Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahoj, mám  Superb COMBI 2.0 TDI, 2011, CFFB manuál, a teplota mi také kolísá, hlavně při pomalé jízdě a také když zapnu větráky ! Vyřešil se někomu tedy ten problém výměnou termoregulátoru  u manuálu? Kde ho co nejlépe koupit?

 

Našel jsem tenhle: https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb2/motor-prevodovka/pumpy-termost/17303-termostat-otev-t-75-c-superb-ii-2008-2015.html  u kterého je napsáno: 

TERMOSTAT (OTEV. T = 75˚C) SUPERB II 2008-2015

 

 

ale i tenhle:  

https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb2/motor-prevodovka/pumpy-termost/12704-termostat-vodniho-chlazeni-superb-ii-2008.html   a ten vypadá zase úplně jinak

Díky za odpovědi

Upraveno od beefeater

ani jeden z nich , treba ti veľkú škatulu čo je za alternátorom a tak krásne sa mení ... 03L121111AE + 06B121687 podľa potreby , a treba to origo , nie je drahý a výmena je celkom opruz 

Ahoj, mam to same co ty,jen DSG. Tak ze, prvni odkaz, je termostat na DSG prevodovku(uz jsem menil) ten druhy odkaz to take neni. Potrebujes termostat s celym tim plastovim telem. Ten hříbek, nejde samostatne vymenit, je tam (zalisovanej). Take uz jsem menil a mechanik rikal, ze uz to nikdy nechce menit, ze prej musel odstrojit (celej) predek, aby se dostal na vsechny ty hadice co tam vedou... 

Upraveno od Fanouš Ch

Já měnil oba (jak motorovej, tak dsg) a předek jsem rozebírat nemusel. Ven musela jedna hadice a klapka sání s kolenem k mezichladiči, jinak si teď s odstupem nic jiného nevybavuju. Pokud se tedy bavíme o termostatu motorovém. Při výměně termostatu dsg musí ven ještě filtrbox, baterka a její plastovej držák..

Edit: teď jsem kouknul na fotky a musel jsem ještě vyndat měrku oleje s trubkou..

Vodu jsem měl komplet vypuštěnou, dal jsem pak novou náplň, odvzdušnění je blbuvzdorné, jen nastartovat a nechat běžet do otevření termostatu (asi 80 stupňů tuším, kontrolovat průběžně hladinu v nádobce), pak jsem to projel a hotovo.

Upraveno od JohnnyH
Doplnění informací

ako aký ? vo výrobcovi , prečo to neobjednáš origo v škodovke aj s tou gumičkou čo som ti hore písal? stojí pár korún a určite by som tam nedával náhrady , minimálne kvôli tej výmene 

  • 1 měsíc později...

Zdravim, mam superb 2.0 125KW dsg. Měl sem ten samej problem, že se auto ohřálo a pří rozjezdu motor začal chladnout az rafika klesla na spodek. Bylo mi řečeno že je to termostatem u DSG. Vyměnil jsem ho tedy za nový. Je k němu příjemnej přístup z vrchu, ani sem nevypouštěl vodu. Hned po výměně bylo po problému, po 4. km motor na 90 stupnich.

  • 4 týdny později...

Pridavam se do "klubu". 2.0tdi 103kW s DSG (6/2012) 180k km.

 

Vymenil jsem termostat a zase to pekne hreje. Pred vymenou to vzalo i o litr vice nafty..

 

Taktiež som nechal vymeniť ? Rozdiel v spotrebe nepozorujem, ale omnoho rýchlejšie zohrievanie a topenie je k nezaplateniu.

no mne to spravilo dnes prvy krat nieco podobne. isli sme z Tatier do Kosic a po par km som si vsimol, ze rucicka teploty je stale na min. hodnote a pozrel som maxidote teplotu oleja a ta bola tiez iba okolo 60 stupnov a to vonku ani nemrzlo, bolo iba okolo nuly. tak sme vysli na dialnicu, ze sa to spameta, ale nic, ledva som vytiahol teplotu motora na cca. 70 stupnov a olej tiez. ked sme isli z kopca, ze som do toho nedusil velmi, tak teplota motora klesla aj uplne na min. no motor tahal dobre, zvuk normalny. mam akurat tesne pred 100k km. ako som tu cital, tak niektori pisu o termostate motora, niektori o DSG. 

Viem to s diagnostikou nejako pozriet, kde by mala byt chyba? 

Spíš bych to přičítal tomu pro dsg, bývají s ním častější problémy

OK, nevies orientacne kolko stoji a da sa vymenit aj doma? vdaka. 

Ten termostat stojí okolo 600Kč a väčšina si to mení sama. Ja nie som technický tip, takže mi to menili aj s pracou za 1800Kč v Škoda servise v Brne. 

No ja som sa na to aj chystal, ze si ho vymenim sam, ale niektori tu pisu,ake to bolo lahke, ze do pol hodinky prace, jeden zas ze mu odtial tielka voda prudom, tak musel dokupovat nejake svorky, potom neviem ani ake naradie mi k demontazi a montazi spat bude treba. No rad by som si to opravil sam, mam potom lepsi pocit z toho.

Takze je to lahke, ci tazke urobit? Treba na to nejake specialne naradie, klieste alebo nieco? Nechcel by som aby ma pocas toho prekvapilo nieco necakane na co nebudem mat vopred pripavene naradie napr. Dakujem

 

edit: tak u nas som overoval cenu toho dielu - cca. 36 eur s DPH, co je sakra rozdiel myslim oproti cene v CZ. No ale co uz, idem to dat vymenit, tak som zvedavy ci to bude iba tym.

Upraveno od matelkoxxl

  • 2 týdny později...

Hele muj technik treba nadaval, ze musel vykuchat "pul motoru" nez se k tomu dostal. :D

 

Lepsi to hodit na servis pokud nemas doma naradi apod.

JJ, uz som ho dal rovno aj s inou vecou a termostat vymeneny a motor sa pekne zohrieva, takze bolo to tym termostatom. Mechanik ma predtym este upozornil, ze to moze byt aj termostat motora, no ja som mu povedal, ze velmi vela ludi menilo tento a pomohlo, nech najprv vymeni a uvidime. 

  • 1 měsíc později...

Taky mi zacala kolisat teplota. Z 90 pri stani padala k 80, navic se motor pomalu ohrival. Manual CBBB.
Vymena v RF Auto v Brne, za 3500 Kc.
Ted teplota vystrelila v podstate behem chvilky na 90 a drzi.

Tak to si asi menil termostat motora, nie? Toto vlakno, som spravne pochopil, je o termostate DSG. Ci?

  • 1 měsíc později...

Zdravim, koupil jsem si Yeti s motorem cfhc a DSG Byl jsem dost nervozni z nízké teploty. Po přečtení tohoto vlákna jsem tedy vyměnil termoregulator a jsem velmi spokojen s výsledkem. Teplota drží na 90 a ani se nehne? Děkuji všem že se tady o tom píše.

  • 6 měsíců později...
  • 4 týdny později...

Zdravím mám superb 2 pred FL 2011 CFFB manuál a tiež mám problém s teplotou. Stačí vymeniť hlavný termostat nakoľko je to manuál?

Maťo

ano výměn termostat. 

Ahoj, doted jsem byl na svem aute smiren s tim, ze se nezahriva snadno. Vetsinou ale vyjedu z mesta a vzdy jedu nejakou vzdalenost po dalnici, kde se zahreje na 90. Po Silvestru jsem jel na lyze z chaty po okreskach 60 km a nedostal jsem se pres 73 stupnu, pri klesanich nebo pomale jizde klesala teplota oleje klidne k 64. Koukam, ze vymena termoregulatoru stoji za zkousku.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.