Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dnes jsem byl v servisu domlouvat výměnu rozvodového řetězu a  technik (s velmi dobrými vazbami na MB) mi řekl, ať ještě měsíc počkám, že do té doby Škodovka  uvolní úplně nový typ. Je širší a mění se obě kola.

Prý to visí jen na výrobě montážních přípravků pro servisy. Už o tom také někdo něco víte?

Tak se ho zeptej, jak se mění kolo na klikovém hřídeli. To totiž údajně nejde, neboť je součástí klikového hřídele. To by mě tedy hodně zajímalo. Jinak o řetězích se dovíš hodně i v příslušné motorové sekci FII, kde se to probírá horem dolem.

post-32075-0-49487700-1397488224_thumb.j

nejjednoduší je se smířit s tím, že se u 1,2 TSi mění rozvody po 60 tis km...alespoň mají lidé co vyrábějí náhradní díly  a servisy práci :-), já jen doufám, že ta moje rachtačka vydrží do podzimu a do 75 tis km, pak to celý plánuju zgenerálkovat....jako osel za vlastní

Upraveno od hadak11

  • Autor

Tak jsem mu volal, kolo není součástí klikového hřídele, dá se sundat. V současnosti se vyrábí 5000 sad přípravků na tuto výměnu a v nejbližší době proběhne školení techniků. Jak slyším, tak dávám dál.....

kolo sa sundať nedá a o novej reťazi nesnívajte , to je zase nejaký Andersen

jediné čo je pravda je to že sa meria predlženie reťaze prípravkom , s iného zrejme nič pravdivé nebude ... hlavne nejak tie nové reťaze opakované problémy nemajú , teda väčšina 

A co ty motory, kde nový typ řetězu nejde dát? Tam je to asi neřešitelné, co?

neviem , celkove opakované opravy neboli , ale tento motor nie je celkom môj obor a tých revízií tam bolo už dosť a nepamätám si všetko

Upraveno od suri.

A co ty motory, kde nový typ řetězu nejde dát? 

toto nejako nechápem  :kol-32:  ...ako to myslíš Pavle?

Od nějakého data je už z výroby přece inovovaný řetěz (údajně je mimo jiné i širší), který ovšem nemá jít namontovat na starší motory 1.2 TSI (alespoň tak se to tady někde psalo). A tyto motory jsem myslel. Nějak se v těch informacích a řetězech přestávám orientovat.

No bylo by prima se dozvědět,že tam půjde dát něco "lepšího" a nafurt.

Bude sa to týkať aj mňa?? R.v 1/2014 MR2014 ROOMSTER 63KW 1.2 TSI ????? :o

motor 1,2 TSI od ŠA = pokus / omyl = výsledek - uvidíme co to udělá....takže nikdo neví koho a čeho se to týka a zda se to dá odstranit nebo opravit

  • 4 měsíce později...
  • Autor

Tak konečně skončí rádoby odborné debaty na téma nový typ rozvodového řetězu. Před chvílí jsem se byl v servisu objednat na jeho výměnu a zároveň mi ukázali novou sadu, kterou mi tam budou dávat. Řetěz je podstatně silnější a MĚNÍ SE I SPODNÍ KOLO NA KLICE!!!

Pouze dotaz na aeropavlov:Tvůj yeti je měsíc a rok výroby který?Díky za odpověď.

  • Autor

Duben 2011

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Jak proběhla výměna rozv. řetězu za nový typ?

Dávali tam nová rozvodová kola (spodní se sundává stahovákem, natahuje zpět šroubem), podstatně širší rozvodový řetěz, vodítka řetězu,šroub řemenice, těsnění , olej a filtr, přehráli soft. Auto bylo v servisu devět hodin, jak dlouho trvala vlastní oprava nevím. Zdá se mi, že motor bere víc od spodu, ale to bude asi o psychice..

 Zajímavé je, že se výměna oleje nesmí psát do servisky. Jak by to řešili, kdybych dělal řetěz při garančce ?                                                                                                                                                  

"Pokud je závada reklamována v rámci servisní prohlídky, nelze výměnu motorového oleje + filtru provést na záruku. Motorový olej a filtr je již měněn právě v rámci servisní prohlídky." Tak si to z toho můžeš odvodit.

 

Tak konečně skončí rádoby odborné debaty na téma nový typ rozvodového řetězu. Před chvílí jsem se byl v servisu objednat na jeho výměnu a zároveň mi ukázali novou sadu, kterou mi tam budou dávat. Řetěz je podstatně silnější a MĚNÍ SE I SPODNÍ KOLO NA KLICE!!!

Nebyly to rádoby odborné debaty - poslední verze TPI (již dvanáctá revize!) s výměnou ozubeného rozvodového kola na klice je totiž ze začátku června 2014, předtím nic takového neexistovalo a nebyl pro to (výměna rozvodového kola na klice) stanoven žádný postup. Nehledě k tomu, že toto kolo neexistovalo jako náhradní díl. A ty lidi, co o tom tady tehdy psali (nemyslím tím sebe), moc dobře věděli o čem píší.

  • 1 rok později...

Ahoj, na yetim 2010 jsem si retez nechal pri 120tkm vymenit, jen pro info - stalo to 5500 + olej 800 - v autorizovanem servisu, bylo to hotove za 4 hodky...doufam, ze to je uz naposled.

Dotaz jenom pro úplnost: pokolikáté máš vyměněný řetěz?

Píše len raz ..

nene, je to už podruhé....poprvé to měnili v rámci kulance v cca 30.000km...

tak to treba písať poriadne a hneď ...

  • 2 roky později...

 

Kdyby někdo zjišťoval stejně jako já, jak se mění to ozubený kolečko na klikový hřídeli tak přidávám video. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.