Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To si nemyslim, ja jsem zvykly jezdit v hodne nizkych otackach (tzn. chovani DSG mi absolutne vyhovuje), kdyz rychle predjizdim tak na to proste dupnu a spadne to ze 7ky na 4ku a chova se to tak furt stejne. Nic noveho se to nenaucilo. S jsem v zivote nepouzil. Akorat jednou jsem to tam hodil omylem, ale hned jsem si rikal, ze to nejak otresne jede a dela hrozny kraval. Je to automat, tak prece nebudu pri predjizdeni radit, to jsem si mohl vzit rovnou ten manual. :)

Jenže to je omyl - když tam u DSG loupneš "S", tak samozřejmě řadí automat, ne ty. Jen v trochu jiném režimu. :kol-28:  To bys musel přesunout páku voliče do volby + -,  abys rychlosti řadil "ručně".

Vloženo

Tak tak. Já když předjíždím, tak se snažím co nejrychleji a chci mít manévr pod kontrolou. V Dčku tu jistotu nemám. A jakékoliv přeřazování při předjíždění není žádoucí.

Vloženo (editace)

Jenže to je omyl - když tam u DSG loupneš "S", tak samozřejmě řadí automat, ne ty. Jen v trochu jiném režimu. :kol-28:  To bys musel přesunout páku voliče do volby + -,  abys rychlosti řadil "ručně".

 

Tos me nepochopil, ja nechci ani menit z D na S. :) Reagoval jsem na to, ze nekteri pred predjizdenim prerazuji na S, coz je podle me zbytecne. Pod plnym plynem se to opravdu chova zcela totozne.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

Taky jsem pocitoval rozdil mezi D a S jen v tom, ze na S se motor vic vytacel. Nic vic.

A pri predjizdeni to byla jedna velka hruza. Nez se to vzpamatovalo, tak uz bylo auto v protismeru.. Vic nebezpecny, nez bezpecny

Vloženo

Tos me nepochopil, ja nechci ani menit z D na S. :) Reagoval jsem na to, ze nekteri pred predjizdenim prerazuji na S, coz je podle me zbytecne. Pod plnym plynem se to opravdu chova zcela totozne.

Aha, tak to jo. :) Jen mně přišlo, že při S to přeřazuje ve vyšších otáčkách. A taky záleží s jakým motorem je to DSG spřaženo. ;)

Vloženo

Lukase mas zajímavý styl předjíždění, než zacnu předjíždět tak snad není problém stlačit plyn Na kicl down sekundu před manévrem ne?

Blbost. Nekdy potrebujes manevrovat hned a ne az se automatika vzpamatuje a hodi tam nizsi stupen. Stejne tak jak kdyz potrebujes rychle zmizet z krizovatky.

 

A vyrok "stlacit plyn na kick down sekundu pred manevrem" mluvi za vse. :kol-44:  Presne proto mam radsi manual.

Vloženo (editace)

jak manevrovat hned? ty snad přeřadíš za jednu ms? předpokládám že trošku myslíš při předjíždění a připravíš si optimální stupeň s manualem a připravíš si kdy budeš zrychlovat, popřípadě už začneš zrychlovat ve svém pruhu aby turbo natlakovalo a měl si tam nějaký výkon..... tak tohle přesně dělá i automat...
když potřebuji zmizet rychle z křižovatky s dsg, tak tomu dám plnej a věř mě že to při 100% zrychlení zařadí rychleji než s modernimí manualy budu fakt pomalejší (nesmí se dsg ale zamyslet při přeřazení, občas to dělá)

 

taky nejsem příznivce automatu, ale rozhodně bych z toho nedělal, že je to krám, spíše je problém u tebe mezi volantem a pedály s těmihle situacemi...
už sem tu psal že prostě dsg u nižších modelu jako je ŠA apod, při prudším rozjezdu cukne, při parkování do kopce, občas se zamyslí a nechce přeřadit a že to cuká při jemném dobrždění, u vyšších modelu tenhle problém už není, ale to už se tu psalo....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Problém této diskuze vidím v tom, že mnozí s DSG 7 ještě vůbec nejeli! A tak tady porovnávají a někteří kategoricky posuzují osobně nevyskoušené. A ani neví, že je to možné. Jablka, hrušky atd.

Vloženo

Problém této diskuze vidím v tom, že mnozí s DSG 7 ještě vůbec nejeli! A tak tady porovnávají a někteří kategoricky posuzují osobně nevyskoušené. A ani neví, že je to možné. Jablka, hrušky atd.

 

problém nejen této diskuze je ten co popisuješ.... obecně jsou tu tací, kteří píši a přitom ani neviděli a jen uvažují  a myslí si ...

 

ale když už jsem se odhodlal sem napsat.... věřím, že spousta zde přítomných čekala škodolibě na můj příspěvek k DSG, řídil jsem 1x v O II 2,0 TDI asi 3 minuty a vyzkoušel i manuální režim pádly pod volantem a necítím se tedy jakkoli schopen zde k tomuto tématu na rozdíl od jiných přispívat... předtím jsem jel 1x s Fordem Scorpio 2.9 V6 12V Ghia Executive a když jsem si přišlápl levou nohou brzdu málem jsem si rozbil hlavu o čelní sklo, mimo to jsem jezdil v bývalé firmě se Smartem (poivinně jsme s ním museli jezdit po Brně), ale jelikož Smarta (říkali jsme mu Zmrd) lze těžko považovat za auto, jsou ty předešlé dvě zkušenosti veškeré moje zkušenosti a automaty 

Vloženo

už sem tu psal že prostě dsg u nižších modelu jako je ŠA apod, při prudším rozjezdu cukne, při parkování do kopce, občas se zamyslí a nechce přeřadit a že to cuká při jemném dobrždění, u vyšších modelu tenhle problém už není, ale to už se tu psalo....

Chce to trochu cviku, jemne pridavat plyn a vetsinu z toho eliminujes. Mam uz treti auto s DSG. Za tu dobu uz tahle prevodovka udajne prosla dvema inovacema. Nejvetsi rozdil jsem pocitoval pri prechodu z Passata rv. 07 na O2 FL rv.12.

Vloženo (editace)

problém nejen této diskuze je ten co popisuješ.... obecně jsou tu tací, kteří píši a přitom ani neviděli a jen uvažují a myslí si ...

ale když už jsem se odhodlal sem napsat.... věřím, že spousta zde přítomných čekala škodolibě na můj příspěvek k DSG, řídil jsem 1x v O II 2,0 TDI asi 3 minuty a vyzkoušel i manuální režim pádly pod volantem a necítím se tedy jakkoli schopen zde k tomuto tématu na rozdíl od jiných přispívat... předtím jsem jel 1x s Fordem Scorpio 2.9 V6 12V Ghia Executive a když jsem si přišlápl levou nohou brzdu málem jsem si rozbil hlavu o čelní sklo, mimo to jsem jezdil v bývalé firmě se Smartem (poivinně jsme s ním museli jezdit po Brně), ale jelikož Smarta (říkali jsme mu Zmrd) lze těžko považovat za auto, jsou ty předešlé dvě zkušenosti veškeré moje zkušenosti a automaty

Já jsem ještě před půl rokem jezdil jen a výhradně s manuálem. A Tdi! Což je další takový obor častých sporů. Četl jsem a neřešil. Ale v srdci jsem byl tzv. skalní! Jednoho dne přijel syn se Supíkem a 6DSG! Chceš se svézt? Ani ne! Potom jsem ale musel z rodinných důvodů použít jeho auto a průšvih byl na světě! DSG mne dostalo natolik, že jsem prodal v nestřežené chvíli své (naše) málo jeté, milované FL 2.0 manu, a koupil 1,8Tsi s DSG7! To znamená benzín k tomu! A fakt nelituji, i když ztráty a náklady byly velké!

Takže jsem přesně jeden z těch bláznů, o kterých tady psal Diagnostik! Tímto ho zdravím!

Editováno: , autor: acro
Vloženo

tomu věřím, věřím že na lepší se vždy zvyká návykově, znám dost lidí v okolí co mají DSG a už by nic jiného nechtěli, já k tomu teprve musím dospět, asi.... třeba až v Octavii Coupé

Vloženo (editace)

Motosman: No jen jsem tu bakalářskou práci prolítl (nemám teď čas to číst)... ale převodovka DSG je tedy pěkně konstrukčně složitá věc... :kol-140:   takže - že je za ní příplatek je logické, prostě jem tam potřeba víc věcí, víc materiálu..... manuál je konstrukčně o dost jednoduší...

 

Příplatek za ní v budoucnu nebude, jedině až to bude standart a kdo si bude chtít "zakvedlat" bude si muset připlatit... :) ... jako už dnes u dražších sportovních aut....

Editováno: , autor: Napalm
Vloženo

Ono by chtělo občas se smířit s faktem, že někdo holky někdo vdolky - a to nejen v této diskusi. Někteří musí totiž za každou cenu tlačit svou pravdu...

 

Mě třeba DSG zatím nějak neuchvátila (ano, opravdu jsem jezdil autem se současnou generací DSG), rozhodně ne za ty peníze, ale uznávám, že zvlášť po městě a v kolonách bych ji ocenil. Čili u mě to je spíše o ceně vs co za to dostanu - a to, co dostanu, se mi zdá prostě hrozně málo. Být to za jiné peníze, viděl bych to asi jinak.

Další úhel pohledu je k čemu to auto používám - pokud jezdím A>B jako teď a auto je spotřební věc, DSG bych ocenil (opět platí, že za jiné peníze). Pokud by ale šlo o auto na použití řekněme sportovní, volnočasové apod, potom bych chtěl určitě manuál - prostě proto, že chci auto ovládat já a ne aby mi do toho kecala převodovka resp. její sofware.

 

Uznávám ale názor, že někomu DSG plně vyhovuje a nic jiného by nechtěl a je ochoten za to zaplatit.

Vloženo

ona je DSG vlastně převodovky dvě v jedné, proto je dvojspojková... jedna řadí liché a druhá sude rychlosti a proto ta rychlost, neb je vždy předřazeno v té neaktivní převodovce, proto ta složitost a proto ta cena....

Vloženo

To vím, nicméně posuzuju to z pohledu uživatele a pro mě je ta cena neadekvátní. Co je uvnitř a kolik to stojí v nákladech je mi jedno, stejně se cena tvoří jinak :)

Mimochodem do budoucna potencionální drahé "kurvítko" - to je další úhel pohledu, ale spíše pro ty, kdo ta auta kupují ojetá.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...