Únor 18, 201213 r mám 1,4 TSI v Octě. V dubnu jí bude rok. kromě topení jsem (netopí to, pozor-pokud jezdí 13 km, tak mu kup elektrický papuče) nic podstatného nenašel. Ale spotřeba není nejmenší. Ovšem TDI na 13 km to je skoro jako koupit si Maserati i bydlet na Ivančeně.... fakt ne, motor bude v době prodeje "lehce omydlený" a pokud to neprodá, čekají ho nemalé investice-obecně si myslím, že benzín je "servisno-finančně" rozhodně méně nákladnější než nafta. A to turbo u TSI není skoro turbo (i když jede pěkně)-oběžné kolo turbíny průměr 41mm, kompresoru 39.....to je takový turbíčko spíše, z toho strach neměj
Prosinec 21, 201311 r Zdravím, uvažuji o novém případně spíše ročním voze Yeti. Jaký motor by jste mě doporučili? Co tak vím, tak nejproblematičtější je asi verze 1.2TSI (rozvodové řetězy)? Výkonově mě nejvíc láká 1.4TSI a nebo 2.0TDI 81kw, spíše se ale přiklání k benzínovým variantám i za cenu vyšší spotřeby.
Prosinec 21, 201311 r po mé zkušenosti s 1,2 si kup 1,8 někde v německu http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/skoda/model/yeti/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:skoda,mdl:yeti,ful:petrol,ccn:1601/pg:vipcar/188139986.html Upraveno Prosinec 21, 201311 r od hadak11
Prosinec 21, 201311 r Já taky doporučuji 1.4 TSI, 63 tisíc km a zatím bez problémů. Upraveno Prosinec 21, 201311 r od z.docekal
Prosinec 21, 201311 r Záleží také jak jezdíš, denní jízdy kratší než 15 sem a 15 zpátky.....benzín, pokud máš cestu do práce a denní pojíždky delší..tak jednoznačně 81kw, 103 nebo 125kw v naftě. Spotřeba a výkonový potenciál je někde jinde. Tyto varianty upravuji na 190PS-220 PS a super. Upraveno Prosinec 21, 201311 r od motorpower
Prosinec 21, 201311 r Tak, tak ... na kratšie vzdialenosti je asi lepší ten benzín ... ja mám tiež 1,4 TSI a v prevažnej väčšine mám krátke mestské jazdy. Mám ho rok a zatiaľ úplná spokojnosť.
Prosinec 22, 201311 r Takhle do práce to mám asi 3-4km přes město a potom 8km po okresce a parkuji před domem, takže v zimě v třeskutých mrazech motor 2.0TDI těžko zahřeju zvlášť když pojede topení,TDI leda s bufikem.Jinak jezdím město a často trasy do 30km, jednou za čas i delší. Přikláním se spíše k TSI, slušný výkon, spotřeba, motor je tišší, auto agilnější, u TSI mám obavu akorát s rozvodů, ale tím 1.4TSI moc netrpí,nejčastěji 1.2TSI a tam už taky né tolik. Zajímalo by mě jak si třeba vedou i 1.2ky, protože těch je u nás nejvíc. S tou 1.2kou jsem jel, ale v jiném autě a proto by mě i zajímalo jak si povede v Yetim.
Prosinec 22, 201311 r Oba motory jsem v Yetim měl.I 1,2 jede s Yetim pěkně,ale ta silnější 1,4 se do toho auta hodí víc.
Prosinec 23, 201311 r Řešili se tu ceny 1.2,1.4TSI proti 2.0TDI, takže 1.2TSI se musí koupit nové žádné 1-2staré, to může být problém s rozvody... Když srovnám ceny těchto motorizací co jsem namátkou vybral co by jste volili vy? Koupit TSI nové v holátku, nebo trošku připlatit za roční 1.4TSI či 2.0TDI ve výbavě. Upřímě mě nejvíc láká právě TSI1.4 ve výbavě už i proto, že má vyhřívané sedačky dobrá věc.Nebo třeba ještě chvíli počkat na faceliftovaný model, který ale zase bude dost dražší a u běžných verzi není to plastové obrnění, což se mě docela líbí. 1.2 TSI Trumf1.4 TSI Active1.4 TSI Champion2.0 TDI Ambition
Prosinec 23, 201311 r za 4 příspěvky pod sebou se omlouvám do jednoho se to nevlezlo, někde se stala chyba
Prosinec 26, 201311 r Dle tvého profilu tras a preferencí, bych z předložených volil také 1,4 TSI Champion.
Říjen 13, 201410 r Ahoj, za měsíc budu měnit povoz a spíš řeším jestli zase O3 1.4tsi a nebo Yetiho 2.0 81kw. Můžete mi někdo porovnat Yetiho 103kw 4x4 s 81kw bez 4x4?
Říjen 14, 201410 r Ahoj můžu přispět zkušeností 2,0tdi 81kw dvoukola - jezdím 22km denně spotřeba 5,2l nafta od Eurooilu -moc záleží na stylu jízdy a těžké noze
Říjen 14, 201410 r U jiných škodovek (hlavně Fabie) se u motorů 1,2 a 1,4 stále řeší vytahování a přeskakování řetězů. Yeti na to netrpí? Tam je něco jiného?
Říjen 14, 201410 r Není, motory jsou stejné. Ale je jich zde (těchto motorizací) mnohem méně, než u Fabií. Tady na foru je několik Yeti 1.2 TSI po výměně rozvodů. Vím asi o deseti.
Říjen 14, 201410 r tak tady taky... jsem si myslel, že když o tom zatím nepadlo slovo, že to zde funguje bez problémů...
Říjen 15, 201410 r Dost se obávám dynamiky, 81kw a těžký auto. Byl jsem zvyklej na těch 103kw a 4x4 a O3 1.4 je oproti tomu mrštná štika
Říjen 15, 201410 r Wittmann tak sem si zase včera stěžoval na hlučnost rozvodů a přijímací technik se tvářil jako když mě neslyší - prostě ŠA od toho dáva ruce pryč - my nic my muzikanti a že vám to rachtá NO A CO... Upraveno Říjen 15, 201410 r od hadak11
Prosinec 17, 201410 r Dobrý den Rozhoduji se jaký motor,ale spíš bych šel do 1.4 jak je to u yetaka ted je tam nový motor-respektive přepracované rozvody místo řetězu řemen?(EA211)Bavím se o FL modelu popř jestli někdo nemá zkušenosti s LPG+1.4TSI
Prosinec 17, 201410 r A podařilo se na tom něco zlepšit-lepší řetěz nebo tak něco,takže mezí před FL a po není motorově žádný rozdíl?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.