Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

mám 1,4 TSI v Octě. V dubnu jí bude rok. kromě topení jsem (netopí to, pozor-pokud jezdí 13 km, tak mu kup elektrický papuče) nic podstatného nenašel. Ale spotřeba není nejmenší. Ovšem TDI na 13 km to je skoro jako koupit si Maserati i bydlet na Ivančeně.... fakt ne, motor bude v době prodeje "lehce omydlený" a pokud to neprodá, čekají ho nemalé investice-obecně si myslím, že benzín je "servisno-finančně" rozhodně méně nákladnější než nafta. A to turbo u TSI není skoro turbo (i když jede pěkně)-oběžné kolo turbíny průměr 41mm, kompresoru 39.....to je takový turbíčko spíše, z toho strach neměj

  • 1 rok později...

Zdravím, uvažuji o novém případně spíše ročním voze Yeti. Jaký motor by jste mě doporučili? Co tak vím, tak nejproblematičtější je asi verze 1.2TSI (rozvodové řetězy)? Výkonově mě nejvíc láká 1.4TSI a nebo 2.0TDI 81kw, spíše se ale přiklání k benzínovým variantám i za cenu vyšší spotřeby. 

Já bych Ti doporučil . 1.4 TSI . Jsem s ní spokojen. :kol-47:

Já taky doporučuji 1.4 TSI, 63 tisíc km a zatím bez problémů.

Upraveno od z.docekal

Záleží také jak jezdíš, denní jízdy kratší než 15 sem a 15 zpátky.....benzín, pokud máš cestu do práce a denní pojíždky delší..tak jednoznačně 81kw, 103 nebo 125kw v naftě.

Spotřeba a výkonový potenciál je někde jinde.  Tyto varianty upravuji na 190PS-220 PS a super.

Upraveno od motorpower

Tak, tak ... na kratšie vzdialenosti je asi lepší ten benzín ... ja mám tiež 1,4 TSI a v prevažnej väčšine mám krátke mestské jazdy. Mám ho rok a zatiaľ úplná spokojnosť. :kol-28:

Takhle do práce to mám asi 3-4km přes město a potom 8km po okresce a parkuji před domem, takže v zimě v třeskutých mrazech motor 2.0TDI těžko zahřeju zvlášť když pojede topení,TDI leda s bufikem.Jinak jezdím město a často trasy do 30km, jednou za čas i delší. Přikláním se spíše k TSI, slušný výkon, spotřeba, motor je tišší, auto agilnější, u TSI mám obavu akorát s rozvodů, ale tím 1.4TSI moc netrpí,nejčastěji 1.2TSI a tam už taky né tolik. Zajímalo by mě jak si třeba vedou i 1.2ky, protože těch je u nás nejvíc. S tou 1.2kou jsem jel, ale v jiném autě a proto by mě i zajímalo jak si povede v Yetim. 

Oba motory jsem v Yetim měl.I 1,2 jede s Yetim pěkně,ale ta silnější 1,4 se do toho auta hodí víc.

Řešili se tu ceny 1.2,1.4TSI proti 2.0TDI, takže 1.2TSI se musí koupit nové žádné 1-2staré, to může být problém s rozvody... Když srovnám ceny těchto motorizací co jsem namátkou vybral co by jste volili vy? Koupit TSI nové v holátku, nebo trošku připlatit za roční 1.4TSI či 2.0TDI ve výbavě. Upřímě mě nejvíc láká právě TSI1.4 ve výbavě už i proto, že má vyhřívané sedačky dobrá věc.Nebo třeba ještě chvíli počkat na faceliftovaný model, který ale zase bude dost dražší a u běžných verzi není to plastové obrnění, což se mě docela líbí. 

1.2 TSI Trumf

1.4 TSI Active

1.4 TSI Champion

2.0 TDI Ambition

za 4 příspěvky pod sebou se omlouvám do jednoho se to nevlezlo, někde se stala chyba

Dle tvého profilu tras a preferencí, bych z předložených volil také 1,4 TSI Champion.

  • 9 měsíců později...

Ahoj, za měsíc budu měnit povoz a spíš řeším jestli zase O3 1.4tsi a nebo Yetiho 2.0 81kw. Můžete mi někdo porovnat Yetiho 103kw 4x4 s 81kw bez 4x4?

Ahoj můžu přispět zkušeností 2,0tdi 81kw dvoukola - jezdím 22km denně spotřeba 5,2l  nafta od Eurooilu -moc záleží na stylu jízdy a těžké noze

Opoměl jsem mám Yetiho dálnice při rychlosti 115-120 spotřeba 5,1l

U jiných škodovek (hlavně Fabie) se u motorů 1,2 a 1,4 stále řeší vytahování a přeskakování řetězů. Yeti na to netrpí? Tam je něco jiného?

Není, motory jsou stejné. Ale je jich zde (těchto motorizací) mnohem méně, než u Fabií. Tady na foru je několik Yeti 1.2 TSI po výměně rozvodů. Vím asi o deseti. :kol-32:

tak tady taky... jsem si myslel, že když o tom zatím nepadlo slovo, že to zde funguje bez problémů...

Dost se obávám dynamiky, 81kw a těžký auto. Byl jsem zvyklej na těch 103kw a 4x4 a O3 1.4 je oproti tomu mrštná štika

Wittmann tak sem si zase včera stěžoval na hlučnost rozvodů a přijímací technik se tvářil jako když mě neslyší - prostě ŠA od toho dáva ruce pryč - my nic my muzikanti a že vám to rachtá NO A CO...

Upraveno od hadak11

  • 2 měsíce později...

Dobrý den

Rozhoduji se jaký motor,ale spíš bych šel do 1.4 jak je to u yetaka ted je tam nový motor-respektive přepracované rozvody místo řetězu řemen?(EA211)Bavím se o FL modelu popř jestli někdo nemá zkušenosti s LPG+1.4TSI

A podařilo se na tom něco zlepšit-lepší řetěz nebo tak něco,takže mezí před FL a po není motorově žádný rozdíl?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.