Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A ještě poznatek-kdysi češi nevyráběli aditiva(nevím,jestli dnes vyrábějí) a nakupovaly se u renomovaných společností a dávali se do olejů v přesných poměrech jak výrobci uváděli

Aditiva se stále nakupují mimo ČR. Výrobců aditiv do olejů je velice málo, mám tušení že se jedná o 3 - 5 firem globálně. Jinak v Koramu byla donedávna nejmodernější mísící linka v Evropě. A Koramo má ještě jednu zvláštnost, pro každý druh aditiva má nejen vlastní skladovací tank, ale také samostatné potrubí, což zajišťuje vynikající čistotu.

tady přece jde o víc než deset korun ne?A že by zrovna šetřily na tomhle a ne třeba na radiu?proč mít za deset když stačí za 5?a při milionu vyrobených aut?počítej!já fakt nevím tohle nikam nevede já to,ty ono,ten zase tamto ....!Tak at udělá kolega kompromis a od každé doporučené značka dá něco a bude možná spokojeny a po prdeli ne? :smich:

No neboj, že rádio, co se prodává za 10 má Škodovka za 10 :smich: Odhaduju, že když je od Škodovky za 10, tak Škododvka ho bude mít ta za 2.

no já nevím jak vy, ale já do toho Mogulu půjdu, kolem výroby se motám nějakej pátek a dobře vím, že v ohromné spoustě případů Czech made výrobky jsou kvalitnější než zahraniční. Dokonce je takovým zvykem "vyspělejších" států dávat k nám do výroby věci, který sami neuměj, nebo s tím maj problémy ať už se samotnou výrobou, či s kvalitou. A pak ještě buzerujou za drobné nedostatky, přičemž sami si neporadí s horšími. Takových případů jsem zažil habakuk. Jeden z posledních příkladů: Optidisk, dentální brusný kotouček. Dělal se ve Švýcarsku, většina produkce šla do scrapu. Tak to dali do Čech a starejte se. My jsme se s tím poprali, sice to nějakej pátek trvalo a bylo to k posrání, ale nakonec se chybky odchytaly, zjistili jsme, kde Švýcaři dělali chyby a dnes výroba běží jak po másle a zmetkovitost je minimální. Hlavní problém byl už v jedné z prvních fází výroby, kdy si udělali meziprodukt, kterej byl nepatrně excentrický, čehož si ani nevšimli... A ze všech nejhorší zkušenosti mám s frantíkama, ti práci ojebávaj neskutečně a ještě jsou chytrý jak rádio. Hlavně že maj kupu perfektních lejster. Nedivím se, že se francouszký auta tak serou poslední leta, když jsem měl tu čest s francouszkou výrobou automotive.

no já nevím jak vy, ale já do toho Mogulu půjdu, kolem výroby se motám nějakej pátek a dobře vím, že v ohromné spoustě případů Czech made výrobky jsou kvalitnější než zahraniční. Dokonce je takovým zvykem "vyspělejších" států dávat k nám do výroby věci, který sami neuměj, nebo s tím maj problémy ať už se samotnou výrobou, či s kvalitou. A pak ještě buzerujou za drobné nedostatky, přičemž sami si neporadí s horšími. Takových případů jsem zažil habakuk. Jeden z posledních příkladů: Optidisk, dentální brusný kotouček. Dělal se ve Švýcarsku, většina produkce šla do scrapu. Tak to dali do Čech a starejte se. My jsme se s tím poprali, sice to nějakej pátek trvalo a bylo to k posrání, ale nakonec se chybky odchytaly, zjistili jsme, kde Švýcaři dělali chyby a dnes výroba běží jak po másle a zmetkovitost je minimální. Hlavní problém byl už v jedné z prvních fází výroby, kdy si udělali meziprodukt, kterej byl nepatrně excentrický, čehož si ani nevšimli... A ze všech nejhorší zkušenosti mám s frantíkama, ti práci ojebávaj neskutečně a ještě jsou chytrý jak rádio. Hlavně že maj kupu perfektních lejster. Nedivím se, že se francouszký auta tak serou poslední leta, když jsem měl tu čest s francouszkou výrobou automotive.

Určitě běž do mogulu,mám spoustu známých co dělaj v kolíně v Paramu i v laboratoři a i já sám tam parkuju svuj náklaďák a je bez pochyb že jeho kvalita je víc než dobrá.A možná málo kdo ví,ale takovej schell vyráby stoho samýho jako mogul,kamion od schellu je tam každou chvíly!! :t no a samozřejmě bysme měli podporovat český výrobce ne???? ;)

A ještě poznatek-kdysi češi nevyráběli aditiva(nevím,jestli dnes vyrábějí) a nakupovaly se u renomovaných společností a dávali se do olejů v přesných poměrech jak výrobci uváděli

Aditiva se stále nakupují mimo ČR. Výrobců aditiv do olejů je velice málo, mám tušení že se jedná o 3 - 5 firem globálně. Jinak v Koramu byla donedávna nejmodernější mísící linka v Evropě. A Koramo má ještě jednu zvláštnost, pro každý druh aditiva má nejen vlastní skladovací tank, ale také samostatné potrubí, což zajišťuje vynikající čistotu.

Moje řeč kámo s Koramem v Kolíně mám velmi dobré zkušenosti teď už je to ale Paramo stejně jako v Pardubkách,nestačim se divit co se tady člověk dočte jak je schell a castrol vuči mogulu kvalitní,přitom je tam rozdíl v kvalitě mizivej,ovšem to se nedá říct o ceně. :( Ale ať si tam každej leje co chce!!

no já nevím jak vy, ale já do toho Mogulu půjdu, kolem výroby se motám nějakej pátek a dobře vím, že v ohromné spoustě případů Czech made výrobky jsou kvalitnější než zahraniční. Dokonce je takovým zvykem "vyspělejších" států dávat k nám do výroby věci, který sami neuměj, nebo s tím maj problémy ať už se samotnou výrobou, či s kvalitou. A pak ještě buzerujou za drobné nedostatky, přičemž sami si neporadí s horšími. Takových případů jsem zažil habakuk. Jeden z posledních příkladů: Optidisk, dentální brusný kotouček. Dělal se ve Švýcarsku, většina produkce šla do scrapu. Tak to dali do Čech a starejte se. My jsme se s tím poprali, sice to nějakej pátek trvalo a bylo to k posrání, ale nakonec se chybky odchytaly, zjistili jsme, kde Švýcaři dělali chyby a dnes výroba běží jak po másle a zmetkovitost je minimální. Hlavní problém byl už v jedné z prvních fází výroby, kdy si udělali meziprodukt, kterej byl nepatrně excentrický, čehož si ani nevšimli... A ze všech nejhorší zkušenosti mám s frantíkama, ti práci ojebávaj neskutečně a ještě jsou chytrý jak rádio. Hlavně že maj kupu perfektních lejster. Nedivím se, že se francouszký auta tak serou poslední leta, když jsem měl tu čest s francouszkou výrobou automotive.

Určitě běž do mogulu,mám spoustu známých co dělaj v kolíně v Paramu i v laboratoři a i já sám tam parkuju svuj náklaďák a je bez pochyb že jeho kvalita je víc než dobrá.A možná málo kdo ví,ale takovej schell vyráby stoho samýho jako mogul,kamion od schellu je tam každou chvíly!! :t no a samozřejmě bysme měli podporovat český výrobce ne???? ;)

taky tak nějak. raději podpořím českého výrobce než cizáka :D Ale hlavně, při stejné kvalitě +/- 0000nic nebudu jako blb platit za jeho dobrej marketing či jméno.

Mogul GX FE PRO vůbec neznám nanemám s ním žádnou zkušenost-vždyť píšu že toho znám ještě málo,u nás v servisu používáme jinou značku ale mám z minulosti špatné zkušenosti s Paramem a jím podobné.Viděl jsem moc zakarbonovaných a rychle opotřebených motorů kde byl na vinně olej.Četl jsem tu hodne názorů a já si prostě myslím že mezi oil za 500 a za 100 není rozdíl jen v zisku dané oil fimy.

Souhlasím. Stejné špatné zkušenosti, ale s olejem Sunoco. Klikovka 2x na přebroušení. Teď Castrol a je klid.

Upraveno od jsstanik

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

Za komančů bylo přece všechno české a ruské nejlepší. Komančům nesmíš moc věřit.

QUOTE (Radek Otmar @ 21.10.2006, 11:42 )

tady přece jde o víc než deset korun ne?A že by zrovna šetřily na tomhle a ne třeba na radiu?proč mít za deset když stačí za 5?a při milionu vyrobených aut?počítej!já fakt nevím tohle nikam nevede já to,ty ono,ten zase tamto ....!Tak at udělá kolega kompromis a od každé doporučené značka dá něco a bude možná spokojeny a po prdeli ne?

No neboj, že rádio, co se prodává za 10 má Škodovka za 10 Odhaduju, že když je od Škodovky za 10, tak Škododvka ho bude mít ta za 2.

tady nešlo za kolik ho ve skutečnosti mají to byl příklad k těm 10 kačkám u oleje

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

Za komančů bylo přece všechno české a ruské nejlepší. Komančům nesmíš moc věřit.

no tak Cosby snad asi není blbej aby nevěděl, co sám naměřil, ne? Alespoň jsem to pochopil tak, že to Cosby měřil.

Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Přesně tak já dávám Mogul Racing Pro 5w40

Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Přesně tak já dávám Mogul Racing Pro 5w40

Pokud to dáváš do Octavie 1.9 TDi-PD co máš v podpisu, tak tam patří Mogul Racing S Pro. To S je tam hodně důležité - olej je určen pro PD motory.

jo,dávám to co Humanic,a jak říká kolega mechanik pokud nezávodíš (rally) tak je mogul hodně dobrej a co se týče Castrolu:kup si sekačku na trávu a dostaneš ho k tomu na nic jiného není.

jo,dávám to co Humanic,a jak říká kolega mechanik pokud nezávodíš (rally) tak je mogul hodně dobrej a co se týče Castrolu:kup si sekačku na trávu a dostaneš ho k tomu na nic jiného není.

:smich:

Tak jsem dneska koupil ten Mogul GX FE Pro, filtr Man(n?) a teď jen rychle vyměnit, protože už to na mně řve OIL service :huh:

Tak jsem dneska koupil ten Mogul GX FE Pro, filtr Man(n?) a teď jen rychle vyměnit, protože už to na mně řve OIL service :huh:

Tak ať ho nezadřeš.

jo,dávám to co Humanic,a jak říká kolega mechanik pokud nezávodíš (rally) tak je mogul hodně dobrej a co se týče Castrolu:kup si sekačku na trávu a dostaneš ho k tomu na nic jiného není.

:palec2:

kurňa, teď jsem volal kámošovi jak s tou zítřejší výměnou oleje a nestíhá, rozdělané auto v garáži. Kua, takže to k němu vezu až v neděli večer. V pondělí by mělo být hotovo. Tentokráte to není na počkání, bude repasovat výpustný šroub, respektive závit ve vaně. To zas bude manželka nadávat, že jí budu chtít znárodnit auto :)

TomasB:mohl by jsi sem hodit foto té lahve od toho mogulu?Já jen kdyby se zase někdo ozval že to nezná jako Petan tak aby měl ukázku.Jinak uvidíš je to dobrý olej to ti řeknou všichni znaly motoráři i v servisu škoda.

TomasB:mohl by jsi sem hodit foto té lahve od toho mogulu?Já jen kdyby se zase někdo ozval že to nezná jako Petan tak aby měl ukázku.Jinak uvidíš je to dobrý olej to ti řeknou všichni znaly motoráři i v servisu škoda.

no mám to v autě, takjestli si vzpomenu, tak to blejsku, ale speciálně kvůli toho se mi do auta nechce.

ja jezdim na castrol longlife, ale od priste davam mogul longlife /super1 pro, je hlavne za 1/2 a minimalne bude stejne kvalitni lol

Když jsem tohle vlákno zakládal, tak jsem netušil jaká se zde rozvine dobrá diskuse. Spíš jsem předpokládal, že téma zanikne, protože budete nad Mogulem ohrnovat nos :D

Pánové moc vám děkuji za napsané i zatím nenapsané přízpěvky. Možná by tohle vlákno i zasloužilo přehodit do vyvěšených témat.

  • 4 týdny později...
Pokud olej splňuje výkonovou klasifikaci ACEA a API, tak bych se ho nebál.

Nevěřil bych jen olejům neznámých značek z Lidlu aspol.

Myslím si, že zrovna ze značek je Castrol dost ošizený.

Já dávám Mobil, ale Mogulu bych klidně věřil, dokonce jsem na pochybách aby nakonec nebyl lepší jak mnohé světové značky.

Do octy bych ale nedal polosyntetiku, jedině syntetiku nebo plnou syntetiku.

Přesně tak já dávám Mogul Racing Pro 5w40

Pokud to dáváš do Octavie 1.9 TDi-PD co máš v podpisu, tak tam patří Mogul Racing S Pro. To S je tam hodně důležité - olej je určen pro PD motory.

Zdarec ... přesně jak píše "ttommirs" ... já mám 1.9 TDi PD(kód motoru ATD) a dle Dílenské příručky je nutné dodržet uvedenou specifikaci, v tomto případě musí olej vyhohovat normě VW 505 01 !!! A to platí bez vyjímky(ať jsi "závodník" nebo "slimák")

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.