aeropavlov Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Dnes jsem byl v servisu domlouvat výměnu rozvodového řetězu a technik (s velmi dobrými vazbami na MB) mi řekl, ať ještě měsíc počkám, že do té doby Škodovka uvolní úplně nový typ. Je širší a mění se obě kola. Prý to visí jen na výrobě montážních přípravků pro servisy. Už o tom také někdo něco víte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Tak se ho zeptej, jak se mění kolo na klikovém hřídeli. To totiž údajně nejde, neboť je součástí klikového hřídele. To by mě tedy hodně zajímalo. Jinak o řetězích se dovíš hodně i v příslušné motorové sekci FII, kde se to probírá horem dolem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) nejjednoduší je se smířit s tím, že se u 1,2 TSi mění rozvody po 60 tis km...alespoň mají lidé co vyrábějí náhradní díly a servisy práci :-), já jen doufám, že ta moje rachtačka vydrží do podzimu a do 75 tis km, pak to celý plánuju zgenerálkovat....jako osel za vlastní Editováno: 14. Duben 2014, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeropavlov Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Tak jsem mu volal, kolo není součástí klikového hřídele, dá se sundat. V současnosti se vyrábí 5000 sad přípravků na tuto výměnu a v nejbližší době proběhne školení techniků. Jak slyším, tak dávám dál..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 kolo sa sundať nedá a o novej reťazi nesnívajte , to je zase nejaký Andersen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 suri, co se tady člověk nedoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 jediné čo je pravda je to že sa meria predlženie reťaze prípravkom , s iného zrejme nič pravdivé nebude ... hlavne nejak tie nové reťaze opakované problémy nemajú , teda väčšina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 A co ty motory, kde nový typ řetězu nejde dát? Tam je to asi neřešitelné, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 (editace) neviem , celkove opakované opravy neboli , ale tento motor nie je celkom môj obor a tých revízií tam bolo už dosť a nepamätám si všetko Editováno: 15. Duben 2014, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 A co ty motory, kde nový typ řetězu nejde dát? toto nejako nechápem ...ako to myslíš Pavle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Od nějakého data je už z výroby přece inovovaný řetěz (údajně je mimo jiné i širší), který ovšem nemá jít namontovat na starší motory 1.2 TSI (alespoň tak se to tady někde psalo). A tyto motory jsem myslel. Nějak se v těch informacích a řetězech přestávám orientovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 No bylo by prima se dozvědět,že tam půjde dát něco "lepšího" a nafurt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Bude sa to týkať aj mňa?? R.v 1/2014 MR2014 ROOMSTER 63KW 1.2 TSI ????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 motor 1,2 TSI od ŠA = pokus / omyl = výsledek - uvidíme co to udělá....takže nikdo neví koho a čeho se to týka a zda se to dá odstranit nebo opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeropavlov Vloženo 4. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Tak konečně skončí rádoby odborné debaty na téma nový typ rozvodového řetězu. Před chvílí jsem se byl v servisu objednat na jeho výměnu a zároveň mi ukázali novou sadu, kterou mi tam budou dávat. Řetěz je podstatně silnější a MĚNÍ SE I SPODNÍ KOLO NA KLICE!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3Rolf3 Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Pouze dotaz na aeropavlov:Tvůj yeti je měsíc a rok výroby který?Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeropavlov Vloženo 5. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2014 Duben 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeropavlov Vloženo 7. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 Jak proběhla výměna rozv. řetězu za nový typ? Dávali tam nová rozvodová kola (spodní se sundává stahovákem, natahuje zpět šroubem), podstatně širší rozvodový řetěz, vodítka řetězu,šroub řemenice, těsnění , olej a filtr, přehráli soft. Auto bylo v servisu devět hodin, jak dlouho trvala vlastní oprava nevím. Zdá se mi, že motor bere víc od spodu, ale to bude asi o psychice.. Zajímavé je, že se výměna oleje nesmí psát do servisky. Jak by to řešili, kdybych dělal řetěz při garančce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 "Pokud je závada reklamována v rámci servisní prohlídky, nelze výměnu motorového oleje + filtru provést na záruku. Motorový olej a filtr je již měněn právě v rámci servisní prohlídky." Tak si to z toho můžeš odvodit. Tak konečně skončí rádoby odborné debaty na téma nový typ rozvodového řetězu. Před chvílí jsem se byl v servisu objednat na jeho výměnu a zároveň mi ukázali novou sadu, kterou mi tam budou dávat. Řetěz je podstatně silnější a MĚNÍ SE I SPODNÍ KOLO NA KLICE!!! Nebyly to rádoby odborné debaty - poslední verze TPI (již dvanáctá revize!) s výměnou ozubeného rozvodového kola na klice je totiž ze začátku června 2014, předtím nic takového neexistovalo a nebyl pro to (výměna rozvodového kola na klice) stanoven žádný postup. Nehledě k tomu, že toto kolo neexistovalo jako náhradní díl. A ty lidi, co o tom tady tehdy psali (nemyslím tím sebe), moc dobře věděli o čem píší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka222 Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 Ahoj, na yetim 2010 jsem si retez nechal pri 120tkm vymenit, jen pro info - stalo to 5500 + olej 800 - v autorizovanem servisu, bylo to hotove za 4 hodky...doufam, ze to je uz naposled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3Rolf3 Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Dotaz jenom pro úplnost: pokolikáté máš vyměněný řetěz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Píše len raz .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka222 Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 nene, je to už podruhé....poprvé to měnili v rámci kulance v cca 30.000km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 tak to treba písať poriadne a hneď ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kick077 Vloženo 30. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2018 Kdyby někdo zjišťoval stejně jako já, jak se mění to ozubený kolečko na klikový hřídeli tak přidávám video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.