Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Strucne receno...apr funguje fajn.je to zabava...jako kazdy upraveny auto. Ale...1. Spojka...v cudu.ani se slabsi verzi nepocitat s tim, ze to vydrzi. 2.hodnoty na n95 viz graf.za me..moc Nm v obou pripadech a o neco mene koni 3.soft na korekci vykonu u 1. A 2.prev.stupne...myslim ze utopie.hrabe hrabe hrabe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frantisek: hele mam dotaz. A jak moc jsi tomu daval napit? Koukal jsem, ze jsi mel predtim BMW 3er, takze predpokladam ze tomu asi davas napit slusne co? Jako spravnej BMWckar :p ptam se kvuli te spojce. Jestli jsi ji fakt trestal od rana do vecera, tak je to pochopitelne. Nicmene jestli jsi ani nebyl na okruhu a vykon jsi pouzivat treba jen na predjizdeni apod, tak nechapu proc nevydrzela...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť pokud vím, tak si jezdil na slabší úpravu a v pohodě. Pak si dal silnější, která má plný výkon i krouťák už od nejnižších otáček (protože nebere ohledy na spojku) a to ti začla klouzat spojka.

Co mám info z DP, tak mě klidně oprav, ale měřit si byl na benzín z nějaký noname benzínky a říkali, že si jim i referoval, že po natankování jinde to jede líp.

Co se týče hrabání, tak i mně zimáky hrabaly. S letňákama a s vyšším výkonem se mi dvojka i trojka bez problémů chytla. To může potvrdit i iphonik4, kterýho jsem vezl na srazu Octavek. Pokud jsou gumy nic moc, což většina zimáků na tom tak je, tak od nich člověk nemůže nic extra čekat. V pátek jsem dělal novou Cupru a ta, i když se samosvorem, tak na druhou stranu s pomalu o 100hp víc a když za to typ vzal, tak si dvojka ani u tohohle auta nehrábla a ani trojka, kde byl už výkon naplno. Tak bych viděl problém v gumách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene.byla tam slabsi uprava. Pak chvili silnejsi a pak znova slabsi. Navic ty Nm se od sebe lisi o cca 10 bodu. Benzin byl n95 plus od makra plus vif aditivum. Tak nevim...to by průser byt nemel. Gumy...mel jsem novy pirelli tusim na 19kach...a proste to hrabe. Semislicky davat nechci. Jinak spokojenost. Jen tvrdim, ze Nm je v obou verzích moc a amici by vymyslet meli jinou, novou, pro spojku unosnejsi verzi

Editováno: , autor: frantisek1979
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím tu:

9.4.2015 nahrána silnější úprava

10.4.2015 nahrána slabší úprava

14.7.2015 nahrána silnější úprava

10.11.2015 nahrána slabší úprava (kvůli klouzající spojce)

19.1.2016 nahrána silnější úprava (po montáži spojky)
 
S tím benzínem říkám to, co mi bylo řečeno. Rozdíl u těch verzí vidím v nástupu, kde krouťák v nižších otáčkách je u slabší hodně potlačený. O semislickách to rozhodně není. 
 
o se týče spojky, tak se mi tu ptali lidi s x-tuning softem, i se softem od Profituningu, kteří nabízí menší krouťák. Ten výkon jde prostě hodně nahoru a slabší soft je pro spojku lepší. Záleží ale taky na tom, jak s tím člověk jezdí. Je tam hodně proměnných. 
Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může tankovat kde chce,  žádná benzína omv ani shell nemusejí znamenat lepší kvalitu benzínu....

 

Tady je jenom vidět, že tyhle upravy už sou tak přebuzený, že je opravdu potřeba sachs performance spojka pokud tomu chce člověk nakládat. Třeba co tady psal Mustafa o vykonější verzí 2.0 TSI co je v superbu, golfu, cupře, tak když se ještě tohle čipne, otázka jakou to bude mít životnost... už 220kw co mají tyhle motory v serii mě přijde dost na 2 litrovy motor...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad Mustafa. Tzn.cca 5 mesicu slabsi. 4 mesice silnejsi. Každopádně nejsem opravdu z řad tech, ktery autu nakladaj. Ale kdyz ti spojka prokluzuje na 3, 4, 5 a 6 RS, v celym spektru otacek (i ve 4500 otm), něco je asi špatně. Benzin beru ruzne, vetsinou benzina nebo agip (ted mol..tak mene). Rozdil byl patrny, pokud se cerpal 100 oktan.jinak ne.

Benzin jsem bral u Makra v CB, protože bych do krumlova nedojel.rozhodně to neni zvykem.a doufal sem, ze N95 plus by mohla byt ok. Navic a tím Vifem..ale nevim. Pamatuju si taky, ze 6ka mela s Nm problem uz hned ze zacatku..proklouzla a pak se zas chytla. A slabsi vs silnejsi soft...je to poznat, kdyz se na to zameris, ale dramatickej rozdil tam neni.ve vykonu skoro vubec, Nm je trochu min, ale zjevne porad dost. Znovu opakuju, je to urcite dobra uprava, nelituju, jen se 6M (u DSG netusim) se to chce pripravit na lepsi spojku/obložení. Anebo jsou tuny jinych, ktery problem nemaj...a jeste k ty cupre...ukaz mi jediny video na youtube (cupra stage 1, cupra apr apod) kde na 2ku nehrabou..tam sou tak obrovsky prokluzy, ze rucicka tachometru vyleti na 60...a pak, za par okamziku, kdyz kola zaberou, se to srovna..ale prohraby jaou naprosto evidentni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se s tebou nepřu ani se nechci hádat. Jen upřesňuju detaily. Vždycky tu jsou polovičatý informace, tak jsem jen dodal i to, co bylo důležitý pro mě. Co se týče spojky, tak jakmile klouzne poprvé, tak už pak bude klouzat víc a víc. Jako první většinou klouže na těžký kvalty, když se roztahuje těžká rychlost.

 

Co se týče tý Cupry, tak říkám to, čeho jsem byl svědkem. Řídil zákazník s DSG (kde dvojka je kratší jak u manuálu) a když za to vzal (suchá silnice bez nerovností a 19" origo kola), tak ta dvojka neproklouzla. Měl jsem u OIII RS běžný, že dvojka nehrabala (je pravda, že jsem mel lepší gumy, ne semislicky). To můžou potvrdit i lidé, které jsem vezl. Na sprintech na 1/4 míle se mi povedlo pár sprintů, kdy nehrabala ani jednička. Prostě 1, 2 i 3 plná trakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

enge řídí fakt fantasticky, ale že by tam byla teda plná trakce :D

https://www.facebook.com/HotHatchShop/videos/1067903723227516/

 

Pokud se podíváš na popis před videem, tak se tam jasně píše, že se jelo na pneu, který dodal Autodrom. Tak jsem jim to půjčil, aby si dojeli svoje gumy, který byly už skoro na odpis. Já měl Michelin Pilot Supersport. Stejný, co se myslím dávají na Leona Cupru Sub8.

 

I tak tam ale nevidím, že by to na trojku hrabalo

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...