Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Budou, jen se musí odpojit tři kabely ze svorkovnice přístrojů, jinak se budou hádat tlačítka pro ovládání MAXIDOTu vpravo na volantu a tlačítka na pravé páčce stěračů.

Vloženo (editace)
V 6. 10. 2017 na 22:13, miklisek napsal:

Budou, jen se musí odpojit tři kabely ze svorkovnice přístrojů, jinak se budou hádat tlačítka pro ovládání MAXIDOTu vpravo na volantu a tlačítka na pravé páčce stěračů.

A nějaký návod které ty kabely jsou abych věděl? A nebylo by lepší přehodit jen z původního volantu tlačítka s kabeláží? Díky za radu 

Editováno: , autor: Lukysekmh
Vloženo

Bylo by škoda nevyužít těch tlačítek ne? Zvlášť pokud máš, nebo budeš někdy mít, multifunkční rádio s BT (třeba čínské), pak ti tlačítka vpravo příjdou vhod. Piny v konektoru na budících jsou 21, 22 a 23. Poradil mi to kdysi elektroguru ferda25.

 

 

Vloženo

Poridil jsem mf volant ze superba 2 mel jsem mf jen v levo na radio. Ted mam i v pravo. Musim tedy odpojit piny na budikach nebo staci jak zde nekdo psal prestrihnout u prave packy na sterace?

Vloženo
před 8 minutami, Clooney napsal:

Poridil jsem mf volant ze superba 2 mel jsem mf jen v levo na radio. Ted mam i v pravo. Musim tedy odpojit piny na budikach nebo staci jak zde nekdo psal prestrihnout u prave packy na sterace?

Pokud ty tlačítka nejsou 5E0919719F ... tak je nerozchodíš ... a u superbu 2 tyhle nejsou. Takze můžeš použít volant ale tlačítka musíš koupit nový. To odpojení pinu se týká jen situace že se hádá pravé tlačítko s páčkou v ramci MaxiDotu

Vloženo

Jj cislo sedi, co jsem zjistil tak to musi bejt superb 2 po faceliftu. Jde mi o to, ze az to budu prehazovat tak jestli mam resit tu pravou packu na sterace, kdyz uz bude dole volant.

Vloženo (editace)

Když omylem zmáčkneš tlačítko na páčce, tak ti přestanou fungovat na volantu ale na páčce jdou. pak stačí vypnout zapalování a volant zase funguje.

Editováno: , autor: ok1zfp
Vloženo

vkonvalinka: necituj příspěvek přímo předcházející, dává se přímo Odpovědět.
Hádat se tlačítka s tlačítkama budou vždycky, s MFA i s MAXIDOTem. Odpojit jen vodiče u páčky nestačí, musí se i ty u těch budíků. Osobní zkušenost.

Vloženo

Tak uz mam prehozeno a hada se to. Staci teda ty tri v budikach nebo i odletovat packa? Jsou to tedy ty tri jak pises vyse? Mam 1.6 tdi 2013 tak to snad budou ty stejne cisla. Jsou tam ty cisla videt? Maji se ustipnout, vypinovat ci co s tim?

Vloženo

Z konektoru v budících jdou piny docela snadno vypinovat a ani není potřeba vypichovák. Zaizolovat každopádně, ať se to někde nepropojí a není pak kraťas. Na čísla si vem lupu nebo si konektor vyfoť, zvětši a odpočítej. Z páčky jsem dráty odletoval a zaizoloval.

 

 

022db7d77e595632ed1ec82f9bbaed44.jpg

 

 

Vloženo

Dekuji za rady, prave jsem to udelal a vytahl piny z konektoru. Vse funguje a na packu to nereaguje, takze se snad nemusi odletovavat packa. Jen jsem se lekl, ze tam nemam osazen pin 17 jak je na fotce. Nastesti to znamena jen to, ze nemam signalizaci hladiny ostrikovacu. 

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...