Přejít na obsah

Vyhřívání sedadel


memory2

Doporučené příspěvky

Ahoj všem. Mám pocit ,že vyhřívání sedadel není u mojí OIII žádná sláva. Mohu porovnat s Fabii II ,která má jen dvě možnosti nastavení síly topení. OIII má 3 možnosti. Bohužel se mi zdá že se sedačky rozehřívají poměrně dost dlouho. Pokud srovnám právě s Fabií II tak tam za 20 vteřin musím přepínat z 2 na 1 aby mě to nepálilo. Tady i když dám 3 stupeň sedačka se rozehřívá jen velmi pomalu. Dokonce mám pocit že se naplno rozehřeje až když se ohřeje motor auta což je teda dost nelogický. Byl jsem na výměně oleje a rovnou jsem jim řekl ať to zkontrolují. No udělali to tím způsobem že to napojily na pc a samozřejmě jim to žádnou chybu nehlásilo. Dnes už v těch servisech jsou opravdu jak cvičený opice. Chybu to nehlásí tak je vše v "pořádku"

Prosím o vaše názory a srovnání jakej máte pocit z výhřevu sedaček. Hlavně teda na 3. stupeň jestli vám to hřeje opravdu hodně nebo jen tak na půl  (i když tohle je dost subjektivní to je jasný) - chtělo by to porovnat ,ale teď nemám kde.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, vidím to tak, ze O III hraje daleko lip a dřív než O II.... první stupeň prakticky nepoužitelný, když je velká zima 2 standardně ale pouzivam jenom 3 stupeň, tedy jednu čárku a je to fofr i na záda a to jezdím v pérové bunde....

Mám el. ovládaná sedadla a po tak kůže/alcantara - uvádím pro úplnost, což by ale nemělo mít na nic vliv...

Takže problém bude někde v tvém autě, nikoli u O III

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proti O2 je vyhřívání v O3 u mě taky rychlejší, cítím to dříve než u O2 (podobný setup - látka, dynamic sedačky). Teplota nebo chcete-li úroveň  vidím podobně, možná O3 trochu víc topí ale asi ne moz znatelně. Co ještě vidím jako rozdíl je, že v O3 to topí v opěradle výš, než v O2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridam taky svuj postreh - teplo citim od aktivace na plny vykon jak na zadku, tak na zadech, za nejakych 20 sekund od zapnuti, po cca minute prepinam na prvni stupen, po dalsi minute vypinam.

Mam tedy stejny postreh jako vetsina ostatnich.

 

Pravdou ale je, ze u Rapida je to jeste rychlejsi, obdobne jako u FII/R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za postřehy. Ještě jedna věc. Dnes když jsem to hnal po okreskách a auto jelo delší dobu na vyšší otáčky a celkem rychle sedačky hřejí v tu chvíli o 100 procent líp. Je prostě cítit že se zahřátým motorem a dostatečnými otáčkami (souvislost s dobíjením ?) to hřeje o dost lépe. Je pravda ,že jezdím nesutále v kolonách a popojíždím po městě. Napadlo mě jestli si řídící jednotka nehlídá napětí a nepouští do sedaček šťávu podle možností ,ale to nevím jen hypotéza. Zajedu s tím stejnak ještě do jinýho servisu. Tam v tom se jim to evidentně nechtělo řešit. Ono je otázko kdo a jak tohle posoudí. Jestli že jim to neukazuje žádnou chybu tak potom je to jen na subjektivním posouzení servisního technika. Čehož se trochu bojím. Ale dám vědět jak se to vyvíjí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem měl auto v servisu a zkoušely to porovnávat s dvěma dalšíma OIII (údajně) 

Prý je to naprosto stejné. Na jejich obhajobu musím říct ,že s tímto servisem Škoda jsem měl zatím jen ty nejlepší zkušenosti a nikdy mě tam neodflákly (jiný servis než posledně kde to dali jen na pc a řekli vše v pořádku (neporovnali) Takže to asi přestávám řešit. 

Můj závěr: U rodinné Fabie II to hřeje o dost více a to je možná ten kámen úrazu - jelikož mám tohle srovnání a u OIII bych čekal prostě víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou tam dva stupně (Fabia II) . A to tak že na dvojku to pálí za 20-30 vteřin tak že se to nedá vydržet (až nepříjemný) a na jedničku to zase nehřeje žádná sláva. Tam zase prostě chybí ten střed. Ale to je jedno šlo mi hlavně o to srovnání.

A tak bych si to podobně přectavoval právě u OIII .

Na 3.stupeň hodně žhavý a na 2.stupeň akorát. Jenže já to mám na ten 3.stupeň tak akorát až prostě skoro málo mi to přijde. Hlavně teda u startu po chvilce jízdy se to zlepší.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čoveče u o2 Fl šla aktivovat nějaká taková regulace přes diagnostiku...

Tak u O2 FL by měla být regulace již defaultně, u před FL nevím, protože tam se nastavovalo kolečkem, tedy řekl bych potenciometrem.

Regulace probíhá v tom smyslu, že je tam teplotní čidlo, které drží nějakou teplotu - tedy reguluje výkon dečky.

U FII to prostě jede pořád naplno v rámci těch dvou stupňů, takže člověk má pocit, že mu hoří zádel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V SII dávám, ze startu 3. stupeň, po chvíli stahuji na dvojku a je to ok, a tu víceméně mám než to vypnu. S těmi vícestupňovými nemám zkušenost.

 

Jsou tam dva stupně (Fabia II) . A to tak že na dvojku to pálí za 20-30 vteřin tak že se to nedá vydržet (až nepříjemný) a na jedničku to zase nehřeje žádná sláva. Tam zase prostě chybí ten střed. Ale to je jedno šlo mi hlavně o to srovnání.

A tak bych si to podobně přectavoval právě u OIII .

Na 3.stupeň hodně žhavý a na 2.stupeň akorát. Jenže já to mám na ten 3.stupeň tak akorát až prostě skoro málo mi to přijde. Hlavně teda u startu po chvilce jízdy se to zlepší.

 

Taky jsem mám u SII pocit, že to na volnoběh hřeje méně. Zkusím se na to ještě zaměřit a empiricky to ověřit.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...