tgfh Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Dobrý den pánové. Dneska jsem jel se svou Fabii 1 r.v. 2003 1.4MPi 44kW a začala mi blikat kontrolka signalizující málo vody v chladícím okruhu. Voda tam samozřejmě je ve správném množství a je čistá (těsnění pod hlavou v pořádku). Asi po 3 sekundách mi spadla ručička stavu paliva na nulu a palubní PC píše dojezd 0 km a nelze přepínat. Při opětovném nastartování se chyba ve sporadickém čase objevuje zase. Slyšel jsem kdysi, že se jedná o výrobní vadu budíků a nyní hledám na fóru někoho s podobným problémem a řešením a nemůžu nic najít, ikdyž věřím, že se to tady určitě někde řešilo. Prosím vás, jak problém řešit? Dají se budíky opravit nebo koupit druhé (starší)? Od kterého data budíky vadu neobsahovaly? Mohu použít budíky z faceliftované fabie? Například tyto: http://dieselpower.cz/forum/userpix/18250_2007_09_18_09_26_595792_1.jpg Vím, že je potřeba před demontáží nejprve zjistit můj pin a koupit budíky vždy s pinem. Mám pal. pc, chci ho 100% zase, ten je součástí budíků? Jinak řečeno: když budu hledat budíky, musí u nich být napsané včetně pal. pc? (když ho chcu). Děkuji za echo a za postup, jak situaci řešit. /A ještě bych se zeptal na takový bonus, rád bych si dodělal tempomat, zjistil jsem, že má jednotka tempomat podporuje, není potřeba ji měnit, stačí jen páčka. Zatím jsem tempomat ještě neinstaloval, protože jsem nechtěl interiér rozebírat, auto je taková trošku uloženka. Když budu nyní měnit ty budíky, zvládnu instalaci tempomatu už bez problémů se sundanými jen budíky nebo se toho bude muset rozebrat více? (s volantem samozřejmě počítám). Četl jsem, že je problém se zapojením jednoho konektoru. Že se někomu podařilo zespod prostrčit ruku, ale většinou museli palubovku rozebrat. Ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Ahoj,měl jsem ten samý problém z budíkama. Radím vyhodit a koupit druhé. Myslím že by to byla velká náhoda kdyby jse ti závada projevila i u těch druhých. Můžeš i face. Samozřejmě pak,ale vznikne problém z palivoměrem,bude ukazovat obráceně,ale i to se dá řešit. Když máš budíky z PC,tak sežen samozřejme Z. Tempomat zvládneš namontovat i sám,musí ven kryt nad nohama řidiče. Pohledej -pročti. Přesně na co se ptáš najdeš odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgfh Vloženo 5. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 A našel by se tady někdo zkušený ochotný pomoci s diagnostikou při výměně budíků a instalaci tempomatu ? Nejlépe Moravskoslezský kraj, klidně také Zlínský, Olomoucký, Brněnský a Pardubický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Zkus kontaktovat uživatele Vaša, je z Prostějova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgfh Vloženo 6. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Díky moc, napsal jsem mu, doufám, že to klapne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
backby@seznam.cz Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 No to si děláte prdel... teď mi to ta moje mrcha začala dělat, myslel jsem, že vyměním čidlo v expanzce s vodou. To jako fakt musím měnit budíky jo???? bliká kontrolka chladícího systému a palivo na nule... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 No asi budeš muset. Opravovat budíky je nereálné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Nevím jak u fabie,ale u oct.opravit jdou,většinou to bývá studený spoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aloof Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Mám stejný problém, bliká teploměr a stav paliva na nule. Studené spoje přeletovat jdou. Letovali mi takhle IMMO, tak snad půjde i ten zbytek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Mam podobny problem, taky mi obcas spadne rucicka paliva na nulu, zacalo mi to delat predevcirem. Jedu, rucicka spadne, PP ukazuje dojezd 0 km. Po case to zase naskoci zpet, kontrolka vody mi nezlobi. Muzete mi prosim poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgfh Vloženo 20. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 (editace) Přesně tak, kontrolka vody mě taky přestala zlobit, ale jen ta ručička zlobila pořád s tím palubákem. Obvolával jsem autoelektrikáře a jeden se nabídnul, že mi to opraví, že se sice přímo s touto závadou nesetkal, ale že to proměří. Jak jsem mu auto dával, tak říkal, že i přehraje software, aby to bylo 100%. Dneska volal, že má opraveno, že závadu našel a odstranil. Dále mi nainstaloval tempomat (materiál jsem měl vlastní včetně kabeláže) a opravil mi i el. ovládání oken (nefungovaly mi nějaké polohy tlačítek a někdy jsem musel ovladač držet několik sekund, než se sklo začalo hýbat), údajně to bylo taky v té elektrice a chce za vše 2800Kč, takže top spokojenost. Zítra jedu pro auto, tak se nemůžu dočkat. Druhé budíky jsem nekupoval, raději jsem si nechal opravit ty své za podobné peníze. (Frýdek-Místek) Editováno: 20. Červen 2014, autor: tgfh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klíma jan Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 (editace) fa 1 2002 1,4 44kw Já za poslední týden řeším podobnou story. už mě to stálo 4000kč a závada je po ujetí 10 km zpět. Začne svítit voda, palivoměr klesne na nulu a teploměr venkovní ukazuje -45c. Ještě než jsem jel do servisu, četl jsem tady na foru, že je třeba vyměnit budíky. Editováno: 24. Červen 2014, autor: klíma jan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Všem tu závadu odstraní jedině mikropáječka a trochu "cínu" v rukách šikovnýho elektronika, kterej tu desku vymontovanou z palubovky včetně budíků vezme a poctivě bod po bodu proletuje a všude přidá trošičku olovnatý slitiny - je to způsobený tzv. RoHS technologií, která spočívá v ekoteroristama nařízeným NEPOUŽÍVÁNÍ olova v pájecích slitinách. Automobilovej průmysl má sice výjimku a olovnatou pájku používat MŮŽE, jenže když jeho dodavatelé nechtějí, olovo používat nemusejí - a to je právě ten průser, protože bezolovnatá pájka není dostatečně pevná, aby odolala vibracím v autě. Na novějších autech už je zase používaný olovnatý pájení, tam se to projevuje míň, ale co jsou auta vyráběný kolem roku 2000, tam je to jedna sračka = praskají předtím kráááásně vypadající spoje. Celá oprava je tak na 2-3 hodiny, z toho minimálně hodinu se bude letovat. Po opravě formou přidání malýho množství pájky s olovem jsou spoje "doživotní" - takhle opravená palubka je schopná přežít samo auto. Náklady na materiál a vybavení jsou minimální, největší položka je práce a "know=how" = ten páječ to musí umět, bez zkušeností s pájením na omezeným prostoru tu desku leda zavraždí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klíma jan Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 Díky za info.a nějaký tip na člověka který by byl schopen to udělat ve Středočeském nebo Jihočeském kraji ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 (editace) Dělám to běžně 777227503 Domažlice Editováno: 23. Červen 2014, autor: misumi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 Ještě sem prosím Tě napiš, jak dlouho to trvá = kolik přibližně si za takovou opravu řekneš. Nemusíš psát přesnou částku, pokud nechceš - napiš klidně "demontáž + montáž podle tabulek, plus pájení spojů = celkem X až Y pracovních hodin". Kolik si účtujou servisy za hodinu práce víme každej ze svýho okolí, takže se pak už dá posoudit, kolik to bude koštovat - ale ty 4 litry, který dal Honza Klíma tomu "takzvanýmu servisu" za výměnu expanzky a čidel to určitě nebudou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 (editace) Tachometry pro F1 s demontáží opravou a montáží se vejdou do 1000kč.Oktávie 1500kč.Zámky koncern -vyndané 500kč,s demontáží a montáží 1500kč a nejtované okta2 a F1 face 2000kč. Po domluvě na počkání cca 1hod. Editováno: 23. Červen 2014, autor: misumi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 Dík i za ostatní - Honzo Klímo, tady máš nejen radu, ale i řešení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 ...nějaké budíky mám, zastav se.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 ...nějaké budíky mám, zastav se.. Je nutno OPRAVOVAT, ne jen vyměňovat - výměnkářství je to nejdražší, co může bejt, navíc se tím neodstraní prvotní příčina závady = bezolovnatá RoHS sračka, kterou jsou palubky původně zapájený, takže závada se klidně může po relativně krátký době opakovat i u novejch budíků. Pokud ty nabízený náhradní budíky nejsou přepájený s přídavkem olovnatýho materiálu, kurvítko v nich zůstává a stejná porucha hrozí dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 Výměna za nové je levnější. Jiná situace je u O1, kde už nejsou a oprava je jednodušší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Výměna za nové je levnější. Jiná situace je u O1, kde už nejsou a oprava je jednodušší. To bych teda rád viděl, jak se s novýma budíkama na FI vejdeš do tisícovky jako Misumi s opravou. Tachometry pro F1 s demontáží opravou a montáží se vejdou do 1000kč. ... Po domluvě na počkání cca 1hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klíma jan Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 (editace) Díky za vyčerpávající informaci.Dnes jedu naposled do servisu, už tedy počvrté ale zadarmo budou měnit zase plovák ) na moje tedy vaše rady nedají, že prej to není možné a že výměnu nebo opravu budíků budou řešit až jako poslední možnost Stejně to vypadá že si udělám 220km výlet do Domažlic a že ty 4000kč budu muset oželet no( Editováno: 24. Červen 2014, autor: klíma jan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Dovoluji si informovat, že od 27.6 do 6.7 beru dovolenou a jedu do zahraničí. Po návratu se samozřejmě těším na každou spolupráci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Díky za vyčerpávající informaci.Dnes jedu naposled do servisu, už tedy po čvrté ale zadarmo budou měnit zase plovák ) na moje tedy vaše rady nedají, že prej to není možné a že výměnu nebo opravu budíků budou řešit až jako poslední možnost Stejně to vypadá že si udělám 220km výlet do Domažlic a že ty 4000kč budu muset oželet no(Otestovat lze i v Praze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.