avar Vloženo 16. Květen 2006 Sdílet Vloženo 16. Květen 2006 Opět jsem tady,abych požádal o radu.Při zapnutí zapalování se nerozsvítí kontrolka zapalování.Jednou jsem si všiml,že problikla,a pak zase nic!Altik v pohodě dobíjí (změřeno voltmetrem).V servisu prostříkli konektor a nic,tak nabídli novou palubku.Nejsem blázen,když to dobíjí! Děkuji předem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
avar Vloženo 16. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2006 Ta kontrolka - je kontrolka dobíjení ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host _ Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 pokud to dobíjí a nemáš jiný problém, jen nesvítí kontrolka, tak se na to vykašli. Měmit kvůli kontrolce palubku je pěkná hovadina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remus by skoda Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 Bylo by dobré se podívat na to diagnostikou, ale to by měli snad v servisu vědět, ale asi jak v kterým. U Fabule jde kontrolka dobíjení přes Bordnetz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 Zdravím.Dnes jsem montoval do dvou aut relé denního svícení a v mým autě se světla rozsvítí asi po 10 vteřinách a v druhým asi po dvou vteřinách.Zkoušel jsem je prohodit,ale výsledek byl stejný.A také jsem zjistil proč.Mě po nastartování nedobíjí hned asi těch 14 voltů,ale pomalu to stoupá.U druhýho to nabíjí hned asi těch 14 voltů.Myslím si že to moc nevadí,ale vrtá mi hlavou proč.Je to možný že jsou to jiný roky výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 A svítí Ti vůbec kontrolka dobíjení na přístrojovce při zapnutí klíčku?Máš diesela? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 Kotrolka mi určitě svítí.Mám 1.4 Mpi.Problém bych v tom neviděl,po těch pár vteřinách se to ustálí na 14 voltech.Ale jen mě zajímá čím to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 no tak asi alternator - to rele sa napaja na jeden pin na BSG že? pin XS4/9 - modry kabel? na nom sa objavi 14V ked už alternator pracuje spravne a dobija a podla toho BSG vie že dobija a pošle info na budiky a tam kontrolka zhasne. ja mam moje denne svietenie zavisle od toho pinu, myslim že aj ten škodovacky je tak nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 Mám relé ass3.A docela mě překvapilo že se tak pozdě rozsvicí,teď alspoň vím proč.Podle diskuze tedy vyplívá,že těch 14 voltů by mělo být hned po nastartování?Já to asi nechám být,ničemu to nevadí.Sice tam není hned těch 14 voltů,ale nabijí to snad normálně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 no nefiem radšej si to da jskontrolovať prečo to robi resp prečo je tam plynuly narast napätia a nie skoro okamžitý. budeš mat aspon istotu že je to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 Mám relé ass3.A docela mě překvapilo že se tak pozdě rozsvicí,teď alspoň vím proč.Podle diskuze tedy vyplívá,že těch 14 voltů by mělo být hned po nastartování?Já to asi nechám být,ničemu to nevadí.Sice tam není hned těch 14 voltů,ale nabijí to snad normálně Má na to vliv alternátor a relé dobíjení. Je to součást alternátoru. Změř kolik máš napětí s víti při cca 1500 otáčkách. Orientačně bez zapnutých spotřebičů cca kolem 14V. Pak všechno pozapínej a mělo by to být minimálně cca asi 13,6. Pokud to tak nějak přibližně je tak to nemusíš řešit. Ty hodnoty jsou orientační, ale pro běžné posouzení stavu nabíjecí soustavy musí stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 Dobijí mi to už při volnoběhu těch 14 voltů.I když zapnu všechno možný,tak je to skoro stejný.Proto to nechci řešit,jen si lámu hlavu jestli je to u Fábií běžný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 Znám několik Fab im O1 s autom. svícením a tam se to rožne tak přibližně tak do cca 2až 3 vteřin , ale asi to neřeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 9. Září 2006 Sdílet Vloženo 9. Září 2006 U ASS tam je zpozdeni jiz v elektronice krabicky, cili jakmile dosahne napeti urovne , kdy ma sepnout rele, tak probehne par vterinove spozdeni a pak pipne a sepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 9. Září 2006 Sdílet Vloženo 9. Září 2006 Ass mi spíná dobře i když je to asi po těch 10 vteřinách.Napětí 14 voltůje tam až po takový době. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Me spina cca po 2 sec. po nastartovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis ..no mne ked zapnem všetky spotrebiče čo sa daju napätie neklesa...takže ako som vravel alternator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis 12,2 je proklatě málo. Zkontroluj konektory a kostřicí body . Pokud nic nenajdeš tak alternátor ven a kontrola v elektrodílně. Ne máš to náhodou ještě v záruce vzhlewdem k počtu km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis 12,2 je proklatě málo. Zkontroluj konektory a kostřicí body . Pokud nic nenajdeš tak alternátor ven a kontrola v elektrodílně. Ne máš to náhodou ještě v záruce vzhlewdem k počtu km? Budeš se tomu smát,ale auto mám přes čtyři roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 a aku staru mas baterku?Ak sa Ti da skus aj tu vymenit a uvidis co Ti bude robit.Ked je vyssia zataz mala by to kryt baterka a tebe to nekrije.Ja by som to typoval na nu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Baterku mám asi rok a je to nějaká Varta s tím stříbrem.Jestli se tedy nepletu.Je to 55 ah,původní tam byla 44 ah.Tím to ale snad nemůže být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Baterku mám asi rok a je to nějaká Varta s tím stříbrem.Jestli se tedy nepletu.Je to 55 ah,původní tam byla 44 ah.Tím to ale snad nemůže být No zkus i tu baterrku změřit, ale zátěžákem, nebo nějakým testerem. jinak by měla mít vklidu, bez zátěže 12,6 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 a aku staru mas baterku?Ak sa Ti da skus aj tu vymenit a uvidis co Ti bude robit.Ked je vyssia zataz mala by to kryt baterka a tebe to nekrije.Ja by som to typoval na nu. baterka na tom bude asi už tiež horšie lebo sama nestači všetko vykryvať a ked ju ešte alternator nedobije...amen tma pre nu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fábiátor Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Potřebuju ještě prosím poradit.Chci to vyřešit tím že koupím jiný starší alternátor.Mám možnost ale je to z vozu Fábia 1.4 16V-55Kw a já mám 1.4 Mpi 44 kW.Nevím jestli jsou stejný ale podle čísel né.Já mám označení VW AG,WG6 CZ,14V 40-70 A a ten druhý je VWAG 037 903 025 Q.14V-70 A VALEO.Myslím že by měli být stejný,ale nevím.Děkuji všem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.