Přejít na obsah

Vybíjení baterie


bartuch

Doporučené příspěvky

Měřící hroty připojit do spodní (COM) a nejhořejší zdířky (10 A=). Přepínač nastavit na 10 A= (přibližně na 4. hodině), když bude rozsah moc velký (displej bude ukazovat 0,00 až 0,01), tak ubírat na 200 mA, 20 mA, 2000 uA. (proti směru hodinových ručiček).

 

Nechceš si to nechat změřit od někoho, kdo o tom alespoň něco ví?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

A pokud muzu poradit, pokus se nerozpojit okruh, trosku alchymie, ale da se to, me to pak neukazovalo skoro zadnej odber, ale me to zral tenkrat altik, treba jednou za 14 dni, promeril jsem cely auto pak i pres pojistky v palubce a nakonec jsem se dostal k altiku, ale kdyz jsem rozpojil okruh a pripojil zpatky, tak uz odber zas nebyl... Nerikam ze to tak musi byt i u tech jednotek, ale usetris si tim nekdy i cas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl sem stejný problém s vybíjením autobaterie a přišel sem na to ,že mi to vybíjí centrální zamykaní (pojistka 14) ,odběr byl 0,48A , zjistil sem to tak ,že sem vytahoval postupně pojistky a skutečný odběr zjistíte po odpojení pojistky až po půl hodině .Přišel sem na to ,že mi to dělá zámek v pátých dveřích ,sundal sem kryt na 5 dveřích a trochu sem si pohrál se zámkem (tím bronzovým) a odběr byl 0,008 ,čekal sem půl hodinu a odběr se držel (maximální odběr auta je 0,05A) ,ale hádám, že mi to dlouho nevydrží =D takže bude třeba vyměnit zámek u 5 dveřích a u řidiče . Našel sem ještě jeden problém a to je Regulátor napětí (ideální napětí při nastartovaném autě 14.2V) a já měl 13.4V a jak sem zapl světla ,topení,radio,stěrače tak to bylo kolem 12V což je málo :( i těch 13.4V při volnoběhu . Rozhodně to bude třeba vyměnit, protože v zimě budete mít problémy pokuď nemáte těch 14,1-14,2V.

Editováno: , autor: Detektor16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemuze to delat prechodovy odpor? konkretne u pripojeni dratu na pojistku nad akku, tam je to nemoc co tak ctu, i ja jsem to resil kdysi, ikdyz o tolik to uz by to asi vyhorelo takovou ztratou... Ja koupil rovnou novel altik, me mizelo asi 3,5 ampery (obcas, asi jednou za tyden), nekdo rikal to, jinej ono, tak sel rovnou celej altik a i starter pak projistotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahojte kolegové a kamarádi :kol-26:

 

Tak už přišlo taky na mě to vybíjení baterie.

Někdy to leze 0.34A přez černý kabel (do altíku) dokud neodpojím ten konektor co je na altíku, jak ho odpojím tak to spadne na 0.00A.

 

Někdy to leze 0.23A přez ten první červený (vedle černého, mám tam 4 červené) to asi leze do pojistek.

 

Někdy to je v pořádku a oběr je jenom 0.05A

 

Jedná se o Octavie 1.8T 4x4 téměř v plné výbavě xenony radio+navigace DX orygo kuže

 

Pro začátek kam vedou dráty z altíku? Naměříl jsem na nich + aj -

20160408 205852

Editováno: , autor: joura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nazdar chlapi mám Octavii 1 1.6 55kw. Vybíjí mi baterku. Nemá někdo z Vas popis pojistek a ještě bych potřeboval vědět zda ampérmetr připojit mezi - nebo + pol baterie. Už vim ze musím počkat 30 minut na uspani jednotek. Zatím jsem to zkoušel mezi + a vytahoval jsem postupně pojistky. Před byl odběr pres 1A pak jsem vytahnul nějakou pojistku a odběr spadl na 20 mA. Ale nefunguje stahování onen, zamykání kufru, interierova svetla, zrcátka, centrál dveří funguje výborně. Zatím jsem to vyřešil kolibkou před pojistku. Ještě jsem zapomněl dodat že před vrtáním se v tom jsem mel problém se zamykanim dveří vzadu vpravo. Zamkli se a hned se odemkli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím.. 

Tak jsem měl nebo ještě mám asi problém s vybíjením baterie. Vždycky na začátku zimy po prvních mrazících jsem řešil mrtvou baterii. Dneska jsem to zkusil proměřit a po půlhodině 0,21 (viz foto) Jelikož mám neoriginální rádio tak jsem zkusil pojistku. A po půlhodině bez pojistky 0,01. Tak jsem další nezkoušel a uvidím. Jen kdyz odpojím baterii abych napojil měřák tak odemknu jen dveře řidiče, tak jak zjistím to kdyby to byly třeba zadní dveře? Jen postřeh.. 

20170104_132711.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak nakonec to nebylo rádio..:-( Vytáhl jsem pojistku 14 ( centrál + světlo interiéru ) a zatím drží 0,01A. Jen by mě zajímalo proč je centrál na třech pojistkách? (6,14 a 38) Nevyznám se moc v elektrice tak bych potřeboval poradit. Jestli mám třeba odpojovat jednotlivé dveře?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Na stránkách výrobců jsou vyhledávače, například Varta doporučuje (pokud jsem to správně zaklikal) od 45 do 63 Ah. http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/search-batteries?ids=5634000613162,560901068D852,560500056D842,5604080543132,5454120403122&application=pc&year=1998&manufacturerNo=106&modellineNo=1904&modeltype=7908

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Potřeboval bych pomoc. Zjistil jsem, že odběr ( 0,20 A ) v klidu dělá 14-ka pojistka. Nevím jestli se to má, ale čekal jsem i víc jak půl hodiny až se auto uspí a

odběr byl 0,01 A jak má být. Odpojil jsem všechny vnitřní lampičky ( na 14-ce pojistce dle internetu a knížky - vnitřní osvětlení + centrál ) a odběr byl i tak 0,20 A. Takže to bude asi nějaký z dveřních zámků. Jenže po vytáhnutí pojistky nefungují okna, zrcátka a ani odemknout kufr. Dá se tedy říct, že bude chyba v zámku víka kufru? Nebo je vadná řídící jednotka ve dveřích řidiče? A ještě dva dotazy. Ta řídící jednotka ve dveřích řidiče je v ovládání oken? A proč je centrál na třech pojistkách (6,14,38)? Děkuji za odpovědi a pomoc.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, rádio mám odpojené ( vytáhlou pojistku ) a odběr je stále. I při odpojeném rádiu mi dioda nebliká. Maximálně když zamknu třeba napodruhé tak se procvakají zámky a pak začne blikat. Když zamknu zevnitř tlačítkem tak se zamkne pravá strana + kufr, ale řidič a za řidičem zámky vyskočí zpět. A ještě jedna věc, když odpojím baterku (-) a pak zpátky zapojím nefungují okna (4 x), zrcátka a při zamčení auta se nezamkne jen kufr. Po nějaké době zase začnou samy fungovat.. Je špatná komfortní jednotka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

začal bych  tim jestli nejsou přelámaný dráty do dveří   nebo voda v motorkách na stahování okem  přes který to jde do zámků do dveří   můžeš zkoušet odpojoivat dveře  (svorkovnice jsou pro každý dveře v průchodkách jestli si to pamatuju dobře)  a tim poznáš  ve kterých je problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím lidi, mám na vás prosbu. V sobotu jsem kupoval novou baterku ze 45Ah na 55Ah. V sobotu a v neděli nebyl žádný problém, ale dneska po pár km začala svítit kontrolka dobíjení. Párkrát zhasla, ale zase se rosvítila. Nevíte čím to může být a co s tím? Octavia 1 1.6 74kw Combi. Díky moc za rady.

Editováno: , autor: Kydla97
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...