radim1234 Vloženo 18. Únor 2012 Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 mám 1,4 TSI v Octě. V dubnu jí bude rok. kromě topení jsem (netopí to, pozor-pokud jezdí 13 km, tak mu kup elektrický papuče) nic podstatného nenašel. Ale spotřeba není nejmenší. Ovšem TDI na 13 km to je skoro jako koupit si Maserati i bydlet na Ivančeně.... fakt ne, motor bude v době prodeje "lehce omydlený" a pokud to neprodá, čekají ho nemalé investice-obecně si myslím, že benzín je "servisno-finančně" rozhodně méně nákladnější než nafta. A to turbo u TSI není skoro turbo (i když jede pěkně)-oběžné kolo turbíny průměr 41mm, kompresoru 39.....to je takový turbíčko spíše, z toho strach neměj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwerter Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Zdravím, uvažuji o novém případně spíše ročním voze Yeti. Jaký motor by jste mě doporučili? Co tak vím, tak nejproblematičtější je asi verze 1.2TSI (rozvodové řetězy)? Výkonově mě nejvíc láká 1.4TSI a nebo 2.0TDI 81kw, spíše se ale přiklání k benzínovým variantám i za cenu vyšší spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 (editace) po mé zkušenosti s 1,2 si kup 1,8 někde v německu http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/skoda/model/yeti/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:skoda,mdl:yeti,ful:petrol,ccn:1601/pg:vipcar/188139986.html Editováno: 21. Prosinec 2013, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
choceňák Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Já bych Ti doporučil . 1.4 TSI . Jsem s ní spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 (editace) Já taky doporučuji 1.4 TSI, 63 tisíc km a zatím bez problémů. Editováno: 21. Prosinec 2013, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 (editace) Záleží také jak jezdíš, denní jízdy kratší než 15 sem a 15 zpátky.....benzín, pokud máš cestu do práce a denní pojíždky delší..tak jednoznačně 81kw, 103 nebo 125kw v naftě. Spotřeba a výkonový potenciál je někde jinde. Tyto varianty upravuji na 190PS-220 PS a super. Editováno: 21. Prosinec 2013, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vadi58 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Tak, tak ... na kratšie vzdialenosti je asi lepší ten benzín ... ja mám tiež 1,4 TSI a v prevažnej väčšine mám krátke mestské jazdy. Mám ho rok a zatiaľ úplná spokojnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwerter Vloženo 22. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2013 Takhle do práce to mám asi 3-4km přes město a potom 8km po okresce a parkuji před domem, takže v zimě v třeskutých mrazech motor 2.0TDI těžko zahřeju zvlášť když pojede topení,TDI leda s bufikem.Jinak jezdím město a často trasy do 30km, jednou za čas i delší. Přikláním se spíše k TSI, slušný výkon, spotřeba, motor je tišší, auto agilnější, u TSI mám obavu akorát s rozvodů, ale tím 1.4TSI moc netrpí,nejčastěji 1.2TSI a tam už taky né tolik. Zajímalo by mě jak si třeba vedou i 1.2ky, protože těch je u nás nejvíc. S tou 1.2kou jsem jel, ale v jiném autě a proto by mě i zajímalo jak si povede v Yetim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 22. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2013 Oba motory jsem v Yetim měl.I 1,2 jede s Yetim pěkně,ale ta silnější 1,4 se do toho auta hodí víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwerter Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 Řešili se tu ceny 1.2,1.4TSI proti 2.0TDI, takže 1.2TSI se musí koupit nové žádné 1-2staré, to může být problém s rozvody... Když srovnám ceny těchto motorizací co jsem namátkou vybral co by jste volili vy? Koupit TSI nové v holátku, nebo trošku připlatit za roční 1.4TSI či 2.0TDI ve výbavě. Upřímě mě nejvíc láká právě TSI1.4 ve výbavě už i proto, že má vyhřívané sedačky dobrá věc.Nebo třeba ještě chvíli počkat na faceliftovaný model, který ale zase bude dost dražší a u běžných verzi není to plastové obrnění, což se mě docela líbí. 1.2 TSI Trumf1.4 TSI Active1.4 TSI Champion2.0 TDI Ambition Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwerter Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 za 4 příspěvky pod sebou se omlouvám do jednoho se to nevlezlo, někde se stala chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 Upravil jsem to do jednoho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Šel bych do té 1.4 TSI Champion, ale zkusil bych stáhnout cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Dle tvého profilu tras a preferencí, bych z předložených volil také 1,4 TSI Champion. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Ahoj, za měsíc budu měnit povoz a spíš řeším jestli zase O3 1.4tsi a nebo Yetiho 2.0 81kw. Můžete mi někdo porovnat Yetiho 103kw 4x4 s 81kw bez 4x4? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben115 Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Ahoj můžu přispět zkušeností 2,0tdi 81kw dvoukola - jezdím 22km denně spotřeba 5,2l nafta od Eurooilu -moc záleží na stylu jízdy a těžké noze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben115 Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Opoměl jsem mám Yetiho dálnice při rychlosti 115-120 spotřeba 5,1l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 U jiných škodovek (hlavně Fabie) se u motorů 1,2 a 1,4 stále řeší vytahování a přeskakování řetězů. Yeti na to netrpí? Tam je něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Není, motory jsou stejné. Ale je jich zde (těchto motorizací) mnohem méně, než u Fabií. Tady na foru je několik Yeti 1.2 TSI po výměně rozvodů. Vím asi o deseti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 tak tady taky... jsem si myslel, že když o tom zatím nepadlo slovo, že to zde funguje bez problémů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 Dost se obávám dynamiky, 81kw a těžký auto. Byl jsem zvyklej na těch 103kw a 4x4 a O3 1.4 je oproti tomu mrštná štika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 (editace) Wittmann tak sem si zase včera stěžoval na hlučnost rozvodů a přijímací technik se tvářil jako když mě neslyší - prostě ŠA od toho dáva ruce pryč - my nic my muzikanti a že vám to rachtá NO A CO... Editováno: 15. Říjen 2014, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin RS Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 Dobrý den Rozhoduji se jaký motor,ale spíš bych šel do 1.4 jak je to u yetaka ted je tam nový motor-respektive přepracované rozvody místo řetězu řemen?(EA211)Bavím se o FL modelu popř jestli někdo nemá zkušenosti s LPG+1.4TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 Ne, je tam stále původní 1.4 TSI CAXA s řetězem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin RS Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 A podařilo se na tom něco zlepšit-lepší řetěz nebo tak něco,takže mezí před FL a po není motorově žádný rozdíl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.