Únor 23, 20178 r Ahoj, dodělat do CNG nejde, musí být z výroby. Žádný výřez tam není, jen mírné vybrání plastu nárazníku a tažné se nasune do otvoru směrem nahoru. Zásuvka se otočí na čepu směrem dolů, je také schovaná. Upraveno Únor 23, 20178 r od sláva
Únor 23, 20178 r Ahoj, proč by do CNG nešlo dodělat tažné? Já mám tedy Golfa TGI a zjišťoval jsem, že i dodatečně dodělat lze. Koupil jsem nakonec originál vysouvací, v kufru zatáhneš za madlo a ono to vyjede. Je to super, akorát za tu srandu chtěli 24tis. Jinak s tím svislým zatížením je to nesmysl, mám napsáno 80kg a 4 kola vozím za Golfem běžně a nemám žádné karbonové rámy :).
Únor 24, 20178 r Ahoj, že nejde dodělat je prezentováno na stránkách ŠKODY. Věřím, že to určitě i musí jít, ale jsou tam nějaká omezení při montáži tlakových nádob a proto se tažné montuje už od výroby. Dřív ani tažné neměli v konfiguraci, objevilo se tam až snad v průběhu loňského roku. A to svislé zatížení nevím nakolik je to alibismus, nicméně to mám takto napsáno s vykřičníkem v návodu. Zřejmě jsou nějaká omezení na nosnících, protože už drží těžké nádoby, nebo kvůli bezpečnosti, nevím, ale tak to prostě je.
Březen 3, 20178 r Zdravím, mám dotaz jaké zapalovací svíčky jste v intervalu 60 tis. km dávali? Na netu jsem našel jenom Bosch a NGK. Tak které budou lepší? ani nevím jaké jsou z výroby.
Březen 3, 20178 r Zdravím, mám dotaz jaké zapalovací svíčky jste v intervalu 60 tis. km dávali? Na netu jsem našel jenom Bosch a NGK. Tak které budou lepší? ani nevím jaké jsou z výroby. Taky zdravim, mam najeto 29 tis takze nevim. Ani nevim ze se v 60ti meni....Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk
Březen 3, 20178 r Tak proč mu odpovídáš, když to nevíš? Nechápu. A za další - bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - porušení pravidel fora. Zruš si hlášku z Tapatalku "Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk" - to je také v rozporu s pravidly fora.
Březen 9, 20178 r Originál a jediné doporučené jsou tyto: NGK PZKER7A8EGS Nemá smysl experimentovat, ale použít to co dává výrobce.
Březen 9, 20178 r jiné téma - kontrola systemu rozvodu plynu po dvou letech - umí to upozornit jako v případě servisních prohlídek?
Březen 24, 20178 r Ja som v januari tiez rekordne "natankoval" - Jediny krat kedy sa mi zatial podarilo cez 17.
Březen 24, 20178 r Veď práve to je divne. Teraz bolo vonku 16stupnov. Obyčajne keď je chladno sa dá natankovať viac. Mimochodom aký si mal potom dojazd? Ja to odmeriam cez víkend, som zvedavý či náhodou nemali pokazený merač. Upraveno Březen 24, 20178 r od rembaz
Květen 2, 20178 r Zdravím, taky jsem se stal majitelem plynového auta. Zatím spokojenost, najeto cca 4000 a při cestách po dálnicí okolo 145km/h tachometrově cca 4,6kg/100km. Ale ten výkon je mizérie. Neví někdo, jestli můžu a taky kde (Olomoucko, Moravskoslezsko, okolí Brna), auto trochu posílit tak, aby mu to neublížilo? Při standardních servisních úkonech dokážou v servise poznat, že je auto chipnuto a hrozila by ztráta záruky? Případně při poškození nějaké části motoru kontrolují řídící jednotku? Díky
Květen 8, 20178 r Keď niečo zistíš daj to sem vedieť. By ma to tiež zaujimalo. Čo som pozeral na nemeckých stránkach tak dvíhajú výkon o 19kw a krútiaci moment na 270Nm.
Květen 9, 20178 r Zdrvím všechny, chtěl bych se vás zeptat, jak často projíždíte svého G-TECka na benzín? Děláte to někdo pravidelně? Třeba 3 nádrže plynu, jednu benzínu? Díky moc
Květen 9, 20178 r Nie, ja občas natankujem 1/2 nádrže iba pre prípad že by som sa náhodou dostal do situácie keď nie je možné natankovať CNG, pokazena pumpa alebo take nieco. A keď taká situácia do troch mesiacov nenastane tak ten starý benzín výjazdim.
Květen 10, 20178 r Ahoj, ano G-tec i TGI se u běžně chipuje se zárukou. Nejjistější je to tady... http://www.xtuning.cz/chip/skoda/octavia-iii-12-2012/1400-g-tec-cng-tsi-81
Květen 10, 20178 r Firiem je niekoľko čo to ponúkajú, len sa mi nepodarilo nájsť žiadne reálne skúsenosti od ľudí čo si to nechali urobiť.
Květen 10, 20178 r motorpower... muzes tedy dat kontak na Tve zakazniky s CNG, kterym jste delali? klidne SZ
Květen 11, 20178 r Moc kontakty zpětně neřeším ani neukládám/navíc jde o souhlas majitele/, ale jednomu mám něco zařizovat a zeptám se zda souhlasí a dá na sebe telefon. Ten bych poslal do SZ a zbytek si napíšete. Více slíbit nemohu.
Květen 12, 20178 r U tohoto motoru bych se do chipování nepouštěl, ne protože by to motor nevydržel, ale na vozidle je namontována převodovka MQ 200 (200Nm), oproti MQ250 (250Nm) ve verzi 103, 110 kW a taky spojka s menším průměrem. Myslím, že je také jiné turbo, ale to si nejsem jistý.
Červen 8, 20178 r Dobrý den, rád bych se zeptal na vaši zkušenost s doléváním oleje. Po cca 10 000km od posledního servisu mi ukázala kontrolka dolít olej, nicméně když jsem koukl do motoru zda tam nenajdu štítek z posledního servisu s typem oleje tak jsem nic nenašel. Volal jsem proto do servisu kam jezdím. Pán nebyl schopný mi říct jaký olej mám do G-TECka dát. Pak přišel s tím že 5W30 long life a specifikaci 504.00 nebo 507.00 jenže teď doma koukám do knihy od auta a tam je spec. 502.00? nevím tedy vlastně co dolít a jaký olej mi byl ve škoda servise měněn.... Jaký olej tam tedy dle vás patří a co radíte dolít pokud mi škoda servis kam jezdím není schopen říci co tam nalil?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.