Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 11 hodinami, Aleš_BX napsal:

no úplně takto napsat nejde, to auto nebude mít po těch 5 letech hodnotu 0,00 Kč

asi spíš myslel, že ho bude 5 let splácet takže cena převodovky mu zvedá splátku o cca 1000,- kč měsíčně....

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím Vás, jak je to tom DSG v octavii rv 2015? Mám možnost koupit jetou octavku s nájezdem 172 000 km. Akorát se obávám co všechno mě může čekat u takového převodovky? Kdysi dávno jsem někde četl, že ty novější "suché" převodovky jsou horší a že vydrží cca. 60 000 km a pak se musí vyměnit. Co je na to pravdy a jaká je případná údržba? 

Vloženo

Mám ho v O3 … podtáčení jsem si nějak moc nevšiml.... na tom, že když jedu po rovině plnymule 60 a on točí sotva 1500 nevidim nic špatného.... 

 

a potrhle? v čem ta potrhlost spočívá? za ty tři roky zkušeností s DSG jsem si žádné potrhlosti nevšiml … 

Vloženo

1500 je pro mě u benzinu podtáčení. 

 

Potrhle: Jedu 80 na 6ku a přidám plyn. Automat okamžitě podřazuje . Za 10 vteřin uberu a okamžitě řadí nahoru. Přitom tam mohl klidně necht tu šestku a nic špatného by se nedělo. Na pěti kilometrech, kde normálně nepřeřadím, tento debil řadil snad 12x. Na to mentálně nemám. 

Nebo, jedu ustáleně a dám plný plyn. převodovka přemýšlí a nic nedělá. Najednou zabere turbo a do největšího krouťáku začne třít ty spojky o sebe. Prostě nelogika. Napřed přeřadím a pak dám plný plyn, ne? Nebo dám plnej plyn hned a neřadím.... 

Vloženo

Podtaceni resit nebudu … tady se neshodneme, a je to dost subjektivni pocit.

 

ohledne druhé casti - no, mam dsg ve druhem aute . jedno bylo nafta, ted mam benzin . zadne takove chovani tedy nesleduji ani nyní, a nesledoval jsem ho ani u minulého auta.

 

nicmene podle toho co popisuješ, to vypada, ze jsi matlak a doted jsi se nenaucil s DSG jezdit. způsob, jakym dsg radi krom jiného zavisi na tom, jakym zpusobem tlacis na pedal. pokud jedes osmdesat na estku , a zadupnes pedal do podlahy vsi silou tak ano - dsg zacne podrazovat a az pak to auto jede. pokud ten pedal mackas ale pomalu a nezatlacis ho az do podlahy, tak DSG zadne podrazovani neresi a auto zacne uplne normalne zrychlovat na sestku. 

 

ohledne toho, ze nekde radi 12x - no, nevim. nepises, jaky je profil silnice, a co delas s plynem - spis to opet odpovida tomu, ze jezdis stylem brzda plyn. 

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Vloženo

Každý má na automat jiný názor. Já si raději řadím sám, ale automat ušel po letech vývoje velký kus cesty a v budoucnu budou pouze automatické převodovky. Co se týče 1500 otáček, to také neberu u moderních motorů jako podtáčení.

Vloženo

o tom zadna - nekomu automat nesedne, nekomu sedne... 

 

spis reagluju na to, jake chovani dotycny popisuje, které svedci, ze holt s automatem neumi jezdit, a není to jako když ma manual, ze tam clovek kopne nejaky kvalt, a pak zarazi pedal do podlahy. 

Vloženo

Na DSG (robotizovaný manuál) je třeba si zvláště u turbo-motorů zvynkout a naučit se s ním jezdit - tj. nejezdit stylem brzda plyn.

Pro mě je už manuál utrpení a nic jiného než DSG nebo "pravý" automat bych nechtěl.

Vloženo

A co si myslíte o tom, že má auto najeto 172 tisíc? Mám se u dsg převodovky něčeho obávat? Mění se tedy ten olej nebo ne? Zatím jsem to nějak nepochopil, pokud se jedná o suchou spojku :( A šli by jste do takového auta s takovým nájezdem?

Vloženo

No já jen, že u té mokré spojky byl interval výměny oleje těch 60 tisíc km. U suché jsem kdesi četl, a nebo nevím kde jsem k této informaci nakonec přišel, že její životnost je oněch 60 tisíc a pak se musí opravit/repasovat/vyměnit.

A co říkáte na to auto, šli by jste do něj nebo ne? 

Vloženo

My tady o tom autě nic nevíme - ve firmě máme DSGčka co mají nalítáno těch cca. 150tkm a jsou bez problémů. Ale mají pravidelný servis bez překračování km (ve většině případů i hodně před limitem). Patří to do jinýho tématu - ale projdi si servisní hostorii podel VIN (v každým slušným AS zadarmo nebo za flašku něčeho tekutého není problém).

Vloženo (editace)

Pokud se budeme bavit o “suchem” dsg ... tak tam neni pro vymenu oleje predepsany zadny interval. Skodovka sama tvrdi, ze je dozivotni.

 

ne, zivotnost te “mokre”neni 60  tisic... zadna repas tam neni potreba

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
Vloženo

Několik  let zpět výrobce měnil dokonce c záruce i celé převodovky. Držák a sameťák jako hydroměnič od ZF to není. Kdo často popojíždí v kolonách a řadí pod plným plynem, neřkuli provádí burn outy, může očekávat nízkou životnost. Je to stejné jako s klasickou spojkou. 

Vloženo (editace)

A jak to zjistíš?

 

Znám typa, co se s DSG pravidelně rozjíždí plný plyn a jedu! Ono je to fajn. Má automat, tak plný plyn a hurá ono to má krásný odpich. To auto bych po  něm nechtěl. Ještě staré dobré hydroměniče na to byly stavěné, ale ne DSG.

Editováno: , autor: Clerfayt
Vloženo

Mě se také moc nelíbilo řazení, v kopci točila čtyřka 3-3,5 tis a nepřeřadila dokaď se kopec nezmírnil. Nechal jsem auto čipnout a nemohu si jí vynachválit jak plynule řadí, skoro o tom ani nevím.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...