cc/motor-prevodovka/pumpy-termost/23390-termostat-kompletni-2-0tdi-mahle-behr-cc-2012.html díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 ako aký ? vo výrobcovi , prečo to neobjednáš origo v škodovke aj s tou gumičkou čo som ti hore písal? stojí pár korún a určite by som tam nedával náhrady , minimálne kvôli tej výmene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Smola Vloženo 19. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2018 Zdravim, mam superb 2.0 125KW dsg. Měl sem ten samej problem, že se auto ohřálo a pří rozjezdu motor začal chladnout az rafika klesla na spodek. Bylo mi řečeno že je to termostatem u DSG. Vyměnil jsem ho tedy za nový. Je k němu příjemnej přístup z vrchu, ani sem nevypouštěl vodu. Hned po výměně bylo po problému, po 4. km motor na 90 stupnich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Melena Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Pridavam se do "klubu". 2.0tdi 103kW s DSG (6/2012) 180k km. Vymenil jsem termostat a zase to pekne hreje. Pred vymenou to vzalo i o litr vice nafty.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgriger Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Taktiež som nechal vymeniť ? Rozdiel v spotrebe nepozorujem, ale omnoho rýchlejšie zohrievanie a topenie je k nezaplateniu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 18. leden 2019 Sdílet Vloženo 18. leden 2019 no mne to spravilo dnes prvy krat nieco podobne. isli sme z Tatier do Kosic a po par km som si vsimol, ze rucicka teploty je stale na min. hodnote a pozrel som maxidote teplotu oleja a ta bola tiez iba okolo 60 stupnov a to vonku ani nemrzlo, bolo iba okolo nuly. tak sme vysli na dialnicu, ze sa to spameta, ale nic, ledva som vytiahol teplotu motora na cca. 70 stupnov a olej tiez. ked sme isli z kopca, ze som do toho nedusil velmi, tak teplota motora klesla aj uplne na min. no motor tahal dobre, zvuk normalny. mam akurat tesne pred 100k km. ako som tu cital, tak niektori pisu o termostate motora, niektori o DSG. Viem to s diagnostikou nejako pozriet, kde by mala byt chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnnyH Vloženo 20. leden 2019 Sdílet Vloženo 20. leden 2019 Spíš bych to přičítal tomu pro dsg, bývají s ním častější problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 20. leden 2019 Sdílet Vloženo 20. leden 2019 OK, nevies orientacne kolko stoji a da sa vymenit aj doma? vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgriger Vloženo 20. leden 2019 Sdílet Vloženo 20. leden 2019 Ten termostat stojí okolo 600Kč a väčšina si to mení sama. Ja nie som technický tip, takže mi to menili aj s pracou za 1800Kč v Škoda servise v Brne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 25. leden 2019 Sdílet Vloženo 25. leden 2019 (editace) No ja som sa na to aj chystal, ze si ho vymenim sam, ale niektori tu pisu,ake to bolo lahke, ze do pol hodinky prace, jeden zas ze mu odtial tielka voda prudom, tak musel dokupovat nejake svorky, potom neviem ani ake naradie mi k demontazi a montazi spat bude treba. No rad by som si to opravil sam, mam potom lepsi pocit z toho. Takze je to lahke, ci tazke urobit? Treba na to nejake specialne naradie, klieste alebo nieco? Nechcel by som aby ma pocas toho prekvapilo nieco necakane na co nebudem mat vopred pripavene naradie napr. Dakujem edit: tak u nas som overoval cenu toho dielu - cca. 36 eur s DPH, co je sakra rozdiel myslim oproti cene v CZ. No ale co uz, idem to dat vymenit, tak som zvedavy ci to bude iba tym. Editováno: 29. leden 2019, autor: matelkoxxl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Melena Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Hele muj technik treba nadaval, ze musel vykuchat "pul motoru" nez se k tomu dostal. :D Lepsi to hodit na servis pokud nemas doma naradi apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 JJ, uz som ho dal rovno aj s inou vecou a termostat vymeneny a motor sa pekne zohrieva, takze bolo to tym termostatom. Mechanik ma predtym este upozornil, ze to moze byt aj termostat motora, no ja som mu povedal, ze velmi vela ludi menilo tento a pomohlo, nech najprv vymeni a uvidime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Taky mi zacala kolisat teplota. Z 90 pri stani padala k 80, navic se motor pomalu ohrival. Manual CBBB. Vymena v RF Auto v Brne, za 3500 Kc. Ted teplota vystrelila v podstate behem chvilky na 90 a drzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Tak to si asi menil termostat motora, nie? Toto vlakno, som spravne pochopil, je o termostate DSG. Ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Bylo mi meneno toto: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l121111ac-termostat-kompletni-skoda-24138.html 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sus007 Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 Zdravim, koupil jsem si Yeti s motorem cfhc a DSG Byl jsem dost nervozni z nízké teploty. Po přečtení tohoto vlákna jsem tedy vyměnil termoregulator a jsem velmi spokojen s výsledkem. Teplota drží na 90 a ani se nehne? Děkuji všem že se tady o tom píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barmanek Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 (editace) Zdravím ve spolek. Podobné téma se řeší na octáviích viz: https://forum.skodahome.cz/topic/142041-kolísání-teploty-vody-a-oleje/?do=findComment&comment=2430504 Pokud někoho něco napadá, podělte se prosím. Zima je tu a auto netopí Editováno: 3. Prosinec 2019, autor: Barmanek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maťo Minox Vloženo 28. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2019 Zdravím mám superb 2 pred FL 2011 CFFB manuál a tiež mám problém s teplotou. Stačí vymeniť hlavný termostat nakoľko je to manuál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 28. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2019 Maťo ano výměn termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Launcha Vloženo 3. leden 2020 Sdílet Vloženo 3. leden 2020 Ahoj, doted jsem byl na svem aute smiren s tim, ze se nezahriva snadno. Vetsinou ale vyjedu z mesta a vzdy jedu nejakou vzdalenost po dalnici, kde se zahreje na 90. Po Silvestru jsem jel na lyze z chaty po okreskach 60 km a nedostal jsem se pres 73 stupnu, pri klesanich nebo pomale jizde klesala teplota oleje klidne k 64. Koukam, ze vymena termoregulatoru stoji za zkousku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.