Duben 18, 201510 r Autor To víš, osekavání nákladů :-D. Ale ne, nechal jsem si vyrobit na zkoušku 2,5mm vzorky před spuštěním další série a ono to vyšlo jako vyhovující.
Duben 18, 201510 r Autor Spíš dotahovaní věcí k technické dokonalostí - profesionální deformace se tomu taky někdy říká.
Duben 19, 201510 r Pravda to by mela, ale Miklis razi SA strategii, kde svolavacky neexistuji jako i treba problemy s rerezy, silentbloky apod. [emoji38] Zase z meho pohledu je to sice dobra inovace, ale ne takova, ktera by me nutila to menit i kdyby mi je Miklis dovezl osobne az domu, na to jsem linej a proc menit to co funguje, akorad bych si tim treba vuc uskodil, hur slicoval kapotu zase vic odrbal demontovana mista atd. Ale pro nove majitele je to vynikajici upgrade. Upraveno Duben 19, 201510 r od Petrrr
Duben 19, 201510 r Autor Jakože byste chtěli držák ze slabšího plechu? Na funkci to, Jaromíre, vliv nemá a živočicháře už vůbec ne..... :-D Upraveno Duben 19, 201510 r od miklisek
Duben 28, 201510 r ještě něco vymyslet na Octavii II... ten Milotec se mi absolutně nelíbí, chce to dvě vzpěry přesně jako na tyhle na Rapida... Nešlo by je použít???
Duben 28, 201510 r Stringo nešlo, Miklis je ten člověk, s kterým jsem to kdysi kvůli tobě konzultoval, jak ses ptal. Miklis to má spočítané na váhu a těžiště kapoty Rapida - jak víme, má navíc lehčí kapotu než O2. No možná ti je navrhne a udělá pro tvé modré oči, ale dáš za ně balík (leda bys sehnal dalších 30 zájemců). Navíc nemá k dispozici O2.
Duben 28, 201510 r no já jsem teď koulal na kapoty a nezdá se být velký rozdíl, protože rapidovi se otevírá celá haupna a u OII je kapota mezi blatníky, tudíž bych odhadoval cca stejná váha. Spíš jde o délky vzpěr... Nevím, to by se muselo tady vystavit nové vlákno aby se přihlásili ti co by o to měli zájem, pokud by bylo dost lidí, zaplatit zálohu (aby si to někdo nerozmyslel) a pak by to bylo... za 1200,- za sadu by podle mě spoustu lidí vzpěry vzalo... Já neznám ani 10 lidí s OII v okolí, těžko dám dohromady tolik zájemců sám Každopádně jsem 1.vážný zájemce!!!
Duben 28, 201510 r Autor Je potřeba znát přesnou hmotnost kapoty s příslušenstvím a pak celou kinematiku zavěšení kapoty a uchycení vzpěry. A ještě v návrhu držáků zohlednit standardní vyráběné délky, aby to nebyl atyp. Výsledná síla vyjde buď standardní = zn. ideál, cena vzpěry nižší, nebo se nechají vyrobit vzpěry se silou sníženou. To pak ale stojí víc peněz a je potřeba objednat sérii třeba 50ks, aby šla kusová cena dolů. Upraveno Duben 28, 201510 r od miklisek
Duben 28, 201510 r tak co mohu pro Tebe případně udělat? Mám zjistit váhu kapoty OII? Neber to jako závazek pro výrobu, jen někde případně začít shánět info musíš...jsem k dispozici... Upraveno Duben 28, 201510 r od Stringo
Duben 28, 201510 r To provedení je opravdu výborné a plně využívá možností a prostoru co nabízí Rapid. To jak jsou "nízko" je opravdu skvělé a takhle nějak by se mi to líbilo i na OII. Tam to ale bohužel nejde a musí se to řešit alá milotec a přenést jeden z kloubů na úroveň současné vzpěry... Rád budu pokjračovat v řešení tohodle problému v adekvátním tématu, ať to tu nezaneřádíme...
Duben 28, 201510 r Tak prostě udělejme nové vlákno pro OII... Fakt bych do toho šel i za cenu 1800,- za sadu!
Květen 2, 201510 r Já jsem na Rapida v lednu taky zkusil něco za dobrou cenu a použil tyto: www.escape6.cz/exterier/vzpery-kapoty/Chromove-vzpery-kapoty-motoru-Skoda-Octavia-typ-1U-ID5856/. Držáky jsou za chvíli udělané a práce na hodinu. Ještě natřít ty hlavy šroubků, ale poslední čtvrtletí nějak nejsou lidi.
Květen 3, 201510 r Autor Jo, tyhle vzpěry jsem měl na předchozí OCT I ( to ta sada tehdy stála 1100 ) a během první zimy válce na povrchu orezly. Kvalita špatná, šly pak do laku. Mají tlumení dojezdu? Ty moje tehdy nefungovaly moc spolehlivě, tupý naráz na konci zdvihu. Bál bych se taky u Rapida o kapotu a panty. Kapota OCT I je o dost těžší a přehnaná síla vzpěr sice pomáhá zvedat kapotu asi dobře, ale při zavírání se kapota Rapida musí dost kroutit. Když jsem ladil svoje vzpěry, snižoval jsem totiž nakonec sílu finálního provedení na únosnou mez. Upraveno Květen 3, 201510 r od miklisek
Květen 3, 201510 r Tlumení mají, jdou hezky pomalu a mají plynulý doběh, je pravda že jsou určený pro větší váhu kapoty ale nic se nekroutí. Pujdou do laku i když nebudou reznout, až budou lidi a lepší počasí. Vyšel dobře i hup úvratě, asi 15 cm nad zámkem takže stačí pustit kapotu a hezky zaklapne.
Únor 29, 20169 r Autor Dnes vyzkoušeny vzpěry s vyšší sílou kvůli rychlejšímu zvedání z nižší polohy, hlavně v zimním období. Ta kapota je fakt hrachovina. 2x30N navíc oproti výpočtu a už při zavírání nejdřív pruží kapota v okolí pantu, protože vzpěra drží a nerozjede se. Až když se dá vzpěra do pohybu, kapota propruží zpět. Bohužel už není u pantu místo na posunutí ukotvení a zkrácení ramene. Takže spolehlivé konstrukční řešení zůstává stejné i pro další série. Upraveno Únor 29, 20169 r od miklisek
Únor 29, 20169 r To rozhodne. Ja byt spokojen tak, jak to bylo.. Leda bys na tu kapotu zespoda navaril ocelove platy abys ji vyztuzil. [emoji23]
Únor 29, 20169 r Co ty s tím máš společného Petře? Ty jsi tester nebo co? Já myslel, že už se na to miklisek vykašlal, naposledy když jsem se mu nabízel na testování a neodepsal ani... Tohle je verze pro Rapida nebo pro Octavii II? Já to chci!!! [emoji2] Upraveno Únor 29, 20169 r od Stringo
Únor 29, 20169 r Nejsem tester Stringo, ale spokojeny zakaznik. Miklisek si vse pri navrhu a po vyrobe otestoval sam. Kez by to tak fungovalo i u Skody. Bohuzel pro tebe jsou to vzpery pouze na Rapida..Proc Miklis nesel do O2 Ti bude muset odpovedet sam. Ja hadam ze na O2 jich je na trhu dost a mozna by byl sd svou maloseriovkou nekonkurencni.
Únor 29, 20169 r dvojitá verze není nikde... ale to asi loni umřelo :/ Upraveno Únor 29, 20169 r od ka_r_los
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.