Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Opět jsem tady,abych požádal o radu.Při zapnutí zapalování se nerozsvítí kontrolka zapalování.Jednou jsem si všiml,že problikla,a pak zase nic!Altik v pohodě dobíjí (změřeno voltmetrem).V servisu prostříkli konektor a nic,tak nabídli novou palubku.Nejsem blázen,když to dobíjí! Děkuji předem za radu.

Vloženo

pokud to dobíjí a nemáš jiný problém, jen nesvítí kontrolka, tak se na to vykašli. Měmit kvůli kontrolce palubku je pěkná hovadina <_<

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím.Dnes jsem montoval do dvou aut relé denního svícení a v mým autě se světla rozsvítí asi po 10 vteřinách a v druhým asi po dvou vteřinách.Zkoušel jsem je prohodit,ale výsledek byl stejný.A také jsem zjistil proč.Mě po nastartování nedobíjí hned asi těch 14 voltů,ale pomalu to stoupá.U druhýho to nabíjí hned asi těch 14 voltů.Myslím si že to moc nevadí,ale vrtá mi hlavou proč.Je to možný že jsou to jiný roky výroby?

Vloženo

no tak asi alternator - to rele sa napaja na jeden pin na BSG že? pin XS4/9 - modry kabel?

na nom sa objavi 14V ked už alternator pracuje spravne a dobija a podla toho BSG vie že dobija a pošle info na budiky a tam kontrolka zhasne.

ja mam moje denne svietenie zavisle od toho pinu, myslim že aj ten škodovacky je tak nie?

Vloženo

Mám relé ass3.A docela mě překvapilo že se tak pozdě rozsvicí,teď alspoň vím proč.Podle diskuze tedy vyplívá,že těch 14 voltů by mělo být hned po nastartování?Já to asi nechám být,ničemu to nevadí.Sice tam není hned těch 14 voltů,ale nabijí to snad normálně

Vloženo
Mám relé ass3.A docela mě překvapilo že se tak pozdě rozsvicí,teď alspoň vím proč.Podle diskuze tedy vyplívá,že těch 14 voltů by mělo být hned po nastartování?Já to asi nechám být,ničemu to nevadí.Sice tam není hned těch 14 voltů,ale nabijí to snad normálně

Má na to vliv alternátor a relé dobíjení. Je to součást alternátoru. Změř kolik máš napětí s víti při cca 1500 otáčkách. Orientačně bez zapnutých spotřebičů cca kolem 14V.

Pak všechno pozapínej a mělo by to být minimálně cca asi 13,6. Pokud to tak nějak přibližně je tak to nemusíš řešit. Ty hodnoty jsou orientační, ale pro běžné posouzení stavu nabíjecí soustavy musí stačit.

Vloženo

Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis

Vloženo
Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis

..no mne ked zapnem všetky spotrebiče čo sa daju napätie neklesa...takže ako som vravel alternator :D-_--_-

Vloženo
Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis

12,2 je proklatě málo. Zkontroluj konektory a kostřicí body . Pokud nic nenajdeš tak alternátor ven a kontrola v elektrodílně.

Ne máš to náhodou ještě v záruce vzhlewdem k počtu km?

Vloženo
Tak všechno beru zpět.Něco s dobíjením je.Po zhruba těch 10 vteřinách se napětí ustálí na 13,7 voltů.Což je snad v toleranci.Ale když otáčky zvýším na 2 tis. ot a zapnu světla,dálkový,mlhovky,vyhřívání okna,ventilátor naplno a varovný,tak mi za chvíli napětí spadne na 12,2 voltů.Takže usuzuju že alternátor nestíhá i když by snad měl,nemám pravdu?Poraďte prosím.Je to Mpi 44 kW najeto jen 19 tis

12,2 je proklatě málo. Zkontroluj konektory a kostřicí body . Pokud nic nenajdeš tak alternátor ven a kontrola v elektrodílně.

Ne máš to náhodou ještě v záruce vzhlewdem k počtu km?

Budeš se tomu smát,ale auto mám přes čtyři roky

Vloženo

a aku staru mas baterku?Ak sa Ti da skus aj tu vymenit a uvidis co Ti bude robit.Ked je vyssia zataz mala by to kryt baterka a tebe to nekrije.Ja by som to typoval na nu.

Vloženo
Baterku mám asi rok a je to nějaká Varta s tím stříbrem.Jestli se tedy nepletu.Je to 55 ah,původní tam byla 44 ah.Tím to ale snad nemůže být

No zkus i tu baterrku změřit, ale zátěžákem, nebo nějakým testerem. jinak by měla mít vklidu, bez zátěže 12,6 V

Vloženo
a aku staru mas baterku?Ak sa Ti da skus aj tu vymenit a uvidis co Ti bude robit.Ked je vyssia zataz mala by to kryt baterka a tebe to nekrije.Ja by som to typoval na nu.

baterka na tom bude asi už tiež horšie lebo sama nestači všetko vykryvať a ked ju ešte alternator nedobije...amen tma pre nu :(

Vloženo

Potřebuju ještě prosím poradit.Chci to vyřešit tím že koupím jiný starší alternátor.Mám možnost ale je to z vozu Fábia 1.4 16V-55Kw a já mám 1.4 Mpi 44 kW.Nevím jestli jsou stejný ale podle čísel né.Já mám označení VW AG,WG6 CZ,14V 40-70 A a ten druhý je VWAG 037 903 025 Q.14V-70 A VALEO.Myslím že by měli být stejný,ale nevím.Děkuji všem za rady

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...