Přejít na obsah

Výměna oleje a olejového filtru


galaher

Doporučené příspěvky

A ještě poznatek-kdysi češi nevyráběli aditiva(nevím,jestli dnes vyrábějí) a nakupovaly se u renomovaných společností a dávali se do olejů v přesných poměrech jak výrobci uváděli

Aditiva se stále nakupují mimo ČR. Výrobců aditiv do olejů je velice málo, mám tušení že se jedná o 3 - 5 firem globálně. Jinak v Koramu byla donedávna nejmodernější mísící linka v Evropě. A Koramo má ještě jednu zvláštnost, pro každý druh aditiva má nejen vlastní skladovací tank, ale také samostatné potrubí, což zajišťuje vynikající čistotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady přece jde o víc než deset korun ne?A že by zrovna šetřily na tomhle a ne třeba na radiu?proč mít za deset když stačí za 5?a při milionu vyrobených aut?počítej!já fakt nevím tohle nikam nevede já to,ty ono,ten zase tamto ....!Tak at udělá kolega kompromis a od každé doporučené značka dá něco a bude možná spokojeny a po prdeli ne? :smich:

No neboj, že rádio, co se prodává za 10 má Škodovka za 10 :smich: Odhaduju, že když je od Škodovky za 10, tak Škododvka ho bude mít ta za 2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já nevím jak vy, ale já do toho Mogulu půjdu, kolem výroby se motám nějakej pátek a dobře vím, že v ohromné spoustě případů Czech made výrobky jsou kvalitnější než zahraniční. Dokonce je takovým zvykem "vyspělejších" států dávat k nám do výroby věci, který sami neuměj, nebo s tím maj problémy ať už se samotnou výrobou, či s kvalitou. A pak ještě buzerujou za drobné nedostatky, přičemž sami si neporadí s horšími. Takových případů jsem zažil habakuk. Jeden z posledních příkladů: Optidisk, dentální brusný kotouček. Dělal se ve Švýcarsku, většina produkce šla do scrapu. Tak to dali do Čech a starejte se. My jsme se s tím poprali, sice to nějakej pátek trvalo a bylo to k posrání, ale nakonec se chybky odchytaly, zjistili jsme, kde Švýcaři dělali chyby a dnes výroba běží jak po másle a zmetkovitost je minimální. Hlavní problém byl už v jedné z prvních fází výroby, kdy si udělali meziprodukt, kterej byl nepatrně excentrický, čehož si ani nevšimli... A ze všech nejhorší zkušenosti mám s frantíkama, ti práci ojebávaj neskutečně a ještě jsou chytrý jak rádio. Hlavně že maj kupu perfektních lejster. Nedivím se, že se francouszký auta tak serou poslední leta, když jsem měl tu čest s francouszkou výrobou automotive.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já nevím jak vy, ale já do toho Mogulu půjdu, kolem výroby se motám nějakej pátek a dobře vím, že v ohromné spoustě případů Czech made výrobky jsou kvalitnější než zahraniční. Dokonce je takovým zvykem "vyspělejších" států dávat k nám do výroby věci, který sami neuměj, nebo s tím maj problémy ať už se samotnou výrobou, či s kvalitou. A pak ještě buzerujou za drobné nedostatky, přičemž sami si neporadí s horšími. Takových případů jsem zažil habakuk. Jeden z posledních příkladů: Optidisk, dentální brusný kotouček. Dělal se ve Švýcarsku, většina produkce šla do scrapu. Tak to dali do Čech a starejte se. My jsme se s tím poprali, sice to nějakej pátek trvalo a bylo to k posrání, ale nakonec se chybky odchytaly, zjistili jsme, kde Švýcaři dělali chyby a dnes výroba běží jak po másle a zmetkovitost je minimální. Hlavní problém byl už v jedné z prvních fází výroby, kdy si udělali meziprodukt, kterej byl nepatrně excentrický, čehož si ani nevšimli... A ze všech nejhorší zkušenosti mám s frantíkama, ti práci ojebávaj neskutečně a ještě jsou chytrý jak rádio. Hlavně že maj kupu perfektních lejster. Nedivím se, že se francouszký auta tak serou poslední leta, když jsem měl tu čest s francouszkou výrobou automotive.

Určitě běž do mogulu,mám spoustu známých co dělaj v kolíně v Paramu i v laboratoři a i já sám tam parkuju svuj náklaďák a je bez pochyb že jeho kvalita je víc než dobrá.A možná málo kdo ví,ale takovej schell vyráby stoho samýho jako mogul,kamion od schellu je tam každou chvíly!! :t no a samozřejmě bysme měli podporovat český výrobce ne???? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě poznatek-kdysi češi nevyráběli aditiva(nevím,jestli dnes vyrábějí) a nakupovaly se u renomovaných společností a dávali se do olejů v přesných poměrech jak výrobci uváděli

Aditiva se stále nakupují mimo ČR. Výrobců aditiv do olejů je velice málo, mám tušení že se jedná o 3 - 5 firem globálně. Jinak v Koramu byla donedávna nejmodernější mísící linka v Evropě. A Koramo má ještě jednu zvláštnost, pro každý druh aditiva má nejen vlastní skladovací tank, ale také samostatné potrubí, což zajišťuje vynikající čistotu.

Moje řeč kámo s Koramem v Kolíně mám velmi dobré zkušenosti teď už je to ale Paramo stejně jako v Pardubkách,nestačim se divit co se tady člověk dočte jak je schell a castrol vuči mogulu kvalitní,přitom je tam rozdíl v kvalitě mizivej,ovšem to se nedá říct o ceně. :( Ale ať si tam každej leje co chce!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já nevím jak vy, ale já do toho Mogulu půjdu, kolem výroby se motám nějakej pátek a dobře vím, že v ohromné spoustě případů Czech made výrobky jsou kvalitnější než zahraniční. Dokonce je takovým zvykem "vyspělejších" států dávat k nám do výroby věci, který sami neuměj, nebo s tím maj problémy ať už se samotnou výrobou, či s kvalitou. A pak ještě buzerujou za drobné nedostatky, přičemž sami si neporadí s horšími. Takových případů jsem zažil habakuk. Jeden z posledních příkladů: Optidisk, dentální brusný kotouček. Dělal se ve Švýcarsku, většina produkce šla do scrapu. Tak to dali do Čech a starejte se. My jsme se s tím poprali, sice to nějakej pátek trvalo a bylo to k posrání, ale nakonec se chybky odchytaly, zjistili jsme, kde Švýcaři dělali chyby a dnes výroba běží jak po másle a zmetkovitost je minimální. Hlavní problém byl už v jedné z prvních fází výroby, kdy si udělali meziprodukt, kterej byl nepatrně excentrický, čehož si ani nevšimli... A ze všech nejhorší zkušenosti mám s frantíkama, ti práci ojebávaj neskutečně a ještě jsou chytrý jak rádio. Hlavně že maj kupu perfektních lejster. Nedivím se, že se francouszký auta tak serou poslední leta, když jsem měl tu čest s francouszkou výrobou automotive.

Určitě běž do mogulu,mám spoustu známých co dělaj v kolíně v Paramu i v laboratoři a i já sám tam parkuju svuj náklaďák a je bez pochyb že jeho kvalita je víc než dobrá.A možná málo kdo ví,ale takovej schell vyráby stoho samýho jako mogul,kamion od schellu je tam každou chvíly!! :t no a samozřejmě bysme měli podporovat český výrobce ne???? ;)

taky tak nějak. raději podpořím českého výrobce než cizáka :D Ale hlavně, při stejné kvalitě +/- 0000nic nebudu jako blb platit za jeho dobrej marketing či jméno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mogul GX FE PRO vůbec neznám nanemám s ním žádnou zkušenost-vždyť píšu že toho znám ještě málo,u nás v servisu používáme jinou značku ale mám z minulosti špatné zkušenosti s Paramem a jím podobné.Viděl jsem moc zakarbonovaných a rychle opotřebených motorů kde byl na vinně olej.Četl jsem tu hodne názorů a já si prostě myslím že mezi oil za 500 a za 100 není rozdíl jen v zisku dané oil fimy.

Souhlasím. Stejné špatné zkušenosti, ale s olejem Sunoco. Klikovka 2x na přebroušení. Teď Castrol a je klid.

Editováno: , autor: jsstanik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

Za komančů bylo přece všechno české a ruské nejlepší. Komančům nesmíš moc věřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

QUOTE (Radek Otmar @ 21.10.2006, 11:42 )

tady přece jde o víc než deset korun ne?A že by zrovna šetřily na tomhle a ne třeba na radiu?proč mít za deset když stačí za 5?a při milionu vyrobených aut?počítej!já fakt nevím tohle nikam nevede já to,ty ono,ten zase tamto ....!Tak at udělá kolega kompromis a od každé doporučené značka dá něco a bude možná spokojeny a po prdeli ne?

No neboj, že rádio, co se prodává za 10 má Škodovka za 10 Odhaduju, že když je od Škodovky za 10, tak Škododvka ho bude mít ta za 2.

tady nešlo za kolik ho ve skutečnosti mají to byl příklad k těm 10 kačkám u oleje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

Za komančů bylo přece všechno české a ruské nejlepší. Komančům nesmíš moc věřit.

no tak Cosby snad asi není blbej aby nevěděl, co sám naměřil, ne? Alespoň jsem to pochopil tak, že to Cosby měřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Přesně tak já dávám Mogul Racing Pro 5w40

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Přesně tak já dávám Mogul Racing Pro 5w40

Pokud to dáváš do Octavie 1.9 TDi-PD co máš v podpisu, tak tam patří Mogul Racing S Pro. To S je tam hodně důležité - olej je určen pro PD motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kurňa, teď jsem volal kámošovi jak s tou zítřejší výměnou oleje a nestíhá, rozdělané auto v garáži. Kua, takže to k němu vezu až v neděli večer. V pondělí by mělo být hotovo. Tentokráte to není na počkání, bude repasovat výpustný šroub, respektive závit ve vaně. To zas bude manželka nadávat, že jí budu chtít znárodnit auto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomasB:mohl by jsi sem hodit foto té lahve od toho mogulu?Já jen kdyby se zase někdo ozval že to nezná jako Petan tak aby měl ukázku.Jinak uvidíš je to dobrý olej to ti řeknou všichni znaly motoráři i v servisu škoda.

no mám to v autě, takjestli si vzpomenu, tak to blejsku, ale speciálně kvůli toho se mi do auta nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem tohle vlákno zakládal, tak jsem netušil jaká se zde rozvine dobrá diskuse. Spíš jsem předpokládal, že téma zanikne, protože budete nad Mogulem ohrnovat nos :D

Pánové moc vám děkuji za napsané i zatím nenapsané přízpěvky. Možná by tohle vlákno i zasloužilo přehodit do vyvěšených témat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Přesně tak já dávám Mogul Racing Pro 5w40

Pokud to dáváš do Octavie 1.9 TDi-PD co máš v podpisu, tak tam patří Mogul Racing S Pro. To S je tam hodně důležité - olej je určen pro PD motory.

Zdarec ... přesně jak píše "ttommirs" ... já mám 1.9 TDi PD(kód motoru ATD) a dle Dílenské příručky je nutné dodržet uvedenou specifikaci, v tomto případě musí olej vyhohovat normě VW 505 01 !!! A to platí bez vyjímky(ať jsi "závodník" nebo "slimák")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...