Přejít na obsah

DSG vs manuál


Clint

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravím Vás, jak je to tom DSG v octavii rv 2015? Mám možnost koupit jetou octavku s nájezdem 172 000 km. Akorát se obávám co všechno mě může čekat u takového převodovky? Kdysi dávno jsem někde četl, že ty novější "suché" převodovky jsou horší a že vydrží cca. 60 000 km a pak se musí vyměnit. Co je na to pravdy a jaká je případná údržba? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1500 je pro mě u benzinu podtáčení. 

 

Potrhle: Jedu 80 na 6ku a přidám plyn. Automat okamžitě podřazuje . Za 10 vteřin uberu a okamžitě řadí nahoru. Přitom tam mohl klidně necht tu šestku a nic špatného by se nedělo. Na pěti kilometrech, kde normálně nepřeřadím, tento debil řadil snad 12x. Na to mentálně nemám. 

Nebo, jedu ustáleně a dám plný plyn. převodovka přemýšlí a nic nedělá. Najednou zabere turbo a do největšího krouťáku začne třít ty spojky o sebe. Prostě nelogika. Napřed přeřadím a pak dám plný plyn, ne? Nebo dám plnej plyn hned a neřadím.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podtaceni resit nebudu … tady se neshodneme, a je to dost subjektivni pocit.

 

ohledne druhé casti - no, mam dsg ve druhem aute . jedno bylo nafta, ted mam benzin . zadne takove chovani tedy nesleduji ani nyní, a nesledoval jsem ho ani u minulého auta.

 

nicmene podle toho co popisuješ, to vypada, ze jsi matlak a doted jsi se nenaucil s DSG jezdit. způsob, jakym dsg radi krom jiného zavisi na tom, jakym zpusobem tlacis na pedal. pokud jedes osmdesat na estku , a zadupnes pedal do podlahy vsi silou tak ano - dsg zacne podrazovat a az pak to auto jede. pokud ten pedal mackas ale pomalu a nezatlacis ho az do podlahy, tak DSG zadne podrazovani neresi a auto zacne uplne normalne zrychlovat na sestku. 

 

ohledne toho, ze nekde radi 12x - no, nevim. nepises, jaky je profil silnice, a co delas s plynem - spis to opet odpovida tomu, ze jezdis stylem brzda plyn. 

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jen, že u té mokré spojky byl interval výměny oleje těch 60 tisíc km. U suché jsem kdesi četl, a nebo nevím kde jsem k této informaci nakonec přišel, že její životnost je oněch 60 tisíc a pak se musí opravit/repasovat/vyměnit.

A co říkáte na to auto, šli by jste do něj nebo ne? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My tady o tom autě nic nevíme - ve firmě máme DSGčka co mají nalítáno těch cca. 150tkm a jsou bez problémů. Ale mají pravidelný servis bez překračování km (ve většině případů i hodně před limitem). Patří to do jinýho tématu - ale projdi si servisní hostorii podel VIN (v každým slušným AS zadarmo nebo za flašku něčeho tekutého není problém).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Několik  let zpět výrobce měnil dokonce c záruce i celé převodovky. Držák a sameťák jako hydroměnič od ZF to není. Kdo často popojíždí v kolonách a řadí pod plným plynem, neřkuli provádí burn outy, může očekávat nízkou životnost. Je to stejné jako s klasickou spojkou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak to zjistíš?

 

Znám typa, co se s DSG pravidelně rozjíždí plný plyn a jedu! Ono je to fajn. Má automat, tak plný plyn a hurá ono to má krásný odpich. To auto bych po  něm nechtěl. Ještě staré dobré hydroměniče na to byly stavěné, ale ne DSG.

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...