Červen 4, 201510 r Autor takže hoši.... sací koš zkontrolován, byla křupnutá clona oleje (což stím nemá nic společného) cena opravy se vším všudy cca 2500 a hádejte co ? No jasně, nic s tím nebylo.... Tak to mechanikovy nedalo a dotáhnul svíčky.... teďka se motor netřepe turbo v celku tahá i hučí (tak jak by mělo) i nad 3000ot (pořádně prozkouším ještě cestou do práce.
Červen 7, 201510 r Autor takže hoši... Na co nestačila parta mechaniků v AUTOCENTRÁLE ŠKODA V KARVINÉ zvladnou za týden a několik tisíc korun, zvládnul kamoš za cca 48 sekund....Stačilo zapojit tenhle konektor a turbo najednou jede a tahá ..... ni neříkám kolik chyb bylo na VAGu co vyskakovali i po smazaní seznamu... To už ale s turbem nemá co dělat a hazím do jiného topicu.... Upraveno Červen 7, 201510 r od angel.CZ
Červen 7, 201510 r Tak ono se neni čemu divit když ti to opravují ve škodovce,že ti to věčně blbne :-) ....To tam mají učně co se na autech učí.... Než něco dát do servisu to se radši naučím to sám opravit
Červen 7, 201510 r Autor noo... jen čekám jak mi známý pošle zprávu z VAGíny a nechávám ji tisknout (asi 3 A4) a zítra si tam jedu promluvit.... Nehledě na to že tam to na diagnostiku napichovali letos asi 4x...
Červen 12, 201510 r Autor Tak za všechny poruchy na autě ( i nezapojeny konektor) muže LPG a plynar co to dělal.... Samozrejmě i za komfortní jednotku a chybu pravých zadních dveří, protože plyn mate ř.j.... A na diagnostice mi to neukázal, protože si myslel ze o tom vim od plynare, co mi dělal LPG (9.2013)... Aneb vyjádření šéfa mechaniku ve škoda servis Karviná....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.