memory2 Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Ahoj všem. Mám pocit ,že vyhřívání sedadel není u mojí OIII žádná sláva. Mohu porovnat s Fabii II ,která má jen dvě možnosti nastavení síly topení. OIII má 3 možnosti. Bohužel se mi zdá že se sedačky rozehřívají poměrně dost dlouho. Pokud srovnám právě s Fabií II tak tam za 20 vteřin musím přepínat z 2 na 1 aby mě to nepálilo. Tady i když dám 3 stupeň sedačka se rozehřívá jen velmi pomalu. Dokonce mám pocit že se naplno rozehřeje až když se ohřeje motor auta což je teda dost nelogický. Byl jsem na výměně oleje a rovnou jsem jim řekl ať to zkontrolují. No udělali to tím způsobem že to napojily na pc a samozřejmě jim to žádnou chybu nehlásilo. Dnes už v těch servisech jsou opravdu jak cvičený opice. Chybu to nehlásí tak je vše v "pořádku" Prosím o vaše názory a srovnání jakej máte pocit z výhřevu sedaček. Hlavně teda na 3. stupeň jestli vám to hřeje opravdu hodně nebo jen tak na půl (i když tohle je dost subjektivní to je jasný) - chtělo by to porovnat ,ale teď nemám kde. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Co mám zkušenosti s O2, tak to za 20sec. taky rozhodně není a teplo cítím určitě nejdřív po ujetí cca 2km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Memory: Mě to u 1,8 začne hřát během chvilky, takže to je divný. Nedávno jsem si zrovna říkal, že proti moji OII to daleko lépe hřeje i topí, což je celkem fajn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Souhlas, vidím to tak, ze O III hraje daleko lip a dřív než O II.... první stupeň prakticky nepoužitelný, když je velká zima 2 standardně ale pouzivam jenom 3 stupeň, tedy jednu čárku a je to fofr i na záda a to jezdím v pérové bunde.... Mám el. ovládaná sedadla a po tak kůže/alcantara - uvádím pro úplnost, což by ale nemělo mít na nic vliv... Takže problém bude někde v tvém autě, nikoli u O III Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Proti O2 je vyhřívání v O3 u mě taky rychlejší, cítím to dříve než u O2 (podobný setup - látka, dynamic sedačky). Teplota nebo chcete-li úroveň vidím podobně, možná O3 trochu víc topí ale asi ne moz znatelně. Co ještě vidím jako rozdíl je, že v O3 to topí v opěradle výš, než v O2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigbopp Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Teplo začínám cítit cca po 20s. Po pár minutách to pak přepínám na jednu čárku,3 hřejí hodně. Srovnání s jiným autem ale nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Teplo na III.°caa za 25s, říká manželka, já mám na sedadle podložku, tak jsem to ještě nepoužil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Pridam taky svuj postreh - teplo citim od aktivace na plny vykon jak na zadku, tak na zadech, za nejakych 20 sekund od zapnuti, po cca minute prepinam na prvni stupen, po dalsi minute vypinam. Mam tedy stejny postreh jako vetsina ostatnich. Pravdou ale je, ze u Rapida je to jeste rychlejsi, obdobne jako u FII/R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 8. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Díky za postřehy. Ještě jedna věc. Dnes když jsem to hnal po okreskách a auto jelo delší dobu na vyšší otáčky a celkem rychle sedačky hřejí v tu chvíli o 100 procent líp. Je prostě cítit že se zahřátým motorem a dostatečnými otáčkami (souvislost s dobíjením ?) to hřeje o dost lépe. Je pravda ,že jezdím nesutále v kolonách a popojíždím po městě. Napadlo mě jestli si řídící jednotka nehlídá napětí a nepouští do sedaček šťávu podle možností ,ale to nevím jen hypotéza. Zajedu s tím stejnak ještě do jinýho servisu. Tam v tom se jim to evidentně nechtělo řešit. Ono je otázko kdo a jak tohle posoudí. Jestli že jim to neukazuje žádnou chybu tak potom je to jen na subjektivním posouzení servisního technika. Čehož se trochu bojím. Ale dám vědět jak se to vyvíjí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 A co to proste zkusit v jine OIII? At uz u nekoho znameho nebo treba v salonu na predvadecim aute... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 8. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Maverick > Asi zkusím i tuhle možnost. Začnu pátrat kde bych to mohl zkusit. Přece jenom je lepší mít nějaký argumenty v ruce než půjdu do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 no právě že argument ve srovnání s jejich předváděčkou může být ten nejlepší.... Mav má pravdu jako vždy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Tak ja ráno sadnem,naštartujem,zapnem na 3 čiarky a pokiaľ dám do kaslíka doklady,do dverí peňaženku,založím si brýle do diaľky,tak to hreje a som prekvapený,že rýchlejšie ako v OII. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Výhřev je lepší než u OII cca za 20s potom vypínám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 dnes jsem stopoval, první stupeň 21 sec. po zapnutí i přes péřovku topí naplno.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 1.6 TDI Ambition: cca 20-30 sec. a je teplo. Mnohem rychlejší než u mé OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 U mě výhřev funguje parádně, je to fofr ale klidně bych ten první stupeň ještě stáhnul o míň... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Díky za postřehy všem. Teď jedu do ciziny a až se vrátím půjdu je zase otravovat. Dokavaď to bude v záruce tak na moje jméno jen tak nezapomenou ať už půjde o cokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 18. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 Tak dnes jsem měl auto v servisu a zkoušely to porovnávat s dvěma dalšíma OIII (údajně) Prý je to naprosto stejné. Na jejich obhajobu musím říct ,že s tímto servisem Škoda jsem měl zatím jen ty nejlepší zkušenosti a nikdy mě tam neodflákly (jiný servis než posledně kde to dali jen na pc a řekli vše v pořádku (neporovnali) Takže to asi přestávám řešit. Můj závěr: U rodinné Fabie II to hřeje o dost více a to je možná ten kámen úrazu - jelikož mám tohle srovnání a u OIII bych čekal prostě víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 (editace) Nezapomeň, že u FII, pokud se nepletu, není regulace, takže to hřeje pořád naplno respektive dle zvoleného stupně. Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 čoveče u o2 Fl šla aktivovat nějaká taková regulace přes diagnostiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 18. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 (editace) Jsou tam dva stupně (Fabia II) . A to tak že na dvojku to pálí za 20-30 vteřin tak že se to nedá vydržet (až nepříjemný) a na jedničku to zase nehřeje žádná sláva. Tam zase prostě chybí ten střed. Ale to je jedno šlo mi hlavně o to srovnání. A tak bych si to podobně přectavoval právě u OIII . Na 3.stupeň hodně žhavý a na 2.stupeň akorát. Jenže já to mám na ten 3.stupeň tak akorát až prostě skoro málo mi to přijde. Hlavně teda u startu po chvilce jízdy se to zlepší. Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 čoveče u o2 Fl šla aktivovat nějaká taková regulace přes diagnostiku... Tak u O2 FL by měla být regulace již defaultně, u před FL nevím, protože tam se nastavovalo kolečkem, tedy řekl bych potenciometrem. Regulace probíhá v tom smyslu, že je tam teplotní čidlo, které drží nějakou teplotu - tedy reguluje výkon dečky. U FII to prostě jede pořád naplno v rámci těch dvou stupňů, takže člověk má pocit, že mu hoří zádel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 právě mě vyhovovalo 5 stupnu, ne jenom 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 (editace) V SII dávám, ze startu 3. stupeň, po chvíli stahuji na dvojku a je to ok, a tu víceméně mám než to vypnu. S těmi vícestupňovými nemám zkušenost. Jsou tam dva stupně (Fabia II) . A to tak že na dvojku to pálí za 20-30 vteřin tak že se to nedá vydržet (až nepříjemný) a na jedničku to zase nehřeje žádná sláva. Tam zase prostě chybí ten střed. Ale to je jedno šlo mi hlavně o to srovnání. A tak bych si to podobně přectavoval právě u OIII . Na 3.stupeň hodně žhavý a na 2.stupeň akorát. Jenže já to mám na ten 3.stupeň tak akorát až prostě skoro málo mi to přijde. Hlavně teda u startu po chvilce jízdy se to zlepší. Taky jsem mám u SII pocit, že to na volnoběh hřeje méně. Zkusím se na to ještě zaměřit a empiricky to ověřit. Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.